Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 22.11.2015 klo 12:03

Purkautumisosasto 35

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 21

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 09.02.2016 klo 13:10  
+
0
Voi helvetinhelvetinhelvetti tätä suomen talvisäätä :pyssyt: Vettä sataa ja loputkin lumet sulaa pois ja kaikkialla on taas paskaista... :(
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 10.02.2016 klo 17:37  
+
0
^Suomen talvi on perseestä!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 10.02.2016 klo 21:29  
+
0
Joo, eipä oo talvesta tietoakaan enää, sinne meni taas kaikki lumet. :neutral:

Voihan virtsatietulehdus. :mad: Maanantaista saakka ollu semmone olo, et tulehdus muhii taas tuolla, tänään yhtäkkiä kauheet kivut, onneks oli kipulääke mukana. :suru: Heti aamulla sit soittoa lääkäriin... Äh, ärsyttää, en haluis taas vetää antibioottikuuria.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Torstaina, 11.02.2016 klo 12:36  
+
0
Eilen töissä tapasin TAAAAAS ihan sekoboltsin ämmän. Ihan oikeasti miksi noita sekoboltseja on niiin paljon. Oli hermoheikko,pomottaja, kiukkuinen, kritisoi,mollas jne jne. Mun esimiehen kanssa oli sit tästä juttua ja sanoi että täytyy nyt puhua korkeamman pomon kanssa koska ei kuulemma ollut ensimmäinen kerta kun käyttäytyy tommottiin! Hankala ihminen on senkin mielestä. Miksihemmetissä tommonen todella sairas pipipää työpaikka kiusaaja on vielä töissä,kysynpähän vaan!! potkut pitäis saada ja nopeeta!! Olin siis tuuraamassa kyseisessä paikassa ensimmäistä kertaa. Mulle puhuttiin että mut voitais vakinaistaa sinne paikkaan mutta en tasan sinne jää jos toi hullu ämmä ei saa potkuja.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 11.02.2016 klo 12:45)

aapunen

aapunen
Viestimäärä: 53

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Lauantaina, 13.02.2016 klo 16:05  
+
0
Nyt kyllä kyrsii ja väsyttää ihan kokonaisvaltaisesti muutenkin, mutta kamelin selän katkaisi kun astuin koiran hännän päälle. Koirasta on tullut muutenkin aikuistuessaan arka varsinkin äänille, mutta minuun se on kuitenkin luottanut ja esim. kaikki hoitotoimenpiteet on antanut tehdä ihan tuosta noin vaan. Joku kuukausi sitten kuitenkin liiskasin koiran hännän juuri kesken harjaamisen ja koiraan sattui. Mitään vammoja ei tullut mutta sen jälkeen tuo on vähän murissut kun leikataan kynsiä, harjataan tai jotain. Nyt sit astuin taas päälle, ei vissiin niin paljon sattunut mutta vinku pääsi ja lähti piiloon pöydän alle. Mies vielä ärähti mulle aiheesta ja tuli ihan järkyttävän paha mieli.

Ton hurtan arkuus pitäisi jotenkin saada haltuun ja koulutus on pitkälti minun vastuullani, kiva sitten rikkoa luottamusta pahoinpitelemällä toista. Vitjake. Huomenna olisi ollut yksi tilaisuus johon koiran olisi voinut ottaa mukaan vähän harjoittelemaan, mutta mies ei kuulemma halua että otetaan se mukaan ettei hänen tarvitse stressata. Ilmeisesti stressaaminen saakin langeta minun harteilleni, arvon herra voi pysyä asiasta erossa niin hyvin kuin pystyy. Samalla voisi myös pitää päänsä kiinni jos vahingossa teen jonkun virheen. Aargh
Kukkahattu päässä odottelen koiraharrastajien siirtymistä nykyaikaan.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Lauantaina, 13.02.2016 klo 16:22  
+
0
Menee niiiiiiin hermo tohon ukkoon! :pyssyt: P*rkele!
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 00:59  
+
0
magik: Tommoset "kiusaamisjutut" on kyl niin pitkän ajallisen prosessin vieviä juttuja, ettei se "sekoboltsi ämmä" kyllä varmasti saa mitään potkuja "nopee". Jos oot ollu jossain keikalla ensimmäistä kertaa ja tarjottu vakipaikkaa heti, niin vähän kyllä haiskahtaa että sua on vaan yritetty lepytellä, asiat ei mene eteenpäin. Tolla toimintatavalla turvataan korkeintaan se, että keikkalaiset tulevat ehkä joskus takaisinkin.

