Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 26.08.2014 klo 17:39

Purkautumisosasto 33

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 26.08.2014 klo 17:39  
+
0
Ärrinmurrin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 26.08.2014 klo 20:07  
+
0
Voisi tämä samperin flunssapöpö jo hellittää otteensa. Harmittaa olla töistä poissa. :ttou: Tänään on vielä kuumetta, mutta toivon, että pääsisin edes torstaina töihin. Inhottaa olla poissa, kun lasten menojen takia muutenkin on niin paljon poissaoloja. Olen juuri niitä työntekijöitä, joita pomot kammoavat. :pyssyt:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 26.08.2014 klo 20:16  
+
0
^Mullakin joku flunssapöpö jyllännyt enemmän ja vähemmän jo heinäkuun alusta lähtien :eek: Tuntuu että nyt vasta alkaa helpottamaan vaikka edelleen tulee ihmeellisiä yskäkohtauksia ja nokka vuotaa. Todella ärsyttävää! Johtuu varmaan tämä pitkittyminen siitä että mulla ei ole tullut kuumetta missään vaiheessa..
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 26.08.2014 klo 20:19  
+
0
^ja ^^Tsemppiä sairastuneille ja pikaista paranemista :paijata:

Mulla on kaamee pms-ärrimurri ollut koko päivän ja loppuhuipennuksena unohdin (tai hukkasin ?)
Moonan ab-kuurin :suru:. Toivottavasti jäi lemmikkilikkeen tiskille, ostin lihoja ja luita ja siinä oli kaikkea häsää, muistan laskeneeni sen lääkepaketin kassalle siksi aikaa kun maksan, kun siinä oli koiraa ja hihnaa ja häslää ja hiki.
Ja sitten myöhemmin sitä lääkenyssäkkää ei löydy mistään. No, huomenna heti aamusta soitto sinne kauppaan jos ne olisi ottaneet talteen.
Äääää, miten voi yhdet hormoonit kiristää pipoa näin paljon :pyssyt:.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.08.2014 klo 20:20)

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Tiistaina, 26.08.2014 klo 20:44  
+
0
Tääkin ollut kaks päivää töistä pois räkätaudin takia joka paukkas iholle yhtäkkiä perjantai-iltana.. sunnuntaipäivä oli jonkinlainen välipäivä kun ei kurkkua sattunut mutta maanantaina olin kyllä lähössä töihin pää tukossa mutta kaarsinkin sitten apteekin kautta kotiin kun päässä heitti siihen malliin että on lämpöä. Maltoin olla vielä tänään sitten pois, huomenna pitäs kangeta töihin kokeilemaan. Muutamankin kerran oon mennyt töihin tukkoisena ja vain todetakseni iltapäivällä huimauksen saattelemana ettei ollutkaan järkevää.

Minkallakin rähmii toinen silmä vihreetä, saas nähä saanko taiottua sen pois huuhteluilla vai eteneekö kuuriluontoiseksi. Sillä vuoti silmät jonkin aikaa kirkasta nestettä ja seurailin, mutta nyt tänään yhtäkkiä vihreetä..:neutral: Ei oo pitkään aikaan ollutkaan moista oirehdintaa, ei sen jälkeen kun muutettiin pölyisestä kaupunkiympäristöstä veks.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 27.08.2014 klo 12:43  
+
0
Kämppä pitäis tyhjätä huomenna ja en perskuta rallaa ole saanu sohvaa myytyä! Sitä niin moni varaa ja sitten olen turhaan odottanu että niistä kuuluis mitään sen koommin. Huomenna sit avo on koko päivän menoissaan. Meinasin jo että vuokraan peräkärryn mutta minkäs teet kun en ole moista koskaan kuskannu.. Kaveri onneks lupas jeesata, ja tulla kantoavuksikin. Kyrpii niin! Onneksi sentään anoppi lupas ottaa sohvan luoksensa siks aikaa kunnes saan myytyä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Keskiviikkona, 27.08.2014 klo 14:31  
+
0
Kannoin just kävellen hirveen säkin koiranruokaa kämpille ja täällä vasta huomasin, että se on low activity/senior ruokaa. :D Ei voi olla totta. Ihmettelinki et miks se myyjä sano lappuja lueskellessaan et joo viimeks ostit ton kanan, ku tuoki oli kanaa. No mut kai tuoki menee ku antaa vaan enemmän ja sit lihoja ja luita seuraks. En tajua. Tuo Senior lukee tuossa kissan kokosilla kirjaimilla.

