Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 15.01.2011 klo 17:21  
+
0
Pietään jannie peukkuja että onni ois myöten! Kuulostaa hyvältä kyllä.

^ Ei löytyny mattoa tänään, joten nyt painiskelen noitten kahden maton kanssa. Oi voispa saaha molemmat!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 11:33  
+
0
Meilläkään ei ollut aiemmin ollenkaan mattoja, mutta tässä asunnossa on ihan tuliterä laminaattilattia joten hankin pari mattoa jos edes pikkuisen suojaisivat lattiaa, muksut kun saavat sitä kyllä hyvin naarmutettua :roll: Keittiössä taas on ihan kammottava muovimatto mikä pitäisi ehkä jossain vaiheessa vaihtaa hiukan nätimpään.

Mattokaupoissa matot on kyllä ihan törkeän kalliita :eek: Omani ostin yhdestä täkäläisestä halpis-huonekaluliikkeestä niin että hinta oli ihan siedettävä.

MinttuMetsala

MinttuMetsala
Viestimäärä: 135

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 18.01.2011 klo 00:50  
+
0
Sisustuksessa olen käyttänyt melkeinpä ainoastaan mustia ja valkoisia sisustuselementtejä. Useat huomauttavat mm. peilien, kellojen ja kehysten paljoudesta, johonka kaikkiin allekirjoittaneella tuntuu olevan enempi ja vähempi addiktiota :viheltel: Pidän isoista ja massiivisista peileistä, valaistuksesta ja pienistä yksityiskohdista. Sisustus on eräänlainen päähänpinttymä ja omaani on luonnehdittu hyvinkin mustavalkoisen persoonalliseksi tyyliksi :mietiskel: Eläintenkin kamppeet tulee ostettua sävy sävyyn, tai muuten jää kauppaan. Mm: Chinchilloiden uusista häkeistä tulee nyt myös sisustukseen paremmin sopivat ja tämä päähänpinttymä on tullut rahallisesti todella tyyriiksi :shifty: Se ikävä puoli tässä mukavassa harrastuksessa on, että jos jotain mukavaa näkee, se on pakko ostaa, maksakoot mitä maksaa, eikä muulle vaihtoehdolle jää mielessä mitään sijaa...
* Saksanpaimenkoira Roni -10
* Persialaiskissa Sissi & maatiaiskissa Mimmu
* Chinchillat; Sørigs Spirulina, Sørigs Helloween**, Sørigs Dream Come True, Sørigs All My Life, Sørigs Highest Star*, Sørigs Forever More, Sørigs Blue Ice Queen, Sørigs Eros*, Santiago´s Amazing Purple, Tellus Booutas, Vendetta*, Blue Hue, Evening Star, Chained To You, Heavenly Blessing* & Harlequin`s Karelia (+ Charmiss Holly, Poisonblack & Noni)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 13:46  
+
0
Hih, kuvailinpa vähän kotia. Aika pimeitä kuvia tuli, mutta jotai kuiteski.

ruokailutila


makkari


hämärä kuva olohuoneesta






olohuoneesta keittiöön
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 13:50  
+
0
^Onpas teillä kivannäköstä! Mä en ikinä sais haalittua kokoon noin yhteinästä sisustusta, kun tyyli on lähempänä sillisalaattia ja mieli vaihtuu melko tiheään... :nauru:

Ja uuden kämpän sisustelukin lykkääntyy taas ainakin kuukaudella, kun ei uskalleta irtisanoa nykyistä ennen kuin uus on jo valmiina. Ja sitä uuttahan ei siis vieläkään ole :suru: just tuli taas hylkäävä tekstiviesti.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 13:57  
+
0
Karvakamun koti on tosi kaunis ja raikas! Mä tykkään lilasta ja käyttäisin sitä mielelläni myös sisustuksessa. Mies vaan on sitä mieltä että lilasta tulee helposti eräänlainen gootti-efekti, joka voi toki olla vaarana, mutta toi Karvakamun kämppä on kyllä kaikkea muuta! Ja vielä lilaa+mustaa. Ahh, ihana.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 13:58  
+
0
^ ja ^^ Kiitti! Mulla tuo violetti on ihan ehoton lemppariväri ollu vuosikaudet, mutta vihdoin ja viimein nyt pääsin sillä vasta sisustaan. Ja musta on uus löytö, en oo ennen aatellu, että sitä uskaltaa käyttää sisustuksessa. Vielä on paljon laatikoita ja pikku harpäleitä muuton jäljiltä esillä, mutta eiköhän neki saa hiljalleen nurkista pois. Ja tykkään, että olohuone ja makkari on "samaa sarjaa", kun ne on vierekkäin. Niitten tapetit on muuten samat, toinen vaan valkonen ja toinen musta. Ja taulut uupuu seiniltä vielä, en oo uskaltanu niitä itekseni seiniin lykkiä, pitäis jonku olla kaverina makutuomarina. Ja joitai uusia tauluja pitää ostaa ja lisäksi yhteen pitää käydä laittattaan kehykset. Mutta kunhan viimeset silaukset saan tehtyä, niin oon kyllä harvinaisen tyytyväinen sisustukseen! Edellistä kotia en sen viiden vuoden aikana kun siellä asuin ni tuntenu koskaan mukavaksi, kodikkaaksi tai että ois yhtään nättiä. Nyt kelpaa :)

