Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 27.04.2012 klo 23:28

Purkautumisosasto 16

Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 ... 51

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 20:01  
+
0
Otan osaa Kerttunen. :paijata: Voimia tosi paljon! Toivottavasti tuhopolttaja löytyy... Hirveä tapaus. Ihan kamala. :suru:

Ebeli otan osaa myöskin.. Multa kun kuoli VAIN koira yli vuosi sitten, niin kaveri sanoi mulle "on multakin on kuollut hevonen kyl mä tajuun hei (todellisuudessa sen kaverin hevonen?)" ja sitten kun sanoin etten jaksa nyt puhua tatuoinnista niin "tuu puhuu mulle sitten kun oot taas normaali" entä jos en oo ikinä? Entä jos en ikinä pääse yli? Kuka voi sanoa mulle, että missä ajassa mun pitää päästä yli? En ymmärrä. Nykyään ei oo ton kanssa enää välit edes kunnolla kunnossa, koska mä en kaipaa mun ihan lähipiiriin tommosia ystäviä, jotka ei ymmärrä mulle tärkeitä asioita.. tai vaikka ei ymmärrä, ei ymmärrä tukea, kun sitä tarvitsee..

Toinen törkee juttu kanssa. Parhaan kaverin yks kaveri teki itsarin ja hyppäs laivan kannelta. Sitten seuraavien laivan lähtö myöhästy sen takia, kun sen ruumista etsittiin. Nettiin oli tullut kirjotuksia "ois jättänyt tänään hyppäämättä, kun meijän lähtö myöhästy, tyhmä tyttö" tyyliin. Aina välillä ihmetyttää, miten törkeitä jotkut ihmiset voi olla... :suru:
skcu Pongo
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.05.2012 klo 20:01)

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 20:05  
+
0
Otan osaa Kerttunen :paijata:. Kyllä maailmasta vaan löytyy ihan liikaa pahuutta :suru:.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 21:19  
+
0
Vaihdetaan ameeban tasolle taantunut ja mököttävä laiskamato oma-aloitteiseen ja aikaansaavaan mieheen.

Yksi itkenyt koko päivän, kun ei saa ikinä mitään aikaiseksi. Nytkin alkoi ennen seitsemää puhumaan: "Olen ihan kohta lähdössä niiden koirien kanssa lenkille. Ei sun tarvitse kipeänä lähteä niitä pissattamaan.". Jep, ihan kohta = 2h myöhemmin. Olisi edes käyttänyt ne kaksi tuntia johonkin hyödylliseen, mutta ei... Etsi 1,5 tuntia netistä keinoja nähdä lätkäpelit ilmaiseksi. :ttou:

Se on jännä miten voi marista, ettei ikinä ehdi tekemään mitään. No ei varmaan, jos mätänee koko illan sohvalla, joko nukkumassa päikkäreitä tai sulattelemassa ruokaa.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 21:51  
+
0
On se niin kivaa kun tietää että aina kun ottaa trimmausvehkeet esille, tulee avolta huutoa että en tee muuta kuin lässytän koirien kanssa. Tänään ei ollut mikään poikkeus. Mun on ollut tarkoitus trimmata tuo pentu jo viikon ajan, mutta vasta tänään oli aikaa siihen. Ei mennyt montaa minuuttia ennen kuin avo seisoo ovella huutamassa että en tee mitään järkevää ajallani. Kyllähän mulla menee paljon aikaa koiriin, mutta kolmeen koiraan menee sitä aikaa, se nyt vaan on fakta. Ja silloin mä en edes harrasta muuta kuin jäljestystä tällä hetkellä noiden kanssa, normilenkkeilyn ohella.
On se niin kiva kuulla että ei tee mitään kotona, mietinpä vaan että kuka tällä hoitaa tiskit, pyykkäämisen ja siivouksen? Taitaa tää uus talo olla melkoinen kun hoitaa nuo asiat ihan itse. Eipä hirveästi tee mieli käpertyä sohvalle tuon kanssa. Mua rassaa niin hemmetisti meidän välit just nyt.
Tuntuu että me nähdään pari tuntia päivässä, ja ne me käytetään väittelyyn ja toistemme mollaamiseen. Tuo kun ei ymmärrä, että mun tunnit vuorokaudessa ei riitä siihen että työn ja koirien jälkeen pitäis vielä tehdä mitä ihmeellisempiä projekteja tuon kanssa. Tai no, jos se sais valita niin koirat notkuis koko päivän ulkotarhassa, koska "sehän käy liikunnasta".
Eilen kun tuo oli päättänyt että käydään saunassa illalla, pyysin että jos voi käydä aamulenkillä koirien kanssa niin mä saan nukkua vähän pidempään kun ilta veny niin pitkälle. Piiitkä hiljaisuus ja sitten sieltä tulee "no voin mä ne laittaa tarhaan... jos on pakko". Siis oikeestikko!!?? Joo, onhan ne mun koirat mutta kyllä se vois auttaa sen verran jos valvottaa mua yli kahdentoista kun on työpäivä seuraavana päivänä, ja sillä vapaa. Lisäks kaikki koiriin liityvät jutut tuntuu olevan niin punainen vaate sille nykyään. Aikaa tai rahaa ei saa käyttää niihin, eikä niistä tarvitse puhua. Jos puhutaan niin mollataan että "arvaa mitä olisit voinu tehdä tuonkin puolituntisen/ kymmenen euron kanssa". Sit se kiroilee mulle että pentu on huonosti koulutettu kun se ei kuuntele avoa pätkän vertaa, jos se huutaa sitä niin kipittää toiseen suuntaan tai mun luokse. Mua se kyllä tottelee paremmin kuin hyvin, jostain ihme syystä. Voi jumalauta mulla menee hermo! Ja mä tiedän että suuri osa tuon käytöksestä on ihan kasvatuksesta kiinni, mutta kuitenkin.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Lauantaina, 05.05.2012 klo 23:23  
+
0
NAAPURIT!!!!! :pyssyt: :pyssyt:
Joo v*ttu jee pidetään pileet ja luukutetaan musaa täysillä! Ymmärrän sen siihen asti kunnes tulee "hiljaisuus", joka tässä talossa on alkanut 25min sitten. Mä__haluan__nukkumaan__!!! :mad:
Shiba, Mori ♂
Blogi

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 15:11  
+
0
Eniten mua v*ituttaa kaikki. Jopa se, että mua ylipäätään v*tuttaa. :jjei:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 15:16  
+
0
^Ah, mä niin tiedän ton tunteen. Tietää, että ei pitäis vittuuntua, mutta vittuuntuu silti, ja vittuuntuu sitten siitä vielä lisää. Mä harkitsen vakavasti, että aloitan joogan ja lähen mielenrauharetriitille Intiaan zen-partaisen miehen luo opiskelemaan vähän rauhallisuutta.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 15:25  
+
0
^Näsäviisailen ja sanon, että se lehmänhermojen saavutus pitäisi löytää siitä missä tilanteessa on nyt, eikä "pakoilla" tai löytää sitä muualta, koska takaisin palatessa on samat ongelmat joka tapauksessa edessä :nauru: Helppoa kuin heinänteko.

Aurinko paistaa ulkona, mut tekis mieli möllöttää sisätiloissa koko päivä. Pitää tuonne silti raahautua pian koirien kanssa. Pläh.
Olen taas odottanut puhelinsoittoa toisen viikonlopun aivan turhaan. Sain juuri tietää, että avokin isä kertoo pitkin kyliä, kun me vaan syödään mautonta "riisiä ja papuja" täällä niinkuin joka päivä (arvatkaa kaksi kertaa haluanko mä kovin helposti tänne sitä enää kylään?):eek:.
Ei saa alotettua mitään, eikä mikään kiinnosta.

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 16:39  
+
0
Minulla on niin ikävä omaa koiraa! :suru: Se on nyt ollut viikon hoidossa vanhemmillani ja vasta viikon päästä saan sen kotiin. Varsinkin aina kun nään ihmisiä koiriensa kanssa, minulle tulee kauhean surullinen olo. Olen ihan höpsö, mutta en ole ollut siitä erossa näin pitkää aikaa. :nauru: Tässä uudessa talossakin on alakerrassa bordercollie ja naapuritalossa malinois, joten aina kun niitä näkee niin..

