Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:19

Purkautumisosasto

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 12:21  
+
0
^Mullakin on muistaakseni ollu tota joskus, mutta unohdan aina ne merkit ja kun pyydän reseptiä niin sanon vaan automaattisesti tuon vessanraikastajan ja kiroan sitä joka kerta sen jälkeen. Ei siinä, ihan toimiva sumute mutta.. Täytyy alkaa kirjottaan muistilappuja lekuria varten niin muistaa pyytää oikeat reseptit. Yks super hyvä sumute mulla oli joskus joka ei oikeasti maistunu millekkään, mutta en kuollaksenikaan muista sen nimeä.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 12:38  
+
0
^ ja ^^ Mulla oli ennen Flixonase, mutta se ei oikein laskenut turvotusta tarpeeksi joten lääkäri vaihtoi täksi kevääksi kokeiluun juuri tuon Nasonexin. Oonkohan mä jotenkin herkkis mutta musta tää maistuu vielä karmeammalle kuin flixonase tai vähintään yhtä karmealle... :shifty: Mies kyllä sanoi että valitin joka kevät myös flixonasesta samalla lailla, että ehkä se paha maku vaan kuuluu noihin suihkeisiin ja sen vaan aina itse unohtaa.. :neutral:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 13:00  
+
0
Voi helvetin liitto ja työehtosopimukset ja kaikki muutkin työntekoa vaikeuttavat tahot!! Suomessa on kyllä menny nuo työehtosopimusten sovittelut ihan naurettaviksi, miksi vetää mukaan sellaisetkin jotka ei asiaan mitenkään kuulu... Lakkoavustus 16€ / pv ei paljon mieltä lämmitä, eikä pankkia varsinkaan, joten hei vaan te isot kihot siellä jotka näistä asioista päätätte, voisitte asettautua niidenkin nahkaan jotka oikeasti tästä leikkimisestä kärsivät. ÄRH!
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 13:31  
+
0
^^ Mun mielestä apteekin perussumutteet maistuu ihan kauhealle.

Mulle itselle ei vaikuta mitään nuo reseptivapaat sumutteet (siis nuo allergia), täytyy olla kunnon tavaraa että tän nokan saa auki :nauru:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 13:39  
+
0
Tämä meidän asuntosotku. :pyssyt:
Soitin äsken asianajajalle, jos vaikka helpottaisi tämä stressaaminen.
En saa mitään aikaiseksi. Mietin kokoajan vaan tuota. Yleensä on niin kiire ettei ehdi turhia ajatella, mutta nyt sitten kun on vapaalla niin en muuta teekään. Vaikka turhaan tuota nyt stressaan, kun ei sille mitään voi. Piti käyttää tämä päivä lukemiseen, mutta koita nyt sitten tässä lukea. Ottaa päähän niin kovin että ihan itkettää. Ehkä lenkki helpottaa..
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 13:49  
+
0
Juuri kun niskasärystä toivuttiin, niin alkoi flunssa tehdä tuloaan :(
Varjo 12/2010 ♥

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:24  
+
0
Joh: Sama mulla. Tänä keväänä vielä saan syödä vaan cetirizin -pohjaisia allergialääkkeitä jotka ei koskaan ole kovin paljoa auttaneet, ei ole kiva kevät tiedossa. :mietiskel:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 21:26  
+
0
Kerrassaan kamala olo. En jaksa, en pysty. Näin kova flunssa vielä puuttuikin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Nanaki

Nanaki
Viestimäärä: 469

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Tiistaina, 20.04.2010 klo 22:49  
+
0
Meni näköjään nyt sitten lopullisesti välit poikki erään "ystävän" kanssa. Sääli sinänsä, ollaan tunnettu jo jotakuinkin kuusitoista vuotta, mutta eipä ne kaikki ystävyyssuhteet taida kestää. No enpä mä ole vähään aikaan tullut juttuun koko ihmisen kanssa, ollaan niin erilaisia nykyään, ei vain synkkaa enää. Harmittaa silti vähän.
Some things will never ever change, like you and your ugly face.

