Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 07.02.2023 klo 12:54

Tarvitsen verkkosivuston, jossa on ilmoituksia vuokrattavista asunnoista.

piokl

piokl
Viestimäärä: 4

TARVITSEN VERKKOSIVUSTON, JOSSA ON ILMOITUKSI... - Tiistaina, 07.02.2023 klo 12:54  
+
0
Hei kaikki, olen lähdössä Rovaniemelle 2 kuukaudeksi pian. Minun on löydettävä asunto kyseisestä kaupungista, jotta voin elää nuo kaksi kuukautta mukavasti ja nauttia matkasta mahdollisimman paljon. Voitteko kertoa minulle, miltä verkkosivustolta löydän asuntoluetteloita?

razezho

razezho
Viestimäärä: 3

VS: TARVITSEN VERKKOSIVUSTON, JOSSA ON ILMOITUKSI... - Perjantaina, 10.02.2023 klo 10:08  
+
0
Hei. Itse asiassa asunnon vuokraaminen Suomessa ei ole lainkaan helppo tehtävä, sillä toisin kuin useimmissa muissa Euroopan maissa, Suomessa asunnon vuokraamiseen liittyy monia vivahteita.

piokl

piokl
Viestimäärä: 4

VS: TARVITSEN VERKKOSIVUSTON, JOSSA ON ILMOITUKSI... - Perjantaina, 10.02.2023 klo 10:09  
+
0
Luulin, että vuokraaminen Suomessa on paljon helpompaa, mutta olin ilmeisesti väärässä. Kiitos vastauksestanne.

mazalov

mazalov
Viestimäärä: 3

VS: TARVITSEN VERKKOSIVUSTON, JOSSA ON ILMOITUKSI... - Perjantaina, 10.02.2023 klo 10:19  
+
0
Tervehdys! Minäkin jouduin käymään Rovaniemellä jokin aika sitten. Minulle kaupunki on uskomaton! Niin monia kauniita paikkoja vierailtavaksi. Koska kaupunki on kuitenkin melko suosittu turistien keskuudessa, ei ole helppoa löytää sieltä vuokra-asuntoa. Onneksi törmäsin tähän sivusto, josta löysin paljon ilmoituksia vuokrattavista asunnoista.
Toivottavasti vastaukseni auttaa sinua!

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28098
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 14:30)