Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 05.02.2013 klo 10:58

Shop-a-holics 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 19

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 13:11  
+
0
Joo se on hankala koko.. Ja eihän tässä muuten olis mitään ongelmaa, mutta esim. Changella ja muissa liivikaupoissa kaikki värit ja kuviot on aika neutraaleja ja vaaleita, kun ite taas tykkäisin käyttää vähän räväkämpiä ja voimakkaampia värjeä. Esim. H&M:llä on usein aivan ihanan värisiä alusvaatteita, mutta minkäs teet kun kokoja ei löydy :eitietoo: Tosin eipä ne laadultaan ole kovin heppoisia, mutta toisaalta hinnatkin on edulliset.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 14:41  
+
0
Eilen posti toi laukun ja housut Rakastan ♥

Sitten pistin tilaten maton, joka tuossa kuvassa ei ihmeemmältä näytä, mutta luonnossa ♥
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.02.2013 klo 14:41)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 14:55  
+
0
Sorruin taas netti-aleshoppailemaan ...hitsin tylsät työpäivät, saavat aikaan kaikenlaista lieveilmiötä :viheltel:
Ihanat mokkasiinit, parit housut, huivi, liivi...eikä varaa olis yhtään. Onko se puolustus että noi kaikki oli joko 60% tai 70% alessa ?
//Niin, ja kevättakki. Se ei ollut edes alessa :/
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.02.2013 klo 14:56)

PenniMyy

PenniMyy
Viestimäärä: 293

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 17:42  
+
0

nnora kirjoitti:

Sorruin taas netti-aleshoppailemaan ...hitsin tylsät työpäivät, saavat aikaan kaikenlaista lieveilmiötä :viheltel:
Ihanat mokkasiinit, parit housut, huivi, liivi...eikä varaa olis yhtään. Onko se puolustus että noi kaikki oli joko 60% tai 70% alessa ?
//Niin, ja kevättakki. Se ei ollut edes alessa :/



Aleshoppailuja ei lasketa normaaliksi shoppailuksi joten on se puolustus ;)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 19:43  
+
0
mustat täydelliset farkut zarasta, alusvaatteita lindexiltä ja paita ginasta! :love: ja ihanat korvikset jostain kummallisesta kaupasta. nyt ei tarvitse enää kriiseillä, kun löytyy ihanan pillit ja istuvat farkut, eikä olleet edes kalliit kun 29,90e maksoivat!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 19:53  
+
0
NiiNu just hetki sitten ostin Cubukselta rintsikat 65 ympärysmitalla :) Joten pitäisi olla!

Miksi nyt kun todella etsin täydellistä peplum-toppia, en löydä sellaista mistään? Oon kolunnut IdeaParkin läpikotaisin ja nettikaupatkin eikä missään osu silmiin juuri sellaista mitä etsin. Sen pitäisi olla sellainen muotoonommeltu, vähän paksumpaa kangasta, hihaton (ei kuitenkaan tuubi) ja musta/valkoinen. Ennen näin vaikka missä, mutta nyt kun ite etsin niin ei löydy ei sitten millään...
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 20.02.2013 klo 20:49  
+
0
^Nonii! Eli marssin sittenkin sinne joku päivä kattomaan mitä sieltä löytyy :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.02.2013 klo 17:45  
+
0
Aleshoppailujen huumassa mentiin tänään paikallisessa urheiluvaate-outletissa sekä vahinkovarastolla. Miehelle ja lapselle talviulkotakit ja -housut 70% alella, ovh yhteensä kamppeille 660e. Aika kreisiä, ikinä ei ois tommosta summaa laittaa ulkovermeisiin.
Shibatrio <3

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Torstaina, 21.02.2013 klo 19:43  
+
0
Mä ostin pitkästä aikaa vähän vaatteita kun lähdin Ideaparkiin etsimään hoitoainetta ja eksyin New Yorkeriin. Muistan kuinka aina teininä kaihosin sen kaupan perään muutaman ulkomaanreissun perusteella ja nyt kun se viimein tuli, niin sieltähän kaikki edelleen löytyy. Ah materian autuutta.
Rise to reset the world.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 04.03.2013 klo 18:18  
+
0
Everestin untuvatakki, Pepe jeansin farkut, Lindexin farkut ja H&Mn farkkuhame + kaksi huivia = 18 €. UFFin poistopäivät:love::love:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Maanantaina, 04.03.2013 klo 20:56  
+
0

naukunen kirjoitti:

Mä ostin pitkästä aikaa vähän vaatteita kun lähdin Ideaparkiin etsimään hoitoainetta ja eksyin New Yorkeriin. Muistan kuinka aina teininä kaihosin sen kaupan perään muutaman ulkomaanreissun perusteella ja nyt kun se viimein tuli, niin sieltähän kaikki edelleen löytyy. Ah materian autuutta.



