Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 34

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:13  
+
0

FCI kirjoitti:

Joo olkkari ehdottomasti kaipaa koristetyynyjä. Värikkäät tuikkukuppiset jouduin ottaan kissan takia pois. Täytyy lätkiä jotain karhuntarraa pohjaan. Lisäksi tuohon hyllykköön haluaisin alaosiin korit. Tuossa kuvassa näkyy vaan osa olkkaria. Pikkuhiljaa se rakentuu :jjei:

Nyt jatkuu eteisen maalaus.



Tää ei siis ollut mikään, plaa kun sulla on tylsä olkkari juttu vaan just sellainen mikä pisti silmään kun itsekin pitäisi käyttää enemmän värejä, tois sellaista väriä ja elämää. Mun tekisi mieli ostaa sellainen kapea lista/hylly mihin sais esim tuikkukuppeja riviin. Vaikka ei meillä kissaa olekaan.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:21  
+
0

innna kirjoitti:

Lapikas, hei, missä hioit tuota pöytää? Onko sulla joku tila vai ihanko vaan olkkarissa pistit suhisten? Meillä ois vähän samantyylistä muodonmuutosta vailla iskän kotona odottava tv-taso, mutta ei mitään paikkaa missä värkätä sitä. :|

Ulkona. :) Jos asut kerrostalossa etkä kehtoo ihan mennä pihalle kaikkien silmien alle suhimaan, niin oisko sulla ketään omakotitalotuttavaa, jonka pihaan voisit rauhassa mennä työskentelemään ilman yleisöä? :hymy:



Pakko laittaa vielä kuvaa olkkarin yhdestä kulmauksesta, kun mulla nyt vihdoinkin on se tv-taso ja se vitriini. :love:

En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:23)

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:23  
+
0
Rivitalossa asutaan, eli oma piha kyllä löytyy... Miksihän mä en oo tuota oikein ajatellutkaan. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:25  
+
0
^Hionta kannattaa ehdottomasti tehdä ulkona sen pölyn takia. :D Näillä säillä saakin sitten vaan vartioida tuon sateen puolesta. :)


Pakko muuten mainostaa erästä sisustusliikettä Kylmäkoskella. Paljon etenkin maalaisromanttista tavaraa sekä halvat hinnat! Jospa sitä tänään taas kävis. :viheltel:
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 19.09.2012 klo 11:27)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 16:35  
+
0
Kaikilla on niin ihanan kodikkaita koteja:hymy:

Mä niin haluisin niitä mattoja, mutta ensinnäkin nuo kissan kerpeleet raapii ne kuitenkin piloille, kuten kävi vessan matolle ja yhelle pienelle villamatolle niin hirvittää laittaa 100e mattoon:/
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 21:24  
+
0

innna kirjoitti:

Ja toinen kysymys: jannie, mitä sun ruokailuryhmälle kuuluu, joko on tuunattu? Jos kyllä, niin kuvaa niistä dippijalkaisista tuoleista!


Enhän mä oo tälle mitään jaksanu tehdä, työt imee kaikki mehut.. ja kun tosiaan kerrostalossa toi homma on vähän haastavaa, eka hiominen & pöly ja sen jälkeen maalinkäry :neutral:

Tosin tuolit sais kyllä aika helposti, raahais aina yhen kerrallaan porukoiden autotalliin tohon puolen kilsan päähän. Tai vaikka kaks kerrallaan. Pitäis vaan vaihtaa näiden verhoilu ts. opetella verhoilemaan, tosin se kyl kuulostaa enempi mukavalta hommalta :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 22:29  
+
0
Onko Kylmäkoskella sisustusliike? Mää luulin että siellä on vaan Milleri (mistä mä oon ostanut aika paljon sisustusjuttuja xD).
Rise to reset the world.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 22:42  
+
0
^Millerin tilalla on Tokmanni ja viereisessä rakennuksessa on tuo Kodin Ilo. :D Suosittelen käymään.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Keskiviikkona, 19.09.2012 klo 22:46  
+
0
Täytyypä käydä! Ja juu Tokmannihan se on kai jo tovin ollut, taitaa vaan istua puhekielessä mulla lopun ikäni :shifty:
Rise to reset the world.

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 08:15  
+
0

Eetla kirjoitti:

Tää ei siis ollut mikään, plaa kun sulla on tylsä olkkari juttu vaan just sellainen mikä pisti silmään kun itsekin pitäisi käyttää enemmän värejä, tois sellaista väriä ja elämää.


Joo mä hoksasin kyllä :nauru:

Mistäköhän saisi noita sisustustarratekstejä edullisimmin?
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 08:21  
+
0
Kaveri oli tehnyt ihan itse käsittääkseni kontaktimuovista noita tarroja, upeita onkin tehnyt! Ainakin DC Fix it:n kuvittelis myös taipuvan tollaseen?

