Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 19.04.2010 klo 00:39

Piirustuksia, maalauksia yms

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Torstaina, 28.08.2014 klo 17:43  
+
0
^ Mulla on ollut tämän tyyppinen kompaktipaletti Winsor & Newtonilta, mutta on tän töröttimen hinta-laatusuhde ehdottomasti kyllä ihan ykkönen!
Rise to reset the world.

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Torstaina, 28.08.2014 klo 18:54  
+
0


Miekin oon tusannut ja tohottanut vesivärien kanssa. :nauru:

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 29.08.2014 klo 12:27  
+
0

dinski kirjoitti:

kojotei on selkeästi sculptaillu aiemminkin, vau. :love: Mies joka noita 3D-jutttuja enemmän osaa, sanoi kans että "No onhan toi nyt ihan h*lvetin hieno."



Kiitos paljon! :aurinko: Teen 3D-hommia työkseni joka päivä, joten on tähän jo jonkinlainen tatsi tullut. Pitäisi vaan jaksaa tehdä enemmän vapaa-ajallakin, niin voisi jotain näytelläkin ihmisille! Erirotuisia koiria voisi harjoitella ainakin.

Nookah, mä en osaa käyttää Mayaa enkä Blenderiä. :nauru: varsinkin jälkimmäinen on mulle aivan liian monimutkainen ja älytön. Mutta treeniä vaan, siitä se lähtee!
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 29.08.2014 klo 15:41  
+
0
Ihania vesiväritöitä! Mulla on myös sellaiset winsor & newtonin akvarellivärit ja sitten vastaavat jotkut venäläiset, tykkään hirveesti kun niissä on niin hyvä pigmentti. Nyt tuli hirveä hinku maalata, mutta ei ole oikein mitään alustaa.

Jottei menis vaan jutusteluksi, niin laitan pari vanhempaa työtä.

Puupiirros.


Etsaus.


Tussipiirustus.

Kaislus

Kaislus
Viestimäärä: 1047

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 10.10.2014 klo 22:43  
+
0
Kivoja töitä taas laiteltu :)

Mulle iski inspiraatio viime yönä, viimeistelin sen kaverille tehdyn maalauksen ja kun energiaa vielä jäi, aloin lutrata omiani. Ollut ihan paska viikko, mutta tämän tekemisestä tuli tosi hyvä mieli! Aluksi mun piti laittaa tuohon joku iso koiranpää, mutta niin vaan tuo rakas tupsukka pääsi kuvaan. Ja olen ylpeä itsestäni, sain siitä ihan ilman mitään mallikuvaa näköisen - vielä ei ole unohtunut, miltä tupsukka näytti!

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Lauantaina, 11.10.2014 klo 14:59  
+
0
^Onpa kiva! Ihana tunnelma ja värien käyttö ja rentous tuossa viivassa! Ja kuvailit kyllä täydellisesti sen fiiliksen joka mulle tulee piirtäessä/maalatessa. Se on kumma kuinka ketutus katoaa ja kuinka vapauttavaa on joskus tehdä jotain ilman minkäänlaisia etukäteissuunnitelmia :peukku: Oon taistellut sitä hinkua vastaan nyt jo tovin kun työn alla ois parikin "ihan oikeaa" hommaa ja mieli vetäis vaan ottamaan värit ja pohjan ja antaa mennä... saa nähdä kauanko pystyn taistelemaan enkä oo ihan varma onko se ees oikea strategia (vai tulisko ne oikeatkin duunit sitten tehtyä jos antais vaan itselleen luvan irrotella välissä? nyt tuntuu että se aika on siitä oikeasta tekemisestä pois...)
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.10.2014 klo 14:59)

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Lauantaina, 11.10.2014 klo 21:09  
+
0
Kiva on Kaisluksen työ! Samaten kissun töistä tykkään.

Mä en oo koskenu kyniin enkä värehin varmaan pariin kolmeen vuoteen? Ei ole kerennyt eikä ole ollut inspistä. Tai sillon kun olisi inspiraatiota niin ei ole aikaa ja sillon kun olisi aikaa ei ole inspiraatiota. Pläähh. Osaakohan sitä edes enää...
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Maanantaina, 13.10.2014 klo 08:59  
+
0

Nookah kirjoitti:

...mutta koulussa kaytetaan Mayaa tai opettaja kayttaa sita, nii sen kanssa on helpompi saada apua jos tarvii.



Saako udella missä sinä opiskelet? :)

Hienoja töitä taas tullut, pitäkää tää keskustelu elossa, näitä on aina niin mahtava palata katsomaan!

