Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 21:22

Penkkiurheilijat

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 25

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 12:03  
+
0
^ Kiitos tiedosta! :hymy: Mulla ois menny ihan ohi. Kattelin tossa Avan ohjelmatarjontaa ja eihän siellä mitään jääkiekkoa ollut. Eli pelit tulee ilmeisesti joko maikkarilta tai avalta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 19:05  
+
0
Olipa hyvä ja jännä Suomi-Slovakia peli! Eikä oikeestaan ollenkaan haitannut ettei Mertsi juontanut, mukava oli kuunnella sitä öö... oisko ollu Saukkoa?
Slku 2010
PkCollieu 2012

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PENKKIURHEILIJAT - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 23:33  
+
0
^Saukkonenhan se. Mua vaan häiritsi se, kun puhui Charasta Haarana :nauru:
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

SiVe

SiVe
Viestimäärä: 1170

VS: PENKKIURHEILIJAT - Tiistaina, 08.05.2012 klo 21:40  
+
0
Ei tuosta Saukkosesta kyllä ollut mihkään, ihan tunteetonta selostusta mun mielestä.

Nyt puolestaan tämä Juha Taivainen on jo huomattavasti parempi. :peukku: Vaikka ei Mertarantaa rakkaampaa olekaan...
- -08 Karjalankarhukoira x samojedi/labradori-mix n. Rape

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 11:00  
+
0
Psst. Täällä lapin suunnalla näkyy ainakin joillakin canal+ MM-kiekko kanava, vaikka eivät ole ostaneet pakettia. Kaapelitaloukset kyseessä.
Näkyykö teillä?

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 11:09  
+
0
Kyllä mua vähän nauratti kun kirjauduin facebookiin eilisen pelin jälkeen - koko etusivu täynnä "Suomiii!!" "JES voitto, 5-2!" "Upeeta, mahtavaa!" yms. päivityksiä ja aiemmin tilannepäivityksiä Suomen maalien jälkeen. Hmm, oliko kyseessä finaaliottelu vai alkusarjan peli Sveitsiä vastaan...? :nauru: Facebookista olisi voinut päätellä ensimmäistä.
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:01  
+
0

SiVe kirjoitti:

Ei tuosta Saukkosesta kyllä ollut mihkään, ihan tunteetonta selostusta mun mielestä.



Samaa mieltä! Kattelin hetken nauhalta Suomi-Slovakia-peliä ja täytyy todeta, et onneks en joudu Saukkosta yleensä kuuntelemaan... Katoin sen Suomen ainoon maalin ja Saukkosen selostus siinäkin kohassa jotenkin aneemista. Ainakin kun on tottunut Antsan hehkuttamiseen. :wink: Mä ja sisko vilahdettiin kuvassa tossa pelissä, nopeesti, mut kuitenkin. Pausen kun painaa oikeessa kohassa, ni näkyy ihan selvästi. :nauru:

saf, kai sitä nyt saa olla innoissaan ihan minkä vaan pelin voitosta. :wink: Ja olihan se iso voitto, Suomi nous sillä lohkokärkeen, sai paljon helpottavia maaleja, ykkösketju alkaa löytämään yhteisen sävelen ja Suomi alkaa saamaan rentoutta peliin. Lisäks Sveitsi pelas todella hyvin, olis voinu olla paljon niukempikin voitto. Mä ainakin hehkutan innoissani ihan jokaista voittoa ja maalia. :hymy:

Mua ärsyttää, kun monissa peleissä pelataan tosi tyhjille katsomoille sekä Suomessa että Ruotissa. Kalliit liput aiheuttaa sen, että pelejä on kattomassa vaan harvalukuinen joukko kunkin maan faneja, eikä ollenkaan ruotsalaisia/suomalaisia, kun ei ole varaa mennä niin moneen peliin. Tunnelmahan siinä kärsii ja pahasti. Ruotsissahan jaettiin joihinkin peleihin ilmaisia lippuja, että saadaan vähän tunnelmaa ja siellä pelaajatkin on valittanu lippujen kalliista hinnoista. Helsingissä sentään Suomen peleissä on ollu katsomot täynnä, Ruotsin peleissä on ollu todella tyhjää. Lisäks MM-lätkän siirtyminen maksukanaville on huono juttu, koko kansan lajista tulee nopeesti harvojen herkkua. Formulallekin kävi samalla tavalla, kun se siirtyi maksukanavalle.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:02)

gonna

gonna
Viestimäärä: 506

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:23  
+
0
Ton Mertsin takia meille otettiin katsomo, ei jääkiekko ole mitään ilman Mertarantaa :paapatus:
Opas Gonna (22.6.2002-2.6.2015) labradori
"Mummon" Helmi "Orvokki" (1.11.2010- 16.11.2021) Englanninbulldoggi (tyttärellä)

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:52  
+
0
Tutuli, saa toki enkä niin sanonutkaan, mutta huvitti vaan. :hymy:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:54  
+
0
^Suomalaiset on kiekkohullua kansaa. :wink:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

saf

saf
Viestimäärä: 1332

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:56  
+
0
Ja hyvä niin, koska kiekko vaan on ykkönen! :jjei:
Shetlanninlammaskoira (05/05)



Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 13:59  
+
0
Mä lienen sit capsyn ohella ainoa, ketä ei haittaa Mertsin puuttuminen :nauru: Lentäähän siltä välillä ihan hyvää läppää ja itekin tykkäsin aikoinaan ja tykkään toki edelleen, mutta jo sen verran usein oon kuullut noi "entiset neidot/naiset" yms. että väliin alkaa jo puuduttaa. Tunnelman luonnissahan on tietysti omaa luokkaansa, mut kyllä mua eilenkin jännitti ihan tarpeeksi, että olin vaan kiitollinen etten kuullu Mertsin päivittelyä Sveitsin läpiajoista tai vaaaaarallisista tilanteista ja puolustuksen tunaroinnista tms..

