Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 15.03.2015 klo 14:12

Purkautumisosasto 34

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Tiistaina, 21.04.2015 klo 16:27  
+
0
Ropposilla kun noita autoja ostelee, niin voi olla varma että ne ennemmin tai myöhemmin lahoo. Mutta silti ärsyttää pirusti..
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 10:26  
+
0
Kc-aiheinen purnaus ; täällä on nykyään ihan hirveän hiljaista ja laimeaa.
Onko foorumi kuivumassa kasaan?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 10:33  
+
0
^Oon pelännyt ihan samaa :( Toki tähän vaikuttaa omakin aktiivisuus, joka lähinnä rajottuu lukemiseen. Pitäis varmaan aktivoitua kirjottajana myös, eikä vaan pohtia et miks täällä on niin hiljasta...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 10:46  
+
0
^ Totta, siksi oon itsekin yrittänyt aktivoitua, mutta kun tuntuu ettei täällä ole nykyään oikein mitään erityisempää, mihin jaksaisi tai kiinnostaisi ottaa kantaa, niin ei tule sitten oikein kirjoiteltuakaan..
Vähän yritin viritellä keskustelua sillä 'kuinka paljon olet valmis laittamaan rahaa koiraan'-kyssärillä, mutta ei sekään kovin kauas kantanut. :nauru: Ajattelin, että ehkä aiheesta olisi saatu enemmän keskustelua aikaiseksi, on kuitenkin suht arka ja mielipiteitä jakava juttu kyseessä.

Mutta ehkä täällä on vain joku suvantovaihe menossa sitten.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 11:09  
+
0
Ite olen miettinyt myös miksi niin hiljasta täällä, mutta varmaan ihmiset on siirtynyt keskustelemaan tuonne fb:n puolelle?
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

bellAmi

bellAmi
Viestimäärä: 21

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 11:10  
+
0
Itselläkö tuli sitten rekisteröidyttyä kuihtuvalle foorumille! Oon pitkän aikaa keskittynyt pelkästään lukemaan mielenkiintoisia keskusteluja.

Tuo keskustelu koiran hoitoon käytettävästä rahamäärästä herätti kyllä ajatuksia. Ensin ajattelin, että olisin valmis käyttämään rahaa juuri niin paljon kuin olisi tarpeen, jos olisi mahdollisuus, että koira tulisi kuntoon. Tietysti siinä tapauksessa että edessä olisi esim iso leikkaus, josta toipuminen olisi todella epävarmaa, voisi olla koiralle armollisinta päästää se pois. Myös jos hoitoon kuuluisi jotain, mikä vaatisi jatkuvan matkustelun isompiin kaupunkeihin, niin näin autottomana täytyisi miettiä missä määrin se olisi järkevää. Vaikea asia, paljon ajatuksia...

Tässä aiheessa on niin paljon, mihin ei voi etukäteen miettiä vastausta, vaan vasta jos tilanne osuisi kohdalle. Toivottavasti tätä ei tarvitsekaan ikinä pohtia käytännössä.
Walesinspringerspanieli Sini 4/2011

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 12:33  
+
0
Mä olen käyttänyt kohta 500 euroa koiran "mahatautiin", eli paha suolisto ja mahatulehdus ja varmaan käyttäsin vielä saman verran lisääkin. Onneks on vakuutus, mutta toisaalta saman oisin tehnyt ilman vakuutustakin.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

kianen

kianen
Viestimäärä: 46

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 13:56  
+
0
Äläpäs nyt kuivu kokoon, forkka! :heristel: Juuri kun olen tänne tieni takaisin löytänyt ja intoutunut viemään pentuasiaa eteenpäin. Täytyy päästä tänne vaihtamaan ajatuksia entisestään sitten kun pentutyyppi astuu viimein talouteen.

Marsufoorumin puolella on tosin aivan sama ilmiö, väki on haihtunut jonnekin tai sitten vaihtanut leiriä facebookiin. Mä kun tykkään käyttää molempia. Foorumi on paljon kätevämpi lueskelussa ja aiheiden tutkiskelussa ja kokemusten vaihdossa ja upeiden kuvien ihailussa!
Welsh corgi cardigan "Kelmi" s. 15.6.2015
Marsulassa sheltie Mörkö ja peruaani Muksu

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 14:11  
+
0
Voiskohan kevät vaikuttaa osaltaan siihen, et kirjotustahti on hiuka hiipunu? Ihmiset viettää enemmän aikaa ulkoillen ja monien harrastuksetki on ehkä taas startannu tai harjotustahti kiihtyny kevään myötä. Musta sama ilmiö on havaittavissa joka kevät ja kesä, ei tuu istuttua niin paljon sisällä koneella/kännykkä tai tabletti kädessä jo koocee vähän hiljenee.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.04.2015 klo 14:12)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 14:14  
+
0
Minusta täällä on ollu hiljaista jo kuukausikaupalla..
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:05  
+
0
Täällä on mun mielestä alkanut hiljentyä tasaiseen tahtiin sen jälkeen, kun joskus väännettiin sisäpiiristä ja siitä, että mikä on asiallista käytöstä. Itsekin käyn useasti lueskelemassa, mutta harvoin sitä mihinkään jaksaa vastailla, kun tuntuu, ettei ajatuksiakaan osaa jäsennellä.

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:22  
+
0
FB varastaa käyttäjiä, luulen ma.

