Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 31.07.2015 klo 07:56  
+
0
Kellään täällä nännilävistystä?

Kiehtoo itseäni tosi paljon, mutta oon miettiny esim. paranemisprosessia ym muuta paljon. Kuinka paranemisvaiheessa rintaliivien pito onnistuu normaalisti, tulehtuuko lävistys tai kasvaako ulos kuinka helposti?

Jos sitä joskus uskaltautuisi.. :shifty:
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 31.07.2015 klo 11:35  
+
0
^Mulla on! Ollu jo öööö, 6 vuotta. Ekan päivän-pari se kuumotti jonkun verran, jollon mieluusti hengas täysin yläosattomissa jos oli mahdollista, mutta ei rintsikoiden pitäminen pahaa tehnyt.
Uloskasvamisesta ei oo mitään tietoa, oma ei ainakaan oo missään vaiheessa näyttänyt ees merkkejä sellasesta. Lävistäjän sanojen mukaan ekan puolen vuoden aikana on suurin riski, että lävistys tulehtuu. Mä en muista että olis ollut ollenkaan arka tai mitään. Toki toi vieläkin välillä erittää kudosnestettä, mikäli sen tölväsee johonkin oikeen kovaa tai jos se jää kiinni johonkin.

Suosittelen kyllä ottamaan! Nännilävistys on yks omista lemppareista, vaikka se ei muille näykään. Varmaan myös viimenen jonka ikinä suostun ottamaan pois :nauru:
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 31.07.2015 klo 11:43  
+
0
Mullakin on kans ollut nännilävistykset muutaman vuoden nuorempana. Oli maailman parhaat lävärit noinniinq ulkonäöllisesti, mutta otin lopulta pois kun en oikein oppinut elämään niiden kanssa :nauru: Aina niissä oli joku hiusharja tai vastaava telominen :nauru: Kauanhan ne paranee suhteessa vaikkapa kielikoruun ja musta tuntui ettei ne jotenkin ikinä ottaneet asettuakseen kunnolla. Mutta järjettömän siistithän ne oli!
spn -13
broholminkoira, uros -16

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 31.07.2015 klo 11:53  
+
0
Mullakin on ollu nännärit ja ne oli vielä normia paksummat yllytyksen uhrille :nauru: Ei kasvanut ulos, tai tulehtunut, paranemisprosessi oli ehkä hitusen pidempi ja niin kuin Tokya sanoi, niin toisinaan tölväisyt kirpas alkuvaiheessa. Mä poistin omani, kun raskaus oli tarpeeksi pitkällä yli 8vee sitten.

Mun poskilävistyshinku ei oo hävinnyt, mutta ois ehkä kannattanut töitten kannalta ottaa ne jo alkukesästä. Hingun laimenemista siis odotellessa :viheltel:
Shibatrio <3

ccorr

ccorr
Viestimäärä: 214

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 01.08.2015 klo 15:05  
+
0


Näkyyköhän tää oikein. Tämmösen otin toukokuulla. Kuva on otettu just valmistumisen jälkeen että ei paras mahdollinen, mutta paremman puutteessa :D

Tokyan sleeve on kyllä upee (nyt vasta katoin tätä ketjua tonne taaksepäin :nauru:) ja ellikeksin ja Raimundon kuvat! Tosi hyvin tehtyjä!
All you need is love... And a dog.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.08.2015 klo 15:10)

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 07.08.2015 klo 14:27  
+
0
Kiitos norah ja Aduro. Ehkä mä nyt vaan maltan mieleni asian suhteen, kun tuntuu näitä kommentteja olevan enemmän kuin niitä positiivisia :ylpea:

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 21.08.2015 klo 20:31  
+
0
Just käytiin tänään kaverin kanssa ottamassa nännilävistykset tosi ekstemporee! (Tyyliin ajeltiin Helsingin neljän ruuhkassa lävistysputiikin ohi ja päätös syntyi siinä hetkessä, että käydään nyt ottamassa.) En kyllä ottanut molempiin, enkä varmasti olisi pystynytkään, sen verran kirpas. Enpäs oo hetkeen tuntenu noin prkleellistä kipua. Laitosta on semmoinen neljä tuntia aikaa, ja vieläkin välillä tulee semmosia kipuaaltoja, että vahingossa tulee huudettua ihan ääneen. Mut kuten lävistäjä sanoi, kaikille aika yksilöllistä. Odottelen kovasti että kipu lakkaa kokonaan ja sitten pääsen nautiskelemaan mun uudesta mageesta lävistyksestä josta haaveilin vuosia! :aurinko:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.08.2015 klo 20:32)

