Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 19

Kuuska

moderaattori
Kuuska
Viestimäärä: 873

SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58  
+
0
Jatketaan shoppailuhulluuksia! Edellisen ketjun vika viesti:

keimu kirjoitti:

Äitee sponssas mulle eilen kengät kun mun edellisistä menee pohjasta lumi sisään kun ne on niin rikki jo :nolo:

Tälläset saappaat lähti matkaan

Lisäksi sain konjakinväriset nahkaiset tennarit, joissa karvavuori. En löytäny kuvaa tähän hätään.

(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.02.2013 klo 11:33  
+
0
Päätin nyt sitten kokeilla onneani ja tilasin juoksukengät Briteistä. Yritin kyllä katsoa että koko olisi sopiva, mutta kyllä melkoiselta viidakolta tuntui noiden pähkäily kun joka kengässä olisi ollut oma kokonsa. Taulukkojen mukaan minun olisi pitänyt eri kengistä tilata jotain väliltä UK 6-8,5. Mitä nyt olen nettikeskusteluita seuraillut, todennäköisesti kokovalinta osui oikeaan, mutta sittenhän sen näkee. Samaan syssyyn tarttui sitten juoksutrikoot (hah! Päivän vitsi vetää näillä kanankoivilla trikoot jalkaan) ja juoksutakki.

Vielä olisi haaveissa gaiterit umpihanki- ja metsälenkkejä varten, vaelluskengät, juoksupipo/panta ja jonkinlainen juomavyö tai -reppu kesäksi. Ai niin ja se juoksuvyö canicrossailuun. Se tuntuu aina vain unohtuvan. Nyt vedetään hihna sidottuna vyöksi vyötärölle. :nolo:

Muoks: Voe kerpele! Pieleen taisi mennä tuo kengän koko. Kävin tänään kokeilemassa kyseistä kenkää kaupassa ja isohan se koko oli minun jalkaani. No, sitten näkee viimeistään kun kenkä kolahtaa kotiin. Hitsi kun voi olla niin vaikeaa tilaaminen ulkomailta. Vaikka kuinka yritin katsoa joka paikasta huolellisesti tietoa, silti meni niinkin yksinkertainen asia kuin kengänkoko pieleen. Gaitereitakin pääsin kokeilemaan ja niissä on suunnitteluvirhe joka alkaisi ärsyttämään aikaa myöden joten nekin jää hankkimatta. Teen vastaavat ehkä itse.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.02.2013 klo 21:55)

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 07.02.2013 klo 20:38  
+
0
Tänään tuli kahet kengät Spirit Storesta ja Halensin tilaus,,,,sekä Vauhti-Raksu :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 11.02.2013 klo 14:25  
+
0
oi voi, h&m yllätti ja nyt olen melkein rutiköyhä :ttou: kävin tänään ostamassa aivan äääärettömän ihanan aamutakin! tämmöinen harmaa pehmeä ihana! ja myös tämmöiset kukallisessa kuosissa olevat olopöksyt ja löysin vihdoin täydellisen biker mallisen nahkatakin. en ostanut sitä vielä, mutta olen äääärettömän rakastunut siihen ja mua pelottaa että koot häviää kaupasta ja nettikaupasta! oon nyt ihan kahden vaiheilla, että ostanko vai jätänkö kauppaan. tosin tämä voisi olla ainoa mahdollisuus löytää se täydellinen bikertakki :viheltel: tästä unelmasta siis kyse :love: taidan uskaltaa miettiä pari päivää ja muhia ajatusta vielä hetken. hihi.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 12.02.2013 klo 20:33  
+
0
Kävin hakee abiristeilyä ja penkkareita varten joo ihan kivat kengät. :love: Ihanat ja hirmu söpöt, ja sainpa vielä -15% alennuksenkin. Noilla 11cm koroilla meikäläinen eli tatti on sitten vähän pidempi. Ja nilkat taittuu mukavasti huojuskellessa risteilyllä! :nauru:
skcu Pongo