Ai niin, ja harmi jannie, ettei teillä nyt tärppää asunnon kanssa. Toivottavasti pian löytyy! Kyllähän minäki vuoden etin ennen ja mitä nyt huviksi oon seurannu, niin ei oo tarjontaan tullu yhtään kivaa (onneksi) näin jälkikäteenkään.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu maanantaina, 31.01.2011 klo 13:59)

Manna

Manna
Viestimäärä: 303

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 16:10  
+
0
Karvakamun kämppä näyttää hienolta, onnistuneesti sisustettu! Jotain tuon tyylistä haluaisin meillekin joskus. Nyt tää ei todellakaan näytä sisutetulta, kun huonekalut ei sovi oikein yhteen jne. Jos olisi enemmän rahaa, niin...

Jospa ehdittäisiin rikastua ennen kuin pikku sisarukset muuttaa kotoa, niin voisi ihan hyvällä omalla tunnolla jo ostaa itselle jotain uuttakin, kun voisi vanhat lahjoittaa pois.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 31.01.2011 klo 16:11)

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 16:55  
+
0
Ihanan näköistä Karvakamulla! Miten joku onnistuukin saamaan noin siistiin ja selkeän kodin.. Terveisin toinen sillisalaattisisustaja :nauru:
Team Puikkonokat & Läskipäät

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 17:00  
+
0
Ihanan näköistä Karvakamulla! Violetti on munkin toinen lempiväri, ehkä siinä osasyy tykkäämiseen. ;)
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 17:08  
+
0
Karvakamu saapi tulla meillekin sisustamaan, jos meilläkin sitten näyttäisi noin kivalta. Violettia olisikin tarkoitus saada makuuhuoneen sisustukseen, mutta vaiheessa on sekin yritys.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu maanantaina, 31.01.2011 klo 17:10)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 18:41  
+
0
Voi että, lämmittääpä mieltä kehut! Kiitos vaan kaikille.

Oon pitkin syksyä heittäny tavaraa menemään ja koittanu saaha pelkistettyä sisustusta. Ja toki näin muuton tapahduttua, se oliki yllättävän helppoa kun sai alottaa kaiken alusta. Ei mulla kuitenkaan oo ku sohva ja matto tuossa olohuoneessa uusia (tai missään muuallakaan). Mua kiinnostaa kovasti värit ja sisustus, mutta en koskaan oo kokenu olevani ainakaan jälkimmäisessä mitenkään taitava. Omistan yhden sisustuskirjan, jossa on paljon noista väreistä. Siellä oli just tuo, että jos violetti on se pääväri, niin pinkki tuo siihen piristettä. Pinkkiä oon tuonu sitten kahden sohvatyynyn verran ja pari kukkaruukkua. Uusin jopa kukkaruukut sopimaan muihin väreihin :shifty: Periaatteessa oon koittanu luopua nyt kuvioista. Ainoastaan tuossa matossa on vähän ku liukuvärjäystä, mut se on hauska kun ei ole liian selkeä.

Työhuoneeseen oon sitten keränny kaikkia vanhoja kalusteita, joista ei raski luopua, muttei sovi olohuoneeseenkaan. Joten siellä on sitten puna-valkea matto ja puna-kuviolliset verhot. Ihan levotonta, pitäis noi verhot vaihtaa yksvärisiin.