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 04.09.2015 klo 15:59  
+
0
Mulla on nännärit molemmissa, olleet 9-10v.
Ainoa minus on, että muutaman kuukauden päästä laittamisesta ottivat jostakin metallikomponentista huonoa ja sillon tulehtui/vat lievästi, eli nänni alkoi erittää lävistyksien kohdalta, oli arka ja turvonnut.
Vaihdoin muovitappeihin ja ongelma hävisi.
Vaihdoin jossain vaiheessa uudelleen metallisiin, mutta sama ongelma ilmeni jonkun ajan päästä uudelleen.
Nyt mulla on kirkkaat muovibarbellit joiden päissä sit metallipallot kivillä :)
Ulos eivät ole kasvaneet ja nätiltä näyttävät.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 11.11.2015 klo 03:41  
+
0
En malta oottaa että veronpalautukset tulee, niin pääsen monen vuoden haaveilun jälkeen ottamaan taas tatuointeja! Mulla on siis ruma "teini"tähti selässä, 1kpl, aattelin vähän sitä muokata ja ottaa janaan neljä tähteä lisää. Toiselle puolelle selkää kelasin sitten ottaa sulan, ja roomalaisin numeroin mun isän kuolinpäivän. Aattelin tota sulkaa vähän eri tavalla, mutta mun veljellä just mun isän kuolinpäivä tolleen numeroitu niin aattelin et voishan se itellekin olla kiva tapa "muistaa" sitä.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.11.2015 klo 04:15)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 11.11.2015 klo 19:11  
+
0
^ Mun mielestä noi on kivoja tollaset sukulaisten muistamis-tatskat, lukiokaverilla oli molemmissa jalkapöydissä kyyhkyset läheisten isovanhempien muistolle. Sisko on pitkään miettinyt ottavansa poikaansa symboloimaan jonkun kuvan (ei hätää, poika on elossa ja kaikki hyvin :nauru:, sisko haluaa muuten vaan jonkun kuvan ja siihen yhdistetyn syntymäajan).
Ja sulathan näyttää aina hyviltä, itelläni on niskassa/yläselässä keskellä riikinkukon sulka (joka tarvis kyllä jo lähivuosina hieman värin vahvistelua). :peukku: En sillon tatuointia ottaessa halunnut mitään tiettyä eläintä symboloimaan eläinrakkautta, ja riikinkukon sulalla on muitakin merkityksiä läheisiin liittyen.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 12.11.2015 klo 15:02  
+
0
Kävinpäs viikko sitten taas neulottavana pitkästä aikaa, mullakin vanhoihin kuviin tehtiin vähän lisää kuvaa/piristystä. Peitekuvaa ei ollut tarkoituskaan tehdä, mutta tatuoija lisäsi sitten vanhaan vähän valkoista keventämään kuvia ja lisäämään yhtenäisyyttä lisättyyn materiaaliin.
Mustiin tassu/sydän-kuvioihin (liene noita voisi tribaaleiksikin nimittää, en tiedä, en ole itse niitä koskaan sellaisikis mieltänyt) tehtiin ympärille värilliset lemmikkikukkakehät.

Olin pitkään jo tahkonnut lisäkuvaa koska mielestäni olivat vähän turhan irtonaisen/vajaan näköiset, enkä ollut ihan 110% tyytyväinen siihen kuvan laatuun/siihen miten se parani.
Ko. kuvat liittyivät myös vahvasti tavallaan negatiiviseen elämäntilanteeseen ja lemmikkikukilla sen kirjan kannet tavallaan pistettiin kiinni ja voi muistaa vain hyvällä :) meneepäs tama nyt hirveän runolliseksi...

Eniveis, kuva on nyt niin vahvassa parantumisvaiheessa että mitään kuvia viitsi edes laittaa :D mutta olin kyselemässä että mites kun pääsen tästä "monta-kertaa-bepanthenia/pv" jaksosta eroon, haluaisin rasvailla kuvaa kuitenkin vähän ahkerammin sen arimman paranemisvaiheen jälkeenkin mutta bepa on kyllä todella heviä kamaa meikäläiselle, mulla on joka vaate, sohva, tuoli ja sänkykin rasvassa vaikka rasvaan kuvan todella ohuella kädellä.

Notta mitä muu porukka on käyttänyt/käyttää rasvaukseen kun pari ekaa kriittistä viikkoa on kulunut?

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 12.11.2015 klo 15:05  
+
0
^ Mä oon käyttänyt aina Helosania. Siis ihan alusta asti, sitä on heti studiolta lähtiessä lätkästy kelmun alle. Sitä aion jatkossakin käyttää :)

EK05

EK05
Viestimäärä: 128

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 12.11.2015 klo 15:22  
+
0
^

Mäkin käytin sitä silloin kun ensimmäisen kuvani otin elikäs melkein 12v sitten, mutta sittemmin Helosan on poistunut kaikista saamistani hoito-ohjeista ja mitä itsekin asiaa googlailin niin löysin tietoa, että rasvan koostumusta oltaisiin muutettu - ei ainakaan sisällä dekspantenolia (pantoneenihappo -> B5 vitamiini) kuten Bepanthen ja että FTAA ei suosittele Helosanin käyttöä. En tosin löydä FTAA:n sivuilta tätä kommenttia tai syytä, mutta Bepalla olen nyt mennyt kerta Helosania ei suosita käytettävän :(
Muistelen kyllä kaiholla Helosanin käyttökelposuutta, koska tahmatassuilu käy hermoille.

