Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 35

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 11:18  
+
0

Dera kirjoitti:

Koska musta tuo kuulostaa niin typerältä suomeksi käännettynä, tai että kääntyykö se edes kunnolla... Joko löydän keinon tai keksin sen?


Oikeastaan mä arvasin, että tuo oli varmaan syy. Mua silti huvitti asia, koska tarkoitus oli kai kertoa ihmisille, mitä tuo alkuperäinen teksti tarkoittaa. Ei se kuitenkaan suoraan käänny.

Eikä nyt siis ollut tarkoitus nälviä, vaan mua lähinnä viihdytti se, miten englanti helposti kuulostaa suomalaisen korvaan hienommalta.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Dera

Dera
Viestimäärä: 1451

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 11:26  
+
0
En mä sitä nälvimisenä tms ottanutkaan. :hymy:
Kyllä, tarkoitus oli jo alkuun selventää mitä siinä lukee, ettei sen takia tule epäselvyyksiä. Enkä mä nyt sanonut myöskään, että kuulostaisi hienommalta englannin kielellä, lähinnä että sen merkitys on ainakin mun mielestä helpompi ymmärtää englannin kautta. Voihan tästä tietysti olla montaa mieltä :kieli:
Shiba, Mori ♂
Blogi

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 11:31  
+
0

banaani kirjoitti:


Osaakos joku sanoa kuinka paljon kuvan laittaminen sattuu ranteeseen/kyynärvarteen kämmenpuolelle? Olisin ehkä pikkuhiljaa toteuttamassa pitkäaikaista haavettani...


Tosi yksilöllistä, riippuu sekä kuvan ottajasta että tekijästä. Itsellä ainakin jokun verran sattui (kyynärtaipeesta ranteeseen), eniten tuossa kyynärtaipeen luona, mutta ei se mitään sietämätöntä kipua ollut. En usko että sen takia kannattaa jättää ottamatta, kyllä sen kestää.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 12:48  
+
0
^Kiitokset vastauksesta! En kivun takia jättäisikään toteuttamatta, lähinnä vain haen ennakkoon käsityksiä siitä miten muut ovat tuon alueen kokeneet :hymy:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 15:23  
+
0

Joh kirjoitti:

Nuo tekstinpätkä-tatskat taitaa muuten olla aika lailla (varsinkin nuorison keskuudessa) suosiossa tällähetkellä, tuntuu että tosi monella nuorella tytöillä on joku laulun- tai runonpätkä jossain päin kehoa. :hymy:



Niinpä ! Mäkin olen aina ajatellut, että ei koskaan tekstinpätkiä, mutta sitten taas, kirjallisuudenopiskelijana ehkä sittenkin haluaisi jotain aiheeseen liittyyvä. Itse ihailen äärimmäisen paljon Pablo Nerudan runoutta, saa nähdä jos joku päivä jonnekin päin ihoa ilmestyy ällöromanttinen tekstinpätkä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 20:04  
+
0
Mulla on lyriikka hauiksessa, tai siis siinä missä lihaksikkailla ihmisillä on hauis. Mä en koskaan ajatellut että haluan tekstitatuoinnin, etsinpä hyvän lyriikan vaan toi pätkä tavallaan valitsi itse itsensä kun pitkään kestäneen elämäni järjestykseen saattamisen jälkeen kuuntelin tuota maailman parasta levyä autossa ja sitten vaan välähti että hei, tää sanoo mut niin hyvin. Se ei oo Shakespearea, se on rantaruotsalainen metallibändi joka ei oo koskaan oikein breikannut, mutta se toimii.
Rise to reset the world.

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 20:16  
+
0
Kaveri laittoi lempikappaleestaan yhden säkeen nuotit. Erittäin käyttökelpoinen idea kyllä. :hymy:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 20:43  
+
0
Mun seuraava tatska tulee olemaan myös latinan kielinen lause. Minkään kappaleen sanoja/pätkää en halua, koska pelkään että kyllästyn kappaleeseen :S
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 21:32  
+
0
^Tyttärellä on käsivarressa latinankielinen ajatelma tjs, joku viiden rivin mittainen "tarina" mistä mä en ymmärrä mitään :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 16.10.2012 klo 22:00  
+
0
^Mä tykkään kans et se tatska on se mun juttu ja jos joku sille "nauraa" niin saa satikutia. Jos ees suostun kertoo mitä se tarkoittaa,.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

griffon

griffon
Viestimäärä: 5797

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 08:22  
+
0
^Just kuin meidän likka :nauru: Kyselin joskus kun sen otti, että mitä siinä lukee, on kuulemma kauheen vaikee selittää sen merkitys suomeks
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 14:22  
+
0
Minä haluaisin ikuistaa entisen kissan tatskana. Mulla on kuvakin, mutta yksittäin se jäisi vähän.. "tyhjäksi"? Se ois kun tarra tarrakirjassa. Plääh. En vaan tiedä miten tohon mitään muuta voi yhdistää, ärsyttää kun ei keksi mitään. Ja realistista haen, joten sit kääntyisin ihan muittamutkitta Putkan puoleen, joten toi kuva tulisi maksamaan varmaan 20 miljoonaa. Ärrinmurrinmärrin.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 15:05  
+
0
^ Siihen ympärille jotain tassuja, tähtiä tai vaikka nuotteja? :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 17.10.2012 klo 15:15  
+
0
Nää, ei iske. :neutral:
Mä en muutenkaan noista tassuista oikein perusta, eriasia jos olisi kerennyt ottamaan sen oman tassunjäljen. Mutta en kerennyt.

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 18.10.2012 klo 00:09  
+
0
Laitan sulle Asiallinen yksäriä!

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 15:36  
+
0
Eilen vähän kuvitettiin yläselkää lisää. Parin viikon päästä jatketaan, ku oli aika vähän rajallinen, ni ei ehditty värittää. Vähänkö ootan että toi on valmis :) aihe on niinkin eriskummallinen kuin ruusu. Mulla siis ennestään on tuolla yläselässä mun vanhempien horoskooppimerkit yhdistettynä, siihen ympärille sit kukkahärdelliä.
Mutta että osaa olla ärsyttävä paikka rasvata! Tarvis jonku sortin jatkokäden avuksi.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 24.10.2012 klo 19:15  
+
0
Olemme parantuneet


Tosta ei saa kyllä hyvää kuvaa koskaan, kun vähänkin "väärä" kuvakulma saa Armaksen pään näyttään epämuodostuneelta. :nauru: Mutta niin ne tatskat elää :)
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 22:37  
+
0
Tuli tuossa mieleen että pitääpä laittaa pien gallup pystyyn, ettäjotta kuin teillä on noi tuoreet tattoot kutissu?
Ku lukee toisaalla tatuointikeskusteluja, ni monet sannoo että se kutina on aivan kamalaa. Miks mulla ei kutise missään vaiheessa :kieli: vaikka ei se kyllä varmasti haittaa vaikkei kutisekaan.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 22:39  
+
0
^ Mulla kutisi pari ekaa päivää, mutta sitten loppui :hymy:

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 22:39  
+
0
^Kutisi ihan kauheasti! Piti oikein kehitellä jotain hyviä apuvälineitä, millä läpsi leimaa niin, että se kutina hävisi ees hetkeksi.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 18:15)