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 10:49  
+
0
Mulla on joku ihmeen kirous ylläni. Mä olen nimittäin aina silloin kipeä, kun työpaikka järjestää jotain illanviettoja. En ole tästä syystä koskaan päässyt pikkujouluihinkaan. Nyt viikonloppuna meillä olisi firman kesäpäivä, mutta en pääse sinne, koska olen lähdössä leirille. Ja tottakai eilen alkoi nousemaan kuume! :mad: Voiko olla sattumaa, että tulen taas kipeäksi, kun työpaikka järjestää jotain, vaikka en ole edes osallistumassa? :mietiskel: Täytyy nyt toivoa, että kokisin jonkun ihmeparantumisen, koska en haluaisi jäädä leiriltä viime tipassa pois.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 11:52  
+
0
"Start bouldering, they said.
It will be fun, they said"



Vanha polvivamma rikkipoikkiräksräks. Tulin kiipeilyseinältä kerrankin ns. oikeaoppisesti alas... Loppuviikko saikkua ja taas kerran kainalosauvoilla klenkkaamista :pyssyt:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 15:32  
+
0
Tässä noin viikko sitten metsässä belgianpaimenkoira pääsi jahtaamaan Elenaa jonkin matkaa. Elena säikähti kun se tuli yhtäkkiä eteen jostain sivupolulta ja lähti pakoon. Belgianpaimenkoira lähti perään. Aika nopeasti se tuli takaisin kun omistaja huusi, mutta Elena ehti kadota näkymättömiin. Kyllä Elenakin tuli, kun sitä huutelin. Tuon jälkeen kun toinen koira omistajineen oli lähtenyt, päästin Elenan uudestaan vapaaksi ja se vaikutti ihan normaalilta ja reippaalta. Mutta tuon jälkeen kun ollaan metsässä oltu (joka päivä), ei Elena ole enää yhtään juoksennellut siellä. Kävelee vain perässäni tai jos menee edelle, pysähtyy eteeni. On jotenkin varuillaan koko ajan. Ja koska Elena ei ole viikkoon yhtään juossut ja purkanut energioita, on se kotona ihan mahdoton. Koko ajan vinkuu Helmin vieressä, kun Helmi ei ala leikkimään. Toki juoksutkin vaikuttaa, Elenaa harmittaa, kun ei pääse nylkyttämään Helmiä. Mutta uskoisin, että tuokin vähenisi, jos Elena saisi purkaa enimmät energiat metsässä juoksemiseen. Se oli kuitenkin tottunut joka päivä juoksemaan n. tunnin lenkin metsässä. Ja Elena todella juoksi. Umpimetsässäkin, vaikka minä pysyttelin polulla. Harmittaa tämmöinen takapakki.

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 17:27  
+
0
Toukokuussa ostetusta puhelimesta hajos näyttö tos viime kuus(korjaus 150e) ja tällä viikolla sitten tiputinkin sen vessanpönttöön. :ttou: Kollareiden etutaskusta! Puhelin on uutena maksanut 250e ja koska kotivakuutuksessa on 150e omavastuu niin saan tosta sen 100e... Huoh eli uuden puhelimen ostoon taas. :mad: Pakko kyl kehua IF:iä! Tein vahinkoilmoituksen kuudelta illalla ja seuraavana aamuna tuli jo päätös(eivätkä edes vaatineet mitään todisteita)! Ja rahat tilillä muutamassa päivässä.:peukku:

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 18:45  
+
0
^^Onko sulla mahdollisuutta käyttää koiraa jossakin toisessa metsässä? Maisemanvaihdos saattaisi auttaa tuohon ongelmaan. Sekin toki voipi vaikuttaa, jos olet itse varuillasi. Pehmeä koira reagoi hyvinkin herkästi omistajansa olemukseen/tunnetilaan. Ikäviä nuo tuollaiset tilanteet, kun vieras koira pääsee säikäyttämään :neutral:
Vpn 06/13

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 19:25  
+
0
Valitettavasti ei ole mahdollisuutta mennä jonnekin toiseen metsään. En omista autoa ja tuo missä ollaan käyty on ihan vieressä. Omasta mielestäni en ole sen enempää varuillaan tuolla kuin ennenkään. Aina olen sen verran skarppina, että ehdin tarvittaessa ottamaan nopeasti Elenan hihnaan. Tuolloin en vain ehtinyt. Asiaa ei varmaan auta sekään, että Helmi on aina metsäreissuilla pelokas. Sille ei ole tuolla mitään sattunut, se vain on arka muutenkin. Ehkä täytyy pitää taukoa metsäilystä… Elena ei enää niin innoissaan ole kun huomaa, että ollaan metsään menossa. Ennen se veti hihnassa, nyt kävelee vierellä.

