Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 21:22

Penkkiurheilijat

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 25

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 12.03.2011 klo 01:06  
+
0
^Inhottaa ku jää yhestä kiinni! >:|

Toivottavasti avo sais tietää työvuorot nopeesti ni voitais Helsinkii matkustaa kattomaa Jokerit - HIKF peliä, avo kun on fanaattinen hifki fani ja ite oon koko ikäni tykänny jokereista (en vieläkää tiijä miks? :D) niin voi tulla aika hauskaa.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 09.04.2011 klo 02:23  
+
0
Missä kaikki penkkiurheilijat, tutuli tänne ainakin puhumaan jääkiekosta kanssani kiitos! :nauru:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 01:32  
+
0
^No täältä tullaan! :nauru:

Voi luoja, mitä ne on nyt menny keksimään: TPS vaihtaa logoaan. :ttou: Turun Sanomissa oli lauantaina oikeen yhden sivun mainos, et nyt vaan kaikki fanit äänestämään ihan omaa ja uutta logoa! :roll: Eipä vaan tainnu fanit oikeen riamastua... Jääkiekkofoorumi Jatkoajassa on yks ketju täynnä toineen toistaan vihasempia kommentteja, samoin Tepsin Facebook-sivuilla. Lisäks asiasta on tehty nettiaddressi, jonka on allekirjottanu jo lähes 1900 ihmistä. Itekin allekirjotin ton ja lähetin lisäks palautetta Tepsin nettisivujen kautta, niin ku ilmeisesti moni muukin, sivut oli aika tukossa päivällä.

En vaan voi ymmärtää tätä. WHY! Tepsi on perinteikäs seura, jonka logo on pysyny samanlaisena kauan. 80-luvulla oli tosin muutaman vuoden käytössä eri logo ja 90-luvulla tossa pallologossa oli ympärillä kultalehvät kultavuosien merkiksi, mut 2007 siirryttiin takas perinteiseen pallologoon ilman lehviä. Jos peruste on se, että Tepsi haluaa erottautua jääkiekkoseurana, niin pitäsköhän vaihtaa sit seuran nimikin, eihän JÄÄKIEKKOseuran nimi voi olla Turun PALLOseura. :roll:

Repeilin tuolla Jatkoajassa ihmisten ite vääntämille logoehdotuksille. Tää vois olla aika hauska. Ja tämä kertoo varmaan kaiken oleellisen fanien mielipiteestä. :nauru:

Toivotaan parasta, eli sitä, että vanha logo säilyisi!
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 10.04.2011 klo 01:33)

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 10.04.2011 klo 14:06  
+
0
Eipä ne uudet logot yleensä mitenkään hienoja oo, varsinkin nhl-seurojen uusiutuvat logot on yleensä aina karmivia mut kyllähän niihin tottuu. :nauru: Ja vertaan nyt niitä logoja nykyisten ja 90-luvun välillä.

Miusta tuli Blueas - fani nyt finaalien ajaksi, vihaan hifkiä niin paljon että pakko kannustaa bluesia josta en kyllä myöskään tykkään, parempi vaihtoehto kylläkin. Olis kiva lähtee jotain finaalia kattomaan, neljä ekaa oli ainakin myyty loppuun jo eli ei ainakaan niihin. :mietiskel: Kaikkein mieluiten lähtisin kattomaan sellasta finaalia missä blues voittaa neljännen kerran ja voin koko kotimatkan vittuilla avolle ja aukoa päätäni. :cool:

Ja vielä, Carolina ei päässy playoffeihin, Tuomo rakkaani siis voisi hilata ahterinsa mm-kisoihin!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 10:01  
+
0
Herätellääs taas tätä pulinaa, kun SM-liigan play offit lähestyy, eikä ne MM-kisatkaan kamalan kaukana oo. :hymy:

Eilen Tepsi varmisti paikkansa runkosarjan kymmenentenä voitettuaan Pelicansit, eli matka jatkuu sääläreihin. :peukku: Yli 9000 katsojaa oli kyl eilen aika liekeissä, katsomossa kiersi aallot ja tunnelma vaan parani loppua kohden. Mulla meni kylmät väreet, noin paljon ihmisiä ja hyvä tunnelma Turkuhallissa on viimeks ollu mestaruuskaudella 2010. :hymy:

Koko kausi on ollu aikamoista taistelua, välillä on menny hyvin ja sit on taas ollu kauheita tappioputkia. Peli on kuitenkin kulkenut koko ajan ihan hyvin, maalinteossa on vaan ollu isoja ongelmia. Torstaina sit runkosajan viimisessä ottelussa kohdataan Ässät ja sit lauantaina ekassa sääli play off-pelissä vastaan asettuu joko Kärpät tai Jokerit. Ite toivon ehkä enemmän Jokereita, ois lyhyempi pelimatka. Tepsi ei oo tällä kaudella myöskään voittanu Kärppiä kertaakaan. No, tuli kumpi vaan, niin jos Tepsi taistelee samanlaisella ilmeellä ku eilen, ni voi tapahtua mitä vaan.

