Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 16:59

Purkautumisosasto 4

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 64

Hamy

Hamy
Viestimäärä: 128

PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 16:59  
+
0
Purkaudutaan lisää!!
*Luota siipiisi ja LENNÄ*

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 17:26  
+
0
Elämä on tällä hetkellä todella, todella solmussa... Eikä auta kuin peiliin katsoa, itse olen kaiken pilannut. :neutral: Kun riittäisi nyt vaan voimavarat tästä yli menemiseen, nyt tuntuu tulevaisuus ihan mustalta, synkältä ja aika lyhyeltä.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 17:48  
+
0
^ älä vaivu epätoivoon, sisulla eteenpäin jos ei muulla! Toivottavasti kaikki järjestyy pian parhain päin :paijata:

Omaa: sovittiin haastatteluaika s.postin välityksellä yhden innokkaan kanssa kello 17 yliopistolle. Laitoin oman numeroni viestiin, että soittaa jos tulee jotakin.
Eipä tullut haastateltava paikalle eikä edes ilmoittanut mitään. Puoli tuntia odotettiin ja todettiin, että se aika oli vähintäänkin kohtuullinen. Lähdettiin sitten kotiin. Tuonkin ajan olisi voinut käyttää hyödyllisemmin.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:10  
+
0
^Inhottavaa tollanen kun ei voi ilmoittaa!
ja^^ voimia, asiat yleensä järjestyy vaikka olisi mikä ja jostain syystä niitä hyviäkin asioita on vielä vaan! :paijata:

Omaa purkua on se että oon ihan sairasputkella. Viimeviikolla kuume ja nyt sitten iski räkätauti, naisten vaivat ei yhtään tuo oloa myöskään paremmaksi..ihan kurja ja vetelä olo :(

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:14  
+
0
Voi boxu, täällä on korvaa vapaana kuunnella, jos tahot jutustella. Ja jos tarvetta on vaihtaa maisemaa, niin kutsu on edelleen voimassa :paijata:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:44  
+
0
Tsempit boxulle ja paranemisia myrkkulle :paijata:

Minulla onneksi loppu jo se räkätauti.

Mies vaihtoi auton.. Eipä sanonu vaihtaja kaikkia vikoja ja niitä ilmestyy koko ajan.. Plaah. Mies ihan surkeena kun "teki huonot kaupat". Mutta aika se oli vaihtaa.. tosin farmari se olis pitäny nytteki olla. Ei tollasella pikku golfilla voi oikein koiria kuletella, vielä kolmiovinen :eek:

Muoks. kirjotus häröjä
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:46)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 22:49  
+
0
Boxulle hali!:paijata:

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 23:06  
+
0
boxulle paljon jaksamisia. Yksäriä saa pistää, jos vaan siltä tuntuu.

myrkkulle paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 23:35  
+
0
Pikkujuttu, mutta sapettaa silti; tän päivän rauniotreenit! Mä tein ohjaajana KAIKKI mahdolliset virheet! Panikoin kun en nähnyt koiraa ja kutsuin sitä, meinasi siksi jättää maalimiehen.. Unohdin alueen, ohjasin liikaa, poikkesin etsintäsuunnitelmasta.. Voi :pyssyt:
Hallittavuus sentään oli loisto, varmaan onnistun senkin pilaamaan ensi treeneihin.. Onneksi koira toimi hyvin ja maalimiehet löytyivät.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 10:27  
+
0
Suomen julkinen terveydenhuolto sucks!!!

Äidillä todettiin viime vuoden syksynä MS-tauti, ja sillä pitäisi vuoden välein olla kontrollikäynti ja -tutkimukset. Noh, oli äsken tullut kirje sitten Hyvinkään sairaalasta että "joo sori meillä on resurssipula, joten siirrettiin sun kontrollikäyntiä PUOLELLA VUODELLA." Kiva kiva. MS-tauti on kuitenkin vakava sairaus ja äidillekään ei ole vielä diagnosoitu mitä tyyppiä se on (eli onko hitaasti vai nopeasti etenevä). Olisi aika tosi hiton kiva tietää onko se sairaus edennyt kuinka paljon tässä vuoden aikana -.-'

Äidilläkään ei rahaa ole todellakaan mitenkään liikaa, joten ei oikein olisi varaa mennä mihinkään yksityiselle MRI-kuvia ottamaan, maksaa hunajaa sellanen.
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 10:35  
+
0
^ Jos on resurssipulaa, niin eikö silloin voi saada maksusitoumusta yksityiselle puolelle? Näin tehtiin ainakin Turussa pari vuotta sitten, kun kaupungilla ei riittänyt resursseja tarjota hammashoitoa kaikille tarvitseville. Antoivat silloin maksusitoumuksia, jotta asiakkaat saivat käydä yksityisellä puolella hammaslääkärissä.
Ylläpitäjä

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 11:06  
+
0
Voi pärse mikä ilma taas :twisted: Vettä sataa toista päivää yhteen putkeen *argh* eikä pikkupiskejä meinaa saada ulos - muuta kuin vetämällä perässä :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 11:12  
+
0
Meillä varmaan kans naapurit katselee, et kiusaan pientä koiraa, kun se ei oikein haluais aamulla liikkua, eikä varsinkaan märällä nurmikolla. Saati sitten jos viel laittaa sadetakin, ni ei surkeempaa näkyä ookkaan.
Herra on alkanut hienostella viimeaikoina.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 11:12  
+
0
^^Täällä sataa lunta/räntää :lallati:

Muoks. väkänen
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.10.2010 klo 11:13)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 11:13  
+
0
Mä olen jo 2h istunu passissa odottamassa, että ilmanvaihtokoneen suodattimet tultais vaihtamaan... ja ketään ei näy. Toivottavasti tulee ennen kahtatoista, mun on silloin viimeistään pakko mennä suihkuun, lenkittää puppe ja lähteä töihin sitten yhdeltä. God damn...

