Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 16:59

Purkautumisosasto 4

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 64

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 12:02  
+
0
Vaikka purkautumisosastolla on paljon suurempiakin asioita tällä hetkellä, niin on kuitenkin pakko sanoa kun ahdistaa. Urholla on kai kennelyskä, aloitti viime yönä hirveän kakomisen. Kakoo jos innostuu ja jos sen kurkusta painaa. Päivystävä meinas kennelyskää, mutta ajattelin varmuuden vuoksi yrittää nyt saada ajan ell jotta katsois nieluun. Jos tää on kennelyskä ja mä olin eilen katsomassa niitä pentuja.. :suru: Urho ei ole myöskään ulostanut yli vuorokauteen, joten sekin vähän laittaa ihmettelemään. Toivottavasti saadaan aika, päivystävä on niin kallis että itkettää mutta kai se on sille mentävä ellei muualta tärppää.

Muoks. (180e ja) nielutulehdus. Sanoi että oli valtavan hyvä etten odottanut maanantaihin, olis ollut vielä pahempi. Yskiminen johtuu siitä, että paksu ja kamala limakerros ei lähde nielusta liikkeelle. Nyt sitten lääkitystä ja lepoa ja toivottavasti hoituu sillä. On paljon helpompi olo kun tietää mikä toisen on eikä tarvitse arvailla. Ihan loistava ell asema, otti meidät vaikka olivat ihan täyteen buukattuja.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011
(Viestiä on muokattu lauantaina, 30.10.2010 klo 15:22)

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 18:27  
+
0
^ Hyvä että pääsitte nopeasti lääkäriin ja selvisi mikä Urhoa vaivaa. Rapsutuksen potilaalle. :hymy:

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 18:44  
+
0
Rorysille jaksamisia vaikeaan tilanteeseen! :paijata:

Neruda, hyvä että pääsitte nopeesti lääkäriin ja selvis Urhon vaiva. Paranemisrapsutuksia Urholle!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 21:36  
+
0
Kiitos monna ja mill! Urho on ihan pihalla rauhoituksen jälkeen ja oikeastaan vaan makoilee. Söi kuitenkin hyvällä halulla lähemmäs kilon lihaa, joten ei tuo kovin sairas voi olla :nauru: Kakomista ei ole esiintynyt lääkärin jälkeen kertaakaan, mutta seuraillaan tilannetta että mihin kehittyy. Maanantaina uusiksi mikäli alkaa oksentaa tai ei vieläkään ole ulostanut, vatsassa ei kuitenkaan tuntunut mitään ihmeellistä joten oletan että kyllä tämä tästä lääkekuurilla ja levolla tokenee :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

mamma77

mamma77
Viestimäärä: 77

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:05  
+
0
Sisu ei oo kahteen vuoteen tehny mitään tuhoja (jos pöydältä syömisiä ja roskisten kaivuuta ei lasketa) niin eilen oli pistelly miun ratsastus kypärän ihan uuteen uskoon jonka seurauksena se joutui roskikseen..
Ahkerat äidit kasvattaa laiskoja tyttäriä.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Lauantaina, 30.10.2010 klo 22:59  
+
0
Rorysille kovasti voimia! Ja nerudan Urhoolliselle pikaista paranemista.
Oma purkautuminen tuntuu mitättömältä isompien asioitten rinnalla. Mutta pakko vähän tilittää. Mulla on migreeni, ei lääkettä tällä hetkellä ja naapurissa on bileet. Ei tarvinnu nukkua siis...
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

inni

inni
Viestimäärä: 612

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 19:33  
+
0
Nerudan Urholle pikaista paranemista!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 21:20  
+
0
Rorysille ja perheelle jaksamisia!

nerudan Urholle paranemisia.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 21:58  
+
0
Ihmiset ovat kyllä uskomattoman uteliaita ääliöitä. Työkaveri on ollut pari viikkoa saikulla arkaluontoisesta syystä, ja työpaikan kanalauma tietää ettei kyseessä ole mikään normiflunssa tai vastavaava sairaus. Koska tämä työkaveri on hyvä ystäväni, on kanalauma pommittanut mua kysymyksillään töissä ja myös fb:n kautta. Olen sanonut ettei ole minun asiani kertoa muille, vaan kaveri saa itse kertoa jos/kun haluaa. Yksi isokorvainen työntekijä oli kuullut kun kyseinen työkaveri puhui tulevasta sairauslomasta esimiehen kanssa, ja meni heti kysymään syytä. Kaveri sanoi että ei halua asiasta puhua, ja tämä toinen juoksi heti mun luo jankkaamaan mistä on kyse. Asiaa on spekuloitu oikein porukalla, ja multa on tultu kysymään mm. onko kaveri saanut keskenmenon, onko joutunut tekemään abortin, onko tullut ero ja onko sairastunut syöpään. Eräs tollo pyysi lähettämään kaverille terveisiä, että hän tietää. Wtf? Miksi kukaan haluaisi kuulla että joku luulee tietävänsä asian joka on haluttu pitää omana tietona?
Tekisi mieli vastata utelijoille, että kaveri sairastui AIDSiin ja pelkää tartuttaneensa työkaverinsa nuolemalla kaikkien eväitä. En vaan usko että kaveri arvostaisi tätä näpäytystä..

