Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.11.2015 klo 12:03

Purkautumisosasto 35

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 21

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 09.12.2015 klo 21:38  
+
0
Inhoan tätä vainoharhaa, joka iskee kun lähipiirissä velloo vatsatautiepidemia. Jokainen vatsanväänne on varma merkki alkavasta mahataudista. :ttou:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Mankku

Mankku
Viestimäärä: 1307

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Torstaina, 10.12.2015 klo 00:06  
+
0
Se tunne, kun epäilee, että koiralla on näkö huonontunut entisestään. :suru:
Tässä on paljon kaikkea muutakin murehdittavaa, myös asioita, mitkä eivät varsinaisesti mulle kuulu, mutta minut yritetään jatkuvasti sotkea kuvioihin mukaan. :ttou:
Tällä hetkellä on aika lohduttomat ja toivottomat fiilikset. Tuo jatkuva pimeys ei auta asiaa. Tänä syksynä tuo pimeyskin on ahdistanut entisestään. :ylpea: Olen yrittänyt pysyä vahvana, mutta tuntuu, että en enää kestä.
- chodsky pes uros, etsijäkoirakokelas s. 6/2013
- schapendoes uros, s. 6/2017
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.12.2015 klo 00:07)

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 14.12.2015 klo 18:16  
+
0

Riisis kirjoitti:

Inhoan tätä vainoharhaa, joka iskee kun lähipiirissä velloo vatsatautiepidemia. Jokainen vatsanväänne on varma merkki alkavasta mahataudista. :ttou:

Joo, voi kauhistus sentään! Tiedän tunteen! :ttou:

Koira ripuloi, itse oon flunssassa. Lauantaina pitäis päästä lähtemään joululoman viettoon, joten sitä ennen saadaan kyllä molemmat luvan parantua! :mad:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 16.12.2015 klo 00:04  
+
0
^Vainoharhasairastaja täälläkin! Lapsen päiväkodin ovessa oli lappu, että toisessa ryhmässä löytynyt täitä. Arvatkaa vaan, oonko mä nyt koko illan raapinu päätäni ja ettiny ötököitä..:shifty:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Mankku

Mankku

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Perjantaina, 18.12.2015 klo 14:18  
+
0
aargh! Ärsyttää, kun olen tällainen hyväntahtoinen pösilö! Menin vaihteeksi osallistumaan yhteen asiaan, mistä olis kannattanut pysytellä vaan etäällä. Nyt MULLE tuli paha mieli sen asian suhteen, vaikka ei se oikeasti kuulu mulle. :ttou: Mutta kun asiaan liittyy joku lemmikki, niin ilman muuta olen valmis auttamaan. :ttou::ttou::ttou::ttou::ttou::ttou::ttou::ttou::ylpea:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 08:51  
+
0
MIKSI koirilla on ripuli aina yöllä?? :mad: Puolenyön aikaan Alissa ilmotti, et nyt on hätä ja sit rampattiinki ulkona. Niitä koiranomistajan tähtihetkiä seistä keskellä yötä pimeessä pyjamahousut tuulessa lepattaen ja kävellä silmät rähmässä hätäsen koiran perässä. :nauru: Äsken raasu myös oksensi, toivottavasti tää ei nyt ois mikään kovin paha tauti. :neutral:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Sufa

Sufa
Viestimäärä: 394

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 10:04  
+
0
Väinön kastrointihaava on ilmeisesti tulehtunut. :suru: Kahdelta päästään lääkäriin, varmaan saadaan antibioottikuuri.
En yhtään ihmettele että tulehtui, toi kun pääsee koko ajan sitä nuolemaan. Muovikaulurin kanssa ei uskalla liikkua, istuu ja läähättää vaan, puhallettava kauluri ei ole tarpeeksi iso(vaikka oli isoin koko) ja sukkahousut/jumppahousut-viritelmän saa jotenkin vedettyä pois. :ttou: Huoh, pitää yrittää lääkäriltä kysyä neuvoa. :eitietoo:
Jee tätä rahanmenoa!

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 10:19  
+
0
^Lakullakin tulehtui kastrointihaava kun sekin pääsi nuolemaan sitä haavaansa. oli liian pieni kauluri:ttou:. Kyl se siitä sit parani lääkkeillä ja sain isomman kaulurin!!!

