Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.11.2015 klo 21:43  
+
0
^Ikean riisipaperi valaisimeen liimasin valkoisia suodatinpusseja yli 200kpl. Kyllä, mulla oli hieman tekemisen puutetta ja pitäähän se uuteen kotiin saada uusi valaisin! :hymy:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 27.11.2015 klo 22:27  
+
0
Kiitos nolle :kumarrus:

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 29.11.2015 klo 08:55  
+
0
Ihana tuo weebl:n kello :love: Ja samoin saijen valaisin! Itsekin oli joskus muutama vuosi sitten tuollaista väkertämässä, kunnes totesin sen olevan mahdoton pitää pölyttömänä :roll: (jäin silloin miettimään, mahtaisiko se kestää imurointia, mutten epävarmuudessa alkanut vääntää tuota kokoon testatakseni. saije, kerro jos keksit toimivan tavan puhdistaa tuo, nimim. edelleen mielessä...)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 29.11.2015 klo 09:49  
+
0
^Mie ajattelin puhdistaa tuon ihan viemällä pihalle ja siellä heilutella. Ja hei, voihan siitä hiustenkuivaajalla puhaltaa pölyt kans pois! Noh, katsotaan sitten vähän ajan päästä mikä todella toimii tuon kanssa.. :nauru:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 30.11.2015 klo 08:36  
+
0
^Jään odottamaan kokemuksia, raportoi niistä sitten, jooko? :peukku:

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 30.11.2015 klo 10:40  
+
0
^Ehdottomasti!
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 07.12.2015 klo 11:54  
+
0
Liukuuko bukleematto laattalattialla?
Onko jotain mattoa joka ei siilä liukuisi, vai vaan ainoa mahollisuus laittaa liukuestettä alle?
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 07.12.2015 klo 12:36  
+
0
^ Monenlaisia mattojahan saa niin, että niiden pohja on valmiiksi liukumattomaksi käsitelty. Liukuestematot on itellä ollut kyllä koirien kans yhtä tyhjän kans, parempi ois, että matto ois tarpeeksi painava ja siinä ois joku silikoni-/kumipohja.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 07.12.2015 klo 14:26  
+
0
^^ Ainaki kaikissa munbukleematoissa on ollu kuminen pohja ja ne on pysyny paikoillaan, toisin kuin erilliset liukuestematot.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 10.12.2015 klo 22:09  
+
0
Mekin päästiin vihdoin muuttamaan omaan kotiin! :love:
Se tarkoittaa siis sitä, että sisustuskärpänen on iskenyt. Kestää vielä paaaljon aikaa, enennenkun tän kodin saa sellaseks kun haluaa. Vielä pitäis jostain löytää tv-taso ja ruokapöytä jotka miellyttää silmää.

Ensin saatiin sohvaan uus päällinen ja uus lamppu! Toi lamppu hurmas mut, kunnon death star :nauru:


Sitten tuossa muutenkin remonttia tehdessä (mm. muutettiin tuo parketti valkoiseksi, joka kuvissa on), tein tälläsen tekstuuriseinän työhuoneeseen. Oon niin tyytyväinen, noi spotit on tuohon kuin nenä päähän!


Remonttivaihetta


ja siinä näkyy hieman valmiina. Hopeanhohtoinen tuo on. Ja täytyyhän sitä olla "his and hers" -kone tälläsillä nörteillä :roll:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 10.12.2015 klo 22:37  
+
0
^ Sairaan hieno tuo seinä ja hyvännäkönen setup koneiden kans. Ja niin siistit tietsikkapöydät. :D

