Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 14:12

Purkautumisosasto 34

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 09:12  
+
0
^^^ Melatoniini aiheuttaa katkonaista unta eikä pahemmin syvää unta. Ainakin mulle. Kaveri kertoi samaa. Nyt mulla on imovane 7,5mg käytössä (tarvittaessa siis,en usein ota) Ja toimii täydellisesti..,aah.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 10:35  
+
0

mmaija kirjoitti:

Muhku käytetty eläinlääkärissä lohjenneen hampaan takia. Hammas on yläoikea P4, ydin näkyvissä ja pitäisi pikaisesti poistaa hammas tai antaa juurihoito. Täällä ei eläinlekurilla ole poraa, vaan taltalla hakkaisi hampaan mäsäksi, joten suositteli suoraan hampaisiin erikoistunutta klinikkaa. Lähin sellainen paikka on Kouvolassa Animagi. No huomenna soitan sinne ja johonkin Veikkolassa sijaisevaan Anidenttiin jota ell suositteli. Toivottavasti tuo koira nyt ei muutamaan päivään kehitä mitään tulehdusta. :neutral:



Seropilla katkes hammas viime jouluna, niin että ydin oli paljaana. Etuhammas (kulmurin edessä oleva) kyseessä. Meidän lähiklinikka ei ottanut myöskään hoidettavaksi kun heillä ei ole poraa, joten soitin lähimmälle isolle klinikalle ja sain ajan 2 viikon päähän. Sanoivat että jos koira ei itse oireile, ei tarvitse huolestua. En mäkään tiedä miten pitkään tuo loppupelissä oli risan hampaan kanssa, kun ei oirehtinut ja satuin ihan vahingossa tuon huomaamaan kun kurkkasin suuhun. Jos haluat voin laittaa sulle yv:nä tuon meidän klinikan, jos kerran olet noinkin "lähellä" meitä. Oli hyvä palvelu ja voin suositella heitä.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 10:47  
+
0
^ Meillä on ensi tiistaiksi varattu aika hampaanpoistoon. :hymy: Koiraahan ei näytä palan puuttuminen hampaasta haittaavan, omistaja sen sijaan on nähnyt jo painajaista että koira ei herää anestesiasta.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 11:29  
+
0
Vanha kunnon oksennustauti tuli kylään. Jee.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 17:32  
+
0
Voi luoja kun raivostuttaaaaaaa! Kuukausi takaperin jouduin sunnuntaina soittamaan päivystävälle eläinlääkärille, vaan enpä päässyt kertaakaan linjoista läpi. Kuitenkin kun kahdeksan yrityksen verran notkuin linjoilla n. 10 minuuttia niin se tulee maksamaan itselle 31,59€. Siis oikeesti!?! Nytkö niistäkin minuuteista laskutetaan kun yrität päästä linjoista läpi? Tekis mieli niiiiiiiiiiiiiin raivota ja tuolle summalle olisi todellakin muutenkin käyttöä!!

maddy

maddy
Viestimäärä: 3542

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 17:40  
+
0
^Anna kun arvaan: Univet :roll:

Tää on oikeesti törkeätä, minkä verran elukkalääkärin päivystyskäynnit nykyään maksaa. Täällä ainakin kunta maksaa pilkulle 20 000 euroa vuodessa ylihintaisten palvelujen järjestämisestä... Ja niin paljon olen kuullut kokemuksia, että on yritetty väkisin tehdä turhia tutkimuksia tai muuta kalliilla laskutettavaa työtä, joita ei tarvitsisi päivystysaikana tehdä. Mm. yhdeltä koiralta yritettiin väkisinottaa röntgenit vaikka omistaja sanoi että ne oli otettu tyyliin alle kuukausi sitten saman puljun eri toimipisteessä (jossa seuraavana maanantaina tiedettiin kertoa että heidän olisi pitänyt nähdä ne yhteisestä tietokannastakin).

