Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 09.08.2012 klo 15:57

Sisustusta

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 34

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 19:08  
+
0
innnalle kuvia:

Ikivanha kuva, mutta tästä siis lähdettiin liikkeelle.

Tämmöi siitä suurinpiirtei tuli. Laiskana en oo terran alta vielä kantta päällystäny, siitä vähän näkee vielä tuota vanhaa väriä:


Tästä näkee tuota kannen saumaa

Saumahan se siinä.
Ylhäällä laatikon kulman eka yritys (ei näin), alhaalla jo parempi


Tuo rungon valkonen ei oo ihan noin puhtaan valkonen ku tuo kalvo, se vähän häiritsee, mutta muuten oon ihan tyytyväinen lopputulokseen :)
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Pikipaimenia

Pikipaimenia
Viestimäärä: 1713

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 19:14  
+
0
Jos joku kaipailee seepraa seinälleen, ainakin Tuusulan KodinTerrasta bongasin ihan siistin ison seinätarrasysteemin, jossa seepran lisäksi jotain seeprakuvioista sälää teippikuvioita. Alelaarissa muutama pkt.
Schipperket Minka s.2005 Kiri s. 2011

Ihminen on ihmiselle apina

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 20:15  
+
0
henh mistä toi muovi on ja tuliko paljon hintaa päällystää? Mulla on tommonen koivun värinen tv taso joka ällöttää mua, mutta on muuten niin hyväkuntoinen ja sopivan kokoinen, että ois turhaa ostaa uus jos kerta on mahdollista päälystää:)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 21:06  
+
0
henh, kiitos kiitos!
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: SISUSTUSTA - Maanantaina, 05.11.2012 klo 21:45  
+
0
^^ Prismasta löysin, rulla makso muistaakseni jotain 9e ja tähän pöytään kulu vajaa 2 rullaa. Mut esim. kodin terrassa vois olla paremmat tarjonnat, meiän prismassa oli vaan tuota valkosena, mustana ja sitte semmosena marmorin näkösenä.

^ Eipä mitään :)
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

Tigru

Tigru
Viestimäärä: 2736

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 06.11.2012 klo 11:33  
+
0
Nimimerkki utelias tiedustelee että miksi päällystää kokonainen pöytä kontaktilla sen sijaan että maalaisi?

Meillä menee sisustus ihan uusiksi kun tulee remontti. Hieman vaikeuksia edes päättää mitä tehdä puutöissä kun en oikein ole saanut mielessäni päätettyä sitä että miltä kämppä tulee muuten näyttämään... Eteisessä on uusi hylly ja lamppu jonka askartelin on muutamaa osasta + pinnoitusta vaille valmis. Luultavasti aloitan koirien takeille jonkun säilytysjärjestelmän askartelemisen sillä oikeasti niitä ei tule kyllä vietyä kaappiin...
Taigalta (poetry in motion): bedlingtoninterriereitä.

Ultzi

Ultzi
Viestimäärä: 402

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 06.11.2012 klo 12:16  
+
0
^ Mitä minä on ainakin koittanut vahata/maalata huonekaluja ja jos niiden pinta on kovin liukas on todella vaikea saada tasaista jälkeä, kaiken sen hiomisen sun muun säätämisen jälkeenkin. Ja loppu viimeksi ensimmäisenä mulla menee aina hermo. :) Vielä en ole päällystänyt kontaktilla mitään, mutta rulla oottaa kaapissa että testaan sitä yhteen pieneen pöytätasoon tai sitten yhteen lipastoon..

Onhan tuo päällystäminen lisäksi vähemmän sotkuinen tapa, jos ei ole kunnon tiloja jossa voisi maalaushommia harrastaa. Kaikki kun ei varmaan tahdo esimerkiksi olohuoneestaan maalaamoa tehdä. :wink:

Tämä sopisi ehkä paremmin remppakeskusteluun, mutta kun tämä osaltaan liippaa sisustamistakin niin meillä ukolla pelottaa kun jäin pitemmälle vapaalle, että joku päivä kun se tulee töistä oon kääntänyt koko kämpän nurin ja repiny seinistä tapetit. Varsinkin jos kerron sille alkavani siivoamaan. Entisessä kämpässä kävi niin että sanoin siivoavani sen työpäivän aikana ja kun se tuli töistä niin olin repiny koko kämpän lattiasta muovimaton irti. Lattiaan siis oli ollut puhetta vaihtaa joskus laminaatti. Nyt meillä on tästä kämpästä remontoitu makkarit ja pitäisi rempata vielä oleskelutilat ja oli puhetta että pidetään vähän taukoa remontoinnista. Mutta jos mulle tulee tekemisen puute ja tylsää niin kuka tietää mitä sitä kehittelee rempan ja uudelleen sisustamisen osalta... :nauru: Ei kannata alkaa sisustamaan uudestaan ennen sitä remppaa, kun sen jälkeen ei niinkään tarvi tehdä väliaikaisia sovelluksia.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 06.11.2012 klo 14:45  
+
0
Mun silmään toi pöytä näyttä semmoselta lastulevyltä vaimitäseon, niin käsittääkseni aika vaikea saada hyvää pintaa maalaamalla.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: SISUSTUSTA - Tiistaina, 06.11.2012 klo 19:41  
+
0

Tigru kirjoitti:

Nimimerkki utelias tiedustelee että miksi päällystää kokonainen pöytä kontaktilla sen sijaan että maalaisi?
.



Ultzi tuossa jo pointteja mainitsikin. Ei mulla oo tiloja/välineitä/intoa alkaa maalaileen, tää kontaktointi on huomattavasti helpompaa ja nopeempaa ja helppo palata vanhaan jos jostain syystä niin haluaa. Ja juu, epäilisin ettei tää pöytä oo kyllä täyspuuta.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 09.11.2012 klo 20:57  
+
0
Tervetuloa erittäin keskeneräiseen kotiini..

Eteinen (tossa on väli mattojen välissä siksi, että muutoin wc ovi ei mahdu aukeamaan..)

Eteisen härpäkkeet


Eteisen taulut, ja joo, kuvat puuttuu vielä :nauru:

Kylppäri

Lisää kylppäriä

Köökkiä

Lisää köökkiä. Ja joo, tuo possu lähtee hyvin noileesti kun keksin tuohon jotain kivaa..

Makkari, joka ihan totaalisen kesken. Oikealle seinään tulee ainakin isokehyksinen peili, muusta en vielä tiedä. Tai no, "yöpöydiksi" tulee molemmin puolin pienet Ikean Lack -hyllyt ja niiden päälle sellaiset violetit lamput.

Olkkari. Sohvan taa tulee tauluhylly mihin on sellainen mustakehyksinen taulu. (Tuon sohvan päällä olevan pehmokissan nimi on Saddam, ja sain sen mun isomummolta ollessani jotain 6, siitä en vaan luovu vaikka onkin ruma) Edit. Hyllyille tulee jotain ihan muuta kun randomisti heitellyt tavarat, jotka siellä nyt "komeilevat".


Lisää olkkaria.
Inhoan noita bambuverhoja, mutta kun täällä ei ollut kaihtimia. Täytyis keksiä noiden tilalle jotain kivaa. Lisäksi tonne vitriininurkkaan tarvis keksiä jotain kivaa, mutta mitä? Apuva! Lisäksi tuo jalkalamppu ja tuo typerä imuri eivät tule jäämään tuohon olkkariin, vaan niiden kohtaan tulee jotain muuta, mutta mitä?

Se tärkein sisustuselementti.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011
(Viestiä on muokattu perjantaina, 09.11.2012 klo 21:00)

Swi

Swi
Viestimäärä: 1932

VS: SISUSTUSTA - Perjantaina, 09.11.2012 klo 21:02  
+
0
nerudalla on todella kaunis koti :love:
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 11:54  
+
0
Kiitos Swi :hymy:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 12:03  
+
0
Mistä toi eteisessä oleva hyllykkö on missä noi pinkit korit? Tommoselle ois tarvetta. Hirmu ihana koti sinulla:)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

joumei

joumei
Viestimäärä: 103

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 15:00  
+
0
Siis voi jukoliste että inhoan tätä TOASin Lukonmäen kämppää. Ihan tilavahan tää on joo, mutta niin ruma ettei mitään rajaa. Kaikki materiaalitkin niin halpaa paskaa. Ei taida olla ku parikytä vuotta(?) vanha talo ja nuo valonkatkaisijatkin on ihan keltaiset. Ja kun on tuo hirveä muovimatto niin näyttää sellaselta murjulta vaikka kuinka yrittäis olla siistiä... :pyssyt:
Tässä on tupakeittiö ja sit alkovi/makuuhuone liukuoven takana. Tässä olkkarissa mulla on työpöytä, yks Expedit (2x2 lokeroa/hyllyä) ja nojatuoli. Ja no pyykinkuivausteline pyörii kanssa. Yääh! Makkarissa on sänky, Billy-hylly ja pyykkikori, se sentään näyttää suht siedettävältä...


