Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 34

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 04.10.2012 klo 11:17  
+
0
Muutama kuva meiltä.

Eteistä. (en muuten tykkää noista matoista ollenkaan. Pakko saada uudet hillitymmät!)



Makkaria.



Olkkaria.



WC.



Kitcheni.

Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NiiNu

NiiNu
Viestimäärä: 1727

VS: SISUSTUSTA - Torstaina, 04.10.2012 klo 11:30  
+
0
^Ja mä kun juuri ihastelin, että onpa tosi ihanat eteisen käytävämatot :nauru: Tarttis meinaan itellekin hankkia joku tommonen, sitten kun pentu on sisäsiisti ja pääsee eroon siitä kamalasta pissan kyllästämästä räsymatosta. Mistä ootte noi hankkinu?

Ja on muutenkin todella kaunis koti teillä :)
Shelttityttö Hertta, s. 05/2012

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 05.10.2012 klo 23:12  
+
0
^ Kiitos. :) Ne on jostain mattoliikkeestä ihan metritavarana ostettu. :)
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 06.10.2012 klo 07:51  
+
0
Joh:lla on kyllä näppärän näköset keittiö, makkari ja wc! :love:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 06.10.2012 klo 15:35  
+
0
Meillä on tosi "yksinkertasta" ja lähinnä mustavalkosta. Edelleen lukuunottamatta noita sohvia. Ei tää sisustus oo just mitä haluisin, mutta oon ihan tyytyväinen tähän kun ajattelee ettei tähän oo menny rahaa kuitenkaan paljoakaan. Sohvat, pöydät, matot, verhot.. Kaikki ilmaseks eri paikoista. Paitsi tuo ikean taulu.

Vaihdoin sohvan ja telkkarin paikkaa ja musta se on ihan ok näin. Pitää kyllä laskea tota sohvan päällä olevaa taulua alemmas..



Toisesta suunnasta, karvaset sohvat. Ja koiratkin löysi just teippirullan jota syöksyin ottamaan pois heti kuvan jälkeen. :nauru:


Eikun hei! Onhan meillä olkkarissa oikee kunnon väripiste, kun siitä oli aiemmin puhetta! :nauru: Avo ei oo tästä väripisteestä ihan samaa mieltä mun kanssa, mutta väriä riittää. Ihan pikkusen telkkarista oikeelle löytyy tämä. :nauru: Ne on noin esillä ihan vaan sen takia kun ihmisten ilmeet on ihan korvaamattomia kun ne näkee nuo ekan kerran.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 12:34  
+
0
Hei, osaisko joku vinkata, mistä löytyisi tämän tyyppinen laatikostosysteemi? Tuo Kodin1:n maksaa sen verran paljon, että kaipaisin vinkkejä muista vastaavista.

Kamala hinku ja into laittaa tämä kämppä vihdoin kuntoon! Edelleen on epämääräisiä laatikoita ja muita pitkin sohvantaustoja ym. eikä olohuoneen kokonaisjärjestyskään oikein tunnu kivalta. Josko vihdoin saisi tämän reilun puoli vuotta kestäneen muutto-operaation päätökseen :peukku:

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 18:21  
+
0
Muutin perjantaina, hommaa olis vielä mutta tupakeittiö alkaa olla aika hyvässä kunnossa! Verhot vaan vielä puuttuvat, en ole ihan varma väreistä. Turkoosia ehkä ainakin, ja valkoista.



Rise to reset the world.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 18:47  
+
0
^Ihanan valoisen näköinen asunto! :aurinko: Saankos tulla katsastamaan kun tullaan Treelle? :hymy:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Halla

Halla
Viestimäärä: 374

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 19:00  
+
0
^^ On tosiaan ihanan valoisaa! Ja miten kivalta näyttääkään keittiö, kun siellä on valkoiset kaakelit. Meidän violetit kaakelit ja niihin TOASin mielestä mätsäävä makkarinseinä on aika ihastuttavat. Ja kamalintahan on, ettei tiskirätit koskaan sovi kaakeleihin :ylpea:

Muoks, kun osa tekstistä jostain syystä ei näkynyt...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.11.2012 klo 19:03)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 19:40  
+
0
Teretulemast banaani! Tää on kiva kun tää on kaikilta pinnoiltaan niin kovin valkoinen :hymy:

Täähän on Halla myös TOASin asunto, saat tulla hakemaan tuon mun kuvassakin näkyvän TOASin violetin tiskirätin anytime jos tuntuis että se mätsäis teidän violetteihin :cool:
Rise to reset the world.

Miana

Miana
Viestimäärä: 2905

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 20:32  
+
0
Kivan näköinen koti naukusella ja mököllä.

Mä haluan olkkariin turkoosit (melko tummat vähän jopa petrooliin menevät) verhot tai sitten jotkut hyvät lumunväriset/violetit verhot. Mistään en ole löytänyt sopivan värisiä. Oisko vinkkejä?
Miimi ja Tilli

Blogi (, jossa ei elämää tälläkään hetkellä)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 20:43  
+
0
^ Ikeassa on kangasosastolla aika kiva tumma turkosi jota oon itse katsellut, tsekkaa se!