Mun pitkäaikainen haave toteutuu keväällä, kun pääsen kattomaan Suomen MM-peliä livenä. :jjei: Meen siskon kans kattomaan Suomi-Slovakia pelin 6.5. Lippujen hinnat oli vähintäänkin suolaset, mut sain lipun etukäteis synttärilahjana (synttärit on tosin vasta heinäkuussa :nauru:), ei mulla ois itellä todellakaan ollu varaa lippuun.

Mitäs muitten play off-kevääseen kuuluu? Onko joku muu tulossa paikanpäälle MM-kisoihin?

Muoks. Selasin ketjua taaksepäin ja viime vuonna 10.3 oon kirjottanu näin:

Tänään se sitten on, TPS:n kohtalonpeli. Kiva, että vasta viimisessä pelissä selviää, joutuuko Tepsi vai Pelicans karsintasarjaan. Eroa joukkueilla on huima yksi piste. :nauru:


Tänäkin vuonna Tepsi ratkasi kohtalonsa Pelicansia vastaan, tosin toiseksi viimeisessä pelissä. Pelicans taisteli eilen vielä runkosarjan voitosta, niin ne asiat muuttuu vuodessa. Suikkanen on velho, vois tulla pian takas Tepsiin. :wink:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.03.2012 klo 10:06)

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 12:58  
+
0
Kummola voi noilla lippujen hinnoilla pitää kisansa.. :eek: Ehkä sit Valko-Venäjälle parin vuoden päästä. Kiinnostaa kyllä seurata, mut livenä ei mahkuja näissä kisoissa.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:05  
+
0
Näytti toi logo keskustelu olleen jo viime vuonna. Mut täytyy siitäkin sananen sanoa. Itsehän siis olen vannoutunut narrifani, vaikken oo eläissäni Helsingissä asunutkaan. Ja se niiden logo yritelmä tossa jokunen vuos takaperin oli ihan fiasko ja paluu vanhaan koitti hyvinkin pian. Värit tosin vaihtui, mutta noi nyt on ihan ok, verrattuna siihen mintunvihreä/lilaan.. :nauru:

Ja todellakin noi MM liput on ihan ylihinnoiteltuja. Ja voin sanoa, että sieppaa julmasti siinä vaiheessa jos joutuu telkusta katseleen pelejä, joissa sit pelataan tyhjille katsomoille. :roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:19  
+
0
^Ne mintunvihree-liilat pelipaidat olikin ihan hirveet! :nauru: Mut millanen se logo sit oli, en yhtään muista? Tepsille kävi onneks onnellisesti ton logojutun kanssa, kun toimistoon tuli niin paljon palautetta, että vaihtoaikeista luovuttiin. Jotain fanituotteita myydän sillä valitulla logolla.

Ilmeisesti noista lippujen hinnoista huolimatta Suomen peleihin on ostettu kivasti lippuja. Loppuunmyytyjä näytti oleva Suomi-Kanada ja mitalipelit. Sitä en kyl ymmärrä, miten alkusarjan jotkut Suomi-Ranska -pelit voi olla yhtä kallita kuin kovempia vastustajia vastaan pelattavat pelit. Ja kaikki ne perustelut, mitä lippujen korkeista hinnoista esitettiin. :roll:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:19)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:39  
+
0
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Jokerit_logo_vanha.PNG
Tuollastahan ne kokeili, mut onneks eivät kokonaan vaihtaneet.. :nauru:

Ja jokunen vuos sitten taiskin olla 90-luvulla *repeilee* En oo vanha.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.03.2012 klo 13:40)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 16:38  
+
0
Täällä yks kiekkoihminen! :heiluti:

Nykyään on jäänyt SM-liigan seuraaminen vähemmälle, enimmäkseen tulee Elitserieniä seurattua ja jonkin verran myös NHL:ää.

