Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 14:10

Positiivisuustopic 7

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9

Neva

Neva
Viestimäärä: 279

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 18.05.2015 klo 20:06  
+
0
Tutuli, eikun mantsaa ja kyse oli tilastotieteen perusmenetelmistä joka siis on pakollinen kurssi. :nauru: On mulla kyllä bilsaa sivuaineena luettuna about 60op.
Eihän se mitenkään vaikea kurssi ollut matemaattisesti, mutta ongelma oli justiinsa muistaa kaikki kun asiaa oli niin valtavasti ja mulle oli tullu siitä kurssista sellanen ahdistusmörkö, ettei meinannu senkään takia pystyä sisäistämään mitään. Mutta aah, nyt se on ohi!
lpku 02/14

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 16:54  
+
0
Meinas niiin mennä hermo Gigantissa pyörittyä kun ei meinannut löytää puhelinta, mut sit tuli eksyttyä paluumatkalla Teknisille ja nyt mulla odottaa latauksessa Samsung Galaxy s4 mini! :love: Palkitsin itseni näin pääsykokeista suoriuduttuani.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 17:19  
+
0
^^Onpas teil iso tilastotieteen kurssi. :eek: Meil oli kans yks pakollinen tilastokurssi, mut se oli aika pieni, tyyliin kolme opintopistettä. Meikällä on siitä vitonen, ku ope laitto tenttiin luennolla läpikäydyn harjotustentin ja vihjaili viel ennen tenttiä, et kantsii kattoo se tarkkaan läpi. :nauru:

Mul oli kans yks tollanen riippakivitentti, jota en vaan saanu tehtyä: aluemaantieteen perusteet, johon piti lukee sellanen paksu englanninkielinen kirja. Tein sen vihdoin viime keväänä, viis vuotta myöhässä. :viheltel: Misä sä muuten luet mantsaa?

Nauru, miten tollanen e-tentti käytännössä tehään? Mä tein sekä kandin et gradun kypsyysnäytteet ypöyksin rauhassa jossain kopissa, valvoja kävi vaan pari kertaa kurkkaamassa, et joko oon valmis.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.05.2015 klo 17:24)

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 17:52  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

Meinas niiin mennä hermo Gigantissa pyörittyä kun ei meinannut löytää puhelinta, mut sit tuli eksyttyä paluumatkalla Teknisille ja nyt mulla odottaa latauksessa Samsung Galaxy s4 mini! :love: Palkitsin itseni näin pääsykokeista suoriuduttuani.



Mulla on kans ja oon tykänny kovasti! Tosin kun otat käyttöön, niin älä hämäänny, kun sen näyttö alkaa kuumenemaan jos käytät yhtäjaksosesti pidempään. Mä kiikutin omaani huoltoon kolmeen kertaan ja sain kertaalleen uuden kappaleenkin tilalle, kunnes tajusin vähän googlailla, ja sepä onkin tiettyjen Samsungin mallien kiva pikku ominaisuus :ttou: :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 21:14  
+
0
Ihanasti menneet pallopaimennustreenit takana, ja pääskytkin vielä tuli tänään. :love: Kesä on täällä!
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Torstaina, 21.05.2015 klo 10:00  
+
0
"pese ikkuna päivässä niin ei tunnu rasittavalta" sanoo hän kuka ei kauheesti ikkunanpesusta välitä, mutta nyt on keittiön ja olkkarin ikkunat pesty :aurinko: Enää kolmen makkarin ikkunat, mut onneks tänään on sen verran menoa ettei ennätä :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 22.05.2015 klo 14:07  
+
0
Väinö oli äsken lenkillä ihan kuin eri koira! Kasvattikohan se viime viikolla synttäreiden kunniaksi aivot? :mietiskel: Aiemmin en oo saanut siihen mitään kontaktia ulkona, ihan sama vaikka työnsi namia naamaan, toi vaan käänsi pään pois. Ei siis puhettakaan, että oltais pystytty treenaamaan ulkona(sisällä kyllä tottelee :roll:). Äsken ennen lenkille lähtöä otin sisällä pari seuraamispätkää ja koska ne meni niin hyvin, päätin testata ulkonakin. Ja Väinöhän totteli! :jjei: Tehtiin sit pitkin lenkkiä kaikkea pientä treeniä, enkä voi uskoa miten hyvin toi teki. :love: Eihän noi perusasennot tai seuraamiset mitään täydellisiä ollut, mutta tässä tilanteessa oon tyytyväinen kaikkeen mikä on ees vähän sinne päin!
Olin jo hautaamassa meidän TOKO-haaveita, mutta taidankin laittaa parit tottelevaisuuskirjat tilaukseen ja harkita kurssille menemistä syksyllä. :cool:

bellAmi

bellAmi
Viestimäärä: 21

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 27.05.2015 klo 20:07  
+
0
Vain kaks päivää töitä ja kesälomalle! :jjei: Sääennusteetkin lupaa hyvää....
Walesinspringerspanieli Sini 4/2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 29.05.2015 klo 08:22  
+
0
Meillä on tontti :cool:

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 05.06.2015 klo 09:58  
+
0
Sainkin odotettua enemmän rahaa ja nyt jäikin sen verta enempi käyttörahaa, että sainpas tilattua reilulla 80€:lla pantatarvikkeita (pk-ketjuja, liipasinilukkoja sekä paracord-naruja) :jjei: Harvoin pääsee tilaamaan mitään, etenkään noin kallista, mutta nyt jäi kyllä hyvä fiilis ku kerrankin sai tilattua ja jäi vielä rielusti rahaa muuhinkin!
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 05.06.2015 klo 09:59)

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 05.06.2015 klo 13:58  
+
0
Tulipa jotenkin tosi vapautunut olo, kun karsin facebookin kaverilistaa ja poistelin "turhia" kuvia. :aurinko: Mulla on nyt joku ihme uudistumiskausi meneillään.:nauru:

Nauru

Nauru
Viestimäärä: 281

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 05.06.2015 klo 14:56  
+
0

Tutuli kirjoitti:


Nauru, miten tollanen e-tentti käytännössä tehään? Mä tein sekä kandin et gradun kypsyysnäytteet ypöyksin rauhassa jossain kopissa, valvoja kävi vaan pari kertaa kurkkaamassa, et joko oon valmis.



