Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 35

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 22:43  
+
0
Ei mullakaan oo kutissu yhtään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 23:09  
+
0
Mulla on kutisseet, ja on pitänyt läiskiä välillä olan takaa että loppuisi se syyhyäminen. Ei se vaihe onneksi kauhean kauaa kestä, muutaman päivän. Yöllä oon paria kuvaa joskus unissani vähän kynsinyt siitä päätellen, että kynsien alla on aamulla ollut mustaa töhnää. Jos niitä meinaa enemmänkin nukkuessaan raastaa niin kannattaa pistää vaikka jotkut rukkaset näppeihin. :nauru:

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 23:16  
+
0
Mulla kutis tosi vähän. Mä kyl aika ahkerasti rasvasinkin sitä Bepanthenilla pari viikkoa, niin ei päässyt kuivumaan. :)
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 23:29  
+
0
Kyllä mäkin sellasia rasvakerroksia pistin, et oksat pois. Ei vaikuttanut se siis ainakaan mulla.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 26.10.2012 klo 23:46  
+
0
Mulla kutisi ensimmäinen kuva aivan jumalattomasti, omaa vikaa tosin. Ostin rasvaa jolle olinkin allerginen :ttou:

Seuraavan kuvan kanssa jännäsin sitä tulevaa kutinaa kamalasti, eikä se sitten edes kutissutkaan, kun rasva oli sopivaa ja sitä oli riittävästi.

Pian uutta mustetta ihoon, ei malttaisi odottaa enää :jjei:
Varjo 12/2010 ♥

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 00:17  
+
0
Ite oon rasvannut sekä bepanthenilla että helosanilla, eikä rasvalla ole ollut kutinaan vaikutusta. Oon myös läärännyt rasvan kanssa sen verran ettei kuva ole päässyt kuivumisenkaan takia kutkuttamaan. Se ihon paraneminen sen saa mulla aikaan, ja se on vaan kestettävä.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 09:49  
+
0
Mulla ei oo mikään kuva pahemmin kutissu, ainakaa muistaakseni :nauru: Sen kyllä muistan, että läiskiä sai välillä, mut ei nyt mitenkää hirveissä määrin.
Eniten kyllä vihaan paranteluvaiheessa sen rasvan tarttumista vaatteisiin ym. Tästä syystä en varmaan koskaan pysty ottamaan tatuointia selkään, ellei satu olemaan kesä ja kaapissa läjäpäin tuubitoppeja :D
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 14:41  
+
0
Hirveä tatuointikuume ! Mietin, pitäiskö käydä jotain pienempää juttua ottamassa, että sais ensalkuun vähän tuntumaa siihen neljän tunnin keissiin.. :nauru: Ja pitäiskö käydä jo nyt kun marraskuun tuet tulee, hmm..
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 18:10  
+
0

hypophrenia kirjoitti:

Eniten kyllä vihaan paranteluvaiheessa sen rasvan tarttumista vaatteisiin ym. Tästä syystä en varmaan koskaan pysty ottamaan tatuointia selkään, ellei satu olemaan kesä ja kaapissa läjäpäin tuubitoppeja :D



Mulla on just pahimmoilleen tossa yläselässä, kutakuin lapojen kohdalla :nauru: ja jep, on tosi kiva läträtä rasvan kans ja pistää sit vaatetta päälle..

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 18:50  
+
0
Tammikuussa oisi tatska messut täällä niin oon tässä aatellu jos rahaa laittas vähän syrjään ja ottais vihdoin ja viimein ne kuvatukset:)

Ja kysymys kuuluukin millä mä saan parhaiten kotikonstein kissojen tassun jäljet otettua? Silleen nopeesti ja kivuttomasti:D Tylsä ja käytetty idea kyllä, mutta en oikein keksi muuta millä sais noi kissat ikuistettua kun en vielä halua isompaa tatuointia.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 18:59  
+
0
^ Mulla on itellä sellaista mustaa naamiaisiin tarkoitettua kasvomaalia, ajattelin sillä ottaa joskus Notten tassun. Jos sitä kerta voi ihmisiholle laittaa, tuskin koiran tassu ehtii siinä myrkyttyä kun hetkeksi maalaa ja painaa paperille.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 19:59  
+
0
^Jotain tommosta vois kokeilla kun meinaa toi vesiväri vaan levitä.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

creek

creek
Viestimäärä: 1221

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 27.10.2012 klo 20:44  
+
0
Mä otin oman koiran tassun kuvan sormiväreillä.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 18:34  
+
0
Mä taas haluaisin hirveesti mun omasta tatuoinnista eroon. Mulla on alaselässä tollanen lohikäärmetribaalijuttu, niin tyypillinen tatuointi. Haluisin sen pois ja tilalle jotain jolla ois enemmä tarkotusta kuin "jee täytin 18 pakko saada heti tatuointi"..

Mun lähellä oleva tatuointipaikka sanoo sivuillaan että maksais 50-150e per kerta. Ja tarvii keskimäärin 3-8 kertaa.

Onko se noin "halpaa" oikeesti nykyään? Mä oon luullu että puhutaan tyyliin tonneista..

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 18:45  
+
0
^ Niin siis puhutko tatuoinnin poistosta kun viittaat noihin hintoihin? Osaava tatuoija tekis sulle varmaan mieleisen peitekuvan jos se on vaihtoehto.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 18:48  
+
0
^Toi mun on sen mallinen ettei sitä oikeen saa peitettyä ilman että koko alaselkä on sitten tatuoitu. Ja sellasii paksuja tummia viivoja etten usko että siitä sais kovin nättiä, tai ainakaan sellasta kun haluan. :eitietoo: Mieluummin siis kokonaan pois joo.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 22:42  
+
0
^Jos sulla on kovin paksuja viivoja, niin ei taida tulla kovin nättiä jälkeä poistamallakaan.:neutral: Käy näyttämässä ja kysy mitä mieltä ovat.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 28.10.2012 klo 22:54  
+
0
Joo, täytynee käydä näyttämässä ja kysymässä mitä mieltä ovat. Kovasti vaan mainostavat että kaiken saisivat pois kunhan tarpeeks monta kertaa käy, eikä pitäis jäädä mitään jälkiä. Katotaan, voi olla että toteen kuitenkin että antaa olla, muistohan sekin on. :nauru:

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 29.10.2012 klo 14:34  
+
0
^ Onhan vaihtoehtona sekin, että kävisit poistattamassa sitä ja sitten kun kuva on haalentunut, otat päälle peitekuvan? Jos jälki jää mielestäsi huonoksi. :hymy:

Osaavia tatuoijia kumminkin on, eiköhän sullekkin saataisi ihan kohtuullisen kokoinen siitä loppujen lopuksi.

lufas

lufas
Viestimäärä: 7

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 30.10.2012 klo 01:52  
+
0
Pakko ryhtyä tännekin angstaamaan.
Byää, mä tahdon mun handwebin takaisin. Se ehti just parantua kunnes tuli niin iso tarttumiskriisi että oli pakko heittää menemään. Onnistuin tartuttamaan sen joka paikkaan ja mun oli koko ajan pakko lähmiä sitä, niin totesin että ehkä parempi ettei se roiku siinä riesana.
Nyt tekis mieli ottaa se takaisin, mutta joo. Ei ehkä kumminkaan toimis...
seropinarttu Scotty
vkh tv uros Pumpkin's Splice "Juno"

blogi: Liikerin Luolassa

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28175
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 18:30)