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 17:44  
+
0
^^Just tuon takia mä soitan päivystävälle vain nopeita puheiluita (jos ei alle puolessa minuutissa vastata niin en jää roikkumaan, koska se maksaa ihan maltaita). Eli jos on hätätilanne ja haluan että saan vastauksen, niin hetken kuluttua uudestaan soitto.
Ainoa minkä järjen mukaan mä sitä laskutusta tuosta jonottamisestakin ymmärrän, on että siinä pitää linjaa varattuna, jos joku toinen yrittää soittaa. Jos siis on vain yksi linja/kaikki linjat varattuina. En tosin oikeaa laitaa tiedä :eitietoo:
muoks. väksy.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.03.2015 klo 17:45)

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 17:50  
+
0
Seinäjoen seudulla yritin päästä läpi linjoista läpi. Kyllähän siinä puhelun alussa sanottiin, että puhelu maksaa näin ja näin monta minuuttia, mutta mä ihan rehellisesti luulin että se aika alkaa vasta siitä kun pääset linjoista läpi. Ihan kuten normaaleissakin puhelinsoitoissa. Vai oonko mä koko ajan käsittänyt tämän asian ihan väärin vai maksutetaanko tuosta aina kun yrittää linjoista läpi?

No jatkossapa tietää, ettei kannata yrittää linjoista läpi jos ei heti pääse. Mun mielestä tää on kyllä hieman huijausta, mutta niinhän täällä Suomessa kaikessa saa kusettaa ihmisiä linssiin.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 20:43  
+
0
Kuulostaapa hurjalta tuollainen lisälaskutus! Meilläpäin päivystävällä eläinlääkärillä menee aina vastaajaan, jos ei vastaa, siihen pikainen viesti ja hän soittaa sitten takaisin. Mitään piilomaksuja ei ole minun käsittääkseni. Onneksi en ole kyllä kovin montaa kertaa joutunut soittelemaankaan.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 21:15  
+
0
Jotain ihmetautia pukkaa.. eilen nousi kuume sinne 39 asteeseen ja oli aivan järkyttävät nivelkivut ja lihassäryt, särkylääkkeilläkin sain kuumetta laskettua vaan asteen verran ja viime yökin meni erittäin katkonaisilla unilla kun heräilin siihen särkyyn koko ajan. Aamukin oli vielä ihan hirveä ja just ja just jaksoin kammeta itseni sohvalle jossa nukuin sitten pitkälle päivään ja nyt yhtäkkiä olossa ei oo mitään valittamista eikä kuumettakaan enää ole :mietiskel:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Perjantaina, 20.03.2015 klo 21:31  
+
0
Huono olo täälläkin. Väsytys ja epämääräinen ällötys. On kyllä tänään tullu syötyäkin niin perin juurin paljon, että sekin varmasti on ainakin osasyy...

Lisäksi meillä ei avon kanssa kummallakaan toimi puhelimessa netti, ja tietokoneenkin netti toimii ainoastaan suoraan seinästä, ei modeemin kautta. Rasittavaa.
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

NellasTelemnar

NellasTelemnar
Viestimäärä: 99

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 01:02  
+
0
Anteeksi, taas sama valitus jatkuu....
Miä tuun hulluksi tän diagnoosini kanssa. Kipuja on ja paljon, jonka takia kovat kipulääkkeet. Onneksi auttavat jonkun verran. Itkua väännän täällä, koska poden huonoa omaatuntoa sairaslomasta, joka jatkunut jo tovin. Ja pelko että mikään ei mene putkeen mun pennun haku juttujen suhteen, vaikka kaikki oli sovittu työpaikalla (vapaat, lomat)... Hirveä ahdistus. Ja taas itku. En tiiä miten tätä jaksais.......