No tunnustan, että seuraan täällä ylipäänsä vaan tätä ketjua, kahta eri koirakuvaketjua ja toisinaan vilkuilen tuonne rotujen puolelle, onko siellä virinnyt keskutelua parissa rotukeskustelutopicissa.
Minun tämän foorumin käyttö on oikeastaan aina ollut näin vähäistä, mutta kyllä täällä tulee silti päivittäin käytyä ja jos on aikaa, niin useita kertoja päivässä käyn vilkuilemassa, onko em. paikkoihin tullut uusia viestejä.

En ole edes huomannut, että täällä olisi jotenkin kato käynyt kävijämäärässä. :mietiskel:
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017

bellAmi

bellAmi
Viestimäärä: 21

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:37  
+
0
Sehän on kyllä ihan vaan positiivista et ihmiset ulkoilee, eikä istu koneella!

Keskustelujen lukeminen on myös niin paljon nopeampaa, varsinki jos meinais alkaa jotain yhtään syvällisempää ja pitempää vastausta vääntää vähänkään ymmärrettävään muotoon...
Walesinspringerspanieli Sini 4/2011

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:38  
+
0
^^ Ei välttämättä kävijämäärässä olekaan, mutta keskustelut on ihan olemattomia täällä nykyään. Tai siis niitä ei edes ole.

^ Kyllä mä ainakin kaipaan näin keskustelupalstalla kunnon keskusteluja, ja nimenomaan mielellään syvällisiä sellaisia.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:40)

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 15:54  
+
0
Seki voi vaikuttaa, et monet surffailee kännyllä tai tabletilla. Mäki surffailen usein kännykällä, jonka kanssa pidempien vastausten kirjottaminen on tuskaa ja vastaaminen jää usein sen takia. Koneella ollessa jaksan kirjotella pidempiäki viestejä.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

bellAmi

bellAmi
Viestimäärä: 21

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 16:23  
+
0
Totta. Itse surffailen pelkästään puhelimella, tietokonetta en edes omista. Olishan se helppoa isolla näppiksellä kirjotella!
Walesinspringerspanieli Sini 4/2011

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 17:00  
+
0
^^ Mulla oli sama ajatus. Ittekään ei usein kännykällä vaivaudu edes vastaamaan, vaikka olis jotain sanottavaakin. Mutta ei täällä kyllä muutenkaan ole pii-itkään aikaan ollut mitään vääntöjä tai kunnon keskusteluja.. :eitietoo:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 20:25  
+
0
Haa, mä mietin alitajusesti tätä samaa kuihtumisasiaa jossain vaiheessa.

Kuinka monella alkaa otsasuoni sykkiä, kun pitää koiria vapaana ja sattuu kansalaispoliisi paikalle? Sen ymmärrän, että tottelemattomasta koirasta valitetaan. Siinä vaiheessa alkoi ketuttaa, kun vastaantulija jaksoi huomauttaa asiasta. Ei muuten mitään, mutta koirat kutsuttiin heti luo, kun bongattiin vastaantulija, ja koirat olivat kytkettyinä, kun hän meidät omansa kanssa ohitti. Säännöt ovat toki säännöt, mutta mua henkilökohtaisesti ketuttaa suomalainen nipottaminen koirien suhteen. Valitetaan, vaikka koira käyttäytyisi hyvin. God damn!

Mä ymmärrän toki, että on monia syitä, miksi asiasta huomauttaa. Säännöt. Koirapelko. Viisaus sen suhteen, että jotain voi käydä. Blaablaablaa. Mutkumutkumutku.

Olkaa nyt joku vastaan mun kitinääni, niin saadaan vääntöä aikaiseksi :nauru:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 20:33  
+
0
^Mulla on vanhuspumi aina vapaana. Se ei kiinnostu muista koirista eikä ihmisistä, mutta useimmiten kutsun sen kuitenkin viereen ohituksen ajaksi. Eniten nauratti eläkeläisrouva joka ohitettiin nätisti ja ohituksen JÄLKEEN rouva kääntyi ympäri "kaikkia petoja sitä laittomasti pidetään vapaana!" ja heristi sormeaan :nauru:. Koira ei tosiaan ollut vilkaissutkaan rouvaan päin.

Ihanin tähän liittyvä taas oli keskuspuistossa vanha mies, joka tuli kytketyn labradorinnoutajan kanssa vastaan. Otin koiran toki kiinni myös ja mies huusi jo kaukaa "Älä turhaan kytke sitä kun kulkee noin nätisti, musta on ihan älytöntä nipottaa vapaista ja onnellisista koirista!"

Mua siis ärsyttää myös suuresti se, jos saan valituksia koirasta. Ymmärrän että se on laitonta ja muakin ärsyttää irtokoirat jotka ei osaa käyttäytyä, tai joita ei edes yritetä komentaa. Mutta esim. meidän tapauksessa kun koiraan on kontakti kokoajan niin en vaan pysty käsittämään närkästystä :eitietoo:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 34 - Keskiviikkona, 22.04.2015 klo 20:55  
+
0

Tokya kirjoitti:

^Mulla on vanhuspumi aina vapaana. Se ei kiinnostu muista koirista eikä ihmisistä, mutta useimmiten kutsun sen kuitenkin viereen ohituksen ajaksi. Eniten nauratti eläkeläisrouva joka ohitettiin nätisti ja ohituksen JÄLKEEN rouva kääntyi ympäri "kaikkia petoja sitä laittomasti pidetään vapaana!" ja heristi sormeaan :nauru:


Huutonauru. Pumit näyttävätkin todellisilta pedoilta.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 11:45)