Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 01.11.2010 klo 23:35

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 23.07.2012 klo 15:39  
+
0
Kauhee sisustuskuume :viheltel: Ihan ikiomaa asuntoo oon ostamassa ja sitähän saa laittaa just semmoseks kun ite tykkää. Millasia ratkaisuja teillä on keittiön välitilassa ? Mua on alkanu inhottaa tavallistakin tavallisemmat valkoset laatat.. Jotai helppohoitosta ja kivan näköstä, tapetti+lasi vois toimia jos vain keksis kivan tapetin.
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

Frosty

Frosty
Viestimäärä: 956

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 23.07.2012 klo 17:54  
+
0
^tai jokin kiva laatta? Täällä asunnossa, vaikka vuokrakoti onkin, on kivasti 2010 laitettu tiskipöydän välitila niin, että laatta on kuin "tiiltä" vaakatasossa, ehkä mitoilla 15cmx35cm. Ja laatta on harmaata, välissä on valkeaa kittiä(?). Muutenkin kannattaa suosia erikokoisia laattoja, koska rinnakkainkin ne tuovat kivaa ekstraa sisustukseen. Esimerkiksi kylppärissä voi olla yksi seinä isommalla laatalla, toinen vähän pienemmällä yms.
SLK N Sani -03
SPK N Ansa -10

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 23.07.2012 klo 18:04  
+
0
l`cao, meillä on tapetti + pleksi. Pleksi on paljon halvempaa kuin lasi. Tapetti on Scandinavian Surfacen mallistosta. Pitäis varmaan viimeinkin laittaa kunnon ennen-jälkeen-kuvat tuolta keittiöstä... :D Onhan se ollut yli puoli vuotta valmis. Listat puuttuu.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

taiyo

taiyo
Viestimäärä: 442

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.07.2012 klo 18:57  
+
0
Meillä laitettiin keittiön välitilaan laminaattilevyä. Tällaista. Keittiö on ollut käytössä vasta pari kuukautta, mutta ainakin toistaiseksi olen ollut todella tyytyväinen. Tuo on helppo pyyhkäistä puhtaaksi ja mielestäni nätin näköinen, eikä ole saumoja jotka keräisivät likaa. Hintavampaa kuin laatta, mutta paljon halvempaa kuin lasi.

Niin ja saatiin tänään uusi sohva, jeee! Meillä on ollut monta vuotta tosi epäkäytännöllinen sohva. Aivan liian pieni ja väriltään luonnonvalkoinen, mikä ei todellakaan ole hyvä juttu kun omistaa kuratassu-spanielin. Nyt on kunnollisen kokoinen ja laadukas tummanharmaa. :jjei:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 27.07.2012 klo 19:00)

majju

majju
Viestimäärä: 244

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 03.08.2012 klo 09:47  
+
0
Heippa kaikki!
Meillä on vuokra-asunto ja omistaja on antanut vapaat kädet remppaamisen suhteen. Haluaisinkin keittiöön uudistusta, välitilaan. Olen lueskellut täältä että monilla on noita laminaatteja taikka tapetti+pleksi.
Onko minkä hintaista tuo laminaatti tai pleksi? Tapetti olisi valmiiksi katottuna, mutta arvelluttaa kuinka kalliiksi projekti loppujenlopuksi tulee.
Laitatteko vähän kuvia omistanne + hinta-arvioita?
Oletteko itse saaneet muutokset tehtyä? Itsellä ei remppa kokemusta, joten jos on hankalaa niin unohdan koko homman.
Kiitos jo etukäteen hirmuisesti vastauksista!! :heiluti:

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 07.08.2012 klo 18:40  
+
0
Uijee, saatiin vihdoin taas intoa tehdä jotain kodille ja tällä viikolla seinät ja lattia ovat saaneet uudet maalipinnat. Mää oon niin lovena :love:

Tässä on kuvaa yhestä tehoste seinästä. Olkkarin muut seinät on valkoiset ja neliöitä tossa huoneessa on jotain ~25.


Sitten ois vielä listojen laittoa ja karmien maalaamista, sitä tylsintä ja mälsintä hommaa :P
Shibatrio <3

taiyo

taiyo
Viestimäärä: 442

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 07.08.2012 klo 19:50  
+
0
^Hyvältä näyttää! :peukku: Onko toi seinä harmaa vai vihertävä? Jotenkin vaikea saada selvää, mun näyttö taitaa vääristää värejä vähän.

Olen ajatellut hommata tällaisen olohuoneen nurkkaan. Kyttäilen vaan, että saisin jonkun alennuskoodin, täyttä hintaa en aio tuosta maksaa. Pitäisi myös päättää, olisiko musta vai valkoinen parempi.

Makkariin ostimme juuri tällaisen kattovalaisimen, ilman tuota varjostinta ja mustalla johdolla. Mokoma vaan käräytti heti sulakkeen. :mad:

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 09:23  
+
0
Mitä luulette, toimisiko tällänen tapetti keittiön välitilassa? TAPETTIEHDOTUS, tosin ei tuon värisenä vaan semmoisena vaalean vihreänä. En löytänyt oikean väristä kuvaa.

Ja taas, onkohan TÄÄ liian raju olohuoneeseen? Tulee vielä telkkaseinälle eli sitä sitten tosiaan joutuu tuijottelemaan.

Tää ois kans yks vaihtoehto, joko olohuoneeseen tai keittiöön

Ajatuksia?

