Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34 35

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 20:16  
+
0
^ Tuskin, hänen mielestään kaikki on rumaa ja hirveää mikä ei miellytä omaa silmää. :roll: Onneksi ite tykkään vaikka miun ulkonäkö näyttää joidenkin persusta hiertävän.

Tässäpä vielä se kuva :hymy:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 15.04.2015 klo 20:33  
+
0
^ No höh! :roll: Must toi kuva on ihana ja oot tosi nätti. :ylpea:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 16.04.2015 klo 06:24  
+
0
Kiitos kehuista :kumarrus:. Mulla oli järjettömän taitava tatsaaja, joka luki ajatuksia :D

Ja voi luoja mmaijan isää :eek: toi kuva on saoraan upee, ei isä voi olla noin tökerö.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 16.04.2015 klo 07:54  
+
0
mmaijan isä tarvii siis kyllä silmälasit ja jos on jo, niin sit olis päivityksen paikka!

Nyt on jo homma edennyt siihen saakka täällä, että tapaan tatuoijan lauantaina, jolloin hän piirtää ja sit sunnuntaina tai maanantaina se ikuistetaan iholle... iik!

Tokyan eläinhiha on hieno!

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 16.04.2015 klo 08:37  
+
0
mmaija on todella kaunis, elä kuuntele isäsi höpötyksiä :love:

Taas järkyttävä tatskakuume, vaikka edellisen otosta ei oo muutamaa kuukautta enempää. Mun tatuoija on sellainen, että sille voi oikeastaan heittää minkä idean vaan, niin se tekee siitä just mun näköisen. Tuon sulankin se piirsi suoraan mun iholle, sen kummempia luonnoksia väkertämättä :nauru: Loppuun kysäs vaan että onko hyvä.

Half sleeve on kyllä mun kaukainen unelma, harmi kun tuo parempi puolisko ei kuulemma oikein tykkäisi ajatuksesta :nauru:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 16.04.2015 klo 09:54  
+
0
Hoh no kiitti kaikki, oon kyllä tottunut tuon juntin isäukon typeriin kommentteihin, mutta nyt kyllä vähän kävi inhottamaan. :ylpea: Laitetaanpa vielä toinen kuva missä tuo tatska oikeasti edes näkyy kunnolla, ei tässäkään kokonaan koska miulla ei näköjään ole koneella sellaista kuvaa missä tuo näkyisi.



muoks. Löysinpä yhden missä etupuolikin näkyy
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.04.2015 klo 09:56)

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 16.04.2015 klo 11:02  
+
0
Mmaijan kuva ja nainen itse on oikein nätti - ja eikös sitä sanota että suku on pahin.

Mullahan on jalkapöydissä äitelle ja isille otetut kuvat ja iskän kommentti oli hyvin rauhallinen "hyi helvetti". Se nyt vaan ei pidä tatuoinneista ja se hälle suotakoon, vaikka vähän epäilenkin että tossa oli jotain lakonista huumoria mukana. Muita kuvia ei ole kommentoinut paitsi yläselän "sulla on jotain tossa selässä". Joo niin on, tollanen melkein kahden kämmenen kokoinen läntti.

Äitikään ei liiemmin tatuoinneista välitä, mutta oli ihan tulessa kun äitelle omistettu kuva oli oikeassa jalassa. En tiedä onko mun vasen jalka jotenkin huono :nauru:

Nää on näitä. Onneks yks työkaveri silti kertoi joskus vuosia sitten, että noi tatuoinnit ei lähde sitten pois.
spn -13
broholminkoira, uros -16

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 01.05.2015 klo 12:43  
+
0
Tässä kuvaa mun BlackBird-lintusista. Kuvassa tuoreeltansa kauniin kanalihaisella kätösellä. Ehkä jatkan tuota kuvaa vielä jotenkin, kasvillisuutta ympärille tai geometriaa tai molempia... ;D

iisamai

iisamai
Viestimäärä: 201

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 02.05.2015 klo 10:52  
+
0
^ Ompa kaunis! Tulee tuosta toteutuksesta mieleen ihan linoleikkaus- ja puupiiros-työt. :hymy:

Meillä on äiti ollut aina vastaan lävistyksiä ja tatuointeja, enkä aikoinaan uskaltanut kertoa ensimmäisestä kuvastani vaikka ihan aikuisiällä sen kävin otattamassa, koska kunnoitus häntä kohtaan on suuri. Silloin kun asia sitten äidilleni paljastui, niin odotin suurempaa saarnaa tyyliin "tuota sinä kannat nyt sitten hautaan asti ja ajattele miltä näytät vanhana" yms., koska siskon ottaessa alaikäisenä nenänlävityksen ilman lupaa tuli siitä tiukkaa palautetta ja päivittelyä. Mutta ihmeen rauhallisesti äitini otti asian ja tuumasi, että olisihan tuo pitänyt arvata että menet tuollaista tekemään ja juuri tuollaisen kuvan hän kuvittelikin minut ottavan (siis tassutatuointi oli kyseessä). Kuva ei myöskään ole iso tai häiritsevästi näkyvällä paikalla, niin eipä siitä provosoidukaan.
Jonkun verran hänellä on myös asenne lieventynyt noita kohtaan kylläkin, kun on tajunnut ettei kaikki kuvat ole niitä stereotyyppisiä selän peittäviä pääkalloja ja että tatuoinnit voi olla todella nättejäkin. Plus että niitä voi olla ihan kenellä vaan, eikä kenenkään luonne nyt muutu siitä jos joku kuva on iholla. Kertoilikin tuossa vähän aikaa sitten, että hänen entinen työkaverinsa oli esitellyt omia tatuointejaan, joita tämän työkaverin tytär oli tehnyt. Ja ihan nättejä kuulema olivat olleet. :nauru:

Mulla taas alkaa tatuointikuume nostaa päätään, mutta rahallisista syistä ei nyt passaa yhtään kuvaa ottaa. Mutta kyllä sitä hyvää jaksaa taas odottaa. :hymy:
Slkn Kuura
Slkn Pihka (sij.)

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 21.05.2015 klo 20:09  
+
0
Rikotaan piiiiiiitkä hiljaisuus tähän ketjuun :heiluti:
Pakko hehkuttaa kun uskaltauduin käymään ottamassa traguksen takaisin! Mulla on aikanaan kyseinen lävistys ollut, mutta otin sen sitten vuosia sitten pois kun otti ja ärtyi jostain eikä tahtonut parantua. Reilu viikko sitten marssin takaisin lävistämöön ja aiai kun oon tyytyväinen :love: Eikä muuten edes sattunut yhtään niin paljon kun muistin!
Tähän mennessä ei vielä ole ollut mitään ongelmia yhteiselon kanssa, se ei vuoda eikä oo kipeä. Välillä kyllä tuota nipukkaa lävistyksen ympäriltä kutittaa ihan pirusti... Mikäköhän siihen voisi olla avuksi? Ideoita?

mmaijalla ja ellikeksillä on aika kivannäköiset leimat!
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 28.07.2015 klo 16:12  
+
0
Onko täällä ketään, kellä olisi microdermal(eita) rintakehässä? Miten ovat pysyneet, jäävätkö helposti kiinni esim. kaulahuiviin? Googlettamalla löytyy aika paljon kokemuksia, joissa se pohjakappale kasvaa herkästi ulos ihosta, onko tästä kokemuksia/vaikuttaako oma toiminta tähän millään tavalla? Joko en osaa googlettaa oikein/valita oikeita hakutuloksia, tai tulokset ovat tosi vaihtelevia. Polttelisi vähän ottaa, alkuun halusin kaksi päällekkäin tuohon rintojen välin yläosaan, mutta se vaatisi ehkä vähän enemmän täytettä rintavarustukseen näyttääkseen hyvältä :nauru: nytpä mietityttää siis kolme viistosti rinnakkain tuohon lapaluun alle tavallaan... Mulla on ainoastaan korvikset, joten olen vähän ulapalla kaikista tällaisista :shifty:

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 29.07.2015 klo 08:35  
+
0
Upea tuo Ellikeksin lintu. Asettelukin on juuri nappiin!

Rakas edesmennyt Dante. J-P Wikmanin käsialaa.



nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 12:38  
+
0
^Kiitti nimivinkistä! Terveisin Muotokuvat kiinnostaa.

Muuten jännä kun näen ton hienon kuvan Dantesta näin intternetissä vaikka ollaan nähty noin sata kertaa. Toki sulla on ollut 99% ajasta takki päällä sattuneesta syystä :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 13:01  
+
0
Raimundon tatsa on upee! Ja J-P ehottomasti suomen parhaimpia realistisen kuvan tekijöitä :kumarrus:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Raimundo

Raimundo
Viestimäärä: 144

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 15:19  
+
0
JP on kyllä mieletön taituri! Toivottavasti seuraavakin häneltä.