Ai niin, ja sohvaa ja mattoo lukuunottamatta koko olohuone on suoraan Ikeasta (eli halpaa) :viheltel:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 19:56  
+
0
Mies oli ollut ihana, ja tyhjännyt ja laittanut kuntoon meidän tietokonekaapin, ja laittanut sen siihen kuntoon, että mun on helppo tehdä siinä töitä. Toi oli just ihana yllätys, varsinkin kun kandin kirjoittaminen sohvalla istuen läppärillä on pidemmän päälle ikävää touhua. Oli laittanut mun korostustussitkin ja viitelaputkin paikoilleen.. :love:



Muoks, tietokoneen näyttö tuosta vielä puuttuu, mutta sen paikalleen laittaminen ei ole onneksi iso asia.. :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu maanantaina, 31.01.2011 klo 19:57)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 31.01.2011 klo 21:24  
+
0
Karvakamus crib :peukku:!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 01.02.2011 klo 00:22  
+
0
Karvakamulla on kyllä äärettömän ihana asunto ja hyvin olet sisustanut :) Ja btw sulla on muuten tismalleen samanlainen sohva ku meillä ;)

Täälläkin yritetään kovasti sisustaa kämppää hienoksi ja yhtenäiseksi, mutta ku ei vain jotenki onnistu. Se on semmonen edellämainitun sillisalaatti monella lempivärillä häslättynä.. Sitten kun se oma tönö notkahtaa pystyyn, niin täytyy alkaa oikeastikin miettimään sisustusta, joka on sitte isompikin homma.. Mutta onneksi on ihana taiteellinen sisustaja sisko, jonka kontolle voi laittaa suurimman osan, ja lähteä porukassa ostoksille IKEA:an :)

Etenkin nyt kun asutaan väliaikaisesti tässä kaameassa valkoisessa sairaalamaisessa kaksiossa, kaipaan kyllä älyttömästi sisustusta ja värejä! En ole kehannu roudata tänne mitään sisustuselementtejä, kuin kaksi mattoa.. :/
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 01.02.2011 klo 14:23  
+
0

Melina 2.11 kirjoitti:

Uuteen? Kun nyt saisi edes ensimmäiseen kuosiin :nauru: Mulla on mm. sisustustarrat odottanu vasta 2kk laittamista seinille xD Ja siis paikka niille kyllä on, pitäisi vaan jaksaa vähän sommitella ja sitten laittaa ne.

Samaten värimaailmat on vielä vähän hakusessa. Kovasti olen puuväreillä piirtänyt vihkoon erivärisiä yhdistelmiä ja miettinyt, mikä sopisi minkäkin kanssa ja mikä tehostaisi mitäkin.



Sisustustarrat ei ole vieläkään seinällä. Ja nyt olen itseasiassa keksinyt että voisinkin laittaa ne toisella tapaa, kuin mitä alkuperäinen suunnitelma :shifty: Aluksi siis meinasin laittaa vain tarrat seinälle, mutta nyt mietinki jos laittaisin tarrat seinälle, spraymaalaisin päältä ja sitten ottaisin tarrat pois. Jolloin tarrojen kuvion väri jäisi seinän väriseksi ja ympärille tulisi toista väriä.

Värimaailmat sentään alkaa hahmottua. Makkariin on tullut punainen-harmaa ja työpisteessä on sininen-harmaa. Olkkarissa on turkoosi-oranssi yhdistelmänä tällä hetkellä, mutta se sisutus ei ole vielä lähelläkään valmista, joten voipi muuttua vielä.
Ylläpitäjä

eeelisa

eeelisa
Viestimäärä: 469

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 10:24  
+
0
Karvakamulla ihana koti. :)
Kotisivut:Ino & Sai
Sai 29.4.2009
Ino 22.2.2008
blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 16:15  
+
0
Karvakamulla on tosiaankin ihana koti!

Harmittaa ihan kun me ei olla vieläkään löydetty mitään ihanaa taloa, ja asutaan edelleen tässä luolassa mitä ei jaksa edes laittaa. Ollaan asuttu 6kk ja eteisessä on edelleen pinot pahvilaatikoita, makkari ja olkkari on lamputtomia, "kirjakaapin" ovet on edelleen lattialla.. you name it, we haven't done it, yet. Ärsyttää asua näin, kun tykkään just tommosesta selkeästä enkä tykkää että kamaa on joka puolella kuten täällä. Laittakaa joku ihana talo myyntiin, me ostetaan heti :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 16:22  
+
0
^ Mullakin on tuo, että jos ei asunnosta tykkää, niin kaikki on sitten laitettuna vähän niin ja näin -> asunnosta tykkää vielä vähemmän. Sitten kun koti on ihana ja siellä viihtyy hyvin, niin sitä haluaa laittaa nätiksi ja pitää kunnossa.