Vielä pari kuvaa, kun iltasella sain aikaiseksi ottaa. Eli ensimmäiseksi vessa, jossa ei ollut minkäänlaista säilytysratkaisua joten hain Ikeasta tuollaisen hylliksen.



Sekä tupakeittiön olohuonepuolta, meillä on samanlainen Seepris kuin Eldarwenilla.

Rise to reset the world.

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 21:07  
+
0
Mullaki on ollu tänään sisustuspäivä. Tai no, kesän kun on ollu olohuoneessa turkoosit verhot ja sohvatyynyt ja harmaa matto, niin nyt kaivoin esiin taas violetit verhot, violetit ja pinkit sohvatyynyt ja violetin maton. On se jännä ku vaikka kaikki on vanhoja, niin piristää taas kuitenki katella vähän eriä!

Samalla vaihoin makkariin valkoset verhot ja siirsin ne turkoosit sohvatyynyt sängylle. Tuli aikas mukava, vaikka itse kehunki. Ei sitä aina tajua, kuinka pienillä muutoksilla saa kämpän näyttään ihan uudelta!
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 21:53  
+
0
naukunen: Onko toi pöytä Ikeasta? Näyttää tutulta, mulla taitaa olla sama lasipöytä, mut harmaalla jaloilla ja eri tuoleilla. Noi sun tuolit on paljon kivemman näköset ku mun tuolit! Ja jalatki näyttää paremmilta valkosina, voiskohan niille näyttää vähän maalia... Kivan näkönen kämppä sulla kyllä!

Mä päällystin mun ikivanhan koivun värisen kirjotuspöydän valkosella puukuvioisella dc-fix kontaktimuovilla ja tuli ihan hirmu kiva verrattuna entiseen! Vielä jos ehkä noi vetimet sais vaihettua niin ois hyvä. Olipa muuten näppärää tuo kontaktimuovi, muutamalle kaverille on menny jo ihan täydestä tää pöytä ("ootko sä ostanu uuen kirjotuspöydän?"). Mietin että voisin leikkiä tuolla enemmänki ja väkertää seinälle vaikka mustasta kontaktimuovista jotain kuvioita, suas nähä.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 22:01  
+
0
^ Joo se on Ikean Lyrestad! Aika bargain kyllä imo, tosi siisti savulasinen pöytä 35 eurolla. Tuolit on kahdeksankytluvun Arne Jacobsenin seiskasarjalaisia, niiden yhteenlaskettu arvo taitaa olla mun pienen auton luokkaa eli ihan hyvä jos näyttää kivalta :nauru:
Rise to reset the world.

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 22:04  
+
0
henh, saisko kuvaa kirjoituspöydästä? Mulla on dcfixaus yhtenä vaihtoehtona tv-tasolle, olis kiva nähdä miten onnistui tuollainen isompi. Jos on jotain ongelmakohtia, niin lähikuvia arvostaisin!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 22:36  
+
0
^Minäpä näpsin sulle jossain vaiheessa kuvia, päivänvalossa saan omalla kameralla parempia kuvia kun ei tarvi salamaa käyttää.

Ongelmia oli lähinnä nurkkien kans ja leveämpien kohtien kans. Tää pöytä on tämmönen, josta keskeltä aukeaa peili eli tavallaan kolmeosanen. Noi kapeemmat sivuosat ja laatikot onnistu hyvin kun tuo rulla oli tarpeeks levee, mutta keskiosaan leveys ei riittäny ja siihen jäi vähän ikävän näkönen sauma, en oikeen tiiä miten se ois kannattanu tehä, ettei tuo sauma ois noin näkyvä. Aika hyvin vältty ilmakupliltakin ja jos moinen synty niin neulalla kun puhkas niin sai sen pois ilman että mitään hirveää jälkeä ees jäi.

^^ No sama pöytähän se :) Sopii kyllä hyvin tämmösiin pienempiin tiloihin ku ei tuon lasikannen takia oo semmonen raskaan/tilaavievän näkönen. Mulla on nää laver tuolit ja vaihtaisin kyllä millon vaan noihin sun tuoleihin!
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 04.11.2012 klo 22:40)

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: SISUSTUSTA - Sunnuntaina, 04.11.2012 klo 22:36  
+
0
Katos vaan, onpas hieno seeprataulu teillä! :nauru: Itseasiassa mä bongasin sen alunperin tältä foorumilta kun joku joskus aikoja sitten linkkas että haaveilee siitä. En kyllä muista kuka.. Oli sit pakko saada itekkin sellanen.

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 09:00  
+
0
Mäkin niiiin himoitsen tota seeprataulua - olen himoinnut siitä saakka, kun ensimmäisen kerran bongasin sen IKEAn sivuilta. Musta vaan tuntuu, että se ei oikein sovi mun kotiin tyyliltään tällä hetkellä, joten on vielä saanut jäädä kauppaan...

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 09:46  
+
0
Mä tahdon myös seepran! En tosin tiedä minne se mahtuisi :shifty: muutin viikko sitten, eikä ole edes vanhat taulut löytäneet oikeille paikoilleen.
A house is not a home when I'm alone here....

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 08:00)