Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19  
+
0
Kauhistusahdistuspaniikki. Eikö jostain voisi kelata elämäänsä väliaikaisesti eteenpäin niin näkisi mitä pitäisi tehdä ja päättää.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:49  
+
0
Tollanen pikakelaustoiminto ois kätevä. Tietäis etukäteen miten asiat lähtee menee ja sit vois olla vaa hyvillä mielin, kun näkis, että ne menee kuitenkin hyvin:aurinko:

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:52  
+
0
Täälläkin ahdistaa. Näin viime yönä unen (:nauru:), jossa tavallaan kiteytyi koko ongelmani, ja nyt olen pyöritellyt tässä, että mitä pitäisi tehdä. Miksei voi tietää, että mikä ratkaisu on automaattisesti oikea?
Petit Brabancon "Mökö"

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:03  
+
0
Ärsyttää eläinlääkäreiden taivaita hipovat hinnat :mad:. Käytin yhtä kissaa lekurilla vuotavan silmän vuoksi, ja oltiin siellä valehtelematta 5min tai alle. Eläinlääkäri vain totesi että joo, pientä tulehdusta täällä on, tässä antibioottisalvaa viikoksi. Kiitos hei. 60 euroa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:11  
+
0
Tupakkalakko. 2 vrk takana ja tuntuu että sattuu joka paikkaan ja ahdistaa ja on vaikea olla. Miten tää voi olla näin vaikeeta? :mad:

Eara

Eara
Viestimäärä: 67

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:26  
+
0
Tsemppiä catjalle tupakkalakkoon!!! Mä oon kaikkien tupakkalakkoilijoiden suuri kannustaja, eli tsemppiä tsemppiä, kyllä se siitä!

evome

evome
Viestimäärä: 24

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:08  
+
0
catja kyllä se siitä. Isot tsempit sulle! Tupakoinnin lopettaminen ei ole helppa, mutta ei tosiaankaan mahdotonta. Itse poltin 8 vuotta ja nyt ollut savuttoma 1v4kk. Mulla auttoi nicorette inhalaattori ja purkat silloin tällöin.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:43  
+
0

Katja kirjoitti:
Tupakkalakko. 2 vrk takana ja tuntuu että sattuu joka paikkaan ja ahdistaa ja on vaikea olla. Miten tää voi olla näin vaikeeta? :mad:


Kyllä se siitä. Ne muutamat ekat päivät on hankalimpia, joten pinnistä nyt vaan. :peukku:

unemelodie

unemelodie
Viestimäärä: 513

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:46  
+
0
Kauan pelkäsin mahataudin iskevän ja sieltä se vihdoin viimein sitten tuli :ttou: Tosin eilisen iltapäivän ja illan vain oksentelin.. Tänään on jo huomattavasti parempi olo.. Väsymys vain painaa. Toivottavasti menisi ohitse.
En voi tarjota lohtua
sillä olen vain ihminen..
En voi tarjota lämpöä
sillä itsekin palelen..
ja maata astelee
varjo mustuvan taivaan
yllään yön kylmä laulu..

lilhiz

lilhiz
Viestimäärä: 20

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:47  
+
0
Eilen oli aivan mieletön vaateahdistus tästä salamalaihtumisesta.. Mun tavoitefarkut on isot ja roikkuu päällä ja vihaan yrittää ettiä farkkuja kun en koskaan löydä mistään mieleisiä. :twisted:
Della 25.2.99-28.7.10

FrozenCorpse

FrozenCorpse
Viestimäärä: 62

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:51  
+
0
Eilen tultiin hoidokin kanssa lenkiltä ja puistosta, niin loppumatkasta vastaan tulee pieni snautseri, jonka hihnan toisessa päässä on teinipissis. Kun en päästä Eetua haistelee rähjäävää snautseria, pissis kikattelee siinä ääneen "vittu mikä idiootti, tule tule tule, hihihi!" (juu, sanoin hoidokille "tule tule tule" kun ohitettiin)
Luuli varmaan, etten kuule?
Kaikkia koiria ei tarvii moikata, niin yksinkertaista kuin se onkaan.:hymy:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 11:53)

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:53  
+
0
Aika tai oikeastaan sen puute :roll:
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:52  
+
0
Kiitos kaikille tsempeistä! Itsellä on vajaa 15v tota tupakointia takana, lienee kroppa nyt hieman pihalla kun ei saa sitä mitä tahtoo. Pahempaa kuin nämä fyysiset oireet oli ehdottomasti eilisen työpäivän eka kahvitauko: siis mitä hemmettiä ihmiset tekee tauolla, kun ei ne käy tupakilla? Ratkaisu: kiersin talon ympäri :nauru:

siljaj

siljaj
Viestimäärä: 29

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:17  
+
0
Ei ole todellakaan mukava, kun ei voi käydä pennun kanssa rauhassa ulkona. Koiranulkoiluttajat haluavat antaa koiransa tervehtiä, mummot ottavat kävelysauvat pois käsistään ja tulevat rapsuttamaan sekä lapset ryntäävät kysymättä Lunan luo. Ei tässä muuten ongelmaa olisi, mutta kun Luna aina pysähtyy katsomaan ohikulkijoita, kun hieman pelkää vieraita ihmisiä. En haluaisi häntä väkisinkään perässä raahata. Toiseksi tämä ärsyttää nyt kaikista eniten, sillä olen sairaslomalla ja haluaisin ääneni ja heikon olonikin takia välttää vieraiden kanssa puhumista. Olisi niin kiva ulkoilla koiran kanssa ihan rauhassa muilta ihmisiltä.
Espanjanvesikoira Luna 17.01.2010

Lilith

Lilith
Viestimäärä: 76

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:55  
+
0
Mä en tunne täältä enää kohta ketään :mietiskel:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:57  
+
0

Mä en tunne täältä enää kohta ketään :mietiskel:



Niinpä. Ei saa vaihtaa nikkiä ja avaa samaan aikaan. Menee kaikki sekaisin, riittää kun tää uus palsta on sekoittanut pasmat ihan kokonaan :ylpea:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Lilith

Lilith
Viestimäärä: 76

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:01  
+
0
^ Plus että useimpien vanhakaan nikki ei sano mulle yhtään mitään.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:03  
+
0
^ Onhan täällä paljon uutta porukkaa juu.

Sun pitää palstailla enempi, niin tulee porukka tutummaksi :hymy:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:28  
+
0
Hiukkasen huvittuneena ja suunnilleen saman verran ärtyneenä lueskelen iltalehden keskustelua vartijoiden lakosta.
Ei oikein tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun ihmiset siellä jaksaa jauhaa nää samat "ette oo päässyt poliisikouluun" ja "lelupoliisi" juttunsa monta kertaa.
Uskomatonta. Ja suurin osa noista joilla oikeasti on huono kokemus vartijasta, niin on ollut siihen yhteenottoon syy.
Poliisia ja lappuliisaakin vihataan vain silloin, kun "vaan vähän ajoin ylinopeutta" tai "ihan hetkeks vaan pysäköin tähän mihin ei olis saanut".
:roll:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:39  
+
0
Catjalle tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 13:00)