Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 34

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 15:41  
+
0
Tässä on meijän "mummolaa" kuvinakin :)
Oon joka päivä fiiliksissä tuosta lattiasta, enkä kestä ku se on niin ihana ja löysin kirppikseltä just sopivat räsymatotkin :love:

Mun mielestä semmoset oikein kunnolla kellastuneet koivukalusteet on aika ihania nykyään, mutta niitten pitääkin olla sitte semmosia just oikeanlaisia ja värisiä, niinku tuo keittiönpöydän takaa näkyvä kirjoituspöytä.

Verhotankoja ei oo vielä, noita verhoja vaan äiteen kanssa vähän mallailtiin..saa nähä mitä ripustan sitten loppujen lopuksi.

Tässä on olohuoneen puolelta kuvaa...




... ja tässä ruokahuoneesta. Tuossa keskellä on leveä oviaukko ja neliöitä yhteensä ehkä vajaa 40 (?).

Shibatrio <3

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 18:54  
+
0
^Ihanan näköistä teillä!

Nyt se iski, se tunne. Mä luulen, että TÄMÄ on meidän keittiöntapetti. Kävin hakee kirjat kotiin K-raudasta ihmeteltäviksi ja tuo oli tullut uutuutena Ecolta ja heti kun näin tuon niin tuli sellainen olo, että "tää on meidän keittiöön". Saa nähdä, mitä mies tykkää.

Ajatuksia?

Lisäksi ostin terassikalusteita sille vielä rakentamattomalle terassille. Tämän PÖYDÄN ja nämä TUOLIT

Maksoivat yhteensä 304euroa.

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 17.08.2012 klo 21:21  
+
0
^
^Teillä on kyllä Ooa niin nättiä :love:
Oon pikkasen kade...
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Sandels

Sandels
Viestimäärä: 34

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 21.08.2012 klo 15:43  
+
0
Nyt kun sain vihdoin otettua olkkarista kuvan, niin voin tulla kysymään vinkkejä.



Mitä seinille? Ne oikein huutaa jotain, mutta mitä?
Oon pohtinu tauluja, jotain lamppua, hyllyjä, mutta sisäinen sisustussuunnittelija ei ole päässyt vielä luomaan mitään tyylikästä.
Tai ehkä en vain tiedä, että miten niitä sais järkevästi sijoteltua.
Suomenlapinkoirauros Luka (s. 6.9.2008)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 21.08.2012 klo 15:54  
+
0
Tietty joku jätti-iso maalaus tai seepian sävyinen iiiso canvas-valokuvataulu. Koira on aina hyvä aihe sisustukseen ;)
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 21.08.2012 klo 20:34  
+
0
^^ Mä laittaisin tohon seinälle kaksi hyllyä (esim. Ikean lack-sarjasta) niin, että toinen olis ylempänä ja toinen vähän alempana. Ja päälle kauniita esineitä, kynttilöitä, kasveja jne.

Sinji

Sinji
Viestimäärä: 572

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 21.08.2012 klo 22:29  
+
0
Saako seiniä tapetoida tai maalata? Jos saa, niin ehdottomasti tuo päätyseinä tehosteseinäksi!

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 11:55  
+
0
Äääh, tapettien valitsemisen vaikeus. Voisko joku vinkata jotain tapettiverkkokauppoja? Hakusessa olis joku kiva mikä maksaa alle 50 e/rulla. Kaikki kivat maksaa (tietenkin) liikaa mun budjetille. :nauru: Seinäruusun ja tapettikauppa.netin valikoimat oon jo kahlannu läpi.

Sandels

Sandels
Viestimäärä: 34

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 13:51  
+
0

nnora kirjoitti:

Tietty joku jätti-iso maalaus tai seepian sävyinen iiiso canvas-valokuvataulu. Koira on aina hyvä aihe sisustukseen ;)


No juu, jotain sellasta tosiaan. En kyllä tiedä, että onko tuo aihe oikea, mutta tuskin se ihan vääräkään on. Ehkä se suurin ongelma juuri on se, että sitä aihetta ei tiedä.

blanko kirjoitti:

^^ Mä laittaisin tohon seinälle kaksi hyllyä (esim. Ikean lack-sarjasta) niin, että toinen olis ylempänä ja toinen vähän alempana. Ja päälle kauniita esineitä, kynttilöitä, kasveja jne.


