Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

SISUSTUSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35  
+
0
Eikö kenenkään muun sormet syyhyä sisustamaan syksyn tullen kämppää uuteen kuosiin?

Mun oli pakko saada vähän sisustaa kun jotenkin koko kämppä oli kevään ja kesän jäljiltä ihan eri fiiliksissä kuin mä näin syksyn tullen... Mieli tekisi tehdä enemmänkin mutta ärsyttävästi kaikki muu häiritsee tätä vimmaa (kuten gradun kirjoitus, koirien ulkoilutus, työnhaku, nukkuminen ja muu sen semmoinen)... Jotain kuitenkin:

Tämmöisiä käppyräoksia on tarkoitus pistää vähän sinne sun tänne.
Nää oli keväällä häissä koristeina ja ne meinasi heittää ne roskiin! Hyvät oksat :ehe: Mä näen jo sieluni silmillä kuinka äiti nieleskelee ja kysyy miksi meidän lampussa roikkuu risuja :denti:




Tämmöiset verhot olohuoneessa. Oikeasti tuo kuvio on aika kultainen ja verho violetimpi. En vaan saanut väriä millään viimeisen päälle oikein koneelle. Kuviollisten pareina valkoiset paneelit.


Keittiön kristallit sai parikseen myös purppuraa

ja luovan verhoripustuksen ideana on nauha:
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:38  
+
0
Sisustaminen <3 Mun on nyt niin huono mieli tosta monnan Elmosta että tuntuu melkeen väärältä puhua jostain mukavista asioista, mutta luulen että palaan huomenna asiaan! Aihe on meinaan melko lähellä sydäntä :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:41  
+
0
Makuuhuoneessa musta päiväpeite sai parikseen mustat paneelit ja purppuraa taustalle:



makkarissahan meillä on siniset seinät ja katossa roikkuu kelloja



työ/koirahuoneen purppura sai parikseen oksan:


Vielä olisi tarkoitus uudistaa eteisen pöytä, ripotella oksia muuallekin, ommella keittiön tuolipehmusteille uudet päälliset...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Anpunen

Anpunen
Viestimäärä: 235

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 07:21  
+
0
Ah,sisustamista! Näin just uuteen kotiin muuttaneena on aika kiva alkaa laittelee tavaroita paikoilleen ja miettiä mitä juttuja ostais seinille. Mä taidan laitella tänneki kuvia kunhan saan kämpän kuntoon tiptop!
Espanjanvinttikoira vm.-04
Labradori vm.-08
Kääpiöpinseri vm.-10
sekä hihnan päässä Anpunen
Pientä blogitusta

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 08:49  
+
0
Tääällä on kanssa sisustusvimma, vauvan huone on vielä todella vaiheessa ja olkkariin saatiin just uus vitriini ja tv-tason pitäis tulla tällä viikolla. Voin ottaa sitte kuvia kun/jos saan tän kuntoon.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 02.11.2010 klo 08:55  
+
0

Tigru kirjoitti:

Eikö kenenkään muun sormet syyhyä sisustamaan syksyn tullen kämppää uuteen kuosiin?



Uuteen? Kun nyt saisi edes ensimmäiseen kuosiin :nauru: Mulla on mm. sisustustarrat odottanu vasta 2kk laittamista seinille xD Ja siis paikka niille kyllä on, pitäisi vaan jaksaa vähän sommitella ja sitten laittaa ne.

Samaten värimaailmat on vielä vähän hakusessa. Kovasti olen puuväreillä piirtänyt vihkoon erivärisiä yhdistelmiä ja miettinyt, mikä sopisi minkäkin kanssa ja mikä tehostaisi mitäkin.

Ja sitten pitäisi vielä miettiä, pitäisikö sitä laittaa erikseen joululook kämppään nyt pariksi kuukaudeksi.
Ylläpitäjä

Ispu

Ispu
Viestimäärä: 576

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 03.11.2010 klo 21:37  
+
0
Tigrun makkarin seinä on ihan mielettömän ihana! Meillä on niin pieni koti ja tosi vähän ehjiä seiniä niin tähän ei oikein saa mitään järkevää.

Tossa lomalla sain jonkilaisen innostuksen ja maalasin makkarin seinän ja siihen virittelin Vallillan verhon listoille. Päässä se visio oli paljon hienompi, kuin toteutettuna.
Tässä keskeneräisenä napattu kuva. Toi verho ei ole lattiassa asti vaan ylä- ja alapuolella on yhtä isot välit.
Blogi
Blip
Muistoissa Kamu&Miki.