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:14  
+
0
Keimu: mun mielestä toi ensimmäinen sopii todella hyvin keittiöön ! Sopivan ajaton eli sitä varmasti jaksaa katsella vielä vuodenkin päästä. Tuo lintu tapetti on ihanan pirteä ! :kieli: mä en itse laittaisi niin kirjavaa tapettia telkkarin taakse, siitä saattais tulla liian levoton mutta muille olkkarin seinille toi ois ihana. Maalaisin vaikka teeveen tausta seinän tuolla tapetin taustan sävyisellä keltaisella maalilla. Tämmösiä ajatuksia täältä :heiluti:
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:20  
+
0
Tuo TV:n takainen seinä on oikeastaan ainut järkevä paikka valitettavasti tehosteseinälle. Pisin sivuseinä on hyvin rikkonainen isojen ikkunoiden + oven takia. Sitten takka rikkoo kaksi seinää ollen vinosti niiden nurkassa, takan vasemmalla puolella olevassa seinässä on kaikenlisäksi ovi rikkomassa ja oikealla puolella oleva seinä ei ole kuin ehkä n. 1,5metriä leveä. Tuo telkka seinä on tosiaan ainut ehjä seinä...Ärsyttävää.

Kyseessä on siis tälläinen POHJA ja tehosteseinä on tuo MH2 ja OH:n välinen seinä.

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:48  
+
0
Onpa kiva pohjakuva :) totta, ei taida olla järkevää rikkonaisille seinille laittaa kuvio tapettia. Menisköhän tuo niin päin että rikkonaiset seinät maalaisi ja ehyen seinän tapetoisi, oh on kuitenkin melko tilavan/avaran tuntuinen ettei siitä välttämättä tulisi liian levoton tuon lintutapetin kanssa :)
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:53  
+
0
Se ois suunnitelma tosiaan, että muut seinät maalataan sitten. Vähän mua itseänikin se epäilyttää kyllä, että onko tuo flamingo turhan raisu. Se ei oo yhtään sitä, mitä olen ajatellut siihen seinään (tai no sen verran että siinä on kultaa!) mutta kun avokin jossain mielenhäiriössä oli sitä mieltä, että se vois olla kiva niin...Saisin sen vielä nyt suht halvalla kun mulla on econ tapetteihin -20% alennus.

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 18:09  
+
0
taiyo, toi väri on vihertävä. Petroolista vihreämpi, vähän joku veden vihreä tai jotain :D

Lattiat on nyt maalattu (vielä on jäljellä eteinen, mut se on sitte ku saadaan joku viikonloppu lähdettyä pakoon kotoa), ja voi jumpe kun ne on hienot! Pistän kuvaa myöhemmin, kun uskaltaa kävellä. Suosittelen lämpimästi vanhan ja kellastuneen parketin maalaamista, tuo näyttää nyt ihan lautalattialta :love:

keimu, me tapetoitiin ruokasalista myös niitä "rikkinäisiä" seiniä. Meidän ikkuna ja oviseinä sai karmeista hienot raamit itselleen tapetin lomasta ja nyt nekin korostuvat kivasti. Varmasti riippuu myös siitä mistä päin tehosteseinää haluaa katsella, makkarin ovelta, eteisestä jne. Mulla oli itellä ihan selkeä visio, että haluan nähdä olkkarin sohvalta ruokahuoneeseen (välissä on leveä pariovien levyinen aukko) ja tuijottaa ikkunasta ulos kiurujen ympäröidessä ikkunaa :nauru: Mää pistän kuvaa illalla/huomenna niin tiiätte mitä tarkotan :D
Shibatrio <3
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 08.08.2012 klo 18:09)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 21:07  
+
0


Ei mulla muuta ku :love::love::lallati:

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 22:35  
+
0
^lol! :nauru:

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 08:43  
+
0
^^ Hahah, noi on kyllä söpöjä! :nauru:


Eilen vietiin pari autollista tavaraa uuteen kämppään ja vitsit kun mä niiiin tykkään siitä asunnosta! :love: Heti tuli sellainen olo, että täällä mun koti on. Sellaista oloa ei vielä kertaakaan oo tullut tässä meidän vanhassa asunnossa. Sunnuntaihin mennessä kaikki tavarat on saatu siirrettyä uuteen asuntoon ja sitten saa alkaa miettiä miten sitä vielä sisustais.

Toivon, että saatais sänky roudattua jo lauantaina niin voitaisiin jäädä sinne jo yöksi. Viikonlopullehan on luvattu paljon tähdenlentoja, niin voitais avon kanssa katsella niitä sitten kattoikkunoista sängyssä makoillen. :cool:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 09:16  
+
0
^ OT mutta sori kun musta ei ollut eilen apua, ens kerralla kun tarviit tuot piskit ehdottomasti mulle! Mä jo niin näin sieluni silmin itseni noiden kolmen kanssa tyylikkäällä hihnalenkillä...
Rise to reset the world.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 09:20  
+
0
^ Höh no eihän sille mitään voi kun teillä oli treenit! Eli ei tarvii anteeksi pyydellä.
Toki voin tuoda, mutta valitettavasti sitä tyylikkyyttä en voi taata. :nauru:
Eilenkin oli sellainen sää, että Kuura meni ulkona kun se ois riivattu. Kun tuuli menee niin ikävästi pyllyyn niin eihän silloin voi kävellä vaan pitää tehdä kuperkeikkoja ja ryömiä! :roll:

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 09:29  
+
0
^Voi Kuura parkaa! :nauru:
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 14:50  
+
0
^^ Hahaha, repeeminen! Vitsit mikä mielikuva, Kuuralla menee tuuli pyllyyn! :nauru:

  Siirry sivulle: 1 ... 49 50 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 19:45)