Muoks. Niin ja jos ajatellaan myös niin päin että se joka kirjoittaa työtoveristaan netin keskustelupalstalle ja kuvaa ihmistä sanalla hullu ja sekoboltsi, niin kyllä sekin taidetaan kiusaamiseksi luokitella.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.02.2016 klo 01:01)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 09:35  
+
0
Se esimies kertoi ennen tota kiusaamista että ne etsii vakituista työntekijää. Kai se oli sit jotain kusetusta vaan ,mistäs minä tiedän..(siinätapauksessa oli kyllä aika turhaa kusettamista kun en halunnutkaan missään vaiheessa vakityöpaikkaa tuolta) Ja kertoi mulle myös yhdessä asiayhteydessä että toi tyyppi on hankala. En tossa vaiheessa edes voinut kuvitella että noin hankala. Ihmettelen vieläkin miksi ihminen voi olla noin ilkeä, hermoheikko,alistava ja vielä ensimmäistä päivää olevalle uudelle työntekijälle. ym. Nojoo kai mä olen sitten kiusaaja jos netissä sanon että olen kohdannut sekoboltsin ihmisen. Emmä sitä suoraan kyl haukkunut.
Mulle tarjottiin töitä tuolta tää koko viikko ja ehkä olis ainakin pari kuukauuttakin voinut saada sieltä töitä mutta mä en henkisesti jaksa tommosta ilmapiiriä joten kieltäydyin töistä.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.02.2016 klo 10:06)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 12:15  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

Niin ja jos ajatellaan myös niin päin että se joka kirjoittaa työtoveristaan netin keskustelupalstalle ja kuvaa ihmistä sanalla hullu ja sekoboltsi, niin kyllä sekin taidetaan kiusaamiseksi luokitella.


Jos kirjoittaa ihmisestä tunnistettavasti, niin kyllä. Jos kertoo ylimalkaan kohdanneensa anonyymillä työpaikalla anonyymin ihmisen joka oli hullu, ei sitä voida yhdistää keneenkään eikä mielestäni näin ollen kyse ole kiusaamisesta.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 12:29  
+
0

magik kirjoitti:

Nojoo kai mä olen sitten kiusaaja jos netissä sanon että olen kohdannut sekoboltsin ihmisen. Emmä sitä suoraan kyl haukkunut.
Mulle tarjottiin töitä tuolta tää koko viikko ja ehkä olis ainakin pari kuukauuttakin voinut saada sieltä töitä mutta mä en henkisesti jaksa tommosta ilmapiiriä joten kieltäydyin töistä.



Kuten Lurch jo tuossa sanoi, et sä ole kiusaaja eikä sun viestissä ole mitään väärää. Sähän et yksityiselämästäs ole täällä juuri puhunut, lähinnä koirajuttuja vain. Viestissä ei tule ilmi, millä alalla olet töissä, missä kaupungissa olet töissä ja missä yrityksessä, millä osastolla olet töissä. Täten siis sua ja tätä 'sekoboltsia' ei pystytä vielä tunnistamaan.
Ylläpitäjä

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 18:30  
+
0
magik, älä nyt töistä kieltäydy kuitenkaan. Voi kai sille ihmiselle takaisin sanoa jos meinaa oikeasti olla ilkeä? Minkä ikäinen se on? Ihme touhua kyllä jos yks saa siellä riehua miten haluaa ja muiden pitäis vaan kestää.