Elitserinissä oma suosikkijoukkueeni on Frölunda ja NHL:ssä Anaheim. Sitä en tiedä että miks just Frölunda ja Anaheim, ne vaan jostain tuli. Anaheim luultavasti sen takia, että oon aina tykännyt Kaliforniasta ja se vaikutti enemmän omalta kuin muut Kalifornian joukkueet.
SM-liigasta kannatan tätä ikuista häntäpäässä hengailevaa SaiPaa, Etelä-Karjalasta kun olen kotoisin. Parissa pelissä olen tällä kaudella käynyt. Olishan täällä Lahdessa Pelicans, mutta mua ei tosiaan kiinnosta mennä niiden peliin, yäk. :nauru:

MM-kisoja olisi kiva mennä katsomaan, mutta ei noilla hinnoilla...
Shetlanninlammaskoira (05/05)



ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 15.03.2012 klo 12:57  
+
0
Minä olin nuorempana kiekkoihminen ihan tosissani. Nykyään vähän vähemmän.

Silti, eilisillasta asti on hymyilyttänyt. YES, se on selvä taas. Sport voitti mestiksen toisen kerran putkeen.

Nykyään onneksi myös lapset ymmärtävät, miksi tuo joukkue on minun suosikkini henkeen ja vereen, vielä senkin jälkeen, kun mitään muuta jääkiekkojoukkuetta ei jaksa seurata edes puolella silmällä.

Nuorena olin TPS (Tepsi) fani. Siksipä edellisen collieni nimi olikin... Pepsi. Sillä oli TPS:n värit (valkoinen, kulta ja musta), mutta kun ei uskaltanut antaa joukkueen nimeä, jos vaikka olisi lakannut fanittamasta koiran elinaikana...

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 20.03.2012 klo 00:32  
+
0
^Ootko jostain täältä päin kotosi, ku olit kerta Tepsi-fani? :hymy: Mäkin oon joskus naureskellu, et antais koiralle nimeks Tepsi. Nykyään sen sit pitäs vaan olla mustavalkonen, että olis oikeen värinen. Eikun vaan mustavalkosta shelttiä ettimään! :wink:

Tepsin kausi loppu sunnuntaina. Pettynyt olo, mut ei voi mitään. Tasotusmaali oli monta kertaa niin lähellä, kerran käväsi jopa ylärimassa. Mut ei auta jossitella. Harmittaa vaan, kun moni pelaaja lähtee pois tän kauden jälkeen, ois suonu niille vielä pelejä. Kummasti sitä kiintyy pelaajiin ja sit on vaikeeta nähä niitä jossain muussa joukkueessa pelaamassa. Ens kaudeks aiotaan taas siskon kans hankkia kausikortit. On Tepsin 90-vuotisjuhlakausi, ja vissiin joukkueeseenkin aiotaan panostaa hiukan enemmän. Toivotaan ens kevääks ilosempaa loppua. :hymy:

saf, katotko sä jostain noita Elitserienin tai NHL:n pelejä?
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 20.03.2012 klo 09:19  
+
0
Mä seurasin NHL pelejä sillon viel, kun ne tuli canalilta. Nythän ne siirtyi viasatille, ni ei tartte enää kattoo.. :(
Calgary on mun lemppari siellä ja hiukan ehkä Kiprusoffin takia.. <3 Mä oon yrittänyt jo kauan pyydystää pelipaitaa sen nimellä.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 20.03.2012 klo 10:18  
+
0
Tutuli: Länsirannikolta kyllä, mutta ei Turun seudulta. Tuo Sport on enemmänkin kotikulmien joukkue, siksi siis sen seuraaminen on jäänyt ainoaksi muistoksi niiltä lätkäfanius ajoilta. TPS tuli silloin vain jostain syystä läheisimmäksi joukkueeksi.

Nykyään, jos joku liigajoukkue pitäisi sanoa niin meillä kannatetaan SaiPaa. Tuo on jostain syystä aina ollut vanhimman pojan suosikkijoukkue. Eikä koskaan ole käynyt lähelläkään Lappeenrantaa.

Kovin aktiivisesti meillä ei nykyään jääkiekkoa todellakaan seurata (paitsi minä noita Sportin tuloksia), meidän poikien laji on jalkapallo. Liverpool ja Barcelona FC, siinä ne joista eniten saa kuulla. Ja VIP tietysti, jahka taas kausi noilla alkaa... Kotimaan liigajoukkueista taitaa olla JJK se, joka kerää meiltä kannatuspisteet.