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 04.11.2010 klo 09:41  
+
0
^Ihana tuo verho! :love: Tahtoisin maalata ton meidän olkkarin ison tiiliseinän (on nyt valkonen) jollakin tehostevärillä, mutta mies ei hyväksy mitään muita ku punasen ja se ei oikein passaa tähän. Tai ehkä oikein viinin/ruosteenpunanen kävis, mutta en tiiä sitten meniskö liian tummaksi. Tosin meillä on isot ikkunat ja muut seinät valkosia, että siinä mielessä. Mutta kun meillä ei oikein mitään punasta tässä olkkarissa ole, huonekalut on tummaa puuta ja takkakin on harmaa kivitakka.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

Krissez

Krissez
Viestimäärä: 6

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 05.11.2010 klo 21:12  
+
0
Tigrun makkarin seinä on kyllä siisti..mitenkä ootte tehnee noi eläimet siihen?

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 22:49  
+
0
No niin, kertokaas, että kun mulla on Ikean tummaa ruskeeta (ei sitä ihan mustanruskeeta kuiteskaan) olohuoneen pöytä ja tv-taso, niin sopiiko noitten kanssa sitten (tumman) harmaa sohva? Tällä hetkellä mulla on ruskea sohva, mutta jos/kun muutan, niin uusin sohvan. Ja tahtoisin harmaan. Sisustusvärinä olohuoneessa on lisäksi violetti/marjapuuronpunanen tehosteena.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 23:10  
+
0
^ Meillä on kaikki huonekalut (hylly, baaripöytä, sohvapöytä, tv-taso) olohuoneessa ruskeaa/tummaa pähkinää ja sohvat on harmaat, hyvin sointuu yhteen ainakin omiin silmiin. Meillä muina väreinä oranssi, valkoinen ja vähän mustaa.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 23:19  
+
0
^ Ei sulla satu oleen yhtään kuvaa missä näkyis sohva ja jotai noista puutavaroista? :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 23:24  
+
0
Meillä Ikean mustanruskeaa olkkarin pöydät ynnä muut, ja tummansinistä farkkukangasta sohvat. Seinät kaipais laittelua, ja ikkunat listoja ympärilleen.. vielä en stressaa kun vasta 2 viikkoa tässä ollaan oltu, ja viikko sitte tuli kunnon muuttokuorma. Tällästä nyt alkuun:





Kovasti olis suunnitelmia, ja kiva kun saa ihan ite päättää, oma kun on :love:
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 19:47  
+
0
Karvakamu: kyllä mä uskoisin että tuohon suunnitelmaan sopii harmaa. Se on hyvä väri! Meilläkin olis harmaat sohvat (+ tummaa puuta) mutta eipä löytynyt nahkaisina sopivaa sävyä joten tyydyttiin ruskeisiin.

Krissez kirjoitti:

Tigrun makkarin seinä on kyllä siisti..mitenkä ootte tehnee noi eläimet siihen?



Kiitos. Heijastettiin profiilit projektorilla seinälle, rajattiin maalarinteipillä (muokkasin vähän samalla) ja sit sudittiin :)
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

paulah

paulah
Viestimäärä: 116

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 14:14  
+
0





Shar Pei Bruno, Bokseri Olga.

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 15:02  
+
0
Oih, aivan ihania koteja täällä! Ja samalla yksi sisustusfriikki lisää ilmoittautuu. ;)

Muutin tähän vuokrakotiini kesällä. Tupakeittiö on aika hyvin kuosissaan, eli pitää seuraavan siivouksen yhteydessä napata muutama kuva. Makkari on vielä vaiheessa - viime viikolla sain kuitenkin seinät maalattua!

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 15:31  
+
0
Miksi magneettimaalin pitää olla niin kallista :suru: Mulla olisi tosi kiva idea seinälle, mutta ei oikein budjettia laittaa useampaa kymppiä pariin pisaraan maalia :neutral:
Ylläpitäjä

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 16:06  
+
0
Melina, ja sekään pieni purkki ei todellakaan ole mitään riittoisaa. :S Meillä on yksi palkki maalattu tuolla magneettimaalilla, pinta-ala ehkä n. puoli neliömetriä ja maalia upposi siihenkin vaikka millä mitalla, ei paljoa purkin pohjalle jäänyt. Meillä tuo piti maalata kolmeen kertaan, että magneetit pysyivät.

Tiainen

Tiainen
Viestimäärä: 976

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 16:17  
+
0
Melina, ja sekään pieni purkki ei todellakaan ole mitään riittoisaa. :S Meillä on yksi palkki maalattu tuolla magneettimaalilla, pinta-ala ehkä n. puoli neliömetriä ja maalia upposi siihenkin vaikka millä mitalla, ei paljoa purkin pohjalle jäänyt. Meillä tuo piti maalata kolmeen kertaan, että magneetit pysyivät.

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 22.11.2010 klo 18:24  
+
0
Karvakamu, sopii. Meillä on kanssa ikean tummanruskea sohvapöytä ja tv-taso ja tummanharmaa matto ja divaanisohva, ja mun mielestä on ihan hyvännäköinen olkkari. Odotan niin, että löydetään se oma isompi asunto, jonka saa sitte laittaa just niinku tahtoo!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 19:30)