Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 21:52  
+
0
Kaveri lainasi kirjastosta kirjan meidän yhtä kouluprojektia varten, kyseessä oli n. 70 sivuinen kovakantinen suurehko kirja. Kirja oli loppuajan minulla ja palautin sen kirjastoon jolloin kirjastotäti totesi ennen kuin edes ehdin kirjan tiskiin läväyttää, että "vähän on kärsineen näköinen". Olin ihan että :eek: , kirja oli ollut ihan normaalissa käytössä ja säilytyksessä. Selitin tämän kirjastotädille joka vain tuijotti minua tiukasti. Totesin, ettei kirja ole minun nimissäni lainattu joten en jää asiaa selvittämään eikä kirja omasta mielestäni ole mitenkään kärsinyt.

No, tänään oli tullut kaverille lasku kirjastosta. 33,45 euroa maksettavaa, koska "lainaamastanne kirjasta oli kaksi päätyä pureksittu". Kirja oli noin 15-vuotta vanha, joten totta kai siinä oli kulumaa, mutta että pureksittu?! Huomenna kaveri menee kirjastolle selvittämään tätä asiaa.
Tuntuu todella kurjalta, ei varmaan uskalleta enää lainata tuolta yhtään mitään :neutral:

Voiko ne vain kylmästi päättää että me runneltiin se kirja ja laittaa meidän maksamaan?

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 22:22  
+
0
juulia: kiitos vinkistä, pitää käydä ostamassa:cool:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 22:30  
+
0
^^ Lainasitteko lainauspäätteeltä vai ihan tädiltä? Jos päätteeltä niin eihän sitä voi tietää missä kunnossa ootte sen lainannu. Toki se aina menee kirjastotädin kautta takas hyllyyn, mutta ehkä ne ei kaikki oo niin tarkkoja ja tolla tädillä on voinu olla vaan paha päivä. Voittehan te vaatia selvittämään kuka sen edellinen lainaaja on ollut jne ja sanotte vain että te ette ole sitä kirjaa rikkoneet. Mä en suostuisi maksamaan, mutta en kyllä osaa sanoa että mitä tekisin asian eteen. Ainakin varmaan haluaisin sen tietyn kirjan kappaleen nähtäväksi muutamalle eri ihmiselle jotta voisivat päätellä onko siinä edes mitään korvattavaa ja kuinka vanhoja ne viat on. En osaa sanoa, mutta älkää nyt turhaan maksako ennenkuin kaikki mahdollinen mitä tehtävissä on on tehty.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 22:43  
+
0
^ En tiedä kummalta, kaveri lainasi sen silloin. Päätettiin ettei sitä makseta, ihan naurettavaa. Ja jos se on jostain kulmista vähän kulunut niin eihän se mitenkään vaikuta sen kirjan luettavuuten tms. Huoh. Käyttötavaraahan ne kirjaston kirjatkin on... Kaveri menee huomenna selvittämään asiaa.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 22:48  
+
0
Varasin Chambolle ajan aistiin, selkä tutkitaan uudestaan. Pelottaa ihan kamalasti:suru:

_garnet_

_garnet_
Viestimäärä: 32

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 23:03  
+
0
^ Toivottavasti saatte apua Chambon vaivoihin!
RwU "Jazzi" 21.07.2005-01.11.2010
Rw "Jade" 10.06.2010-

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Torstaina, 22.04.2010 klo 23:30  
+
0
Dogiliini: Mikä ongelma sulla oli sen nimimerkin kanssa? Laita mulle vaikka yksityisviestiä niin koitan auttaa.
Ylläpitäjä

fluffy

fluffy
Viestimäärä: 77

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:57  
+
0
Koira ontuu. Ens viikolla leikataan kulmurit pois, seuraavalla viikolla silmä. Toivottavasti toi ontumisjuttu on ohimenevää. En kestä, jos sielläkin on jotain leikattavaa. Aina puhutaan, että ekan vuoden aikana voi eläinlääkärikuluja ja muita voi tulla jonkin verran, mutta en kyllä odottanut, että näin paljon saa lääkärissä ravata. Onneksi on tilillä säästöjä ja sain kesäksikin töitä, ni ei tarvii lähtä opintolainoja nostamaan.

Koira on mulle kovin rakas, mutta pikkuhiljaa alkaa tuntua, että se on jonkun luokan maanantaikappale..
Havannankoira (2009)

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:03  
+
0
Työt. :pyssyt: Haluun eroon näistä viikonloppu öistä! Olen taas ollut koko viikon menossa ja olisi tarvetta levolle (okei, mulla oli tiistai vapaa).. Mutta ei. Sunnuntaina vapaa, mutta ei paljon lohduta kun heräilen joskus kahden jälkeen ja nukkumaan pitäisi ennättää ajoissa, että jaksaa maanantaiaamuna nousta kahdeksalta. Seuraava vapaa sitten siitä taas sunnuntai.

muoks, ja niin, jouduin vapuksi töihin. Okei, kukaan ei saanut sitä vapaaksi ja "tällä alalla pitää vaan tottua siihen että on kaikki kivat päivät töissä". Ketuttaa silti.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 15:10)

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:21  
+
0

Joxolo kirjoitti:

Järkyttävää koiranpitämistä tuo mistä Rez kerto. Kyllä ois saanu sellaselle omistajalle takoa järkeä päähän!