Mut mikähän lehti se oli, kun luin ihan hyvän pointin.. Oli joku kolumni/näkökulma siitä kun otteluita selostaa maksu- ja ilmaispuolella eri henkilöt, niin ihmisille ei muodostu esim. jostain voittomaalista samanlaista mielikuvaa. Miettikää nyt vaikka sitä viime vuoden ilmaveiviä - jokainen varmaan muistaa sen Mertsin selostuksen ulkoa? Mutta sitten jos sen olisi samaan aikaan selostanut osalle katsojista joku toinen, niin ei siitä Mertsin selostuksesta olis tullu semmosta "koko kansan juttua", jos kukaan nyt ymmärtää mitä koitan selittää :nauru: Hyvä pointti siinä jutussa oli kuitenkin, enkä olis tullu edes ajatelleeks moista.
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 15:02  
+
0
5-2 :jjei::jjei::jjei:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 16:14  
+
0
Kaikki muut selostajat menee, mutta Kimmo (s)Porttila on ihan kauhee.. :ylpea:
Mertsi on ykkönen, taivainen hyvänä kakkosena ja Saukkostakin siedän.
muoks. Nii ja se Waheeb on ihan ok.
Ja oli kyllä jännä peli, mutta onhan Sveitsi ollut ainakin viime vuosina ihan vahva vastus.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.05.2012 klo 16:15)

capsy

capsy
Viestimäärä: 177

VS: PENKKIURHEILIJAT - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 16:47  
+
0
Minä taas en siitä Taivaisesta välittänyt ainakaan tuon pelin perusteella, jäi minusta liian pitkäksi aikaa selittämään pelin ulkopuolisia asiota ja selostaminen unohtui.

Onpa muuten hyvä tuo Dawkesin pointti, ei ole tullut itselle mieleenkään. Kun vaikka Mertsin selostukisista on tehty yks vai kaksi biisiäkin, niin jos näissäkin kisoissa syntyy biisin arvoisia letkautuksia niin eihän niihin nyt pääse samalla tavalla kiinni kun ei ole kuullut koko tilannetta :( Ja on se Mertsin hehkutus mukavaa kuunneltavaa... Törkeetä ahneutta laittaa pelit ja Mertsi maksukanaville :((
Slku 2010
PkCollieu 2012

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 11.05.2012 klo 15:47  
+
0
Miten käy Suomi-Kanada (vai oliko se Kotka?) -matsissa?
Suomi voittaa 4-2 :twisted::aurinko:.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 11.05.2012 klo 16:07  
+
0
Eilen oli 7-1 !! :jjei::jjei:

Ja tänään Deralle kattomaan peliä.
Meil on jo skumppa valmiina :ylpea: :lallati:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 11.05.2012 klo 16:20  
+
0
Suomi ottaa tukkaan 5-2 veikkaan ma. Toivon toki, että tulee voitto edes yhdellä maalilla, mutta en vaan jotenkin (harmi kyllä) usko siihen. Kävin kaupasta lastaamassa muutaman siiderin matsievääksi, koska taidan tarvita jotain rentouttavaa että sitä pystyy katsomaan..
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 11.05.2012 klo 16:25  
+
0

neruda kirjoitti:

Suomi ottaa tukkaan 5-2 veikkaan ma. Toivon toki, että tulee voitto edes yhdellä maalilla, mutta en vaan jotenkin (harmi kyllä) usko siihen. Kävin kaupasta lastaamassa muutaman siiderin matsievääksi, koska taidan tarvita jotain rentouttavaa että sitä pystyy katsomaan..



Älä puhu tollasia!
Tulee paha karma! :paapatus:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PENKKIURHEILIJAT - Perjantaina, 11.05.2012 klo 16:28  
+
0
Pessimisti ei pety. Enkä oo nähnyt niin upeaa peliä Suomelta, että uskoisin sen voittavan kanukit. Onneksi on saatu nyt Sveitsi ja Ranska -peleissä tärkeitä onnistumisia, myös sille Jokiselle jonka toivoin jo pakkaavan kamansa ja poistuvan. Lisäksi siellä on uhrautuvia pelaajia kuten esim. Komarov, joten kyllä niillä potentiaalia on, mutta en vaan jotenkin usko, että voitto tänään tulee. Eilen onnistui ylivoimalla rokottaminen, mutta Ranska painii hieman eri sarjassa kuin Kanada.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 25
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 09:30)