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 17.10.2014 klo 08:05  
+
0
No jaa. On sitä tullut tehtyä joitakin koulujuttuja ja muita juttuja kesällä ja syksyllä, mut jos tämän ainakin laittaisin, kun liittyy niin läheisesti meidän Daven jokapäiväiseen elämään:



Eilenkin puskasta pyrähti useampi fasaani, ei ihan hauskaa ollut, kun oltiin potkufillaroimassa ja olin unohtanut kypärän kotiin. Onneksi Dave ei ole kovin massiivinen :)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.10.2014 klo 08:06)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 17.10.2014 klo 09:23  
+
0
^Eeehehe aivan mahtava :nauru:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 17.10.2014 klo 13:36  
+
0
Aivan mahtava tuo Daven aarrekartta! :nauru: Aloin heti miettiä miltä vastaavat näyttäis meidän koirista... (Yukilla olis ainakin "ihana tyttökoira" kohtia ja "ärsyttävä iso poikakoira" kohtia ja kaikkea muutakin ihan häröä ja Savulla ois "tässä oli kerran riekko!" ja "pupun kakkaa!" jne... )

Mulla on meneillään yksi maalausproggis ja yksi piirustusoperaatio ja yksi muuten vaan verryttely (sarjis) ja kovasti toivoisin että edes jomman kumman edellä mainituista saisin vkl aikana valmiiksi kun ne ei tuu mulle...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.10.2014 klo 13:37)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Torstaina, 23.10.2014 klo 16:04  
+
0
Kiitos :D
Joo, Davella on tosi "rasittava" tapa muistaa kaikki erikoisuudet mitä on pihalla tapahtunut ja näkynyt. Vaikka esim. orava olis jossain ollut kaksikin kuukautta sitten, niin kyllä sitä paikkaa silmä kovana kytätään vielä tänäkin päivänä.

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Lauantaina, 01.11.2014 klo 14:31  
+
0
Mulla on kesken tämmöinen homma...


Puukynät. En saa haluamaani jälkeä tälle paperille...


Tussilla ryhtiä. Parempi, mutta musta koira on liian sininen.

¨
Vahaliiduilla mustuuutta ja karkeutta... Mutta kun on vieläkin kesken...


Siloitellaan hommaa vähän valkoisella pastelliliidulla (ja haetaan huippuvaloja)

...

Tauko. Jatketaan sitten maaleilla sen jälkeen...

Piirtäjän ADHD johtaa siihen ettei se osaa enää tehdä töitä yhdellä välineellä...


Tähän päädyttiin toistaiseksi. Jää nähtäväksi mitäs sitten...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.11.2014 klo 20:54)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Keskiviikkona, 05.11.2014 klo 18:35  
+
0




Tällaisia työn alla kans. Nyt odotellaan mitä ko koiran omistaja sanoo tausta-asioihin...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Sunnuntaina, 07.12.2014 klo 14:17  
+
0
Mä sain nää lopulta valmiiksi






Sivutuotoksena yksi akryylihomma on kesken... ja yhdet paimenet pitäis piirtää.

Välipalaverryttelynä tuli tekaistua tällaiset:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 16.01.2015 klo 21:00  
+
0
Peruskorjatun rintamamiestalon mallinnusta.

"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 16.01.2015 klo 22:58  
+
0
Kadaverin mallinnuksesta ot:na, jotta oispa rintsikat oikeestikin noin isoja taloja, niin mun ei tarvis tuskailla tilanpuutetta ja miettiä ikinä tästä poismuuttoa.
Shibatrio <3

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 16.01.2015 klo 23:18  
+
0
Tässä on siis pohjalla (en tiedä onko todellinen) rintsikka, josta annettiin pohjapiirustus mittoineen sekä vanha rakennustapaselostus, josta kävi ilmi mitkä seinät ovat kantavia jne. Me sitten suunniteltiin pareittain kuvitteellisen asiakkaan toiveen mukainen uudistus, josta näkyvin muutos tässä meidän työssä on tuo laajennettu terassi sekä isommat ikkunat. :)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Kettuprinssi

Kettuprinssi
Viestimäärä: 2473

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Perjantaina, 16.01.2015 klo 23:34  
+
0
Tällainen Sai-piiperrys ystävän koirista (jo edesmenneitä osa)

Seropi 2/2000-12/2016
Manteru 3/2012
Manteru 3/2014
Mantern 2/2017

Heartshaped

Daadaa

Daadaa
Viestimäärä: 144

VS: PIIRUSTUKSIA, MAALAUKSIA YMS - Lauantaina, 17.01.2015 klo 08:17  
+
0
Aivan mielettömän upeita piirtäjiä täällä! :love:

Itsekkin tykkään piirtää ja maalata vesiväreillä, en vaan ole enää tehnyt sitä pariin vuoteen, menetin yhtäkkii inspiraation. Ja väkisin ei ole kivaa piirtää, yritetty on. Töissä toki teen kuvituksia, mutta se ei ole sama asia kuin kotona omasta tahdostaan piirtäminen. Nyt on kyllä viime aikoina ollut semmoinen tunne, että kohta voisi taas kaivaa nuo pölyiset vesivärit laatikosta. Paperiakin jo ostin valmiiksi.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.01.2015 klo 08:17)

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6326
Viestejä yhteensä545675
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 08:00)