*muoks* Tääl Turkkuses on satanu yöllä lunta, nyt on kirkasta ja aurinko paistaa :aurinko:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu torstaina, 21.10.2010 klo 11:13)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 11:13  
+
0
Heini,
Harmillinen tilanne. Mun veljellä on MS-tauti, joka tosin todettu jo vajaat kymmenen vuotta sitten. Ei ole valitellut, etteikö pääsisi kontrolleihin (juuri kävi meikäläisen pistettävänä). En kyllä tiedä, käykö niissä yo-huollon vai TYKS:n kautta. Toivottavasti äidilläsi ei ole juuri mihinkään etenemässä tällä hetkellä.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 12:23  
+
0
Huoh, täytyy sanoa äidille että selvittää onko tuohon maksusitoomukseen mahdollisuutta.

Äitikin on niin pirun vaatimaton ihminen ettei oikein osaa pitää puoliaan tällaisissa asioissa. Se muutenkin vähättelee kamalasti koko sairautta ja yrittää olla kamalan urhea. Minulla ja siskolla tuntui että tuli maailmanloppu kun äiti viime syksynä kertoi ettei hänen tasapainohäiriöt olekaan tasapainoelimestä johtuvaa, vaan kyseessä on MS-tauti. Vieläkin pyörii kauhukuvia mielessä kuinka äiti menee huonoon kuntoon.

Muutenkin ollaan siskon kanssa koko ajan sydän syrjällään kun äiti kiipeilee kastelemaan kukkia ties mille huterille penkeille ja käy kävelemässä ties missä kivikoissa huonon tasapainonsa kanssa. Ja on myös sitten kaatunut monta kertaa. Viime kesänäkin oli mennyt isän mukana eräälle padolle kalaan ja kaatunut siellä kivikossa sitten. Onneksi ei sattunut pahasti, muutama mustelma ja lonkka tärähti sen verran että tuli limapussin tulehdus. Onneksi ei murtunut sentään. Niin ja silmälasit lensi jokeen sitten. Onneksi vakuutus korvasi suurimman osan laseista, äidillä on niin huono näkö ja ties mitä erikoisuuksia laseissa että uudet maksaa aina vähintään 700€. Saa koko ajan pelätä milloin tulee soitto sairaalasta että äiti on kaatunut pahasti ja lyönyt päänsä johonkin.

Lisäksi tietenkin pelottaa että sairastuu itsekin... Vaikkei kyseessä olekaan perinnöllinen sairaus, niin silti MS-tautia sairastavan lapsilla on 10-kertainen riski sairastua ko tautiin...
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 12:39  
+
0
Iso kiitos kaikille, ootte te vaan ihania kun jaksatte kannustaa ja lohduttaa!

Karvakamu: Kutsun lunastan ehdottomasti jossain vaiheessa, kun sopiva kohta tulee... :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 14:05  
+
0
Itkeäkö vai nauraa.. Mikä kumma, taas piti aamulla yhden rättikattobemarikuskin väkisin päästä ohi kun olin vasemmalla kaistalla valmistautumassa ajamaan l.ympyrään (jne) ja varmasti tarpeeksi vauhtia. Tais sillä olla pelko että auton sisätilat kastuu (kuomu kuitenkin ylhäällä) niin kova "kiire" ja eihän sillon voi jäädä minkään 92-toyotan taakse, ei. Mistä noita m**a tanassa kulkevia (bemari/audi/mersumies) kuskeja oikeen sikiää ple! Joo, onhan se kauheeta että näinkin vanhoja koslia kun mun toikki, on tuolla liikenteessä, mut niin vaan meni mun mussukka katsastuksesta heittämällä läpi keväällä:lallati: Ja miten kehtais omalle farssanille sanoo että sekin ajaa typerän lähellä edellä kulkevaa.. (Ja itsehän olen suorastaan täydellinen kuski :cool: viimeksi eilen meinasin olla antamatta tietä oikealta saapuvalle autolle -oisin voinu vannoa että sillä oli kolmio:ttou:) No, vielä hengissä, turvallista viiikonlopun alkua vaan kaikille:heiluti:
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Torstaina, 21.10.2010 klo 18:28  
+
0
Heini, onko sun äitillä ketään läheistä mukana sairaalareissuilla? Toivottavasti, itellä on tässä tullu huomattua, että jonkun kannattaa olla mukana. Itse asiakas/potilas ei välttämättä siinä hetkessä osaa olla vaatimassa hoitoa ja oikeuksia itselleen.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 64
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 19:45)