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 14.02.2013 klo 21:28  
+
0
Eksyin taas vaihteeksi kenkäkauppaan... Mitään ei pitänyt ostaa, mutta vajaalla 12 eurolla sai just sellaset talvisaappaat tolppakorolla, joita oon ettiny pitkään, ni pakkohan ne oli ostaa. Mut nehän oli käytännössä ilmaset :shifty:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 15.02.2013 klo 09:37  
+
0
Joko oot Eldarwen saanut sen eBaysta tilatun mekon?? Mä sain just tehtyä tilauksen, kun myyjä on palannu lomalta ja nyt vaan sitten jännätään, onko päällä yhtä ihana kun kuvassa. Kuinkahan kauan toimitus kestää? :mietiskel: Ilmeisesti Kiinasta tulee..?
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.02.2013 klo 09:37)

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 15.02.2013 klo 10:36  
+
0
Kevätshoppailua!
Tytölle ihana takki!
ballerinat ja mustat Converset.(Jostain syystä P:lle on tarttunut tämä tennaribuumi..heh..) Vaatemerkki PAPU on uusin ihastukseni joten sieltä tämmönen pipo. Tosta piposta tulee kyllä meiän yhteinen, en raskinut molemmille ostaa omia :shifty:
Itelle ostin vaan mustat Converset, varrettomat tällä kertaa.
Tanskalaiselta merkiltä House Doctor löysin unelmieni maton olkkariin, kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Ja nyt pistän taas kukkaron kiinni, ainaski seuraavaan palkkapäivään....

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 15.02.2013 klo 10:51  
+
0

Wallen kirjoitti:

oi voi, h&m yllätti ja nyt olen melkein rutiköyhä :ttou:


Jep, sieltä on alesta tarttunu ostoskoriin jos jonkunlaista, koska "näähän voi maksaa vasta myöhemmin!!1" :ttou:
Vaikka tarpeellisiahan noi on kaikki taas ollu, ei siinä. Kallein oli kuitenkin vaan tämä laskettelutakki, joka tuli kyllä tarpeeseen, koska ei mulla oo ollu talveks mitään ulkoilutakkia. Ja toi on ihana! :love: Oikeesti kuin siistiä ku ei tarvi lenkkeillä vanhassa virttyneessä villakangastakissa, joka laskee kaiken tuulen läpi :D
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.02.2013 klo 10:51)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 17.02.2013 klo 23:30  
+
0
Tulipahan käytyä tänään ekaa kertaa ikanon liikkeissä ihan sisällä asti. Pari kertaa olen käynyt, mutten liikkeisiin ole uskaltautunut, koska kuitenkin tarttuisi mukaan vaatetta mitä ei tarvitsisi.. :viheltel:

Eilen kotiin tullessa koirat oli syöny minun talvikengät, joten pakko oli mennä ostelemaan uusia.
Mukaan tarttui Skopunkten liikkeestä peräti kahdet kengä; tmustat talvikengät, nahkaset ja toiset kiilakorkokengät, saapikkaat (talvikengät <- näyttää kuvassa hiirmu isoille, vaikka 36 on ja saappaat puoliksi nahkaa ja puoliksi mokkaa).
Sitten piti käydä vielä NewYorkerissa ja sieltä tarttui legginsit, kaksi poolopaitaa ja korsetti ja alushousut.

Mikä ihaninta, kaikki yhteensä 30€! Pelkät kengät yhteensä olisi maksaneet alkuperäisellä hinnalla n.90e. Joten ihan mukava säästö tuli :hymy:
Korsettikin maksoi vaivaisen 1€, joten ei iso raha menny hukkaan jos ei sopiva ole.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 17.02.2013 klo 23:31)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 17.02.2013 klo 23:49  
+
0

NiiNu kirjoitti:

Joko oot Eldarwen saanut sen eBaysta tilatun mekon?? Mä sain just tehtyä tilauksen, kun myyjä on palannu lomalta ja nyt vaan sitten jännätään, onko päällä yhtä ihana kun kuvassa. Kuinkahan kauan toimitus kestää? :mietiskel: Ilmeisesti Kiinasta tulee..?



