Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 14:10

Positiivisuustopic 7

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 9

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 07.09.2015 klo 12:01  
+
0
Puolukat alkaa kypsyä ja niitä on paljon! Keräsin viikonloppuna sangollisen ja tein niistä mehua ja hyytelöä vaikkeivat vielä ihan priimaa olekaan, tykkään enemmän sitten kun on ollut ekat yöpakkaset. Mutta hyvää mehua noistakin tuli. Vaikuttaa tulevan hyvä puolukka vuosi!

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 07.09.2015 klo 16:07  
+
0
Päätettiin duunifrendun kanssa alkaa käydä salilla. Hoksittiin että meidän sairaalassa on sali, käytiin kattomassa ja se oli tosi hyvä ja uudenaikainen! Vuosimaksukin vaivaiset 60 euroa! Nyt kun sais vielä aikaiseks että pidetään tsemppi yllä eikä käydä vaan alkuinnostuksen kanssa siellä :nauru:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 07.09.2015 klo 20:31  
+
0
^ Hyvä te! :aurinko: Mua on niin jälkeen päin harmittanu kun aikoinaan lukiossa olis ollut oma kuntosali jonka käyttö olis ollut viel ilmaista, niin eipä siellä vaan saanu aikaseks käydä. :eitietoo:

Lasten parissa työskentely. <3 Välillä niin hanurista, mut ne hyvät hetket ja hyvät tyypit aina saa mielen paranemaan. En mä tästä ehkä uraa itselleni tekis mutta on ne niin liikkiksiä välillä. :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 08.09.2015 klo 10:06  
+
0
Työhaastattelu kohta! Vaikka jännittää niin on hyvä kutina.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 08.09.2015 klo 14:53  
+
0
Hyvä päivä töissä, hyvät jutut taas meillä ja sillee :nauru: Ja menin koirien kans hakee kaverin töistä, ku pääs myöhemmin ku minä.

Ai hitto, sai taas nauraa :nauru: Ihan niinku kyllä joka päivä.
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 08.09.2015 klo 22:46  
+
0
Oli jotenkin todella veltto päivä ja tuntu että olokin on huono enkä saa mitään aikaan ja muutenkin huono fiilis. Joukkueen treenit oli illaksi tiedossa ja mietin jo et saankohan mentyä ees treeneihin kun on niin vaisu olla.

Sitten yksi kaveri pyysi seuraksi salille ja ajattelin et käyn siellä ni ei oo niin huono omatunto jos ei sit treenejä jaksaiskaan. Mut pitäs jo tietää et kyllähän se liikkuminen parantaa ja lopulta sit kävin siellä salilla ja sieltä lähin suoraan parin tunnin treeneihin. Ja meillä on vaan niin paras joukkue, että vaikka olikin kyllä taas ihan kunnon ittensäkiusaamista välillä niin nyt on vaan niiiiiin hyvä olla. :love:
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Torstaina, 10.09.2015 klo 15:07  
+
0
Voi hitsi!! Törmäsin siihen haastattelun tehneeseen osastonhoitajaan kanttiinijonossa ja hän vinkkas mut sivuun. Kertoi että haastattelut on kesken, mutta voi kertoa nyt heti minulle, että he haluavat minut sinne töihin!! Auki on vielä, saanko toimen vai pitkän sijaisuuden, riippuu lopuista hakijoista. Töissä meinasin irrota kaikista henkseleistä ja olin varmaan 100 kertaa ärsyttävämpi kuin yleensä hehkutellessani sitä työtä :aurinko::aurinko: Vihdoinkin haastetta!!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Torstaina, 10.09.2015 klo 19:05  
+
0
Väinö kävi tiistaina kolmannen kerran hierojalla, joka oli aivan ihana! Ollaan siis joka kerta käyty eri hierojalla, mut tää viimeisin oli ehdottomasti paras. :hymy: Jos vielä pitää uudestaan mennä, niin ei kyllä tarvitse miettiä kenelle suunnataan. Saatiin oikeasti hyviä neuvoja, joten eiköhän se tästä!
Käytiin tänään pitkästä aikaa metsässä lenkillä ja Väinö sai juosta vapaana. Varmaan viimeksi keväällä oon sitä kunnolla pitänyt vapaana ja ihme kyllä luoksetulo toimi täydellisesti! :jjei: Vapaana ulkoilu vähän jäi keväällä, kun tuntui korvat olevan kadoksissa, mutta nyt ei ollut mitään ongelmaa. Hepuleita sai ihan koko ajan, mutta totteli silti. :nauru:

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 14.09.2015 klo 12:53  
+
0
Meillon uus FI KVA :hymy: :love:

(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.09.2015 klo 12:54)

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 15.09.2015 klo 17:39  
+
0
Me saatiin ostettua asunto miehen kanssa, mulla on uus työpaikka ja mä oon oikeesti niin onnellinen :love: :love: Niin paljon stressiä poissa!
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Sunnuntaina, 20.09.2015 klo 19:08  
+
0
Mä niiiin odotan jo mun lomaa! :nauru: Vko 42 ois loma ja perhana samalla viikolla, 16.10 ois vielä se Hedberg! Ei jaksa odottaa, lomaa eikä Hedbergia, mene aika nopeasti kiitos :shifty:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 22.09.2015 klo 00:43  
+
0
Voi että miulla on vaan mahtava joukkue. Miten oonki onnistunu saamaan kokonaisen joukkueellisen tuollasia tyyppejä elämääni. Ei voi viikonlopun pelireissun jälkeen ku hymyillä, vaikka väsyttää kyllä maailman eniten ja oon niiiiin rikki. Lähtisin silti heti uudelleen. :love:

Ja sitten tuo toinen kaveriporukka. Välillä tuntuu et miten ihmeessä olenkaan ansainnu nämä kaikki tyypit minun elämässä.

