Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 04.06.2015 klo 21:52  
+
0
Sorruin tilaamaan kesämekon. Enkä ees käytä mekkoja. :shifty: Mut jospa nyt opettelis!
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 04.06.2015 klo 22:47  
+
0
^Onpa kaunis mekko :hymy: Mäki tosi harvoin käytän mitään mekkoja, mutta vois kyl melkein jopa innostua tilaamaan.. :nauru:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 05.06.2015 klo 22:01  
+
0
Tutuli, aivan ihana! Mä oon monesti noita Anna Fieldin mekkoja Zalandosta silmäillyt, mutta toistaiseksi oon pidättäytynyt tilaamasta. Mutta tällaisen ostin aiemmin keväällä speksiin:



Closet-merkkinen, Zalandosta siis. :)
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 05.06.2015 klo 22:32  
+
0
^Mää huomasin, et kaikki mekot, mitä Zalandosta kuolasin, oli just noit Anna Fieldejä. Nyt ootan kuumeisesti mekkoa saapuvaksi. Ihana toi sunkin mekko! :hymy: Mekko ois vaan nii mukavan vilponen kesäkuumalla, et toivottavasti oppisin tota myös pitämään.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 06.06.2015 klo 09:20  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Mekko ois vaan nii mukavan vilponen kesäkuumalla, et toivottavasti oppisin tota myös pitämään.



Ollaanpa siellä(kin) optimistisia.. :lallati: Jospa ne kesäkuumat tulee -mäki laitoin monenmoista kesävaatetta ja bikinit tilaukseen Zalandosta.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 23.06.2015 klo 23:04  
+
0
^Eipä oo kesäkuumia näkyny. :suru: Mekko tuli ja se oli just passeli! :love: Tajusin, et mul on nyt mekko valmiina kaverin elokuisiin häihin, helpottavaa.

Tänään tuli vihdoin mun Amerikasta tilaama t-paita, niin kiva! :hymy: Koko oli hyvä ja kangas hyvälaatusen olosta, tuolta voi toistekki tilata jottai.

Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 14:56  
+
0
^ Mainio toi painatus! :peukku: Oon jo vähän pyöritellyt mielessä, että jossain vaiheessa vois tilata (treeni)paidan tekstillä: "I was normal one schnauzer ago". Oon niin hurahtanut koiraharrastamiseen, että toi olis aika osuva. Vai onko toi jo kulunut fraasi koirapiireissä?

Minä täällä varaudun jo syksyyn ja talveen. :nauru: Oon ostanu hupparin, villakangastakin, talvikengät (tosin arvon vielä, pidänkö ne vai en), parkatakki on tilauksessa ja mitähän oli vielä..

Opiskeluaikana en ostanut vuosiin mitään uusia vaatteita (onneksi äiti osti mulle silloin tällöin jotain puhkikäytettyjen tilalle :love:) niin tää on edelleen tämmöstä vaatekaapin päivitystä. En todellakaan sovi otsikon alle, mutta tosi usein mulla menee näin, etten osta pitkään aikaan mitään ja sit yhtäkkiä ostan kerralla sadoilla euroilla kaikenmoista tarpeellista.

Kävin myös Hööksillä ja vaatteita hypistellessä olin ihan hullun yllättynyt siitä, kuinka laadukkailta ne tuntui. Olis tehnyt mieli ostaa vaikka mitä treeni- ja vapaa-ajanvaatteiksi. Huppari ja urheilurintsikat tarttui sieltä mukaan (tosin kumpikaan ei tainnu olla ketjun omaa merkkiä CRW:tä), mutta pitää ehkä mennä vielä joku kerta uudestaan kuolaamaan toppaliivejä, svetareita ja ulkoiluhousuja.. Onko muilla kokemuksia Hööksin vaatteista?
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 15:29  
+
0
^ Tuli tuosta koirapaidasta mieleen kun tänään skipifacessa joku linkkas amerikkalaisen kaupan josta sais kivan skipipaidan idealla pulssiviivasta (sydänkäyrä mikälie) piirtyy schipperke ja sitten siinä oli jotain tekstiä. Pitäs vähän penkasta miten sellasen sais tilattua tänne (joskus tuntuu ettei ihan kaikkea saa tilattua, tai sitten oon vaan tyhmä/sivistymätön vihernokka näissä nettiostoissa ..kuten olenkin :hymy: )

