Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 21:22

Penkkiurheilijat

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 25

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 27.04.2012 klo 13:55  
+
0
Tutulii.. :nauru: 2.5. klo 15:00 tiedotustilasuus. ÄÄK.

Matias Strozykin twitter:

Tulossa #HCTPS-jytky. "Huippuhankinta", "mielenkiintoiset pelaajasopimukset" ja "koko TPS-jääkiekkoa koskeva merkittävä sopimus" mainittu.

Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

PeLa

PeLa
Viestimäärä: 6

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 28.04.2012 klo 06:16  
+
0
Jaahas, jospa itsekin kirjoittaisi ensimmäisen viestinsä koko foorumille tähän. Hyvä alottaa koirafoorumille kirjoittelu urheilutopicciin. :D Pakko iloita Real Madridin kaadettua Barcan, saadaan vihdoin mestaruus takaisin pääkaupunkiin ja saa jopa iloita, kun Barca putosi mestareidenliigasta. Tosin niinhän kävi myös Madridille. :( Ja Floridakin tipahti ulos ensimmäisellä Playoff-kierroksella NHL:ssä, harmittaa. Mutta eniten tässä nyt odotetaan tuota 2.5.2012, jolloin pitäisi kuulua jotain uutisia TPS:n ensikauden miehityksestä, sitä odotellessa... Tuntuu, että muut julkaisevat sopimuksia pitkin kevättä ja kesää, mutta omalla joukkueella ei paljo tiedotettavaa taas ole ennen elo/syyskuuta.

Mutta... näillä mennään. On se urheilu ja kannattaminen vaan ihanaa. Voi sitä tunteiden vuoristorataa. Onneksi enää ei tarvitse mököttää ja raivota niin pahasti, kun ns. "junnuaikoina", jolloin yksi tappio saattoi riivata miestä parikin päivää, jolloin oli parempi pysyä minusta kaukana. :D Ehkäpä sitä on tullut elämään niitä tärkeämpiäkin asioita tässä vuosien mittaan, kun tuo fanittaminen. :)
Norwichinterrieri uros Papu 01/12

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 28.04.2012 klo 06:53  
+
0
^Täytyy kyllä sanoa, että itse tuuletin vähän salassa, kun myös Real putosi Mestarien Liigan finaalista. Ei niiden espanjalaisseurojen tarvi aina kaikkea voittaa. Täällä kotona en uskalla ääneen moisia puhua, kun saan tenavat niskaani mokomista varomattomista lausunnoista, mutta onneksi on tämä foorumi, jossa voin vähän edes iloita. Jos finaalissa olisi ollut molemmat seurat niin alkuun olisi saanut kuulla hehkutusta molempien puolesta ja lopputulema olisi ollut se, että lapset olisivat nälvineet toisiaan, kun kumminkin jompi kumpi kannatetuista seuroista olisi jäänyt kakkoseksi.

Ihan tarpeeksi saanut kuulla jo siitä, että Barca hävisi viikko sitten, eli jos sama olisi toistunut finaalissa niin olisin kyllä tullut vähintäänkin hulluksi. Tietysti molempien seurojen tappiot semifinaaleissaan riipaisivat sikäli, kun katseli noiden kannattajien apeita ilmeitä. Helpompaa olisi kumminkin jos kaikki tenavat kannattaisivat samaa seuraa, mutta kun ei. Yksi kannattaa tietysti Barcaa, toinen Realia, kolmas Liverpoolia jne...

Jääkiekossa on helpompaa, se on Vaasan Sport koko porukalle.:nauru:

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 28.04.2012 klo 12:24  
+
0
^^ Lisää TPS-faneja.. :peukku:

Mua vähän harmittaa kun ite en ymmärrä futiksen päälle muuten kun pelaamismielessä. Ainoot mitä katon, on arvokisojen pelit, onneks edes ne kiinnostaa! Välillä oon jopa päättäny et nyt katon tän Mestarien liigan matsin kyllä kokonaan, mutta viimeistään siinä ekan 45 min jälkeen alan olla valunu tuolilla sen verran alas, että pakko vaihtaa kanavaa.. :nauru:
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Lauantaina, 28.04.2012 klo 13:14  
+
0
PeLa, asutko Turussa? Muistelisin joskus nähneeni yo-lylän koirapuistossa Papu-nimisen norwichin. :hymy: Viimeks olin torstaina puistossa ja sillonkin siellä oli norwichi, ettei vaan ollu sun Papu?

Mua ei kans kiinnosta jalkapallo yhtään. Musta se on jotenkin tylsää, maaleja tulee yleensä aika vähän per peli ja kun se kenttä on niin iso, niin tilanteet kehittyy hitaasti. :nauru: Vrt. jääkiekko, jossa mennään päästä päähän nopeesti ja jotkut pelit on varsinaisia maali-iloitteluja ja trillereitä, kun maalilla pörrätään koko ajan vaarallisesti.

Jänskättää kyllä toi Tepsin tiedotustilaisuus, toivottavasti tulis oikeesti jotain hyviä pelaajia!