JA kävin tänään lempparikampaajalla ja kyllä taas taiottiin minun päästä niin kiva että ei tosikaan. Aivan parasta kun ei oikeastaan osaa edes sanoa kampaajalle mitä haluaa ja lopputulos on vaan parempi kuin mitä osasi odottaakaan. Ja vielä kruunuksi laittoi "arkikampauksenkin" vielä sen jälkeen kun jo periaatteessa varattu aika oli jo loppunut. Luksusta. :aurinko:
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 02.10.2015 klo 22:41  
+
0
Pääsen viikoksi Pietariin lätkän mm-kisoihin, ilmaiseksi! Saunalliseen hotellihuoneeseen! Ainut mikä pitää maksaa itse on käyttörahat. :jjei: Vitsi miten oon liekeissä!
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Perjantaina, 02.10.2015 klo 23:25  
+
0
Sufa, missä tämä hieroja työskentelee? Mulla olisi hakusessa hyvä koirien hieroja pääkaupunkiseudulla. :)

Meillä oli Käpyn kanssa tänään aivan valtavan ihana syyslenkki! Oltiin nyt toista kertaa kaverin ja sen koirien ja hevosen kanssa maastolenkillä. Käpy on pentuna pelästynyt hevosia ja se on haukkunut niille joskus, jos on tullut metsässä sellaisia vastaan. Sen Lahden ratsastus onnettomuuden jälkeen ajattelin että olisi kyllä hyvä hoitaa Käpy siihen tilaan, ettei se jännittäisi heppoja, kun niitä saattaa tulla meidän metsälenkillä vastaan. Siellä on usein jälkiä ja pari kertaa ollaan tavattu maastoratsastajia. Facebookin kautta tutustuin sitten tähän tyyppiin ja ollaan alettu käymään yhdessä lenkillä tuolla tallilla ja hänen kotonaan. Koirat tulee hyvin juttuun ja Käpy saa niistä hyvää mallia, että hevosen kanssa ei tarvi pelätä. Ekalla lenkillä Käpy pääasiassa oli kiinnostunut toisista koirista, mutta innostui muutaman kerran haukumaan hevoselle. Nyt Käpy ei haukkunut kertaakaan, ei edes vastaan tulleelle ponille! Kiva kun jollain tällaisella yksinkertaisella toimenpiteellä saa asioita muutettua. :)

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Lauantaina, 03.10.2015 klo 15:23  
+
0
^Laitan sulle hierojan tiedot yv:llä. :hymy:

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Sunnuntaina, 04.10.2015 klo 21:47  
+
0
Ukon kanssa saman katon alle muutettu ja nyt vaan malttais vielä odottaa 1,5kk et pääsis omaan kämppään! :love: Mut tääkin on jo huima parannus etäsuhteeseen nähden.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 05.10.2015 klo 15:04  
+
0

Saarameow kirjoitti:

Ukon kanssa saman katon alle muutettu ja nyt vaan malttais vielä odottaa 1,5kk et pääsis omaan kämppään! :love: Mut tääkin on jo huima parannus etäsuhteeseen nähden.


Eih. Mä ajattelin ensin - kummasuneena - sun hurraavan, että pääsee 1,5 kk yhdessä asumisen jälkeen muuttamaan takaisin omaan kämppään, niin ku yksin :nauru:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Tiistaina, 06.10.2015 klo 20:50  
+
0
^Hahah :nauru: Nyt kun ton luin niin siltä se voi vaikuttaa. Mutta ei sentään, ihan yhteiseen omaan kämppään :nauru:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Maanantaina, 12.10.2015 klo 12:02  
+
0
Kolme jännää kivaa mainioo reissua edessä puolenvuoden sisällä. En millään malttaisi odottaa :love:
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: POSITIIVISUUSTOPIC 7 - Keskiviikkona, 14.10.2015 klo 08:18  
+
0
Ihanat kaksi viikkoa luvassa! Käpyn koirakaveri on meillä koko viikon hoidossa ja sitten seuraavalla viikolla lähdetään molempien koirien kanssa vaeltamaan yhdessä kun koirakamun omistajan työputki on ohi. Koirat on ihan onnessaan toistensa seurasta ja yhteiselo sujuu tosi hyvin. Nämä ovat käyneet yhdessä koirakoulua ja molemmat koulutettu aika samalla tavalla hihnaan ja muutenkin, niin ihan niinkuin omaa koiraansa ohjaisi tuon Käpyn kamun kanssa. Tosi kivasti kävelevät yhdessä hihnalenkillä, kumpikaan ei vedä eikä kummankaan tarvitse koko ajan jäädä nuuskimaan kun toinen on jo menossa. :D Ja niin kiva, kunnon juoksukaveri pellolle joka päivä! Tosi kiva vähän harjoitella tätä kahden koiran kanssa eloa, kun alkaa olla aikalailla päätetty, että Käpylle tulee kaveri ensi kesänä tai syksynä. Rotu pitäisi vain päättää...

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 21:45)