Olen kyllä aika maltillinen tuossa "rotuvarustelussa", en omista skipihuppariini (reikäinen jo) mätsääviä skipikollareita tai takkia, ei edes skipilippistä oo (tosin yhessä lippiksessä ON skipipinssi), eikä autossa toistaseks oo skipitarroja (edellisessä oli omatekemät kun töissä on tarraa) :wink: Yhteen reppuun ompelin skipikerhomerkin mutta se reppukin pölyttyy yksiolkaimisena vaatehuoneen hyllyllä..
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina
(Viestiä on muokattu torstaina, 30.07.2015 klo 15:34)

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 16:44  
+
0
^ Mulla ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että ostaisin jotain vehniskamaa, mutta oon selannut suursnautserikerhon varustemyyntiä varmaan jo pitkään ennen kuin mulla oli pentua :roll:. Nyt ostin riisenileiriltä pari trikoopipoa sarjisriisenipainatuksella ja toivon sydämestäni, ettei niiden käyttö leviä edes mökille/lenkille vaan ne pysyis vaan treenipipoina. :nauru: Autotarroja kans pyörittelin, mutta mä yritän vielä kovaa vastustella tätä riiseniytymistä!
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 20:05  
+
0
Muah, meillä on belgianpaimenkoira naulakko koirien ulkoiluvermeille. Saunassa on belgianpaimen saunamittari. Autossa OLI belgitarra, mutta jotenkin mystisesti se katosi... :roll:
Löytyy t-paita belgikuvapainatuksella (sain lahjaksi), belginumerolapunpidike, pinssi, kaulakoru, pieni patsas, pipo.....että löytyyhän näitä :nauru:

Mä olen kans vähän tuota tyyppiä, että on kausia jollon en osta itelleni juuri mitään. Pihinä ajattelen aina, että sen rahan voi kuitenkin käyttää johonkin muuhun (lue: kurssimaksuihin, näyttelyihin, koiriin ylipäätään). Mutta nyt on taas sitten se vaihe jollon päivitän omaa irtaimistoo. Kahdessa päivässä tuli hankittua kolmet uudet kengät, tänään ostin uuden läppärin, ensi viikolla pitäis mennä vähän uusiin muuta vaatekaapin sisältöä. Sitä vaan aina huomaa, että viimeisimmistä hankinnoista onkin vierähtäny useampi kuukausi ja kaapissa on enemmän haalistuneita ja reikäisiä vaatteita, kun niitä edustavia ja ehjiä :nauru:
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 21:36  
+
0
Mä haaveilen rotukuvallisista amppelikoukuista, ne on niin somia. Nahka, belgi ja vaikka... novascotiannoutaja niin siinähän se olis koko posse koossa. Mulla ei ole siis niin mitään rotuvermeitä, jos collien kennelin hupparia ei lasketa. Ja no, oon mä teettänyt Mökön valokuvasta autoon custom-rotutarran :nauru:
Rise to reset the world.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 09.08.2015 klo 08:55  
+
0
^ Ootko muuten ylipäänsä nähnyt mitään nahkaroinaa? Mä olisin halunnut esim. sellasen autoon kiinnitettävän ikkunatarran, mut eihän sellasia ole. En muutenkaan oo nähnyt kuin pari jotain hupparia, jossa on ruma siluettikuva nahkasta. Tylsää. Itekö täällä pitäs kaikki aina tehdä, pah!

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 10.08.2015 klo 16:20  
+
0
^ Tosi vähän kyllä, aina ei löydy edes kaikista rotuvalikoista jos tahtoisikin jonkun tuotteen. Smooth collie-yhteisöön linkitellään Facebookissa satunnaisesti kaikkea rotukamaa, mutta toistaiseksi en oo kyllä mitään must have-kamaa nähnyt.
Rise to reset the world.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Sunnuntaina, 20.09.2015 klo 17:42  
+
0
Äähh, köyhän ei pitäis ostaa halpaa.