Mää olen ihmetellyt miksei Lunalle maistu nuo yhdet nappulat sitte yhtään kun aina se syökaiken hyvällä ruokahalulla. On syönyt tota ruokaa aikasemminkin.Laitoin ton ruokahaluttomuuden sitten juoksujen piikkiin vaikka oli se musta silti outoa. Mut eilen tuli vaan yht.äkkiä mieleen katsoa napujen päivämäärä ja se on vuoden vanhaa!!! Ei saakeli. voi raukkaa jos sille tullut vaikka jtain vatsakipuja noista napuista. Annoin sille heti muuta ruokaa.
Lakulle kyl maistunut nuo hyvällä ruokahalulla.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.12.2015 klo 10:22)

Sufa

Sufa

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 10:36  
+
0
^Joo toivotaan että Väinölläkin lähtee paranemaan kunhan saa lääkkeet. :hymy:

Mankku

Mankku

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 22.12.2015 klo 10:42  
+
0
Meillä koira, joka vihaa kauluria, mutta olen pakottanut sen tottumaan siihen. Mieluummin läähättävä, jumiva, törmäilevä koira, kuin tulehtunut haava.

Meilläkin koiralla oli kastroinninn takia ongelmia kaulurin kanssa, mutta kyllä se siihen tottui, kun en antanut muuta vaihtoehtoa. pari päivää leikkauksen jälkeen kokeilin sitä puhallettavaa kauluria, mutta se ylettyi sen kanssa nuolemaan, niin vaihdoin äkkiä takaisin siihen muoviseen Busteriin.
Kova vahtiminen oli, koska tuo toinen koira niin mielellään hoivaisi kaikkia haavoja, sekä omia, että toisten. :roll:

Joulu, graah! Meillä on vielä leipomukset tekemättä. Tänään pitäisi tehdä torttutaikina ja lapset voisivat leipoa nuo piparitaikinat pipareiksi.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.12.2015 klo 10:45)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 23.12.2015 klo 03:01  
+
0
Ilollahan on nyt myös ollut kauluri melkein non-stoppina jostain joulukuun tokasta viikosta asti. Se nuoli itseltään mahasta ihon rikki, vissiin kun ultraa varten piti ajaa karvat niin ne kutitti ja se alue vielä oikeen hautuu, kun sillä on tisseihin jo ajat sitten laskeutunut maito, niin ne kyljellään maatessa lörpottää toisiaan vasten. Mikään muu ei nyt tunnu auttavan kuin se, että on kauluri päässä, ettei pääse ite "hoitamaan". Välillä just tulehtuikin, ja oli pakko ottaa antibioottivoide, kun tuo on pakko saada paranemaan ennen kuin pennut tulee.

Ilokin oli aluksi ihan hämillään ja läähätteli ja heti jos tökkäs johonkin kauluri, niin muutti suunnitelmiaan. Nyt käyttää sitä ihan ronskisti semmosena törmäyspuskurina eikä tunnu juuri enää haittaavan. Joudun varmaan pitämään tämän viimeisenkin viikon, puolitoista sillä tötteröä päässä, kun siinä mahassa on vieläkin pikku rupi ja jos siltä ottaa tötterön päästä, pyrkii heti nuolemaan.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sufa

Sufa

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 23.12.2015 klo 11:28  
+
0
Väinöllä ei ollutkaan(onneksi) itse haava tulehtunut, vaan iho siitä ympäriltä. Saatiin antibiootit ja voidetta, ja tuntuu jo nyt helpottaneen vähän; ei enää samalla tavalla yritä nuolla ja muutenkaan iho ei enää punoita.
Eläinlääkäri epäili että Väinölläkin juuri tuo karvojen ajelu on aiheuttanut kutinaa ja sen takia nuollut ihon rikki.
Oon nyt käyttänyt tuota muovikauluria haavan puhdistuksen aikana(ja sen jälkeen ettei nuole voidetta heti pois), sekä yksin jäädessä. Yöt pidän puhallettavaa kauluria ja mun vanhoja jumppahousuja, jotka ainakin viime yönä oli pysynyt Väinön jalassa melkein koko yön.
Kyllä se tästä! :hymy: Piristi kummasti kun tänään tuli lopulliset lausunnot Kennelliitosta ja lonkat on A/A ja kyynärät 0/0. :aurinko:

SiljaSiili

SiljaSiili
Viestimäärä: 398

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Perjantaina, 25.12.2015 klo 10:29  
+
0
Meidän vuokramökin kuistilla on käynyt varkaita. Jouluyönä! Tästä ja naapurimökkien kuisteilta on viety oluita ja viinejä. Meiltä vietiin lähinnä hienot tuliaisoluet, jotka oli säästetty tähän iltaan. Harmittaa vietävästi, vaikka onneksi olutta se vain oli, ei mitään niin arvokasta. Luultavasti ollut joku nuorisoporukka tms kun mitään muuta ei ole viety kun noita juomia. Mutta ihan oikeasti. Jouluyönä! Harmi kun meidän koiralla ei ole tippaakaan vahtiviettiä, tosin eihän sekään ole varmaan mitään kuullut kun yläkerrassa nukuttiin oven takana. Mutta olisipahan ollut varkaille kiva yllätys jos olisi joku laumanvartija tms ollut kuistilla vastassa. :D

Mankku

Mankku

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Lauantaina, 02.01.2016 klo 23:16  
+
0
Nysse kiristy, pakkanen. En tykkää! :ttou: Koirat tykkäis, mutku ei ole edes lunta missä telmiä. :roll:

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Sunnuntaina, 03.01.2016 klo 14:37  
+
0
^Yks tyyppi sanoi että punkit kuolee kun on kova pakkanen eikä lunta, liekkö totta vai ei? Jos jotain hyvää etsii:nauru:

Täällä on sentään muutama hassu sentti lunta niin ei ihan pimeässä tartte olla. Eikä sen enempää taida olla ihan lähiaikoina tulossakaan. Ihme talvi.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Mankku

Mankku

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Sunnuntaina, 03.01.2016 klo 14:58  
+
0
^ Nyt sataa lunta. Ainakin vähäsen. Kävin tänään tekemässä "pikku"koiran kanssa jäljen vanhentumaan keskiviikon treenien varalta (jos ei ole kova pakkanen) ja nyt sataa lumi jälkien päälle. Jännä nähdä, mitenkä hyvin lumi on keskiviikkoon mennessä sitonut meidän hajujäljen maahan :aurinko:
Mutta olipa vaikea lähteä vetämään jälkeä yhden koiran kanssa. Eihän tuo "pikku"koira ole tottunut kulkemaan lenkeillä vaan minun kanssa kahdestaan, kun yleensä on toinenkin koira mukana ja pienellä meni jotenkin pasmat sekaisin. Ei me meinattu päästä kaupan pihasta pois, kun se alkoi hyppiä minua vasten, sekä edestä että selän takaa. Siinä meni tovi, että se sai koottua itsensä, että päästiin lähtemään. Hassu otus. Mulle tuli sellainen mieleen, että ehkä joku saattoi hetken ajatella, että kävin nappaamassa kaupan pihasta jonkun toisen koiran mukaani. :shifty: Ei kuitenkana poliisit tulleet puhuttelemaan minua. :nauru:

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 05.01.2016 klo 17:37  
+
0

Niii kirjoitti:

^Yks tyyppi sanoi että punkit kuolee kun on kova pakkanen eikä lunta, liekkö totta vai ei? Jos jotain hyvää etsii:nauru:

Ei valitettavasti pidä paikkaansa, ainakaan kaverin kohdalla. Hän poimi muutama päivä sitten itsensä täyteen syöneen punkin lattialtaan. :eek:

Mä olen kolmatta päivää flunssassa ja kuume sen kuin vaan nousee. :mad: Äsken oli mittarissa 38,5 astetta, mikä on mulle tosi paljon. Tääkin lukema tuli särkylääkkeen ottamisen jälkeen. Pää alkaa hajoilemaan ja tuntuu ettei oo kaikki muumit pulkassa...
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 05.01.2016 klo 19:25  
+
0

Niii kirjoitti:

Kyl tää on totta. :hymy: Punkit talvehtii kaivautumalla maaperään ja jos on pakkasta, mut ei lunta, nii syvemmälle ja syvemmälle ulottuva routa tappaa punkkeja aika tehokkaasti.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 06.01.2016 klo 16:48  
+
0
^ Mie toivon myös, että pakkaset vähän hillitsee tuota punkkipopulaatiota, kun ei luntakaan ole paljoa maan suojana. Samoin toivottavasti hirvikärpäsiä ei olisi ihan niin paljoa kuin ennen, aiempina vuosina paksu lumipeite on suojannut niidenkin ällötyksien talvehtimista.
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 06.01.2016 klo 17:12  
+
0
Tartteeko ne sitten kuin paksun lumikerroksen että pärjää? Täällä on jonkun verran lunta, mutta maa kyllä paistaa läpi.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25794
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5782
Viestejä yhteensä543762
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös262988
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.09.2019 klo 15:15)