Hauvalla on myös ensi viikolla leikkaus, joka tietysti vähän jännittää.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 16:41  
+
0
Lensin sitten lattiaan kera tanssitangon kesken kotitreenien. Kyynärpää paskana, kun tulin se edellä lattiaan koko painolla vauhdista ja tangon paino vielä päälle. Jos olisin ollut yhtään korkeammalla, niin pää olisi pamahtanut lipastoon, mutta selvittiin onneks vähällä. Seinään tuli jälkiä ja tavaraa rikkoutu. Purin koko paskan ja pistin sängyn alle.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:00  
+
0
^Hui, tossahan ois voinu käydä pahastikin :eek:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:01  
+
0
Mulla ei enää ymmärrystä heru Hertan tuhoamisvimmalle. Jäljellä tasan yksi ehjä huppari. Talvitakki, 5 hupparia, lapselta pari takkia, 2 haalaria, 2 makuupussia, uudet pussilakanat, parit alushousut, kengännauhat, pyyhkeitä.. Puhumattakaan sitten vieraitten takeista jotka pitää korvata.

Jos satun saamaan tuon vielä itseteosta kiinni, niin saa kyllä sellaisen selkäsaunan että muistaa seuraavan kerran. Olkoonsa miten väärin hyvänsä, tuolle ei mikään lässytyskään auta.

+ menkat, selkäkipu, päänsärky ja kiukkuava penska :mad: Mulla pääsee itku.

Ebeli

Ebeli
Viestimäärä: 1299

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:50  
+
0
^ Eikö teillä ole kaappeja, missä tavaroita säilytetään vai miten se pääsee kaikki vaatteetkin syömään?

Kyllä vituttaa. Vihaan raskaita ihmisiä, jotka jankkaa kaikesta ja on muutenkin niin maan ärsyttäviä. Tippuisivat koloon ihan oikeasti.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:58)

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 17:53  
+
0
Oon joutunut laukkaamaan nyt kolme päivää sairaalan päivystyksessä vauvan vähästen liikeiden takia,hermot on ihan riekaleina :(
Huomena heti aamusta taas käyrille.
Sais syntyä jo!!

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:02  
+
0
Jotain mitä olen oppinut tässä vuoden aikana ollessani koiran omistaja: Sitä tarvii pitkän pinnan ja paljon huumorintajua.
Nimim. Hyppi tänään tasajalkaa kiukusta lenkillä.
Follies Neville
09.03.2011

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:05  
+
0
Miks pitää syödä vaikka maha on jo ihan täys:ttou:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:11  
+
0

Ebeli kirjoitti:

^ Eikö teillä ole kaappeja, missä tavaroita säilytetään vai miten se pääsee kaikki vaatteetkin syömään?



Ei oikein ole. Ja niitä vaatteita sitten joka tapauksessa unohtuu jossain vaiheessa jättämään rattaisiin, sängylle ym..

Mulla ei ole intoa piilotella Hertalta tavaroita vuosikausia, ei se ongelma sillä ratkea. Tuo kun syö pussilakanatkin sängystä :ttou:

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:17  
+
0
^ kuonokoppa? :hymy:

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:24  
+
0
^ Yötä päivääkö?

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PURKAUTUMISOSASTO 16 - Sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:24  
+
0
Täällä kans odotellaan, koska Melvinin tuhoamisvimma loppuis. Vaihdoin just sänkyyn viimeiset ehjät pussilakanat, joita oon varjellu -aluslakanoita ei ole enää ehjinä ja koko sänky on ihan riekaleina. On muuten kiva nukkua, ku patjan vaahtomuovinpalaset tursuilee ties mistä..

Lakanoiden lisäks verhoja, johtoja, kukkia, pari taulua, maljakoita,.. :twisted:

Harmittaa älyttömästi, ku koti on niin homssunen. Missään ei voi pitää mitään ylimääräisiä koriste-esineitä ja mitään uutta ei viitti vielä tässä vaiheessa ostaa hajotettujen tilalle. En mä tiedä, kuinka paljon sitä pitäis aktivoida, että se jaksais yksin ollessaan nukkua nätisti, mutta mä oon positiivisena ja uskon, että se tosta rauhottuu itsestään iän myötä. En enää edes halua kertoa koirattomille kavereille uusista tuhoista, ku niiden asenne tuntuu ärsyttävän vielä enemmän ku toi koira: "No koita nyt jo tehdä jotain sille piskille!!" :pyssyt:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 06.05.2012 klo 18:25)

  Siirry sivulle: 1 ... 16 17 18 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28175
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 19:45)