Mää oon luvannut itelleni, että valmistumislahjaksi sisustan kämpän. Pitää pitää valmistujaiset, että sukulaiset vois avustaa vähän finanssipuolella! Uus sohva ois aika kiva homma, jos tulee kolmas piski niin ei tähän sohvalle enää mahdu jos poikaystävä tunkee kylään. Ja muutenkin tämä mun asunto on vielä sangen paljas, vaikka puolitoista vuotta oon jo tässä asunut. Jakakaa parhaat vinkkinne ison olkkarin kanssa, mulla on nyt vaan kaikki huonekalut pitkin seiniä ja keskellä on tollanen tanssilattia.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 11.12.2015 klo 09:24  
+
0
saarameow: Oliko tuo tekstuuri seinä hankala tehdä ja teitkö ensimmäistä kertaa tuollaisen vai ootko tehnyt joskus aikasemminkin? Mua vähän himottais tehdä jotain vastaavaa meidän olohuoneen yhdelle seinälle, joka on olkkarin ja makkarin välissä. Ihan noin tummaa en ajatellut, kun meillä on kuitenkin pieni asunto, mutta jotain pientä erilaista muuten täysin valkosten seinien joukkoon. Ei myöskään voi olla liian levoton, sillä samalla seinällä on myös telkkari, ja itseäni ainakin häiritsee telkkaria katsoessa jos taustaseinällä on jotain liian räikeää tai levotonta.
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 12.12.2015 klo 23:02  
+
0
^Ekaa kertaa tein ja eipä oikeastaan ollut hankala. Tehtiin kylläkin sellanen extempore ratkaisu tässä kesken remontin. Tuosta siis revittiin tapettia pois jonka päälle oli maalattu ja tasotteet alla ja lisää tapettia. Pinta jäi epätasaseks niin päätettiin tasottaa. Sit ku kitillä alotettii tasottaa ni huomattii et epätasanen on kivempi.
Eli toi on tehty niin, että epätasaseks jättäen "möykkyjä" kitillä, sen jälkee tikkurilan harmaa helmeilevä maali päälle. Ensin pistin sen telalla, jotta sai jokapuolelle ja sit vaan isolla pensselillä vielä sudin kauttaaltaan pinnan sinnesuntänne, jotta sai vähä lisää tekstuuria. Hyvähän siitä tuli!
Tuokin on kyl vaaleampi kuin kuvissa, ei anna ihan oikeutta nuo kuvat :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 12.12.2015 klo 23:10  
+
0
Meillä on Saarameow toi sama lamppu kans olkkarissa! Se on ihana. :hymy: Onko noi sisällä olevat "kaaret" tossa sun lampussa minkä väriset? Sillon kun me hankittiin niin tota lamppua oli vaan turkoosilla tai oranssilla sisuksella...
Tosi kiva toi seinäkin!
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 12.12.2015 klo 23:55  
+
0
^Hopeat on! Siellä oli nyt vaihtoehtointa (muistaakseni) just nuo turkoosi ja oranssi, sit oranssi metallinhohtoinen ja hopea metallinhohtoinen :hymy: Toi lamppu on ihan huikee, tykkään kun on niin muunneltavissa!
Ja kiitos, tykkään iteki tuosta seinästä!
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 13.12.2015 klo 21:47  
+
0
Vitsit mikä oravanpyörä tämä omistusasunnon sisustaminen. :nauru: Ensi alkuun olin ihan että jes, nyt saa tehdä käytännössä mitä tahtoo. Nyt kuitenkin hommaa rupeaa kertymään enemmän kuin kerkeää tehdä eikä asiaa auta yhtään kun naapurirapun kämppä on myynnissä ja sen myyntikuvia katsoessa tulee lisää ahaa-elämyksiä että mitä tälle voisi vielä tehdä. :hymy:

Perus tekstiilisisustamisen lisäksi keittiön tapetointi on vielä vaiheessa, kylppäriin pitäisi uusia kalusteet ja maalata katto (ja ideaalitilanteessa uusisin kaakelitkin jos olisi fyrkkaa) ja uusimpana meni hermot meidän liukuovikaapistoihin eteisessä ja makkarissa kun ne rupeavat tulemaan tiensä päähän. Ja edelleen, jos olisi laittaa rahaa kämppään enemmänkin - menisi katto ja lattiatkin uusiksi.. Eli lottoa vetämään siis. :hymy:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 14.12.2015 klo 11:48  
+
0
Voihan sisustus ja pintaremppa!
Meillä on neljä makkaria, joista yks pitäis maalata, kahteen uusia tehostetapetit ja yhteen joko maalaus tai tapetti. Meidän makkarin maalaus ois ekana listalla ja ajattelinki et melkeen käyn nyt yksikseni ostaan maalin (sävyn oon hyväksyttäny miehellä) kun muuten asia ei etene mihinkään. Ei sitä vielä päästä maalaan kuitenkaan, pitää maalata joskus kun miehen lapset ei oo meillä niin pääsee nukkuun niitten huoneeseen evakkoon. Mut ku olis etes se maali valmiina niin projektin aloitus ois helpompaa!