Noita hyllyjä ollaan just mietitty ja mulla on yks ylimääränen kansilevy tuosta tv-tasosta, kun saatiin niitä kaksi. Pohtinut jos sen laittais pitkittäin halki ja tuonne töllön yläpuolelle.

Sinji kirjoitti:

Saako seiniä tapetoida tai maalata? Jos saa, niin ehdottomasti tuo päätyseinä tehosteseinäksi!


En taida tehdä vuokranantajalle palvelusta ja lähteä tuhlaamaan aikaani maalaamiseen, saati tapetointiin. Jos olis oma kämppä niin mikä jottei! Tosin olisi seinät jo sillon muuttanut väriään.
Meillä ei tosiaan ole tietoa, että kauanko juuri tässä kämpässä asutaan, joten koitetaan pärjätä nyt pelkästään huonekaluilla. :)

Mitään kattolamppuja en kaipaa sitten ehdoteltavaksi. Ne on ihan hirrrrrrveitä. :D
Mutta joku jalkalamppu pitäisi varmaan hommata.
Oon myös pohtinut, jos tuohon sohvan päätyyn seinään laittais jonkun valon.
On tämä vaikeeta.. voevoe.
Suomenlapinkoirauros Luka (s. 6.9.2008)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 15:03  
+
0
^Nyt tulee kommenttia todella mutu-tuntumalla, mutta ainakin jossain kohtaa Lack-hyllyjen laitto seinään ei ollut "normaalia asumisen jälkeä", eli niiden laitto vuokrakämppään saattaa olla pieni riski. Ihan vaan sillä, kun joku niitä ehdotti.. Ne hyllyt on tosi kivan näköisiä ja itsekin sellaisia himoitsisin, mutta ne reiät on ihan järkyttäviä :eek: Onko kellään tiedossa vastaavaa, mutta vähän kevyemmin kiinnitettävää systeemiä? (Tai sitten joku voi myös kertoa, jos sekotan Lack-hyllyt johonkin ihan muuhun :nauru:)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:11  
+
0
^ Et sekoita, se on kyllä sellainen laitos se hylly kaikkine tappeineen ja pultteineen että oksat pois.
Rise to reset the world.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:16  
+
0
Edelliset asukkat joutuivat korvaamaan kun makkarissa oli ollut Lack-hylly. Koko seinä tasoitettiin ja maalattiin uudestaan.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:21  
+
0
Meillä on kans yks Lack-hylly. Se on ihan kauhean ruma. Sitten, kun lähdetään tästä kämpästä, niin ajattelin kokeilla meniskö läpi sillä, että kittaan reiät piiloon ja pierasen päälle jotain "tää näyttää samanväriseltä kuin muu seinä"-maalia. Nää on niin järkkyjä lääviä nää meidän kämpät, että pakko mennä läpitte...

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:26  
+
0
^ Asuttekste TOAS:n kämpässä? Me laitettiin Lukonmäessä silloin hammastahnaa vaan suurimpiin reikiin ja läpi meni... Se nyt oli kans ihan kammottavassa kunnossa muutenkin.

blanko

blanko
Viestimäärä: 1890

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:32  
+
0
Mä oon vetänyt kahdessa edellisessä kämpässä lack-hyllyt seinään. :nolo:
Mut ekaan muutti sen jälkeen avon pikkusisko, ja ne kittas seinät ja maalas uudestaan (maalia oli jäänyt kun me maalattiin se sinne muuttaessa pari vuotta sitten) ja tähän toiseen jätettiin ne seinään kun kysyttiin uusilta vuokralaisilta haluaako ne pitää ne. Jos ei olis halunnut, oltais vaan otettu ne pois ja kitattu reiät. Kun nimenomaan muuttaessa kysyttiin, että saako seinälle kiinnittää hyllyjä ja sanottiin, että saa. Kyse oli siis VVO:n asunnosta.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:33)

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:34  
+
0
Ei kun VTS:llä. Kämppä oli täysin reiätön silloin kun muutettiin, just varmaa laitettu seinät uusiksi. Eipä ne kai näitä joka muuton välissä korjaile.