Ei oo vielä tullut, mutta luulen että ens viikolla. Tilasin samana päivinä ison kasan vaatteita, tosi monta tuli jo viimeviikolla mutta vielä paljon puuttuu. Toimitusaika kiinasta vaihtelee ihan hirveesti, joskus tulee viikossa ja joskus voi mennä melkeen kuukausi. Tähän asti kaikki vaatteet on ollu tosi ihania ja hyvälaatusia, toivottavasti tuo mekkokin on, sitä odotan kaikista eniten. :hymy:

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 19.02.2013 klo 13:58  
+
0
Omg, löysin eilen lopultakin rintsikat! :eek: Cubuksesta. Mulla on kyllä ihan helkatan pienet bosat, ennen mulla on ollut B-kokoa, nämä on A:t ja istuvat paljon paremmin kun aiemmat. :shhh:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 19.02.2013 klo 18:14  
+
0
^ Mun lempparirintsikat on Cubukselta. Ne jotku super push upit :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 19.02.2013 klo 21:59  
+
0
lompakossa mukavasti täytettä ja huomenna ikea+matkus reissu odottaa. alusvaatteita, koruja ja ehkä paita ja housut olisi ihana ostaa :hymy: ainakin cubus (rintsikkapuoli!), gina, zara ja bikbok kiinnostaa, kun niitä ei kajaanista löydy.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 19.02.2013 klo 22:18  
+
0
Jeejee mun tilille on putkahtanu taas rahaa! Tiiän et pitäs säästää, mut haluttaa jo shoppailee. Vaikka mun vaatekaappi kyl pursuu jo yli.... Tarviin isomman sit ku muutan omilleni. Paljon isomman. Näin taas netissä ihanan mekon mutta äiti oli heti "et kyl tilaa nyt yhtään mitää!!!" Haluun oman kämpän nii kukaa ei valitta mun shoppailuista. Pikkuveliki oli sillee "mua vähän huolestuttaa sun rahankäyttö..." ku tuli viikon sisällä viis pakettia jotka olin tilannu ebaysta :DD (Joo ebay on mun heikkous)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 11:38  
+
0
Mää olin kyllä ihan yllättynyt, miten hyvä tissiliivivalikoima Cubuksessa oli. Mulla on yleensä vaikeuksia löytää sopivia rintsikoita, kun rintakehä on tosi levee ja tissit suhteessa tosi pienet. Voin vaan syyttää äitiä geeneistä, kun sillä on ihan sama ongelma. :nauru:

Eilen ostin vielä H&M:ltä sellaisen nätin persikanvärisen [? sellanen haalee oranssi...] ohuen neuleen. Ja avolle Hulk-kalsarit. :lallati:
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 11:48  
+
0
^Löytyyköhän Cubuksesta kuinka pieniä ympärysmittoja..? Mulla pitäs olla 65 ja hirveen hankala löytää niin pienellä ympärysmitalla. Ainoot mistä toistaseks oon löytänyt niin Changelta ja sitten Stockalta esim. Calvin Kleinin liivit..
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Jello

Jello
Viestimäärä: 600

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 12:23  
+
0
^Mulla on jotenkin sellanen mielikuva, että olisi siellä ollut 65-ympärysmittaakin, mutta en kyllä ole ihan satavarma. :mietiskel: Mää en ole ennen nähnyt missään tuota 85A:ta, mutta siellä oli, niin luulisi, että on pieniäkin.

Muoks. Siis myös pientä ympärysmittaa, kerta oli isoakin.
Englanninspringerspanielit Milo 5/2008 & Pihla 5/2015 ♥

Muistoissa keskikokoinen villakoira Tatu 1993-2007 ♥
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.02.2013 klo 12:24)

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 12:41  
+
0
^Okei no pitääpä sitte käydä vähän tutkimassa tilannetta :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 12:55  
+
0
Cubuksen nettisivuilta ei ainakaan löytynyt ko kokoa. Eli 65 ympäryksellä olevia.
Tuo 85 on aika yleinen koko, kun taas se 65 ei, eli mä kanssa etsisin noita pieniä Sokkarilta yms. paikoista ja tietenkin liivikaupoista. Elloksen nettikaupastakin näytti löytyvän ko kokoa.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265825
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 17:00)