:eek: Onko Suomeen avattu NewYorker? :eek:

Muoks: näköjään neljä liikettä jo :eek:
Ylläpitäjä
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.03.2013 klo 20:59)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 10:32  
+
0
^Turkuun New Yorkeria odotellessa.. :wink: Mun pari lempipaitaa on ostettu sieltä. Mä en tiedä miten ne sen tekee, mutta niillä on vaan niiiin osuvia vaatteita.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 10:36  
+
0
Joo siis, se tuli mullekin ihan puskista että rysäyttivät niitä tänne heti kerralla useamman. Mä kanssa oon aina tykännyt, eivät ole pahan hintaisiakaan nuo rätit.
Rise to reset the world.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 17:19  
+
0
Ah, kenkäshoppailun iloa. Reilussa kuukaudessa kolmet kengät, mutku..
Eka löytyi Vagabondin nahkaiset kiilakorkonilkkurit puoleen hintaan. Aivan ässät jo näin talvella, kun laitatin suutarilla liukuestepohjat. Saa talvisaappaat jäädä nyt hyllyyn, mulle riitti mukavuuspukeutuminen..
Seuraavana löytyi alesta puoleen hintaan nämä Billi Bi-kengät, 130e. Rakkautta ensisilmäyksellä ja -sovituksella. Mikä tuuri että olivat alennuksessa.
Eilen sitten tupsahti postista ekat Jeffrey Campbellini hyvällä alella. Elikkäs pintakuvioidut Lita Spiket. Istun nytkin Litat jalassa, että muotoutuu jalkaan :nauru:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 20:26  
+
0
Mulle nyt tuli vaan semmonen olo, että tarviin hirveesti Jeffrey Campbellit.
skcu Pongo

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 21:46  
+
0
Tilasin tällaisen ihanuuden :) Toivottavasti mahtuu hyvin päälle, kun yleensä nämä one sizet on sellasia tiukkoja makkarankuoria, joka menee kyllä mulle päälle mut sit MUN MAKKARAT pursuaa :eek: Tää ois vaan niiiiiin ihana laittaa päälle baariin ens la, kun menen ensin miehen kanssa romanttisesti syömään ravintolaan ja sit nähdään kavereita yökerhossa. Nettikaupasta tuli jo ilmotus että paketti on lähetetty, joten kyllä se tällä viikolla perille ehtii. Voi kunpa se olis hyvä!
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 21:55  
+
0
UFFilla on ainakin Turussa taas tasarahaviikko, kävinpä tuossa hakemassa itelleni lähestulkoon iskemättömän oloisen Espritin bleiserin :aurinko:

Lisäksi tää keväinen muoti kukkakuoseineen ja pastelleineen on aika otollista käytettyjen vaatteiden suhteen, mukaan lähti lisäksi yksi pastellinen paitapusero, keltainen mammahame kukkasilla ja vielä mammampi keltainen mekko kukkasilla. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 22:56  
+
0

gaselli kirjoitti:

Tilasin tällaisen ihanuuden :)



Bautsikawauwau!!! :eek: Voi ihan hetki ja muutama kilo mennä ennen kuin pystyisin itse tuollaista pitämään. Aika upea!
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Tiistaina, 05.03.2013 klo 23:40  
+
0

Fay kirjoitti:

[quote=gaselli]Tilasin tällaisen ihanuuden :)



Bautsikawauwau!!! :eek: Voi ihan hetki ja muutama kilo mennä ennen kuin pystyisin itse tuollaista pitämään. Aika upea![/quote]


Ai kiitti, mut tää ei oo vielä edes tullu, en tiedä mahtuuko päälle tai näyttääkö hyvältä mun päällä
:roll: Monet vaatteet näyttää kuvissa niin upeilta, mut karu totuus paljastuu ku sovittaa itse. Toivon kuitenki etten pursuis siinä hirveesti.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: SHOP-A-HOLICS 2 - Keskiviikkona, 06.03.2013 klo 14:31  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Ah, kenkäshoppailun iloa. Reilussa kuukaudessa kolmet kengät, mutku..



No äläpä mittään, sähän oot viel hyvällä mallilla.. Pari viikkoa sitten mulle kotiutu kolmet kengät viikkoon :shifty: :nauru: jos äiti tietäis ni luultavasti vetäis mut narun jatkoksi..
Mulla on ne perus Campbellit, hopeilla niiteillä, ollu jo pari kuukautta, mutta mää en oo joutanu vielä pittään niitä?! Pitäs kans lyä ne kotona päiväks jalkaan. Ettei sitten tuu mittää kovin kauheita ylläreitä sitteku lähtee ne jalassa kylille.

muoks. mistä nettiputiikista mä löydän mekon häihin? perus nellyt zalandot asokset koluttu, muita?

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.03.2013 klo 14:40)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 21:15)