Olikin jäänyt tää huomaamatta. Kurssin opettaja siis luo halutessaan e-tentin, johon saadaan ilmoittautumisen yhteydessä tunnukset. E-tenttiin saa itse varata kirjaston sivuilta ajan, joten sen saa käytännössä tehdä mihin aikaan vain. Yliopiston kirjastolla on sellainen e-tenttijöille varattu akvaariotila, jossa on vieri vieressä tietokoneita. Ne saadut tunnukset isketään siihen kirjaston koneelle, jolloin avautuu se opettajan luoma tentti, johon sitten vain koneella naputellaan vastaukset.

Tykkään kyllä kovasti ja saisi olla useammallakin kurssilla käytössä oleva mahdollisuus. Oltais saatu tehdä maturiteetti halutessamme myös ihan perinteisesti kynä-paperi-versiona, mutta aika moni valitsi tuon e-tentin. Se on niin näppärä kun saa vain halutessaan lisäillä tai poistaa tekstiä keskeltä vastausta. E-tenttiä ei kyllä ainakaan täällä kukaan käy vahtimassa, mutta valvontakameroita on kyllä sitten senkin edestä. :nauru:

Kiara

Kiara
Viestimäärä: 12

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Lauantaina, 06.06.2015 klo 16:40  
+
0
Pääsykokeet ohi ja viimein LOMA, oi tätä tunnetta. Tuloksia odotellessa kelpaa sitten fiilistellä kaikkea tulevaa ja haaveilla. Ihanaa kun voi nyt priorisoida kaikkiin juttuihin, joihin ei arkena ole ollut aikaa. Eikä ne mitään ihmeellisiä juttuja edes ole, mutta silti odotan innolla kaikkea. Varsinkin kirjastoreissuja: kesäisin mut tavoittaa nimittäin helpoiten sieltä etsimästä luettavaa. :)

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 09.06.2015 klo 16:27  
+
0
Kävi tänään oikein hyvä tuuri! Käväsin tossa aamupäivällä näöntarkastuksessa eikä tarkotus ollu ottaa mitään uusia laseja, koska ne tuppaa olemaan niin pirun kalliita. Noh, siellähän olikin sitte kehyksiä eurolla!! :nauru: Mä sitte otin kuitenkin lasit, koska niille tuli hintaa linsseineen vaan 150€ (kehykset 1€, linssit 149€). Kehysten normaalihinta 239€ :eek:

On vaan aika totuttelemista niihin laseihin jahka ne tulee, on meinaan ihan erilaiset kun nykyiset ja omasta mielestä näytin jotenki oudolta ne päässä :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 15.06.2015 klo 21:32  
+
0
Tää sai opiskelupaikan just siltä alalta mistä haaveilikin :love:
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 17.06.2015 klo 17:44  
+
0
Tänään hain uudet lasit! TYKKÄÄN! :nauru:

Ja ahhh, 1.7 alkaa työt! Jippii, vaikkei mikään unelmatyö olekaan... :aurinko:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 17.06.2015 klo 22:09  
+
0
Huomenna vajaa viiden tunnin työpäivä ja sitten kolmen päivän vapaat odottaa. Suoraa töistä suuntaan kohti kotipaikkakuntaa ja sieltä vielä kunnolla Kainuun korpeen viettämään parhaiden ihmisten kanssa juhannusta :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 19.06.2015 klo 00:13  
+
0
Minä <3 mun pieni hollanninpaimennin! :love: Viimein ollaan samalla kartalla tottiksessa ja alkuvuoden hampaankiristelyt on toivottavasti takanapäin. Ihana, ihanin, mun koira! 1000 x sydän
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

oonuliinu

oonuliinu
Viestimäärä: 1011

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 23.06.2015 klo 19:18  
+
0
Käytiin PEVISA-tarkissa. Polvet 0/0 ja silmät terveet. :jjei:

------Oona ajokoirasekotus 7.2006-------
------Suomenajokoira Viki 4.2012---------
----Suomenpystykorva Voitto 3.2014----

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Lauantaina, 27.06.2015 klo 15:13  
+
0
Mää niin voitin itteni tänään! Tänään oli Paavo Nurmi maraton Turussa ja mä olin ilmoittautunu kympil jo tammikuus. Alkuviikosta olin vähän epävarma osallistumisesta, koska en oo käyny juoksulenkillä yli kuukauteen. Päätin kuitenkin osallistua ihan jo tunnelman takia, tuolla oli yhteensä yli 3000 juoksijaa kaikilla matkoilla (kymppi, puolmaraton ja maraton). Pääsin maaliin ja aikakin oli ihan kohtuullinen 1h 10 min. :jjei: Mut parast on tää itsensä voittamisen fiilis. :aurinko: Syyskuussa ois täällä seuraava kymppi, mietin, et vois mennä sinne ja koittaa vihdoin alittaa tunnin aika. Ja joskus sit ehkä puolikkaalle...
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 20:45)