Toinen hätäsempi olis työhuone/vauvanhuone. Siellä on tylsä tapetti ja se pitäis uusia. Tässä on ihan sama - yhden mallitapetin oon kotiin kuskannu ja mies on sen hyväksyny. Mut toteutus haastavampaa, kuka sen seinälle pistää. Musta ei taida nyt olla tapetointiavuksi. Mut tuonne lähden nyt ettiin uusia verhoja, ne tois heti uutta laitetumpaa ilmettä ja vaihtaisin lattialle entisen olohuoneen maton, niin tulis ihan erilainen huone jo siinä!

Lastenhuoneeseen pitäis vaihtaa tapetti, mut se on viimenenprojekti näistä neljästä. Toisaalta jos alkaa tapetoimaan, niin samalla kait se toinenki huone menee.

Sitten tää neljäs huone. Sen värimaailma tuottaa mulle ongelmia. Kaikki seinät on valkosia ja toisella seinustalla on valkoset hyllyköt ja telkkari. Mut isoin murheenkryyni on miehen vaaleenruskee/hiekka sohva. Vihaan ite tuota väriä... Huoneessa on Vallilan verho jossa samaa hiekkaa pohjalla ja turkoosia mustan ja valkosen ohessa. Sohvalla on turkooseja tyynyjä. Minkä värisen seinän sinne vois laittaa? En todellakaan aio mitään ruskeen sävyä maalata! Yks raitatapetti meillä olis joka sinne vois sopia, ostettiin se keväällä makkariin, mut kerta sitä ei saada laitettua niin aion tosiaan maalata sen seinän. Niin ton tapetin vois käyttää tuonne toiseen huoneeseen. Toinen ongelma on, et tulisko se sohvan takana olevalle seinälle vai sinne missä on telkkari? Ehkä sohvan taakse? Tois ryhtiä siihen vaaleeseen sohvaan.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 15.12.2015 klo 12:43  
+
0
Päivitin vähän mun päheetä kesä-bacheloretteolkkaria talveen. Ikeakoti on paras koti!
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

tihe83

tihe83
Viestimäärä: 1

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 08.07.2016 klo 16:23  
+
0

Niii kirjoitti:

Minä ihan ite! Iski inspiraatio ja roudasin mun himo ruman tv tason takapihalle ja hioin siitä pinnat. Vähän spraytä perään ja tuli kyllä hieno tai ainakin parempi mitä alkuperäinen:nauru: Oon katellut tuota tasoa ainakin 6v ja vihdoin sain aikaseksi tehdä asialle jotain:hymy:
Kuva

Kuva



Tulipa tosi nätti! Tee joku upgreidaus palvelu, niin voit tulla päivittämään kaikki meidän huonekalut :D Pitkään tehnyt mieli tehdä jotain asunnolle, mutta järkevätkin sisustuskaupat alkaa tuntumaan suhteellisen kalliilta, jos täytyy ostaa kaikki huonekalut kerralla :)

Kuvalainaukset muutettu linkeiksi.
Jaijah
(Viestiä on muokattu maanantaina, 11.07.2016 klo 22:31)

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 12.07.2016 klo 23:39  
+
0
Mulla on ollut sisustusinto hakusessa. Nyt vasta alkaa tuntua että voisi sisustaa ja erityisesti parveketta... En vaan ole keksinyt miten sen haluaisin sisustella. .. Nyt on aika neutraalia harmaata ja valkoista mutta jotain se selkeästi kaipaisi ja illoiksi joku valonlähde ois kiva. Kynttilälyhdyt ois tosi jees jos kynttilät ei sulaisi päivällä...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

  Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545680
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 22:30)