Amos

Amos
Viestimäärä: 376

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 06:16  
+
0
^ Mulle kävi samoin mun yhden kaverin kanssa, ei oikein jutut enää natsaa eikä muutenkaan oo mukavaa tuo kaveruus. Surullistahan se on, mutta totesin itse että oikean ystävän tunnistaa siitä kun hiljaiset hetket eivät ole vaivautuneita ikinä eikä toisen vastoinkäymisiä verrata omiin vastoinkäymisiin. Näin se vaan on.
Sekarotuinen Luna 06/09
R.I.P Lusifer 20.2.2006 - 5.2.2013

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 08:06  
+
0
^mulla on juuri tuollainen kaveri, et jos meet sille sanomaan vaikka et selkä on taas ihan soosina (siis ei mitään vineemistä, vaan ihan vaan yleisesti fiilis on sellanen) niin sieltä tulee sellanen viimeisen vuoden sairaskertomus siitä kuinka romuna hän on ollut jo monta vuotta. Ja oli sit puheenaiheena työ, ruoka tms. niin aina on hällä asiat huonommin.
Mä en oikein enää edes keksi mitään keskusteltavaa mistä ei sais vertailukohtaa omaan elämäänsä..
Taitaa olla tullut tiensä päähän tämä ystävyys, vaikka jotenkin siitä pitää kiinni tälleen 21v ystävyyden jälkeen.. :/
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 08:20  
+
0
Mun pitäis imuroida, luututa lattiat, siivota vessa, tyhjentää kissojen laatikot, lenkityttää koirat, tehdä ruokaa... Tarviiko edes sanoa, että en jaksa :eitietoo:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 09:51  
+
0
^^ "Kiva" tietää, että muillakin tuommosia kavereita joitten kanssa vaikeemman puoleista keskustella. Mulla on yks kaveri (ei onneksi noin pitkäaikainen tuttavuus kun teillä), jonka kanssa on välillä ihan mahotonta puhua mitään. Kerranki kerroin, että minkälaisia liikenneympyröitä Usassa on, niin se tokas, että ei hän voi tietää, koska ei oo koskaan siellä ollu. No joo, eikö voi kertoo sitten mitään semmosta asiaa, josta hänellä ei ois kokemusta. Tai yleensäkki ku kertoo mitä tahansa, niin hänen kommentti asiaan on aina kertomus omasta vastaavasta kokemuksesta, juttu ei etene sillai vuoropuheluna mitenkään.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 10:36  
+
0
"Mukava" lukea, että muillakin siis on näitä tällaisia kavereita...

Mulla on yksi kaveri, joka soittaa vain, jos hänellä on a) jotain omia huolia ja kaipaa jotain henkistä tukea b) haluaa puhua p*skaa jostain toisesta henkilöstä. Hän on itse koiraihmisiä, mutta hänen kanssaan en voi puhua esim. koiraharrastuksestani, koska hänen koiransa on iäkkäämpi ja arempi, eikä sen kanssa voi harrastaa aktiivisesti. Hän on sanonut ihan suoraan, että välillä häntä ärsyttää tosi paljon kun muut kertovat mitä kaikkea kivaa ovat tehneet koiriensa kanssa, kun saa sitten kadehtia. Muutenkin rasittaa uskomattoman paljon puhua ihmisen kanssa, jolla ei ole ikinä mitään positiivista sanottavaa tai kykyä olla iloinen toisen ihmisen puolesta ja uskomaton tarve kaataa jokaikinen huolensa toisten niskaan. Hän on muutenkin vähän sellainen takertuva tapaus, parhaimmillaan halusi puhua huolistaan joka päivä. Itse tykkäisin pääasiassa puhua iloisista asioista, enkä käyttää kaikkea energiaani toisen ihmisen murheiden setvimiseen. Eikä mua edes kiinnosta, että mitä tyhmää henkilö x on nyt taas tehnyt. Kuulostaa varmaan itsekkäältä, mutta jossain vaiheessa itseltä meinasi jo puhti loppua, kun joka päivä piti toimia olkapäänä jonkun ihme kriisin takia.
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 10:37)

