Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:37  
+
0
Koira kuolaa koko kämpän märäksi, suussa jotain. Näemmä kulmahampaasta katkennu pala pois, liekö se syynä.

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:43  
+
0
^No toivotaan, että olisi jokin helposti korjattavissa oleva pikkujuttu. :hymy:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:47  
+
0
FrozenCorpse Elämän pikakelaus väliaikaisesti eteenpäin ja sen jälkeen takaisin kyllä auttaisi paljon. Harmillista, että sellaista toimintoa ei ole. On vaan yritettävä itsekseen.

Tsemppiä kaikille purkautujille, tupakkalakkolaisille, sairastaville ja säryistä kärsiville.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Ursula

Ursula
Viestimäärä: 322

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 22:48  
+
0
Toivottavasti.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 12:19  
+
0
Siis voi elämä, koiralta halkes taas hammas. Viime keväänä halkes yksi ja nyt toiselta puolelta suuta näköjään halkes sama hammas. Mä alan vahvasti epäillä että nuo hampaat on jotenkin vialliset, eihän niitten nyt tuolleen pitäs halkeilla. Hammaskiveä ei näy, ja viimeksi lääkäri sano et ihan hyväkuntoset on hampaat... Pkle!
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:14  
+
0
Kevät. :mad:
Henki ei kulje, silmiä kuivaa ja kutisee ja väsyttää ihan kamalasti koko ajan. Silmälasit pitää taas opetella vaihtamaan aurinkolaseihin ennen ulos astumista ellei halua migreeniä.
Ja hiekkaa on sisällä koko ajan vaikka imurois joka päivä.. Ja vaikka pesee koiran tassut joka lenkin jälkeen ja nalkuttaa kaikille jotka meinaa mennä kengät jalassa eteistä pidemmälle. Äh.

:ylpea:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:54  
+
0
Miksi ihmiset tekee pienille lapsilleen facebook-profiileja? :mietiskel:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 14:13  
+
0
Pärskis ja tyrskis - ihanaa kun on tullut kevät... Olen näköjään lepällekin allerginen, ihan kuin koivuissa ja heinissä ei olisi ollut riittävästi. :(
kääpin uros -09
shelam uros -16

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:02  
+
0
Hiron pissatulehdus senkun jatkuu:suru: Viime viikolla loppu kuuri, tänään vietiin kontrollinäyte ja sielä näkyy tulehdus edelleen. Uutta kuuria siis alottaan ja pissa menee jatkoviljelyyn, voi hemmetti

Ja J viestitti että Sini linkuttaa ja aristaa yhtä tassua.. aargh:neutral:

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:30  
+
0
^Voi että teidän potilaita. Tosi ikävää että Sinin ontuminen alkoi taas ja Hiron pissis ei tahdo parantua. Jaksamisia teille ja koiruuksille paranemisia.

wuf

wuf
Viestimäärä: 713

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 15:35  
+
0
Sinin tassu voi tosin olla rasitusta kun se eilen revitteli metsässä kun etsi J:tä, ei tosin kylmiltään lähteny sinne pinkoon mutta onhan sillä se nivelrikko vaikka siihen lisäravinnetta saakin.

Hippiäisen tilanne onkin sit surullisempi, saas nähdä saako heittää hyvästyt heinäkuun erkkarille jos se joutuu syömään pillereitä ekoihin juoksuihin asti :eitietoo: Ja tuleko siitä sisäsiistiä ikinä tai oppiiko se.. Vaikka lääkkeet hyvin auttaakin ettei kokoajan pissaile

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 17:14  
+
0
Voi Joh, sun täytyy poistua koko Facebookista kun sua niin usein ärsyttää asiat siellä :nauru: Ja jos ei jollekin aukee, niin tää oli sitten vitsivitsivitsinen, huono sellainen, mutta oli pakko kun alko huvittaan :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:13  
+
0
^ Totta, mua kyrsii kyllä aika moni asia siellä :nauru:.

Mä en vain jaksa ymmärtää, miksi jotkut vanhemmat "altistaa" lapset jo alle 10 vuotiaana jollekin facebookille.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


catja

catja
Viestimäärä: 129

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:04  
+
0
Joh kirjoitti:

Miksi ihmiset tekee pienille lapsilleen facebook-profiileja?



Mun kummimukulalla on feissariprofiili (salainen ja ilman kuvaa) ihan noiden feissaripelien takia. Ne on mukulalle simppeleitä ja niitä voi kerrallaan pelata melko lyhyen aikaa.

Ja voi turku toi lainaustoiminto on typerä!