koiraa ei ole aseteltu, ihan itse tunki kuvaan...




pinkki läppäri on vaan lainassa. ;P

Olen joo ehkä vähän sotkunen ihminen... :l
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickers
polski owczarek nizinny narttu s. 28/4/11 *** saksanpaimenkoira narttu s. 5/10/12
koirien blogi

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 15:05  
+
0
^Lukonkruuti? Ollaan asuttu niissä ja se muovimatto imee kaiken paskan. Nyt asutaan toasin juuri remontoidussa kämpässä ja ahh... ihanaa. Laminaatti ym.

Nerudalla näyttää kivalta!

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 15:13  
+
0
Mä vihaan tässä meidän asunnossa eniten kans tota muovimattoa.. Ihan järkyttävässä kunnossa edellisen asukkaan jäljiltä. Näkyy "varjostumina" sen huonekalujen rajat eli lattia on ihan laikukas. Ja ihme tahroja ja jälkiä joka puolella, joita ei saa pois. Oon sitten hommannut isot karvamatot jokaseen huoneeseen peittämään tota lattiaa.

Kun muutettiin tähän, niin kysyin kiinteistöltä mahdollisuutta saada tänne laminaattia (tarjouduin jopa itse sen asentamaan! kaveri oli SATOn asunnossa saanu laminaatit sillä ehdolla, että itte asentavat), mutta ei kuulema käynyt. Syytä en saanut tietää. Tää on muutenkin aika järkyssä kunnossa kun täysin remontoimaton (ok parvekkeen lattia uusittiin vuos sitte..)15v vanha asunto.
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 15:24  
+
0
Kiitos! Itse viihdyn täällä mainiosti, etenkin sitten, kun kaikki on joskus vihdoinkin paikallaan. Nii: Se on ihan vaan expedit ja laatikoita, en muista niiden nimeä, mutta niitä on jokainen ikea pullollaan.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 16:11  
+
0
Toi Expedit on kyllä näppärä sarja. Tässä linkki Ikean sivuille mistä näkee, mitä kaikkea tohon sarjaan kuuluu. Noita runkoja saa kolmessa eri värissä ja sit tosiaan noihin ruutuihin voi laittaa vaikka mitä lisäosaa. On erivärisiä kaappeja, on erivärisiä laatikoita jne. Kaikkien laatikoiden kohdalla eivät mainosta, että sopisi tuohon ruutuun, mutta kyllä näistä Ikean irtolaatikoista useampiki passaa just hyvin tohon.

Mulla on noita pieniä 4*4 hyllyjä niin, että aina 3ssa on kaapinovi (kahta eri väriä) ja yksi ruutu on avoimena, sisältäen maljakkoa yms mikä saa olla näkyvillä.
Ylläpitäjä

joumei

joumei
Viestimäärä: 103

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 16:49  
+
0

Rorys kirjoitti:

^Lukonkruuti? Ollaan asuttu niissä ja se muovimatto imee kaiken paskan. Nyt asutaan toasin juuri remontoidussa kämpässä ja ahh... ihanaa. Laminaatti ym.

Nerudalla näyttää kivalta!



Juu kyllä vissiin kyseiset hökkelit kyseessä. :ll YÄK!
PitaPata Dog tickers PitaPata Dog tickers
polski owczarek nizinny narttu s. 28/4/11 *** saksanpaimenkoira narttu s. 5/10/12
koirien blogi

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: SISUSTUSTA - Lauantaina, 10.11.2012 klo 16:54  
+
0
Hehh, no niimpä tietysti kiitos tiedosta molemmille :nauru: Näköjään sais tilattua netin kauttakin, jeiii.

Mun tilaamat matot tuli tänään ja heti paljon kotoisampi tunnelma! Oon sen 4v ollu ilman ja tossa toissa viikolla taisin ekat pari iskeä lattialle. Nyt mä haluun kaikkee muutakin:cool: Mulla ois pari mustaa hyllyä oottamassa että saisin ne iskettyä seinään, mutten oo sata varma onko mikään paikka sittenkään hyvä:P
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 34
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 21:30)