Oon duunin puolesta käyny noissa TOASIN Lukonmäen kämpissä ja onhan ne tosiaa ihan hirveitä murjuja:nauru: Minun ehotus kaikille niille taloille olis et dynamiittia kivijalkaan ja taivaan tuuliin ne paskakasat.:nauru:

muoks: ^ Joo kaikki VVO:n kämpät on aina ihan rei'illä, ku siellä antavat laittaa iha vapaasti kämpän "kodin näköiseksi" :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 22.08.2012 klo 17:36)

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 22.08.2012 klo 18:01  
+
0
Mullaki oli edellisessä kämpässä seinässä kiinni yks hylly, jäätävät kuus reikää siihen jäi. En lähteny mitenkään peitteleen, kun aattelin et jos pitää maksaa ni sitte pitää. Mut eipä mitään kuulunu... Toisaalta ko kämpässä oli muutenki jo valmiiksi reikiä seinissä ja halkeillu maalit, et ei vissiin niin väliä :nauru:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 23.08.2012 klo 17:54  
+
0
Mähän en voi pitää kenkiä eteisessä, koska Sakis on yksinollessaan rajattu sinne ja edelleenkin on mahdollista, että se päättäs merkata mun italialaiset nahkakengät... Joten aikasemmin kylppäri on näyttänyt tältä:


Mutta nyt, kiitos Lidlin, pääsen taas kulkemaan vessaan ilman että pitää aamuisin unenpöpperössä kompuroida kasaan kenkiä. Hankein siis eteiseen kenkätelineen oveen, hintaa huikeat 11,99€ :jjei:


Eihän se mikään kaunotar ole, mutta ajaa asiansa! Eikä mun tartte sitä kattella, kun on tuolla eteisessä kulman takana :nauru:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 07.09.2012 klo 10:54  
+
0
ooa:lla on aivan ihana mökkilöinen, oonkohan mä jo kommentoinut sitä aiemmin, en muista :D

Eteinen pitäis saaha kuntoon. Mistä saa kivoja naulakoita?
Sellaisia jotka näyttäs hyvältä, mut ei kuitenkaan ole superkalliita, kun ei tiedä asutaanko me nyt siinä vielä muutama kuukausi vai pari vuotta. Hyvällä skaalalla siis mennään ;D.
Meillä on siinä nyt tämä ja mä INHOAN sitä syvästi. Eteiseen on tulossa ehkä tämä tapetti.

Kuinka paljon muutenkaan mielestänne kannattaa panostaa remppaamiseen, jos ehkä asuntoa saattaisi olla myymässä?
Keittiö on melko vanhahko, mut siihen menis kyllä jo isompi pompsi, se varmaan olisi järkevintä jättää uuden omistajan huoleksi vaihtaa omaan makuun sopivaksi?

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 07.09.2012 klo 13:33  
+
0
Se varmaan vähän riippuu. Mihinkään helposti vaihdettaviin pintoihin ei mun mielestä ole järkevää panostaa erityisesti, koska maut ei luultavasti mene yksiin uuden omistajan kanssa ja ne menee vaihtoon kuitenkin. Käytännössä myyntitilanteissa taidetaan suositellakin monesti, että esim. räikeän väriset seinät maalataan vaikka valkoiseksi.

Sitten tietysti asia erikseen, jos tehdään vanhasta uutta niin että tehdään kokoajan ns. myytävää kotia. Tosin eipä silloinkaan ole järkeä lähteä hirveästi revittelemään.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 11:45)