Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 34

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 17.03.2013 klo 10:57  
+
0
Oisko se ehkä enempi hortonomihöpinää? :mietiskel:
Ylläpitäjä

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 17.03.2013 klo 11:50  
+
0

ellikeksi kirjoitti:

Wau noita lamppuja SanttuJ, tosi magee idea.

Kiitti :aurinko: Eivät suinkaan ole täysin uniikkeja, vaan sovellettu netistä löydetyistä kuvista.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 14:37  
+
0
Olohuonetta hieman keväistänyt, mulla on hirvee kuume hankkia kaikkia hempeita sävyjä, etenkin omenanvihreää ja roosaa/vaaleanpunaista... :shifty:



Peilin paikan seinällä vei Prismasta löytynyt koivumetsäaiheinen canvastaulu. Ruusuiset sisustustyynynpäälliset Jotexilta ja ruusurahi huutonettilöytö. :hymy: Ärsyttää kun kissan kiipeilypuulle ei oikein muuta paikkaa löydy, ja tuossa se peittää hyvinkin tehokkaasti toisen mun uusista verhoistani. :neutral: Ja eihän se nyt muutenkaan mikään kaunistus ole, mutta tarvii sisustuksen hieman kärsiä hyvän asian puolesta. :nauru:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.03.2013 klo 14:39)

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 17:30  
+
0
Meillä ois sohvan osto edessä, ja muo niin haluttas valkoinen/vaalea sohva. Mutta! Se väri. Kellään kokemuksia pysyykö valkoinen valkoisena, onko olemassa jotain kangasta joka mahollisesti hylkii likaa paremmin ja jota käytettään tällaisissa sohvissa?

Toinen vaihtoehto ois joku "kamalan" värinen, kuviollinen, vähän erikoisempi kuin tavis yksväriset. Mistä sellaisia sohvia löytäis?

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 20:29  
+
0
Siis mitvit. Sisustustarvikkeet -> koriste-esineet. Mitä löydät tai luulet löytäväsi? Tällaisen hirvityksen tai toisen kuvotuksen. Ihan puistattaa. Jos saisin tuollaisen "koriste-esineen" lahjaksi, paiskaisin sen noileesti pakenevan selän perään voimallisesti. Ja joku ostaa tällaisia vapaaehtoisesti? Ajattelin tämän sopivan tähän pulinaan.. Yritän siis tosiaan katsella jotain netistä, josko löytyisi kivaa piristystä kämppään. Mission failed.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 20:43  
+
0

Lapikas kirjoitti:

Ärsyttää kun kissan kiipeilypuulle ei oikein muuta paikkaa löydy, ja tuossa se peittää hyvinkin tehokkaasti toisen mun uusista verhoistani. :neutral: Ja eihän se nyt muutenkaan mikään kaunistus ole, mutta tarvii sisustuksen hieman kärsiä hyvän asian puolesta. :nauru:



Mun mielestä tuo raapimapuu sulautuu aika hyvin tuohon muuhun sisustukseen. Ei ainakaan hyppää mitenkään silmille.

Ja tuo koivutaulu toimii hyvin tuossa sohvan päällä :peukku:

Neruda: :nauru: Mä muutenki ihmettelen miksi tollasia edes myydään ku kaikki sisustuslehdet neuvoo siivoomaan kaikki turhat koriste-esineet pois ja jättämään esille vain harvoja, huolella valittuja esineitä. Mihin (muuanne kuin ehkä lastenhuoneeseen ?) jääkarhu sopisi "huolellisesti valituksi koriste-esineeksi"? :nauru:
Ylläpitäjä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 21:55  
+
0
Neruda & Melina, mä myönnän putoavani aika pahasti välillä ihan järkyttäviin koriste-esineisiin.. :shifty:

Mulla on esim. ihan jäätävän ruma posliininen vaaleanpunainen säästökoira, oranssi spykedeelinen säästökoira, sekä lihava vihreä tanssiva poni hippikuvioin :nauru:







Tosin on mun sisustustyylini seesteistynyt huomattavasti siitä mitä se oli "parhaimmillaan". Ja ainakin mulla on oma juttuni jollei muuta :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 21:58  
+
0
^ Noi sun jutut on niin rumia, että ne on jo hienoja. Nerudan linkittämät jutut taas oli vaan perusrumia turhakkeita.:paapatus:
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 21:59  
+
0
Mää sain mummulta joululahjaksi kaks tuon tyyppistä jääkarhua. Mutta ne on vähän läpikuultavaa muovia ja niissä on sisällä vilkkuvat valot. Arvatkaapa kuinka monesti mummu on kysyny joulun jälkeen, että mistä ne jääkarhut löysi paikkansa? Myönnän, huijasin, sanoin että olivat hetken terassilla, mutta otin pois kun muutkin jouluvalot. Ja mummu loukkaantui tästä, koska nehän oli tarkotettu sisälle eikä jouluvaloiksi..... En halua ajatella kun seuraava joulu alkaa lähestyyn. Tekis mieli viskata varista niillä... Jos vahingossa peruuttais autolla päälle?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 24.03.2013 klo 23:50  
+
0
^Yksi meidän sukulainen raahasi meidän mökille puutarhatonttuja. Meidän mielestä ne oli karmeita. Me sitten väitettiin, että koirat on leikkiessään vahingossa kaatanut ne ja tontut meni rikk ja jouduttiin heittämään ne poisi. :nauru: Onneksi tämä sukulainen ei tarjonnut uusia tilalle.

Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 08:17  
+
0
Meilleki yks sukulainen roudaa kaikkia, tuommosia nerudan linkittämiä, rumia tyhjänpäiväisiä koristejuttuja. Olen sille sanonu suoraankin, että kuten huomaat meillä ei ole koriste-esineitä, joten ole hyvä ja lopeta niiden tuominen, silti sen pitää niitä tuoda. Vissiin se ajattelee, että joskus mun on pakko jättää ne näkyville kun kaapista loppuu tila, mutta niin ei tule käymään. :hymy:

Viime aikaisin sisustusesine, jonka tahdon on tämä, mutta ennen ostamista pitäisi keksiä sille sopiva paikka kotoa.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 11:18  
+
0
Mä itse vihaan kaikkea ylimääräistä pöytäsälää eikä meiltä sen myötä löydy mitään koriste-esineitä oikeastaan, ei tulis pieneen mieleenkään varta vasten ostaa jotain koriste-esineitä. Pois lukien ehkä selkeästi teemaiset koristeet kuten nyt sitten vaikka pääsiäiskoristeet. Mulle on itseasiassa hirveän vaikeaa saada edes esim. valokuvia esille kun en tahdo mitään irtotavaraa esille.

Meillä oli itseasiassa tästä aiheesta miehen kanssa just hirveä vääntö, kun oon ihan fiiliksissä siitä ettei meidän keittön tasoilla ole mitään muuta tavaraa (pysyvästi) kuin kahvinkeitin ja leivänpaahdin. Avo ois sit tahtonut ostaa veitsitukin pöydälle mutta kielsin, veitset pysyy visusti niille tarkoitetussa laatikossa :lallati: OK, sen verran meillä on koriste-esineitä keittiössä, että ruokapöydällä on pippuri- ja suolasirottemena toimivat bullterrierit. Mutta ne on kuitenkin käyttöesineitä!

Mun tartteis ottaa kuvia tästä uudesta asunnosta, koska tartteisin mielipiteitä erityisesti olohuoneen tekstiiien väreistä. Tosi kiva kun olohuoneessa ei oo mitään sinne oikeasti jäävää huonekalua kuin kaksi nojatuolia. Kaikki muu lähtee kaatopaikalle kunhan saan vaan päätettyä, mitä ostan tilalle.

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 13:10  
+
0
Mä rupesin oikein miettimään nyt, että mitä mulla olis esillä sellaista, joka laskettais tähän koriste-esinesarjaan. Ainoa mitä tuli mieleen on Leonardon shamppanjalasit ja nekin meni avohyllylle alunperin siksi, kun eivät mahtuneet korkeutensa takia keittiön kaappiin :nauru:
Ylläpitäjä

Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 17:55  
+
0
Mä jossain määrin käytän pöydilläki tavaraa, mutta pelkät koriste-esineet, ilman käyttöesineen arvoa, on ehdoton ei. Kaikenlaiset koriste-esineet näen vain pölynkerääjänä heti kun ne kannetaan meille ovesta sisään, vaikka saatan muualla ihastella kauniita esineitä. Valaisimet yms. menee, koska ne on samalla käyttöesineitä, mutta niitäkään ei hankinta pelkästään siksi, että haluan. Niille pitää olla tarve.