Oon pitkään haaveillut uutta rannekelloa ja pari viikkoa sitten tilasin netistä kaksi halpaa (á 45€) , mutta tosi hyvännäköistä kelloa. No, metallirannekkeisen pudotin lattialle jo ennen ensimmäistä käyttökertaa. Näyttö halkesi ja surkuhupaisasti kellotaulun kaikki numerot varisi irti. :nauru: Nahkarannekkeinen oli käytössä alle pari viikkoa ja nyt se on hiljennyt. En tiedä, olisko siitä vaan paristot loppu -melkein todennäköisempää varmaan, että se on rikki..

Ärrrsyttää, kun laitoin noihin vajaa sata euroa ja nyt ollaan taas alkuperäisessä tilanteessa, että mulla ei ole kelloa. :peukku:

Nyt oon iskenyt silmäni yhteen 1600 euron sohvaan. Toisaalta yritän vakuutella itteäni, että se on liian kallis, mutta toisaalta jos se olis sit mieluisa, laadukas ja kestävä, niin se menis monta vuotta. En haluais sohvan kohdalla tehdä samaa virhettä kuin noiden kellojen kanssa. Ostaa halvalla joku ja todeta vuoden päästä, että oli muuten huono.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Perjantaina, 23.10.2015 klo 19:10  
+
0
Pakko hehkutella mun peruukkiostoksiani! :aurinko:

Eräs ilta mietin, että miltä mahtaisin näyttää oikeasti pitkien hiusten kanssa. Ei ole varaa eikä intressejä pidennyksiin, oma tukka on niin pehmoista että latvat ehtivät mennä huonoon kuntoon ennen kuin ehtivät edes kasvaa. Näinpä lähdin selaamaan eBayta ja törmäsin kanekalonperuukkeihin.

Kanekalonkuitu on ainakin löytämieni lähteiden mukaan hyvälaatuista ja eniten ihmishiusta muistuttavaa hiuskuitua. Tämä muistuttaa omasta mielestäni eniten aasialaisen hiuksia.

eBaysta ostamisessa on aina riskinsä, etenkin kun puhutaan alle 20€ peruukeista. Se voi olla hitti tai huti. Tilasin samalta myyjältä kaksi erilaista ja olin erittäin positiivisesti yllättynyt! Eiväthän nämä tietenkään missään nimessä ole aidon peruukin veroisia, mutta hintaluokassaan kyllä aivan huippuja. Kuitu ei ole överikiiltävää. Opiskelin yhdestä cosplay-blogista, että mitä kiiltävämpi kuitu, sen halvempaa ja kökömpää se on. Toki tämäkin kiiltää jonkin verran, talkitsemalla siitä saisi varmasti hieman luonnollisemman näköisen.

Molemmat peruukit istuvat yllättävän hyvin ottaen huomioon, että mun päänympärys on 57-58cm. :nauru: Inasen jäävät kyllä vajaaksi sivuilta, eli myssyosa saisi olla varmaan puoli senttiä pidempi molemmin puolin. Ehkei se haittaa, kun eivät ihan arkiseen käyttöön tule. Enemmänkin kuvausmateriaaliksi, omaksi huviksi ja ehkä joskus kauppareissulle pipon kanssa. :hymy:

Peruukki nro 1 luonnonvalossa.
Peruukki nro 2 luonnonvalossa.

Mä vähän hönähdin näistä ja tilasin pari lisää.. Ehm.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Lauantaina, 24.10.2015 klo 09:56  
+
0
^Siis wau!! :eek: Sopii ihan älyttömän hyvin sulle! :hymy: Ja ainakin noissa kuvissa pipon kanssa näyttää tosi luonnollisilta.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

  Siirry sivulle: 1 ... 17 18 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28163
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545653
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 09:45)