Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 35

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 17:44  
+
0
Pitäisköhän ottaa tuo vertical labret siis, koska yleensä silloin kun NIITÄ HOMMIA pitäis välttää niin ukkoja tulee ovista ja ikkunoista...
Rise to reset the world.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 12.11.2012 klo 19:10  
+
0
^ "Sori nyt ei pysty, tää lävistys on edelleen parantumisvaiheessa." :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 13.11.2012 klo 12:41  
+
0
Huomasin muuten kivan pienen jutun, mulla on ilmeisesti mennyt kierteet rikki, koska en saa napakorua auki. Ei rullaudu mihinkään suuntaan, tongeilla en oo vielä koittanut.

Voi vattu.

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 25.11.2012 klo 11:16  
+
0
Mulla on haaveena ottaa nilkkaan pikkumyy tai Tiuhti ja viuhti tatuointi. :D siis kirjoista, ei niitä rumia. :)
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 25.11.2012 klo 16:06  
+
0
^Itse olen arponut Surkun ja Tiuhtin tai Viuhtin välillä :D

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Sunnuntaina, 25.11.2012 klo 22:03  
+
0
Tiuhti ja Viuhti vois olla vähän persoonallisempi kuin Myy. Surku olis kyl kans ihana. Muumeissa on kyllä niin loistavia hahmoja, niin mahti persoonia joihin on helppo samaistua, siksi jonkun muhun sopivan haluaisinkin.
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 14:21  
+
0
Toiveissa ja suunnitelmissa olisi saada toinen käsi melkein kokonaan tatuointien peittoon :shifty:

Ideoita ei vaan juurikaan ole :ttou:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 14:36  
+
0
Mulla olis miljoona ideaa, mut finanssipolitiikka ei suosi kuvien ottamista.

Yläselässä odottelee edelleen kuva pientä korjailua. Tai kokonaista muodonmuutosta.
Nyt oon tosin miettinyt lävistyksen ottamista, kun jouduin huulikorustani luopumaan. :( No, mielummin mä pidän hampaani kun korun.
Industrial on nyt vahvimmilla, kun en taida enää tällä iällä kehdata sitä vertical bridgeä ottaa.. :shifty:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 15:22  
+
0
Mulla on nyt tämä yläselkä väritelty 'täyteen' (ainahan sinne jotain lisää mahtus), helmikuussa ois sitten käsi vuorossa. Puolihihan tapaista ois suunnitelmissa :hymy:
Onneksi sitä on ollu kaukaa viisas ja säästäny kuvarahat valmiiksi, että sitteku se kipinä iskee ni saa iskeä ihan vappaasti :nauru:

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:14  
+
0

weebl kirjoitti:

Toiveissa ja suunnitelmissa olisi saada toinen käsi melkein kokonaan tatuointien peittoon :shifty:

Ideoita ei vaan juurikaan ole :ttou:


Nää tilanteet on justiin niitä miksi ihmiset jälkeenpäin katuvat tatuointejaan.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:17  
+
0
Saisinkohan mä veronpalautuksilla jatkettua mun Muumi-tatuointia. :mietiskel: Mukaan pitäisi saada ainakin Muinaismuumi, Drontti Edvard, Surku...
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:28  
+
0

Lurch kirjoitti:


Nää tilanteet on justiin niitä miksi ihmiset jälkeenpäin katuvat tatuointejaan.



Ai kun ei ole valmiiksi ideat valmiina? En mä välttämättä koko kättä, olkapäästä kyynerpäähän ainakin aluksi :)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:31  
+
0
Mä meen huomenna ottaan vähän väriä ihoon! Ihan pikkujutska tulee.

Hopeanuoli & Riki saa odottaa kavereita vielä hetken. :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:33  
+
0

weebl kirjoitti:

[quote=Lurch]
Nää tilanteet on justiin niitä miksi ihmiset jälkeenpäin katuvat tatuointejaan.