Mun tytöillä on molemmilla juoksut. Muuten ihan tuskitta mennyt mutta Lunalla on hirvee nälkä koko ajan ja siitä on tullut tosi röyhkeä varas. Tänään oli repinyt karkkipussin ja ilmeisesti jonkun verran niitä syönyt eikä se koskaan syö karkkia normaalisti. En tiiä mitä muuta se on löytänyt kun tänään se on ollut kunnon pierutyyny:nauru: Naurattaa hulluna kun Luna vähäänkään ponnistaa tai liikkuu niin inahtaa. Mila on muuten ihan kiva mutta se taas tyrkyttää itteään Lunalle ja sitten ku Luna hyppää selkään niin äristäänkin hampaat irvessä ja sitten taas uudelleen:ttou: Onneks kohta pitäis loppua.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Maanantaina, 15.02.2016 klo 19:33  
+
0
Huaah! Olipa taas lenkki.. Nuoremman koiran kanssa läksin täällä maalla pidemmälle 1,5h lenkille jonka varrella nähtiinkin 3-4 koiraa irti aitaamattomissa pihoissa ja näistä kaksi tuli "iholle", ensimmäinen oli hollanninpaimenkoira (luultavasti nuorehko enkä tiedä oliko heidän oma kun aiemmin nähnyt valkkareita jollanen ennen tullut siihen tielle ahdistelemaan ja oli ainaki yks sellanen siinä pihassa mitä ehdin vilkasta). Hieman ristiriitainen fiilis jäi tuosta holskutapauksesta. Heillä siis ei ole porttia siinä, pieni yleinen hiekkatie jossa enenevissä määrin pysyvää asutusta kesäasuntojen sijaan/paikoilla. Silloin tällöin siitä kuljen koirineni, aiemmin myös kulkenut hevosella ja ponilla sitä tietä.

He kyllä käsitykseni mukaan pyrkivät pitämään koirat kurissa, mutta niinhän ne joskus tulevat siihen tielle omien perään haistelemaan kuten nyt tää holsku. Koulutus lie kesken, kun tuli siihen jotenkin vähän tunnustellen vaikkakin vauhdilla ja rähinällä ja karvat hännänpäähän asti pystyssä. Onneksi ei siis ihan iholle asti tullut kun äijä karjaisi pihalta vähän jälkijättöisesti että perkele takasi. Itekin kyllä karjasin kun näin sen tulevan. Onneksi oma koira oli suunnilleen turpa tukossa eikä yrittäny huudella mennessään. Heilautin vaan kättä sille äijälle, ei siinä mitään viittiny alkaa vääntämään.

Heti kohta seuraavassa talossa tiedän myös olevan koiria, on viitteellinen portti muttei kunnon aitaa ja näistä labbiksista en kyllä kummemmin stressiä otakaan kun ei ole huonoja kokemuksia (toiv ei tulekaan) :wink: Siellähän toinen päivysti portin nurkassa ja tuli haistelemaan, isäntää ei näkynyt missään tai toista koiraa, olisin kysynyt että onko tää nyt koira nimeltä sejase, kun toisen nimi on jääny mieleen, toisen ei. Poikalabbis, seuraili vähän meidän jälkiä vaikka "lässytin" sille että meidän mukaan jos lähet niin joudut toiselle puolelle kylää, sinne se jäi kotitontin rajaan (siis ihan kiinni siinä tiessä ja heti heidän talon jälkeen tie haarautuu ja siitä lähettiin itse mettäpolulle joka ollu käytössä kymmeniä vuosia, tuo talo oli useita vuosia kesälläkin tyhjänä, onneksi tuntuvat olevan ystävällistä väkeä nää labbisten omistajat.

Nojuu, mutta lopputulemana tuo junnu ei kas kummaa suhtaudu isompiin koiriiin kovin ystävällisesti kun on saanut niitä enemmän ja vähemmän iholle useamman kerran ulkoillessamme.

Eikä edelleenkään yhtään helpota ettei omillakaan koirilla ole aitaa tässä porukoiden talolla (kun se oiskin vaan itestä kiinni mutta nää ei halua aitaa kun ne on rumia ja hankalanmallinen tontti) ei nämä vartioimatta ulkoilekaan mutta tarkkana saa olla kun on talon ohi kulkeva jalankulkija/koiraliikenne vähän lisääntynyt kymmenessä vuodessa täälläkin. Yläpihalla voi hetkittäin irti pitää muttei valvomatta. Plääh.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu maanantaina, 15.02.2016 klo 20:09)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 16.02.2016 klo 02:52  
+
0

Lurch kirjoitti:

Jos kirjoittaa ihmisestä tunnistettavasti, niin kyllä. Jos kertoo ylimalkaan kohdanneensa anonyymillä työpaikalla anonyymin ihmisen joka oli hullu, ei sitä voida yhdistää keneenkään eikä mielestäni näin ollen kyse ole kiusaamisesta.