Nauris, joo toi on ollut jo kohta pari vuotta :)
Vähän sama tilanne, kun treenikaverit ottaa pipat pois talven jälkeen: "Kuka toi on?!!" :nauru:

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 17:39  
+
0

Angat kirjoitti:

Onko täällä ketään, kellä olisi microdermal(eita) rintakehässä? Miten ovat pysyneet, jäävätkö helposti kiinni esim. kaulahuiviin? Googlettamalla löytyy aika paljon kokemuksia, joissa se pohjakappale kasvaa herkästi ulos ihosta, onko tästä kokemuksia/vaikuttaako oma toiminta tähän millään tavalla? Joko en osaa googlettaa oikein/valita oikeita hakutuloksia, tai tulokset ovat tosi vaihtelevia. Polttelisi vähän ottaa, alkuun halusin kaksi päällekkäin tuohon rintojen välin yläosaan, mutta se vaatisi ehkä vähän enemmän täytettä rintavarustukseen näyttääkseen hyvältä :nauru: nytpä mietityttää siis kolme viistosti rinnakkain tuohon lapaluun alle tavallaan... Mulla on ainoastaan korvikset, joten olen vähän ulapalla kaikista tällaisista :shifty:



Kolme kertaa ollut. Ensimmäinen pysyi hyvin kunnes jäi turvavyöhön kiinni ja sehän repäisi koko hela hoidon mennessään. Sen jälkeen otin kaksi kertaa uudestaan, mutta kasvoi aina vaan ulos. Mulla oli juurikin tossa rintojen välissä. En osaa sanoa olisko laittajalla tän kanssa jotain tekemistä? Ekan otin eri paikassa mitä noi kaks muuta ja se ei myöskään sattunut yhtään niin paljon kuin tuolla paikassa missä otin kaksi jälkimmäistä. :eitietoo:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 17:44  
+
0
Realististen kuvien tekoon voin kyllä myös suositella tuota lankomiestä. Tekee komeita kuvia :hymy: Kuvia löytyy tuolta sivuilta. Tosin tatska-aikaa joutuu odottamaan tovin, kun on niin buukattuna.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 18:06  
+
0
^ Olipa kyllä päheitä! Tosi taitavaa työtä.
Kuten on toi Raimundonkin kuva, todella hieno!
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 19:03  
+
0
No jo oli Ravi-Lassillakin hienoja töitä! Rahaa ei kyllä oikein itsensä kuvittamiseen tällä hetkellä ole, mutta hyvähän se on katsoa etukäteen tekijöitä. Vähänniinko koirakaupoilla.. :shifty:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 30.07.2015 klo 23:03  
+
0

Angat kirjoitti:

Onko täällä ketään, kellä olisi microdermal(eita) rintakehässä? Miten ovat pysyneet, jäävätkö helposti kiinni esim. kaulahuiviin? Googlettamalla löytyy aika paljon kokemuksia, joissa se pohjakappale kasvaa herkästi ulos ihosta, onko tästä kokemuksia/vaikuttaako oma toiminta tähän millään tavalla? Joko en osaa googlettaa oikein/valita oikeita hakutuloksia, tai tulokset ovat tosi vaihtelevia. Polttelisi vähän ottaa, alkuun halusin kaksi päällekkäin tuohon rintojen välin yläosaan, mutta se vaatisi ehkä vähän enemmän täytettä rintavarustukseen näyttääkseen hyvältä :nauru: nytpä mietityttää siis kolme viistosti rinnakkain tuohon lapaluun alle tavallaan... Mulla on ainoastaan korvikset, joten olen vähän ulapalla kaikista tällaisista :shifty:




Mulla oli solisluiden alla. Toinen ankkuroitu toiselta puolelta nätisti mutta toiselta puolelta sitten alko tunkee ihon läpi ulos. Toinen ei ees ankkuroitunu vaan kasvo heti ulos. Oma toiminta vaikuttaa niin että alussa sitä lappua on hyvä pitää päällä pitkään että se tavallaan painaa korua alas. Toki sitä vaihdetaan ja itse lävistys huuhdellaan vedellä. Mahdollisimman vähän räpläämistä jne. Mulla ei ois kaulahuivi häirinny mutta urheilurintsikat ei ois ollu enää mahdolliset..
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

  Siirry sivulle: 1 ... 32 33 34 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 12:00)