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 20.03.2012 klo 10:36  
+
0
Niin joo ja pitipäs ihan hehkuttaa, että sytyin tossa perjantaina lajille, josta en oo aikasemmin tiennyt juuri mitään.
Mies vei mut paikalliseen divari korispeliin ja sehän oli tolleen paikanpäällä seurattuna oikeinkin mielenkiintoista. :peukku:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 20.03.2012 klo 16:43  
+
0

Tutuli kirjoitti:

saf, katotko sä jostain noita Elitserienin tai NHL:n pelejä?


En, seuraan vaan tuloksia ja uutisia. Telkkari ja siihen Canal-paketti niin ois jees! :wink:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 23:58  
+
0
-ttu että voi ottaa koville, kun oma suosikkilätkäjoukkue joutuu kesälomille ennen aikojaan.
Frölunda siis pelasi selkä seinää vasten puolivälierissä nyt illalla ja olikin johdossa 3-1, kunnes Brynäs kiri ja viimeisillä sekunneilla 3-3. Ja niinhän siinä kävi että vieraille jatkoaikavoitto ja Frölunda kesälomille... :suru: Mitä teen minä? Aloin parkua kun mikäkin, lysähdin olkkarin lattialle ja itkin pää käsien välissä ja kyllä kului nenäliinaa. Tuota yhtämittaista vollotusta kesti varmaan 10min-vartti ja nyt alkaa pahin helpottaa, vaikka harmittaahan tämä.

Ylireagointia? Välillä tuntuu että otan kiekon liian vakavasti ja olen kuullutkin monesti että "Tanja hei se on vaan lätkää, kausia & mahdollisuuksia tulee ja menee eikä kukaan ole kuitenkaan kuollut, älä ylidramatisoi", mutta kun ei vaan voi mitään... :nolo:

En esimerkiksi SaiPaa murehdi kun sillä nyt ei mitään potentiaalia ole, mutta Frölunda olis hyvinkin voinut voittaa Ruotsin mestaruuden. Muita kiekkoherkkiksiä?
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 22.03.2012 klo 10:39  
+
0
^No kyllä mä oon pillittäny esim. joidenkin kirvelevien Suomen tappioiden jälkeen. Esim. sillon, kun Suomi hävis 2006 olympiafinaalissa Ruotsille oli aika surulliset fiilikset. Pysty siihen Teppo Nummisen tuskaan eläytymään ihan täysin. :suru:

Ja oli mulla tippa linssissä myös sunnuntaina Tepsin pelin jälkeen, kun kaikkensa antanut joukkue tuli pelin jälkeen kiittämään yleisöä tietäen, että kauden pelit oli nyt siinä. Niukka tappoi hyvän pelin jälkeen harmittaa aina.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 22.03.2012 klo 12:39  
+
0
Hyvä etten ole ainut herkkis. :nauru:

Omaa pettymystä korostaa vielä se, että on niin pahoillaan sen suosikkijoukkueensa pelaajien puolesta, jotka on kaikkensa antaneet kauden ajan joukkueen hyväksi.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



(Viestiä on muokattu torstaina, 22.03.2012 klo 12:40)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 22:25  
+
0
Oon niin kateellinen Pelicansin faneille! Niin sitä vaan meni viime vuonna liigapaikasta karsinut joukkue finaaleihin, ei voi ku ihmetellä Kai Suikkasen valmennustaitoja. Sillon, kun se rupes valmentamaan Tepsiä, se oli liigajumbona. Suikkanen nosti Tepsin vielä säälipleijareihin, mut sen pidemmälle ei päästy. Seuraavana vuonna tulikin mestaruus. Oon niin katkera siitä, että Suikkanen lähti Venäjälle valmentamaan mestaruuskauden jälkeen ja saatuaan potkut (siitä huolimatta, et sen joukkueella pyyhki aika hyvin) se ei voinu tulla takasin Tepsiin, koska KHL-sopimus vaati kahden vuoden karenssin ennen vanhaan seuraan palaamista. Sitte se menikin Pelicansiin. :mad: Pelicans ei oo ikinä voittanu SM-liigassa mitään, mut silti ärsyttää. Tuntuu, et Pelicans "varastaa" Tepsin uskomattoman ryysyistä rikkauksiin-tarinan. :ylpea:

Joka tapauksessa Suikkanen on velho, sille ei voi mitään. Se vois olla sit seuraava maajoukkuevalmentaja. :peukku:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 25
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 05:45)