Mulla on tällä hetkellä ongelma, että pitäis miettiä, missä teen trimmaukset. Varmaan käärin työhuoneen maton rullalle ja lykkään pöydän keskellä huonetta, vaan sitä karvasilppua kun lentelee ihan ympäriinsä niin ärsyttää. Toisaalta mietin, josko pöytä mahtuis kylppäriin (voi vaan tehä tiukkaa mahtua hyöriin siinä ympärillä), mutta siellä on kyllä epätasanen lattia sitten. Äh. Jos trimmaan ulkona ja huiskin kaikki karvat naapurin puolelle :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

visko

visko
Viestimäärä: 138

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 09.02.2011 klo 01:21  
+
0
Hih, Karvakamulla oli jotenkin tutunoloinen pöytä-sohva-lamppu -yhdistelmä:hymy:: (ja ihana varsinkin se liila matto!)
Virtuaalisisustetaanko vähän viskon kämppää? :hymy:Mie tarttisin vähän apua tämän kolon kanssa:




Mulla olisi tulossa tuohon sohvan taakse sängyn yläpuolelle vallilan kelohonka -kankaasta taulu, vaaleansininen tausta kankaassa. Sitten minulla on tekovaiheessa 3-osainen taulu johonkin tuohon koiranpedin päälle tai sohva -akselille (juliste on tosi huonossa kunnossa ja lähtenee), aiheena vedessä juokseva koira ja väreiksi siihen olen kaavaillut sinistä ja oranssia.

Vitriinikaappi on ollut pitkään haussa, ja olen nyt ajatellut joko tätä tai tätä. Tykkäisin enempi tuosta jälkimmäisestä Hobby Hallin vitriinistä malliltaan, mutta eihän tuo väri nyt sovi oikeen yhtään mihinkään. Toisaalta jossain sisustusohjelmassa joskus sanottiin, että eihän metsän puutkaan ole kaikki samanlaisia..:wink: Eihän tuo olemassaoleva rulokaappikaan mikään kaunistus ole, mutta se on tosi kätevä enkä viitsisi hävittääkään. Periaatteessa sen kait voisi maalata jollain..? (ja siivota:nolo:) Minulla olisi varastossa myös yksi Tapiovaaran Mademoiselle -tuoli, olisi kiva sisustuselementti, mutta mihkäpä sekään mahtuisi.

En nyt vaan oikeen keksi millaista värimaailmaa tänne lähtisi hakemaan. Olen ajatellut maalata tuon seinän jolla juliste on, meinasin ensin siniharmaata, mutta riiteleekö se laminaatin kanssa? Ja sitten mulla on tuo olemassa oleva kaappi ja tuleva vitriini...:mietiskel: Mitä jos seinän maalaisi vaan vaalean harmaaksi? Tai jos laittaisi jopa jotain erikoismaalia, niitähän on ties mitä helmiäistä ja ihmepintaisia... saan ehkä maalin ilmaitteeksi, en tosin tiedä koskeeko kalliita erikoismaaleja. Noita isoja harmaita sohvatyynyjä on 5, niihin voisi sitten ommella sopivanväriset päälliset.

Olisiko ihan hölmön näköistä jos lähtisin väkertämään tänne sinistä, musta/harmaata ja mausteeksi oranssia? Tuleeko siitä ihan tunkkainen, neliöitä on kuitenkin hyvin rajatusti.

Ja laitan nyt vielä viimeisimmän kirpparilöytöni, tämä on keraaminen ja melko iso. Sopisi mielestäni hirmu kivasti tuon tällä hetkellä koiranruokakupin yllä olevan Kalevala -aiheisen taulun yhteyteen jotenkin, sijoittelu on vaan siihenkin ihan hakusessa.


Olisin kauhean iloinen jos kellään olisi mitään ajatusta tai vinkkiä tämän suhteen.:aurinko: Syyhyäisi päästä tästä opiskelijaboximaisuudesta eroon...

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 06:15)