Ens viikon sunnuntaina oon sitten kattomassa Suomi-Slovakiaa! :jjei: Täytyy kyl ostaa viel jotain Suomi-krääsää ja kasvomaaleja ym. :nauru: Mulla on pieni suomenlippu, joka on ollu mukana kotikisakatsomoissa jo vuosia, mut se on niin rähjänen, et en kyl sitä kehtää ihmisten ilmoille ottaa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

PeLa

PeLa
Viestimäärä: 6

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 10:10  
+
0
Ei, asustan Vaasassa. Sportinkin pelejä jonkin verran seuraan. Mutta silti tuo TPS kiinnostaa kuitenkin enemmän. Kerran TPS, aina TPS! <3
Norwichinterrieri uros Papu 01/12

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 10:37  
+
0
^Se oli sitten joku toinen Papu. :hymy:

Ootko sit joskus asunu Turussa? Musta se on tosi jännä, et päätyy kannustamaan jonku toisen kaupungin joukkuetta. Ei siis mitenkään pahalla, kiinnostaa vaan, et miten Tepsistä on tullu sulle se "oma" joukkue. :hymy: Ite ku en osais kuvitellakaan kannattavani mitään muuta joukkuetta, ku on kasvanu Tepsin kannattajaksi siskojen perässä. Sisko aikanaan oli iso Saku-fani ja piti jopa leikekirjaa siitä. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

PeLa

PeLa
Viestimäärä: 6

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 29.04.2012 klo 19:13  
+
0
En oo asunutkaan Turussa, mutta oon aina halunnu muuttaakki sinne. Ainut paikka varmaan mihin Vaasasta muuttaisin.
Kyllä se TPS:n fanitus on jo tuolta jostain vuosilta 93-94 lähtöisin. Jos en ihan väärin muista, niin taisi alkaa jotenkin niin, kun tv:stä tuli TPS-Tappara ja jotenkin se siitä vaan alkoi tyyliin "Vau, toi on mun joukkue". Ei siinä mitään kummempaa tarinaa oikeestaan ole. :D Aina ollu ja tulee aina olemaan TPS! <3
Norwichinterrieri uros Papu 01/12

PeLa

PeLa
Viestimäärä: 6

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 03.05.2012 klo 04:53  
+
0
Voi kyynel! Siinäkö ne Tepsin jytky-uutiset sitten oli? Ei todellakaan näkyvissä valoa tunnein päässä. Ainut asia millä tuon tiedotustilaisuuden ärsytksen tuomaa fiilistä saa alemmas on, että KUNINKAALLISET, eli Real Madrid varmisti La Liga mestaruuden!!! Mahtavaa, Vamos Campeones! <3
Norwichinterrieri uros Papu 01/12

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 03.05.2012 klo 06:58  
+
0
^Juu, me naurettiin siskon kanssa, et se jytky oli vissiin se yhteistyösopimus Reebokin kanssa. :nauru: Harmittaa ihan hirveesti sekin, et 16-vuotias superlupaus Artturi Lehkonen lähtee KalPaan, kiva kun Tepsin junnut ja nuoret pelaajat karkaa jonnekkin muualle... Joonas Järvinen lähti Pelicansiin ja missäs se nyt pelaa? Niin, MM-kisoissa. :wink:

Muut joukkueet julkistaa kovia vahvistuksia, Tepsi ei saa ketään hyviä. Koko ajan vaan etsitään ja etsitään, mut hiljasta on. Pelaajabudjetti laski viime vuodesta, tulee varmaan hyvä 90-vuotisjuhlakausi. :roll: Tosin, ei se kallis joukkue kaikkea takaa, voitettiinhan me mestaruus SM-liigan toiseksi pienimmällä pelaajabudjetilla. Birner ja Plihal jättää joukkueeseen ison aukon, joka toivottavasti pystytyään täyttämään.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 03.05.2012 klo 13:20  
+
0
Jauuu, huomenna lento Helsinkiin ja illalla matsiin :jjei: Mitään en ole vielä pakannut, mutta pelipaita ja Suomipipo odottavat nätisti päällekkäin lähtöä :nauru:
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 03.05.2012 klo 14:18  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Ootko sit joskus asunu Turussa? Musta se on tosi jännä, et päätyy kannustamaan jonku toisen kaupungin joukkuetta. Ei siis mitenkään pahalla, kiinnostaa vaan, et miten Tepsistä on tullu sulle se "oma" joukkue. :hymy: Ite ku en osais kuvitellakaan kannattavani mitään muuta joukkuetta, ku on kasvanu Tepsin kannattajaksi siskojen perässä. Sisko aikanaan oli iso Saku-fani ja piti jopa leikekirjaa siitä. :nauru:



En mäkään kannata Jypiä, vaikka asun Jyväskylässä. Mun mielestä on ihan ok kannattaa sitä joukkuetta, joka sytyttää eniten tai pelillisesti antaa enemmän kun oman kaupungin joukkue. Ja iskän perässä mäkin oon kasvanut kannattamaan Hifkiä. Ja ei, sekään ei oo koskaan asunut helsingissä. :D Enkä mäkään osais kuvitella kannattavani mitään muuta joukkuetta.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Torstaina, 03.05.2012 klo 15:37  
+
0
Sasha, kivaa matsireissua! :aurinko: Mä lähen lauantaiaamuna Helsinkiin ja sit sunnuntaina peliin, jihuu! :jjei: Mä saan onneksi lainata siskon pelipaitaa, kun se osti uuden virallisemman paidan. Sit mulla on suomihuivi ja pieni Suomen lippu. Vielä pitäs ostaa kasvomaalia, ni on sit look kohillaan. :wink:

Ebeli, kyllä se toisen kaupungin joukkueen fanittaminen on mustakin ihan ok, mut omalle kohdalle sellasta ois vaikeeta kuvitella. Kaikilla ei ehkä oo ollu niin pysyvää kotikaupunkia, on ehkä muuttanu useesti tai on siirtyny fanittamaan jonkun toisen kaupungin joukkuetta just vaikka perheenjäsenen perässä. Ite oon niin tepsiläinen ku vaan olla saattaa ja koko ikäni Turussa (tai oikeestaan ihan Turun vieressä) asunu, ni en vois kuvitellakaan alkavani kannattaa mitään muuta joukkuetta, vaikka se pelillisesti sytyttäiskin enemmän. Ja mulle peleissä käyminen on tärkeä osa kannattamista, niin tuntuis jotenkin valjulta kannattaa jotain sellasta joukkuetta, jonka pelejä pääsee harvoin katsomaan. En mä olis välttämättä ruvennu fanittamaan Tepsiäkään ilman niitä jännittäviä pelikokemuksia ja sitä yhteisöllisyyden tunnetta, joka syntyy hallissa, kun kaikki kannustaa omiaan. Mut jokainen saa fanittaa ihan mitä haluaa. :hymy:

Mitä mieltä tästä uudesta MM-lohkosysteemistä? Musta se on ihan hyvä, ainakin selkeämpi kuin ennen.

Muoks. Ehkä taas tänä keväänä saa olla osa jotain suurta :wink::



Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu torstaina, 03.05.2012 klo 21:40)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 12:20  
+
0
Tänään Zuomi - Valkovenäjä!! :love::love:

SUOMI ROCKS :jjei:

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 14:51  
+
0
^Kyllä!!! Huudetaan Suomi voittoon! :aurinko:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 14:53  
+
0
Mäkään en oo koskaan asunut Helsingissä, mutta silti jo jostain ala-asteelta asti oon kannattanut Jokereita. :nauru:

Ja täytyypäs käydä ostaan ihan vaan kannatuksen vuoksi sittarista Suomi paita. :jjei: Mihkään pelipaitoihin ei oo rahaa, mut tollanen perus naisten T-paita saa nyt kelvata, ku kympillä saa.
Kaapista löytyy myös huppari, jonka selässä lukee Russia, että sitä voi sit käytellä Venäjän pärjätessä. Se on yks mun suosikeista ollut aina ja ihan hyvä porukka niillä onkin taas kasassa.

Ja tärkeintähän ei ole Suomen voitto, vaan USA:n ja Kanadan rökäletappiot.. :paapatus:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 14:55  
+
0

Sonik kirjoitti:

...vaan USA:n ja Kanadan rökäletappiot.. :paapatus:



Mua pelottaa että Kanada rokkaa suomen yli.
Ja USA.

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 14:56  
+
0

Sonik kirjoitti:

Mäkään en oo koskaan asunut Helsingissä, mutta silti jo jostain ala-asteelta asti oon kannattanut Jokereita. :nauru:



Mulla ihan sama :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 14:59  
+
0
Sonik ja NiiNu: Jes, Jokerit :wink:

Tänään illalla katotaan peliä tietty!
Avokki just soitti ja sano että kaupasta pitää ostaa Karjalaa ja nakkeja. :nauru: En pistä vastaan. Paitsi etten tuota Karjalaa kyllä juo. Ostan itelleni sitten jotain muuta.

Oon mukana työpaikan miesten lätkäveikkauksessa. Ainoona naispuolisena, yllättäen. Aion pärjätä jo sen takia että olen ainut nainen. Jauhot suuhun pojille. :paapatus:
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.05.2012 klo 15:00)

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 04.05.2012 klo 15:09  
+
0
Mulla mies soitti, sanoi tehneensä ruokaa, lenkittänyt koiran, menee ostamaan kaupasta naposteltavaa (sipsejä, karkkia, poppareita), mulle lonkkuja ja itselleen kaljoja ja mikä parasta...

On viellä siivonnutkin kotona ja lupasi hieroa kun pääsen töistä :love:

Illasta tulee aivan mahtava, JOS se suomi vaikka voittaiskin!
Vaikka tietenkin se voittaa. Ei me millekkään valkovenäjälle hävitä. Prkl. :ylpea:

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 25
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 14:30)