No tottahan tuokin. Yritin vaan ehkä herätellä semmosta ajatusta nousemaan, että onko ihan oikein kirjoitella tommosia varmasti aika liioiteltuja kommentointeja jostain tuntemattomasta ihmisestä. Lähinnä nuo sanavalinnat itseä häiritsi. On vaikea ottaa vakavasti ihmistä joka valitsee esim. "epäasiallisen kohtelun" sijaan jonku "se oli aivan hullu ämmä !!!". Siinä vaiheessa voi miettiä myös omaa asennetta ennenku alkaa ketään nimitellä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 16.02.2016 klo 07:37  
+
0
^Ööh en edes liioitellut asiaa!! Mulla ei ole todellakaan tarvetta haukkua ketään syyttä syötta sekoboltsiksi,ei ole todellakaan mun tapaista. Olin tuolloin vihainen/järkyttynyt niin tuli sanottue ehkä vähän kärkkäästi mutta en ole liioitellut! Valitettavasti tää juttu on tosi.

Nii: En jaksa mennä töihin missä kiusataan :suru: . Kyseinen ihmistyyppi oli semmoinen ettei se auta mitään vaikka sanoisin mitä. Onneksi mulla on muita työkuvioita tässä tiedossa...
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Tiistaina, 16.02.2016 klo 10:26  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

Lähinnä nuo sanavalinnat itseä häiritsi. On vaikea ottaa vakavasti ihmistä joka valitsee esim. "epäasiallisen kohtelun" sijaan jonku "se oli aivan hullu ämmä !!!".


Oikeassa tietysti olet siinä, että asialinjalla pysyminen on se järkevin vaihtoehto, mutta useimmat meistä tietänevät ihan omasta kokemuksesta että kunnolla suuttuneena sitä ei aina välttämättä välitä kaikenmaailman kohteliaisuussäännöistä, kun tuntojaan internettiin (edelleenkin ketään tunnistettavasti yksilöimättä) tuulettelee. Minusta se on tietyllä tavalla aika vapauttavaa, että jonnekin päin nettiä voi ns. turvallisesti örähtää sen turhautumisensa ja päästää paineet ulos, ja etenkin jos sen tekee kuten magik tuossa edellä niin ettei kukaan meistä edes tiedä missä tuo työpaikka sijaitsee tai pysty mitenkään arvaamaan että nyt puhutaan kenestäkään tietystä henkilöstä, niin minusta se on huomattavasti parempi purkuväylä kuin se, että sanoo sille työpaikan hullulle suoraan että haista sinäkin pitkä paska.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Keskiviikkona, 17.02.2016 klo 18:59  
+
0
Niinpä,kyl nyt netissä voi anonyymisti mun mielestä purkaa paineita!!

Asia on nyt sitten selvitetty. Olin tänään siellä töissä (aluksi sanoin etten mene jos se piipi on siellä) mutta mulle vakuuteltiin että nyt kaikki on ok.Sitä ihmistä oli puhuteltu jne. Se pyysi multa tänään anteeksi käytöstään jne ja oli erittäin ytävällinen. Toivottavasti sen käytös jatkuu ystävällisenä kop kop, kun oli niin paljon mukavempaa kun oltiin ystävällisiä. Mulle sanottiin että jos se käyttäytyy vähänkin huonosti niin soittoa heti pomolle vaan Ei tarvinnut soittaa :peukku:. Huomenna menen taas töihin hyvillä mielin!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 17.02.2016 klo 19:03)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Torstaina, 18.02.2016 klo 18:20  
+
0
^Hyvä juttu! :hymy: Ihmetyttää vaan tuommonen jos tuntemattomalle aletaan kiukkuamaan työpaikalla.