No joo, jos itselle kävis noin ni ei todellakaan tulis mieleenkään jättää toista koiranomistajaa yksin pinteeseen. :mad: Onneks näihin järjen jättiläisiin törmää harvoin.. Mulla oli sillon muuten sykemittari ja näytti huitelevan tapahtuman jälkeen yli kahdensadan!
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:26  
+
0

Joxolo kirjoitti:

Järkyttävää koiranpitämistä tuo mistä Rez kerto. Kyllä ois saanu sellaselle omistajalle takoa järkeä päähän!



No joo, jos itselle kävis noin ni ei todellakaan tulis mieleenkään jättää toista koiranomistajaa yksin pinteeseen. :mad: Onneks näihin järjen jättiläisiin törmää harvoin.. Mulla oli sillon muuten sykemittari ja näytti huitelevan tapahtuman jälkeen yli kahdensadan!
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:28  
+
0
Voiperse mikä ilma ollut koko päivän :twisted: Toivottavasti viikonloppuna edes on parempi, vaikka huominen meneekin Lahdessa näyttelyssä
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:12  
+
0
Oli tänään niin hirveä ohjaaja zumbassa, että en taida enää sen tunneille mennä, anteeksi nyt vain.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:14  
+
0
OT: toimiiko se zumba, kiinteytyykö jne.? Onko kauheen vaikeeta?

:nauru:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Rez

Rez
Viestimäärä: 1140

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:14  
+
0
OT: toimiiko se zumba, kiinteytyykö jne.? Onko kauheen vaikeeta?

:nauru:
Kukaan ei ole hyödytön - aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:29  
+
0
^Olen käynyt zumbassa vielä niin vähän aikaa, joten en osaa sanoa kuinka toimii. Tehokasta se kyllä on, joten uskoisin kiinteytystäkin tapahtuvan. Ei ole vaikeaa, ensin kyllä sekoilin askelissa, mutta nopeasti pääsi kuitenkin rytmiin mukaan.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:31  
+
0

Nanaki:
Oli tänään niin hirveä ohjaaja zumbassa, että en taida enää sen tunneille mennä, anteeksi nyt vain.



Millanen ohjaaja? *Utelo*

Mitenkähän mä olen osannu joskus tehdä yövuoroa viikkoja putkeen ja selvinny siitä järissäni, nyt yksi ainut yövuoro sai mut ihan sekasin...
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:41  
+
0

Amos kirjoitti:
Millanen ohjaaja? *Utelo*

"EI TOI OLE MITÄÄN ZUMBAA!!!!! ON MULLA MUUTAKIN TEKEMISTÄ PERJANTAINA KUIN KATSOA TUOLLAISTA!!!!"
Anteeksi caps, mutta oikeasti se HUUSI koko tunnin, oli todella ahdistavaa katsoa ja kuunella sen käytöstä. Pari kertaa meinasin häipyä huoneesta. Sitten se ei itse edes tehnyt pahemmin mitään, muutakuin huusi ja nauroi meille. Ei terve.
Kiva jos se nyt sitten lueskelee täälä ja tunnistaa itsensä, mutta ihan sama.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:55  
+
0
^ No jopas oli ohjaaja :eek: Tuosta voisi melkein laittaa jonkun valituksen menemään.

Omaa napaa: kirjastoasia selvisi. Kaveri soitti siihen palvelunumeroon eikä meidän tarvitse maksaa kirjaa. Sai kaveri kuitenkin vähän väitellä siitä oliko kirjaa pureksittu vai ei ja ettei kirjassa kuitenkaan ollut mitään sellaista vauriota joka estäisi sen lukemisen. Ihan normaalia kulumaa. Lopulta täti oli kysynyt että "olisiko mahdollista että kirja olisi pudonnut sulta lattialle?" Öö, lattialle putoamisesta tuleekin samanlaiset vauriot kuin pureskelemisesta...
Tekee ihan hirveesti mieli lainata jatkossakin tuolta kirjoja, pääkirjasto vielä.

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 16:47  
+
0
Meillä on mennyt Lexan kanssa tosi ihanasti oikeastaan koko talvi ja tämän vuoden alkupuoli mutta nyt se on ollut viimeiset 4 päivää täys k*sipää m*lkku.:suru: Tänään se oli niin v*ttupää että mulla tuli äsken itku lenkillä ja en pystynyt jatkamaan lenkkiä vaan tulin kotiin. Voiko kevät laittaa koiran pän "sekaisin"? Lexalle on liikaa rullaluistelijat, skeittarit ja pyöräilijät. :neutral: Oli pakko hakea muutama lohtulonkero että helpottaa tää v*tutus.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 10:00)