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 15:39  
+
0
Mullakin taitaa jatkua tauti jonkinmoisena korva/nieluhyökkäyksenä. Mikähän oikein aiheuttaa painetta korvassa ja omituista paineen tapaista tunnetta saman korvan alapuolella kurkussa? Otin jo tulehduskipulääkettä, mutta kun ei oikein koske/säre, niin ei se tunnu auttavankaan.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 17:25  
+
0
^ Voisko olla vaan flunssan takia korvatorvi hiukan tukossa ja/tai tulehdus vähän levinnyt nielusta sinne? Korvatorven kautta siskorvan paine tasaantuu, ja jos se menee tukkoon, korvassa tuntuu usein painetta. Korvatorvi yhdistää korvan nieluun, joten mun mielestä oireilukohdat täsmäis ainakin :)
schippn 08/2012
schippn 08/2014

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 18:53  
+
0
Ihan varmaan just sellainen onkin, kuumottelen korvatulehdusta tässä silti, pitäähän se aina varautua pahimpaan :nauru: Rasittava olo vain, tuntuu että pää on koko ajan vasemmalle (sille tyhmän korvan puolelle siis) kallellaan. Onneksi ei nyt kipua ole missään.

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 19:32  
+
0
Argh maanantaina tarkoitus lähteä Tallinnaan ja viisaudenhammas vihoittelee. :mad: Inhoan hammaskipua!

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 20:48  
+
0

muffinssi kirjoitti:

...mutta mä ihan rehellisesti luulin että se aika alkaa vasta siitä kun pääset linjoista läpi. Ihan kuten normaaleissakin puhelinsoitoissa. Vai oonko mä koko ajan käsittänyt tämän asian ihan väärin vai maksutetaanko tuosta aina kun yrittää linjoista läpi?


Mä olen viime aikoina useampaan kertaan soittanut paikalliseen Animagiin, ja sinne soittaessa alkaa heti pyöriä puhelun kesto - maksan siis puheluista, joihin kukaan ei vastaa/joissa joudun odottamaan vastausta pitkäänkin, myös siltä ajalta, kun kuuntelen tuuttauksia...

Päivitykseen soittaessa täällä puheluhinnat on myös kohdallaan, muistaakseni 4€/eka min ja sen jälkeen 3€/min...

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Lauantaina, 21.03.2015 klo 20:53  
+
0
Mä olen maksanut lähemmälti 50 euroa 10 minuutin puhelusta Tampereen Tuhatjalkaan, jonka aikana todettiin että asialle ei kannata tehdä mitään ja lopuksi vielä annettiin ymmärtää että olen aiheuttanut koiran ongelman (Mökö sai jonkinsorttisen pahoinvointikohtauksen ruokailun jälkeen jonka aikana se nuoli hulluna mattoa ja lopulta oksensi) koska se ruokitaan vain kerran päivässä, mikä on ihan epäinhimillistä.
Rise to reset the world.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Sunnuntaina, 22.03.2015 klo 10:58  
+
0
Husky kastroitiin keskiviikkona, ja sen jälkeen elo on ollut yhtä tuskaa. Haava on ilmeisesti vähän tulehtunut ja kipeä, ja nyt haavan puhdistus on yhtä tappelua. Mun reidet, kädet ja kaulan sivu on verinaarmuilla, kun toi pistää kympillä vastaan. Suihkussa on onneksi rauhassa, joten taitaa jäädä noi Betadine-putsailut suosiolla vähemmälle. Onneksi ei tarvi pelätä, että toi käyttäisi hampaita, koittaa vaan päästä paniikkisena karkuun... Olin itse etäpäivillä torstain ja perjantain ja ajattelin, että kyllähän tuo nyt neljässä päivässä (to-su) on jo siinä kunnossa, että maanantaina voin jättää sen työpäivän ajaksi. No, ei tosisaan ole, joten nyt sitten säädetään hoitopaikkaa vielä huomiselle. Saa nähdä, onko tiistainakaan ok jättää koko päiväksi :pyssyt:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 22.03.2015 klo 10:59)

muffinssi

muffinssi
Viestimäärä: 209

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Maanantaina, 23.03.2015 klo 22:28  
+
0
Tässä juuri suunnittelin, että pitää kyllä ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä, että onko tämmöinen riistäminen oikeasti laillista. Tuntuu ihan järjettömältä, että joutuu maksamaan niistä minuuteista kun yrittää linjoista läpi!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 20:45)