Tietysti Helosan voisi kelvata jälkihoitoon, kerta muukin normirasva
(Viestiä on muokattu torstaina, 12.11.2015 klo 15:32)

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 12.11.2015 klo 15:27  
+
0
Helosania oon joskus käyttänyt, sekä perusvoidetta ja nyt viimeksi sain mukaan törpön sellasta EasyTattoo rasvaa joka oli vähän kuin tujumpaa perusvoidetta ja pelitti ihan hyvin.
Pitäiskin saada nyt kuva otettua kun on parantunut.
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 13.11.2015 klo 09:19  
+
0
Jes leima-aika varattu kolmen viikon päähän! :) Sopivasti veronpalautuspäivä.. :viheltel:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 16.11.2015 klo 17:42  
+
0


Otin isänpäivälahjaks vihdoin isi-tatsan. Nyt on kummatkin vanhemmat olalla ♥.

Mä oon viimesen vuoden käyttäny jälkihoitoon hustle butteria, joka levittyy sairaan hyvin ja tuoksuu ihan taivaalliselta (ja on muutenkin parasta rasvaa IHAN KAIKKEEN :D).

Helosanissa tosiaan koostumus muuttu muutama vuos sitten ja käsittääkseni oikeen kukaan ei enää suosittele sitä.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

kianen

kianen
Viestimäärä: 46

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 21.11.2015 klo 02:56  
+
0
^ Hyvännäköiset! :peukku:



Ekat rustot plakkarissa. Tiistaina otettu, vieläkin selkeää turvotusta havaittavissa, kun molempia korvia vertaa takaa peilin avulla. Saapa nähdä minkä mittainen urakka mahtaa olla näiden paranemisprosessi. Korujakin taisi hulahtaa jo tilaukseen, mutta täytyy opetella tuijottelemaan näitä mälsiä palluraisia vielä reilu tovi.

Hoito-ohjeita näkyisi piisaavan joka lähtöön, toiset vannovat lämpimän veden nimeen, toiset keittosuolaliuoksen, joku teepuuöljyn, neljäs luottaa pyhään henkeen... Mulle taas lävistäjä lätkäisi Septidinin ja Basibactin nimet kuittiin. Septidinillä olen läträillyt vain hieman, kun kuulemma kuivattaa. Hanan alla huljutellut ja puhtain sormin pyöritellyt. Ja oikealla korvalla nukkunut. :hymy:
Welsh corgi cardigan "Kelmi" s. 15.6.2015
Marsulassa sheltie Mörkö ja peruaani Muksu

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 21.11.2015 klo 17:30  
+
0
Mulla on ollut iät ja ajat industrial ja se alkoi paranemaan kunnolla vasta kun sitä lakkasi hoitamasta :nauru: Lämpimällä vedellä kun suihkutteli kudosnestekokkareet niin sillä hyvä. Noita yksittäisiä rustoja en oo koskaan hoitanut sen kummemmin, ne on kylläkin ampumalla tehty niin hoituvat varmaan pienellä pyörittelyllä silloin joskus.
Rise to reset the world.

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Torstaina, 26.11.2015 klo 23:47  
+
0
Hei tää tarttis jeesiä! :hymy: Mulla välähti viime yönä ja päätin yhdeksi joululahjaksi ostaa lahjakortin tatskaliikkeeseen. Mutta! Mulla ei ole mitään käryä kuin paljon lahjakortille kantsii ladata. :nauru: Tottakai tatskan koko yms. speksit vaikuttaa asiaan, mutta olen itse pyöritellyt päässäni semmoista 100-150€ summaa..? Onko semmosesta summasta mitään iloa..?

Kun tottakai lahjansaaja voi sitten kompensoida omalla tilipussillaan jos päättääkin ottaa jotain koko selän kokoista statementia, mutta jos nyt puhutaan oletettavasti kylkeen tulevasta black and grey -tyyppisestä systeemistä, ei mistään ihan jätti isosta, niin kaipa tollakin summalla jotain saadaan aikaiseksi?

Tietty tatskaliikkeessä (kunhan sinne kerkeän) osaavat jotain summasta sanoa, mutta ajattelin täältä vähän mukavuudenhaluisena sohvalta huudella josko porukka voisi pistää jotain hintahaarukkaa että mitä lysti maksaa. :hymy:

(On tämä hintojen kysely siitäkin ihan hyvä, että josko ensi vuodelle saisi omalle ihollekin ekaa leimaa aikaiseksi :kieli:)
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Perjantaina, 27.11.2015 klo 01:04  
+
0
^ Riippuu tietty vähän paikkakunnastakin mutta esim. itsellä yks 15 x 15cm hyvin yksinkertainen tatuointi kustansi 80 euroa. Ohan se lahjakortti kiva potku jos himiksiä on, ja on valmis pistämään itsekin massia peliin sen verran että saa sellaisen mitä haluaa. :)
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

  Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 22:30)