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 08:25  
+
0
Toi itse tekeminen ois mahti idea, jos kuvan haluaisi. Mä luulen että mun räpellyksellä kun tekstiä tekisi, siitä tulisi ihan sekava:shifty:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 08:43  
+
0
Mutta voihan sen mieleisen fontin etsiä, kirjoittaa teksti, tulostaa ja tehdä sapluunat?

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 10:56  
+
0
Se on kyllä totta.

Joku päivä tässä pitäisi maalata keittiön seinät. Eteisessäkin olisi vielä valkoinen seinä maalaamatta. Maalaminen on kyllä ihan hullun hauskaa :nauru:
Makkariin taas pitäisi kiinnittää yksi lack hylly ja sen alle kolme taulua.
Sitten mietin, että olisin tehnyt sängyn päädyn kankaasta, jonka olisin laittanut verhotangolla seinästä. Onko kukaan moista tehnyt?
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Nutti

Nutti
Viestimäärä: 1149

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 10:58  
+
0
^Meillä on Vallilan punainen Kelohonka verho sängynpäätynä, eli verhotanko viritetty katonrajaan, josta sitten tuo verho roikkuu. Kuvaa ei nyt tähän hätään ole, mutta toimii kyllä.
Englanninspringerspanieli "Iitu"s. 21.12.2002
Rottweiler "Tara" s.23.8.2006

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 14:32  
+
0
Mietin myös sängynpäätyyn jonkinmoista sisustustarraa, kun on semmoisia isoja. Sille vaan tulisi hintaa aika reippaasti, mitä mielekkäitä katsoin n.120+postarit. On tää vaikeeta :roll:
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 16:22  
+
0
Tuunattuja Ikea-huonekaluja (Iltalehden uutinen)

ja

Linkki suoraan Mykean verkkokauppaan

Ikean tuunaaminenhan on ollu juttu jo pitkään, mutta nyt näköjään joku on ihan tosissaan kehittäny businesta tuonkin ympärille.

Aika hauskoja kyllä!
Ylläpitäjä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 18:34  
+
0
^Mä olen tuolla Mykean sivuilla surffannut aikaisemmin, ja on melkein jääny harmittaa, ettei oo yhtään Malmia kotona.. :nauru:

Ja jos vielä jatketaan Ikea-linjalla, niin mä harkitsen vakavissani irtopäällisten tilaamista sohvaan Bemziltä. Ei oo erityisen kallista, ja kankaita on ihan hyvästi valittavista.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

FCI

FCI
Viestimäärä: 964

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 20.09.2012 klo 22:15  
+
0
Mun eteis-projeksti jatkui tänään. Tästä kuvasta saa selkoa minkä värinen on mun eteisen harmaa

Vastakkaiselle seinälle, missä ulko-ovi sijaitsee väkersin tämmöistä

Täytyy huomenna noi reunat tasoittaa.

Muoks. ekassa kuvassa näkyy myös hyvin tuo mun tekstiprojekti aluillaan :nauru: kamalan ruma keittiön tuoli ja teippaukset seinässä.
kodinturva pk saksanpaimenkoira Ninja -06
etevä pelastuskoiran alku bordercollie Bea -08
pelastuskoira-oppilas saksanpaimenkoira Piina -10
missikeisarin alku vinttipimee venakko Eero -11
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.09.2012 klo 22:16)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 22.09.2012 klo 21:25  
+
0
Noi on siis nyt ihan valmiita tekstejä, et tehnyt itse vai? Mä en itse jotenkin ole teippausten ystävä, vaikkakin paljon hyvännäköisiä sellaisia olenkin nähnyt :)

Oonkohan mä ihan hölmö, jos mulla on välitilatapetti jo varsin räikeä ja sitten ottaisin vielä värikkäät tuolit? Pöydäksi tulee luultavasti tämä. Keittiöhän on muuten varsin rauhallinen väritykseltään kun on tammea+luonnonvalkoista niin ei kai se haittaa jos vähän revittelee? Vai sotiiko tapetti ja nuo tuolit kovasti keskenään?

Pöytä+tuolit ei ole ihan sitä, mitä oikeasti haluaisin. On ollut ongelmana löytää pöytäsettiä, joka täyttää ulkonäkö, koko ja hintavaatimukset niin tuo on ihan käypä kompromissi. Varsin tuollainen perussetti ja kun on selkeästi alle budjetin niin päätin opetella tykkäämään niistä :nauru: Tai tarkalleen ottaen mulla ei ole mitään niitä vastaan, mutta ne on vaan varsin pliisut eikä saa mussa mitään vau-efektiä aikaan, jota olisin toivonut.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545680
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 00:00)