Keimun keittiön tilanne kuulostaa aivan huipulta! Voi kun minäkin joskus saisin jälleen "tyhjän" keittiön, mutta en viiti valittaa turhista vempeleistä pöydillä, niin kauan kun mies sitä käyttää enemmän kuin minä. Vasta mä sain puhuttua sen keittiön pintojen uudistamiseen vain siksi, että pitäisin enemmän näkemästäni. Nyt on uudet tasot ja välitila ja kesällä vielä viimeistellään homma maalaamalla kaapit. :shifty:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 19:07  
+
0
Ai kauhee, toi karvakamun tilanne on oikeasti kamala. Kun sukulainen, etenkin mummo tai äiti, antaa jotain omasta mielestään "kaunista ja ihanaa" ei sitä oikeasti vain voi olla laittamatta esille silloin kun ko henkilö tulee kylään. Terv. sain kerran kirkuvankeltaisen auringonkukkaposliinisetin, hyrk (meni rikki vahingossa kuten moni muukin hirvitys). Ai joo, ja oon myös saanut ihan susiruman astiaston jota en vain voi myydä, koska henkilö loukkaantuisi varmasti. Ehkä se tulee käyttöön joskus mummona.

Ja puutarhatontut :nauru: Jos joku mulle sellaisen rutjakkeen joskus tuo, niin lupaan laittaa sen tuonne pihaan (ehkä jonkun puskan taa piiloon).

Eikä noi jannien esineet nyt ihan niin pahoja ole, ne menee (mun mielestä) ihan huumorilla.

Mulla on jotain koriste-esineitä, mutta ei kovin montaa. Olkkarissa on kaks hyllyä jotka kaipais jotain täytettä, nyt niille on vain heitelty jotain random esineitä jotka on siellä keskenään tosi rumia. Tarvis löytää jotain niiden tilalle ja ihan vain koristeeksi. Hyllyt ei pahemmin kestä painoa niin en viitsi mitään kirjojakaan niille oikein laittaa. Muutoin koristeiden virkaa mulla toimittavat oikeastaan kynttilät ja feikkirehut. Mielellään pidän myös aika tyhjillään tasot sun muut, koska esineet vaan keräävät turhaa pölyä ja hankaloittavat siivoamista ja lisäksi koiran häntä heilauttaa matalammilta tasoilta alas kaiken.

Hauska tuo ultzin linkkaama lamppu! :peukku:

Mun ehdottomia inhokkeja "koriste-esineinä" on nämä (millä järjellä näistä maksetaan lähemmäs satasta?) ja ylipäätään kaikki tämän kuosiset jutut.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 21:23  
+
0
Mulla on muutama Afrikasta roudattu koriste-esine ja muutama poikien kuva kirjahyllyssä. Muuten koriste-esineiden virkaa toimittaa kaikki omituinen sekalainen jokaiselle tasaiselle pinnalle kasautuva roina. Ajoittain aina vien kaiken roinan paikalleen ja viimeistään viikon sisällä tilanne on sama kuin ennen raivausoperaatiota.

Neruda, sen susiruman astiaston voit sitten mummona lahjoittaa jollekin omaan kotiin muuttavalle sukulaisnuorelle. Mä saan aina mummolta jotain susirumaa antiikkiarvoa ja/tai tunnearvoa sisältävää roinaa. Parasta on se, että mä kuulemma perin sen latotaulut (ne on sen jonkun oikeesti tunnetun taiteilijan, jonka nimeä en saa päähäni, jotain rahallistakin arvoa niillä on).:ttou:

Mun eniten inhoama sisustuskuosi on Marimekon Unikko, yöööööööök!
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 22:11  
+
0
^Nelimarkka? T: 2 latotaulua komerossa.
Mutta joo, tossa on ideaa, ne vois lahjottaa vaikka sit kummitytölle "vierasastiastoksi" kun se muuttaa ekaan omaan kotiin :nauru:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 25.03.2013 klo 22:27  
+
0
^ googlasin ja vissiin Palmun latotauluja ne on..
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 08:14  
+
0
Ajatuksia mihin voisi käyttää liitutaulua sisustuksessa, muuta kuin sinä itsenään?
Mulla taas on kevättä rinnassa ja sisustusvimma puskee päälle! :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 26.03.2013 klo 08:40  
+
0
Mä en tykkää Vallilan Kelohonka-kuosista ollenkaan. Se on jotenkin vaan niin... blaah?
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28098
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 12:45)