Ai kun ei ole valmiiksi ideat valmiina? En mä välttämättä koko kättä, olkapäästä kyynerpäähän ainakin aluksi :)[/quote]

Nimenomaan. Olkapäästä kyynerpäähän mahtuu kuitenki aika paljon..
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:49  
+
0
No en mä nyt ihan mitä sattuu siihen meinannutkaan ottaa :nauru: Tottakai pitää odotella kun tulee toteuttamiskelpoinen idea.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:49  
+
0

weebl kirjoitti:


Ai kun ei ole valmiiksi ideat valmiina? En mä välttämättä koko kättä, olkapäästä kyynerpäähän ainakin aluksi :)


Jep. Yleensä kun kuva otetaan sillä meiningillä että jotain pitää saada, niin siinä on melkoinen riski niihin huteihin jotka alkavatkin sitten myöhemmässä vaiheessa kyrsiä. Ja mitä isommasta kuvasta on kyse, sen todennäköisemmin niin käy jos aihe on joku katalogista napattu. Sleeve/puolikas on kuitenkin jo sen kokoinen tatuointi että se väistämättä näkyy usein, ja jos aihe ei ole itselle tärkeä ja merkityksellinen niin vuosien vieriessä siihen helpommin kyllästyy.

Jokainen toki tikkaa nahkaansa ihan justiin sitä mitä lystää, eihän se multa ole pois. Itsestä vaan tuntuu vähän hömelöltä ajatus että haluan koko käden täyteen mutta ei ole idean poikastakaan mielessä, koska itsellä ainakin se menee niin päin että ensin on joku idea, ja sitten suunnittelun ja luonnostelun myötä siitä ajan kanssa kehkeytyy tatuointi.

edit: Niin ja itsellä ainakin on vielä sekin, että senkään takia en halua ottaa mitään "merkityksetöntä" kuvaa, koska jos myöhemmin tulee joku järkevä idea mieleen ja sitä ei saa haluamaansa paikkaan jonkun paskakuvan takia niin sitten kyllä keljuttaa.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 17:51)

weebl

weebl
Viestimäärä: 4048

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:53  
+
0
Mulla on paljonkin juttuja mitkä on tärkeitä ja mitä en tulisi katumaan, mutta eri asia sitten miten ne saa (värikkääseen) tatuointiin mallattua.

hypophrenia

hypophrenia
Viestimäärä: 1231

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 17:59  
+
0
^ Ite oon ainaki tossa mallailussa onnistunu hyvin, kun kaikilla mun tatuoinneilla on jokin merkitys (ja seuraavillakin kuvilla tulee olemaan) mitä ei kyllä niinkään suoraan huomaa.

Sonik kirjoitti:

Mulla olis miljoona ideaa, mut finanssipolitiikka ei suosi kuvien ottamista.


Täällä sama ongelma ja oon sen varmaan liian monta kertaa tässä viestiketjussa jo maininnutkin.. :D Napalävistyskin ois hankintalistalla, mutta se syö sitte taas tatuointibudjettia, hmph.

Kuinka paljon porukalla muuten on menny rahaa tatuointeihin?
Multa kysytää tätä aika usein ja viiden kuvan hinta pyörii siinä reilun tonnin kieppeillä. Tosin yks kuvista on semmonen, että siihen on lisätty myöhemmin ympärille kaikkea härpäkettä eli tavallaan kuudesta kuvasta kyse. Isoin kuva kustans 400 € ja pienin 80 €. Ehkä vähän turha selostella tälleen kirjottelemalla, mutta kuvia en (ehkä) viitti laittaa kun paljastun sitten :D
"Tomorrow - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored."

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 18:05  
+
0

weebl kirjoitti:

Mulla on paljonkin juttuja mitkä on tärkeitä ja mitä en tulisi katumaan, mutta eri asia sitten miten ne saa (värikkääseen) tatuointiin mallattua.


No sittenhän sulla on ideoita. :wink:

Nedatt

Nedatt
Viestimäärä: 144

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 03.12.2012 klo 18:12  
+
0
^^ Keskeneräinen sleeve on tähän mennessä niellyt tonnin verran. Neljä pikkukuvaa on yhteensä kustantaneet noin 250€. Epäilen, että summa tulee vielä melkosesti nousemaan...

Yksi ilta tässä näin kuvan tatuoinnista, jossa oli ihan kamalan kaunis väritys.. Sain siitä viimeisen silauksen tatuointi-ideaan, jota oon jo pitkään pyöritellyt päässäni! Nyt kun vielä säästäisi rahat ja kävisi varaamassa ajan :hymy: Vielä kun saisin samanlaisen ahaa-elämyksen käden jatkon suhteen.. Onneksi ei ole kiire mihinkään!

edit// väksy
lbu Lionel 3/2012
- nettta.net
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.12.2012 klo 18:13)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:15)