Joxolo

Joxolo
Viestimäärä: 60

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 10:49  
+
0
Jotenkin hankala olo. Stressaa, vaikken nyt ihan 100 varmaksi voi edes sanoa mikä tässä eniten stressaa. On sellanen ihmeellinen ahdistus-paine-olo. Firmassa on YT:t käynnissä, mutta ei suoranaisesti koske minua, uusi terassi pitäisi rakentaa takapihalle kun vanhasta saa tikkuja, koiralla on huomenna leikkaus, isällä on 50v synttärit joihin pitäisi ehtiä huomenna/perjantai-aamuna leipoa ja osa lahjastakin vielä puuttuu, toinen auto hajosi, mitää ei ehdi tehdä kun joka illalle viikossa on minulla tai avolla joku harrastus tai jopa useampia, stressaa naapurit jotka joskus aiemmin valitti että aamulla herää siihen ku koirat haukahtelee (ei mitään eroahdistusta vaan leikkihaukkua tai vahtihaukkua epäsäännöllisesti), nyt ollaan yritetty avon kanssa mennä töihin toinen seiskaan ja toinen ysiin, jotta koirilla tulis lyhempi yksinoloaika. Koiralla ollu vähän vatsan kanssa ongelmia, joten joka päivä pitää mennä kotiin pelko perseessä että onko se joutunut tekemään sisään tarpeensa vai onko ollu hyvä päivä. Jotenkin on sellanen olo koko ajan ettei mihinkään voi keskittyä tai mitään pysty ajattelemaan. Pienienkin päätösten tekeminen tuntuu nyt jtoenki vaikeelta. :neutral: En osaa ees iloita pätkääkään eilisestä tiedosta että tulee ihan ok veronpalautukset.
Xolot
"Ennenkun arvostelet toista, kulje kilometri hänen kengissään. Sitten kun alat arvostelemaan oletkin jo km päässä ja sinulla on hänen kenkänsä."

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:55  
+
0
Kerrassaan hienoa. Työpaikalla suhtauduttiin niinkin kypsästi mun saikkuun, että lähettivät kesälomatoiveet eteenpäin ilman minun toiveitani. Perslävet eivät sitten viitsineet soittaa ja kysyä, tai kysyä kun itse olen sinne soitellut. Nyt sitten odotetaan tietoa siitä milloin mulla on loma. Kuulemma jossain sopivassa välissä, kun en kerran mitään toivonut :mad: Voivat myös jakaa sen sopiviksi pätkiksi, eli parhaassa tapauksessa mulla on neljä viikon lomaa. Yhtä hyvin voisin jättää lomat pitämättä, tuksin ne avon loman kanssa osuvat päällekkäin kuitenkaan.

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:06  
+
0
^ Eikö se lain mukaan mene niin, että loma saa olla max 2 viikon pätkissä, ja vain jos työntekijä suostuu, niin sitten lyhyemmissä? Tosi kurja tilanne.

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:06  
+
0
Höh. Kävin työterveydessä toteamassa että mun molemmat korvat on taas tulehtunu ja sairastan samalla tässä myös kurkunpääntulehusta! Kolmen päivän saikku siis, vaikka ei kyllä yhtään natsais näillä ilmoilla sairastella, buu. Ja niin, eihän tämä ookkaan ku 6. korvatulehus puolen vuoden sisään :ttou: Millonkohan mun korvat putkitetaan!? :shifty:

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:31  
+
0
^^Tuota en tiennytkään, toivottavasti olet oikeassa :hymy:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 17:32)

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 19:18  
+
0
Vuosilomalaki 21§

Kesäloma ja talviloma on annettava yhdenjaksoisena, jollei työn käynnissä pitämiseksi ole välttämätöntä jakaa sitä osaa kesälomasta, joka ylittää 12 arkipäivää, pidettäväksi yhdessä tai useammassa osassa.


  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 08:45)