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 09:45  
+
0
^ Niitä zyngan pelejä ainakin voi pelata myös ilman facebook-tiliä, jos rekkaa itsensä sinne zyngaan. Tuli vaan mieleen. :)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 09:51  
+
0
Meillä toi 8vee kans vinkuu feisbuukkiin, mutta vastaus on meillä ehdoton ei.
Asiaa katsotaan uudestaan sit kun täyttää ikäraja vaatimuksen. Saas vaan nähdä missä vedossa on koko facebook sit sillon 6v päästä.. :)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 16:41  
+
0
Vuokranantaja soitti.. Olin laskenut pikkasen väärin ja maksanut 40e vähemmän. Heti alko napisemaan että jos asunto on liian kallis niin täytyy muuttaa pois heti. Kysyin siltä siinä samalla sitten, haluaako se asumistuen sen omalle tilille joka näkyisi heti silloin kuun eka päivä ja maksan sen loppuosan sitten vuokranmaksupäivänä. "Minä en halua yhtään rueta venkuilemaan enempää Kelan kanssa, etkä sinä saa huiputtaa meitä ja sinun pitää maksaa vuokra niinkuin sopimuksessa lukee vali vali vali", meikäläisen ilme oli siinä vaiheessa kyllä ikuistamisen arvoinen.. Ei ymmärtäny yhtään, kun sanoin että sen ei tarvitse tehdä asialle mitään muuta kuin ilmoittaa Kelalle oma tilinumeronsa niin se saa jo puolet vuokrasta eka päivä ja puolet maksan itse pari päivää myöhemmin. "Minä olen niin sairas että riittää tämä oma venkuilu Kelan kanssa ja jos asunto on liian kallis niin etsi toinen asunto", "ei ole liian kallis, ennenkin on vuokranantajien tilille mennyt asumistuet suoraan eikä siitä koidu sinulle mitään ylimää..", "vuokra pitää maksaa niinkuin sopimuksessa lukee", "niin mutta ettekö halua osaa rahoista jo heti ensimmäinen päivä?" , "se pitää maksaa niinkuin sopimuksessa lukee ja jos on liian kallis asunto niin muuta pois".. joo, *ittu, seleveäks tuli.. *miljoona kirosanaa* On se kumma kun raha ei kelpaa ja vois kyllä vuokranantaja kuolla pois! :pyssyt: eukkosaki jotain huuteli taustalla että "sano ettei temppuile meidän kanssa" , kuulin sen niin pyytelin anteeksi huolimattomuuttani, mutta silti vinkuaa et "äläkä yritä huiputtaa meiltä rahoja!". Juu ei todellakaan ollut tarkoitus, kyseessä oli oikeasti puhdas laskuvirhe. Puoli vuotta tässä asunut eikä muuten ole ongelmia ollut ja heti kun laskin väärin niin yritetään saada mua muuttamaan pois. Hitto kun nuo vanhat ihmiset ei ymmärrä, miks hemmetissä pitää sitten ottaa tähän vuokralaisia (ja noiden raha-asiat ilmeisesti hoitaa pankki ja ilmoittaa maksuista, vissiin sen verran hanurissa asuvat ja jos mies kerta sairastelee, eikä todellakaan varmastikaan omista mitään nettiä), edellinenkin perhe oli asunut tässä vain kaksi kuukautta ja olivat muuttaneet sitten pois.. ARGH, ÄRSYTTÄÄ NIIN VIETÄVÄSTI! :ttou:
- nimimerkki vaihtunut -

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 17:35  
+
0
^Nyt oon kyllä utelias. Miten vuokran määrän voi laskea väärin? Eikö se oo kiinteä summa joka kuukausi? :mietiskel:

lallimus

lallimus
Viestimäärä: 501

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 17:51  
+
0
Mulla oli tullu asumistukee neljäkymppiä vähemmän niin en älynnyt sitten ite maksaa omasta pussista sitä neljääkymppiä enempää, vaan se mun maksettava summa oli sama kuin ennenkin. Selitinköhän nyt oikein..
- nimimerkki vaihtunut -

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 13.04.2010 klo 18:00  
+
0
^Eli sä maksat aina eriksee asumiestuen ja sitten oman osuutesi? Mä tein aina silleen, kun sain asumistukea ja asuin vuokralla, että kun rahat tipahtivat tilille, siirsin koko vuokrasumman könttänä vuokranantajalle. Silleen ei olisi asumistuen määränvaihtelut vaikuttaneet maksettavaan vuokraan.

Miksi muuten asumistuki on vähentynyt? Eikö sellaisesta luulisi tulevan jokin ilmoitus?

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545662
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 05:15)