Kazi

Kazi
Viestimäärä: 305

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 21:13  
+
0
Ärrin murrin, ei kampaaja osannu leikata hiuksia yhtään. Sanoin et ottais pituutta ihan reilusti pois, mutta tuskin koskikaan latvoihin :roll: Hiukset näyttää ihan samalta kuin aiemmin, paitsi että otsahiukset on nyt leikattu viistosti. Eikä nekään lyhentyneet tarpeeksi, joten kohta saa taas käydä leikkuttamassa. Eii siinä muuta, mutta kun se lysti maksaa. Murr...
wecope Frodo 10/2014
beagle Kössi 10/2002-12/2015

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 22:15  
+
0
Jännittää lauantai.. Atlaksella fysioterapia. Tiedän, että varsinkin kun Atlaksesta ei vielä ole luustokuvia otettu ei fyssari voi kaikkea tietää, mutta silti pelottaa ja jännittää :neutral: Mua ahdistaa myös 9.9 kun Atlakselta otetaan ne surullisenkuuluisat luustokuvat.. Jos tuo onkin ihan rikki? Tulee jo pelkästä ajatuksesta ihan paska koiranomistaja -olotila :eek: Huoh, voihan AHDISTUS.
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 22:22  
+
0
^Tsemppiä, toivottavasti Atlaksella ois kaikki kunnossa! Mä muistan vieläkin, miten jännäsin Alissan luustokuvia ja sit ku niitä tuloksia piti vielä odottaa viikkokaupalla. Nykyään vissiin tulokset tulee tosi nopsaan.

Mä haluaisin kuvauttaa Alissalta vielä selän, ku on suht paljon löytyny vikoja shelttien selistä. Mitäköhän pelkän selän kuvaaminen maksais? En tosin tiiä, kantsiiks koiraa rauhottaa pelkän selän kuvauttamisen takia, mut jos nappais kuvat steriloinnin yhteydessä, se kun on joskus suunnitelmissa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 22:35  
+
0
Ei kannata kuvata pelkkää selkää kun yleensä lisäkuvat maksaa 10-20e eli menee sitten käytännössä samalla hinnalla muutkin. Voisin kuvitella, että steriloinnin yhteydessä selän kuvaamisesta (riippuen tietysti montako kuvaa tarvitaan) tulis joku ehkä 50e lisää.

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 22:41  
+
0
Atlashan ei oo yli 2v jotta saatais virallinen selkäkuvaus, mutta otetaan se epävirallisena. Jos siellä sitten jotain näkyy, niin siinätapauksessa kuvataan myöhemmin virallisesti (todennäköisesti).

Toivon todella ettei siellä mitään oo, mutta jos suoraan sanotaan niin.. ihmettelen jos ei oo :neutral:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 23:01  
+
0
^ Sama juttu. Mökö menee nyt kanssa 9. päivä fysioterapiaan erikoistuneelle lääkärille ja jos sieltä ei saada apua niin on pakko repiä kanssa rahat röntgeniin. Selkä on edelleen vaan kipeä ja aristaa aina samasta kohdasta :neutral: Joten myöskin pahoin pelkään ettei syy ole enää vain lihaksistossa, vaikka onhan sekin mahdollisuus.

Mä kuvautin collien myös epävirallisesti selkänsä osalta koska spondarilausuntoon se oli liian nuori eikä kuvannut lääkäri ota virallisia selkäkuvia, kuvausikä valittiin harrastusten vuoksi ja lääkäri pätevyytensä. Hyvähän se olisi kuvauttaa myös virallisesti muutaman vuoden päästä uusiksi, tieto välittyisi rodun tilastoihin ja eipä niitä selkäongelmia aina junnuilla ole vaikka niitä myöhemmin tulisikin.
Rise to reset the world.

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 33 - Torstaina, 28.08.2014 klo 23:46  
+
0
keimu, näin mä vähä aattelinki, se rauhotushan siinä eniten maksaa. Suunnitelmissa ois leikkauttaa Alissa sit joskus kunnaneläinlääkärillä, koska leikkaus on siellä puolet halvempi ku muualla, mut en sit tiiä, voiko siellä ottaa selkäkuvia. Lonkkia ja kyynäriä se ainaski kuvaa.

Mäki voin nyt vihdoin varata Alissalle hierojan ku juoksut oli ja meni, sekin kun tuntuu aina välillä olevan selästään jumissa. Jänskää viedä se sinne, ku Allua ei oo ennen hierottu. Siskon kaverin kultsun selkävika paljastu just hierojalla, ku koira ei antanu hierojan koskea selkään ja kuvissa näkykin sit ihan romu selkä. :neutral: Rassulta kiellettiin kaikki kiva, kuten uiminen ja kavereiden kanssa temuaminen, mut siskon kaveri päätti, et se ei rupee pitämään koiraa loppuelämää vaan hihnassa.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 12:15)