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 22:08  
+
0

Vanis kirjoitti:

Ihmiset ovat kyllä uskomattoman uteliaita ääliöitä. Työkaveri on ollut pari viikkoa saikulla arkaluontoisesta syystä, ja työpaikan kanalauma tietää ettei kyseessä ole mikään normiflunssa tai vastavaava sairaus. Koska tämä työkaveri on hyvä ystäväni, on kanalauma pommittanut mua kysymyksillään töissä ja myös fb:n kautta. Olen sanonut ettei ole minun asiani kertoa muille, vaan kaveri saa itse kertoa jos/kun haluaa. Yksi isokorvainen työntekijä oli kuullut kun kyseinen työkaveri puhui tulevasta sairauslomasta esimiehen kanssa, ja meni heti kysymään syytä. Kaveri sanoi että ei halua asiasta puhua, ja tämä toinen juoksi heti mun luo jankkaamaan mistä on kyse. Asiaa on spekuloitu oikein porukalla, ja multa on tultu kysymään mm. onko kaveri saanut keskenmenon, onko joutunut tekemään abortin, onko tullut ero ja onko sairastunut syöpään. Eräs tollo pyysi lähettämään kaverille terveisiä, että hän tietää. Wtf? Miksi kukaan haluaisi kuulla että joku luulee tietävänsä asian joka on haluttu pitää omana tietona?
Tekisi mieli vastata utelijoille, että kaveri sairastui AIDSiin ja pelkää tartuttaneensa työkaverinsa nuolemalla kaikkien eväitä. En vaan usko että kaveri arvostaisi tätä näpäytystä..




Huh huh, mikä ihmisiä oikeen vaivaa. Ei voi oikeen muuta sanoa =D Ihania työkavereita sulla.............:roll:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 22:43  
+
0
Vanis, tuollainen on kyllä uskomatonta. Miksi se toisten yksityisyyden kunnioittaminen tuntuu olevan joillekin vieras juttu :roll:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 22:48  
+
0
Kamalia työ"kavereita" Vaniksella. Meillä taas pomot on sellaisia lörppäsuita, että aina kun joku on sairaslomalla, niin syy kiertää läpi työpaikan. Pomoillahan ei olisi tällaiseen oikeutta ja olen aika painavaa sanaa sanonut niin pomolle kuin apulaispomollekin, vaikka omalla kohdalla ei olisi ollutkaan mitään flunssaa tai migreeniä pahempaa. Olen monesti joutunut kuuntelemaan, kun isot herrat spekuloivat muiden työntekijöiden kuullen ihmisten poissaolojen syiden oikeellisuutta.. Törkeää.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 22:59  
+
0
^Jep, meillä usein sama homma. Ja jos tämä yksi työntekijä todella tietää syyn sairauslomaan, on joku esimiehistä lörppässyt asiasta eteenpäin. Minä olen esimiesten lisäksi ainoa, joka syyn tietää, ja minä olen taatusti pitänyt tiedon itselläni.

Sain ikäväkseni huomata, että avo on esimiehenä samanlainen paskajaakko. Eräs työntekijä jäi kiinni useista valheista, ja puhutttelussa selvisi että tyyppi on pahasti velkaantunut ja ryssinyt kaikki asiansa mahdollisimman pahasti. On myös lainannut työkavereilta suuria summia ja tietysti jättänyt maksamatta. Avo soitti tyypin entiselle työnantajalle, ja sai selville entistä enemmän. Sen jälkeen lähti paskanjauhaminen käyntiin. Nyt koko firma tietää tyypin töppäilyistä, vaikka valtaosa ei liity työhön mitenkään. Heillä on kuulemma aina toimittu niin ja kyllä ne jostain saisivat kuulla kuitenkin. Ihan miten vaan, ei se silti esimiehen homma ole lähteä siihen mukaan.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 23:32  
+
0
Kiitos kaikille. Ja kiitos niistä muutamasta yv:stä mitä olen saanut, niistä oli lohtua.
Onneksi äiti on tosi reipas ja veriarvot nyt parhaat mitä voi olla. Täytyy omaksua hänen asenteensa. Menee elämänarvot aika uusiksi. Onneksi meillä voi puhua kaikesta ja äidille voi soittaa aina kun siltä tuntuu. Ihana ihminen.

Tsemppiä kaikille muille purkautujille!

SpiralCulture

SpiralCulture
Viestimäärä: 199

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 01:59  
+
0
Nyt se äiti sitten sen pommin pudotti, kun ei aiemmin suostunut kertomaan. 7cm kasvain selkäytimessä, ja halvaantumisriski leikkauksessa ymmärtääkseni yli 50%. :suru: Voi hel**** miten voi elämä piestä. Omakin koipi ollut tänään vain kuollutta painoa kipujen kera ja kaikki menee päin mäntyä. Hirveä parisuhdekriisikin menossa. Haluan vaan kaivautua peiton alle ja olla siellä seuraavan viikon.

SilverBride

SilverBride
Viestimäärä: 1700

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 05:22  
+
0
^Voi kamala! Kovasti voimia sinne! *haleja*
We brought our own bombs! 19.6.2011
Photobucket

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 07:46  
+
0
^^Voi apua! Voimia ja jaksmisia ja haleja sinne! :paijata: :suru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

April

April
Viestimäärä: 201

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 07:55  
+
0
Voimia ja jaksamisia erityisen paljon Rorys ja SpiralCulture! Läheisen vakava sairastuminen on todella rankka paikka. *haleja*

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 10:16  
+
0
Jaksamisia SpiralCulture ja perhe.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: PURKAUTUMISOSASTO 4 - Maanantaina, 01.11.2010 klo 10:36  
+
0
Jaksamisia SpiralCulture ja perhe!
Lähiomaisen sairastuminen on vaikea paikka, ja tuntuu että syöpäsairauksista kuulee nykysin jatkuvasti eri puolilta. Omat muistot nousee turhankin elävästi mieleen, ei vaan voi muuta sanoa kuin hurjasti voimia kaikille joita asia koskettaa.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

(Viestiä on muokattu maanantaina, 01.11.2010 klo 10:38)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 64
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28174
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 16:15)