Mulla on koskenut selkään tän viikon enempi ja vähempi ja meinaa jo ihan ahdistus iskeä että mikä se nyt tuli. Mitään sen ihmeempää en ole tehnyt enkä ole kolauttanutkaan mihinkään. Sekin kun esim tänään sai iltapäivään asti olla ilman kipuiluja ja sitten iski yhtäkkiä. Ei se koko aikaa jomota onneksi, joten eipä se taida muu auttaa kuin katella jatkuuko vielä vai eikö jatku.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Perjantaina, 19.02.2016 klo 14:04  
+
0
Pakko vähän kiukutella ja ihmetellä. Ihan alkuun, että mulla on aivan ihana anoppi, parempaa en osaisi edes toivoa, mutta nää koira-asiat välillä saa ärsyyntymään - En mä sen kanssa väännä, totean oman mielipiteeni ja manailen sitten miehelle :viheltel:

Anoppini on siis espanjalainen ja täällä nyt on joitain käytäntöjä jotka ei vaan käy järkeen. Mutta siis anoppilassa on 2 pientä koiraa (löydetty pentuina muovipussista :suru: ), joista narttu on leikattu, MUTTA se on vain sterilisoitu niin, että ei voi saada pentuja - juoksut sillä on ihan normaalisti edelleen :mietiskel: mä en hahmota tätä. Miksi ja miten se on tehty noin? Mikä idea? Anoppi ei oikein selitä järkevästi mulle miksi ei ole kohtua poistettu - kuulemma pohti asiaa pitkään ja ei vaan halunnut, halusi vaan ettei saa pentuja. Voiko tällöin sterilisoinnista olla mitään hyötyä terveyden kannalta? Eihän se voi vähentää sairausriskejä kun mitään käytännössä ei ole tehty?

Noh, urosta ei ole leikattu ja voitte kuvitella millainen se on kun se saa astua tuota narttua ihan rauhassa :ttou: kyseessä noin 8 vuotiaat koirat eli uroksen kohdalla kastrointi enää mitään auttaisikaan. Mua ärsyttää toi koira ihan hullusti enkä mä kovin iloinen oo kun nää antaa astua myös lasten ollessa siellä. Meillä hoidossa ollessaan joutuu aina käyttämään ns. poikasuojaa, koska merkkailee ihan älyttömästi.

Ongelma vaan on, että se uros on yks stressipommi. Se naksuttaa suullaan ja yrittää astua ihan kokoajan :eek: Meidän Utu on ihan hätää kärsimässä kun se uros ei jätä rauhaan vaikka Utulla ei olisi juoksujakaan. Onneksi on semmoinen vähän Utun päätä vaan isompi :nauru: hahah. Mä oon päättänyt omani leikkauttaa (uros meillä jo leikattu) ja todellakin kaikki pois vaan niin on helppo koiralle ja meille.

Toinen mikä tympii on, että anopin mielestä koiralle ei missään nimessä saa antaa raakoja luita :ttou: etenkään linnunluita ja tästä ollaan pari kertaa väitelty kun oon komentanut, että meidän koirille ei missään nimessä saa ikinä koskaan antaa kypsiä luita. Puuh.
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Perjantaina, 19.02.2016 klo 17:21  
+
0
^ Mullahan on tuo meidän seropi steriloitu niin että sillä on kohtu tallella mutta sarjat on viety. Mutta eihän se tietenkään enää juokse, koska mikään ei ylläpidä sitä hormonitoimintaa ja kohdunkin infektioriski on minimissä koska ilman toimintaa se surkastuu pikkiriikkiseksi ja kurjaksi. Olis mielenkiintoista kyllä tietää, että mitä tällaiset toimenpiteet sitten ovat.

Ps. Onpa outoa, kun jonkun muunkin koiran nimi on Utu! En oo koskaan aiemmin törmännyt :hymy:
Rise to reset the world.

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: PURKAUTUMISOSASTO 35 - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 11:05  
+
0
Perkele kun naama kukkii nyt aivan perkeleesti! Kivoja arpia jäänyt, muutenkin olen niin kalkkilaivan kapteeni että ilman meikkiä oikein kukoistaa kilometrien päähän :pyssyt: Ja mennyt muutenkin naaman iho huonompaan kuntoon, perhanan minipillerit :neutral:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 21
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545678
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265837
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 09:15)