Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 15.10.2012 klo 19:55

Tatuoinnit ja lävistykset 2

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 35

sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 05.01.2013 klo 21:06  
+
0
^ Kivasti toteutettu kettu!
Team Puikkonokat & Läskipäät

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 05.01.2013 klo 21:09  
+
0
^ Eikö vain! :hymy:

Jaijah, uups, sorry. :nolo: Mitenhän mä tuon sitten voisin muotoilla, ettei mee sääntöjen vastaiseksi..

Saako sitten kirjoittaa, että mikäli jollain olisi mielenkiintoa jotain tuollaista suunnitella, voi heittää yksäriä? :shifty:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


sufi

sufi
Viestimäärä: 639

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 05.01.2013 klo 21:37  
+
0
^ Mä rupesin jo miettimään, että mitä hittoa sä oot kirjottanu, kun tolleen sait huutia :nauru:
Team Puikkonokat & Läskipäät

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 05.01.2013 klo 21:44  
+
0
Johin kettutatska halulle suuri peukku! :peukku:
Multahan löytyy kädestä tällänen (kuva on tosi huono ja otettu sillon kun tatska oli ihan tuore)

Tiistaina saan tietää koska hakataan lisää ja kuinka isosti :3

//oho, olin ihan väärällä sivulla, väksyt poistettu
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.01.2013 klo 21:45)

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 16:49  
+
0

Joh kirjoitti:


Lisäksi oon miettinyt väriä, kun en tiedä haluanko sitä mustana. Oiskohan pinkki ihan sairas idea? :nauru:


Ei mikään väri ole liian sairas jos ite tykkää! :nauru: Voisihan sitä pinkkiä vaikka vähän boostata mustalla esim. ääriviivoissa tai jotenkin, jos se kuva tuntuu pelkästään pinkkinä liian mielenvikaiselta.

Itseä harmittaa kun yhden tatuoinnin punaisella tehdyt yksityiskohdat ovat oikeasti aika reippaasti ihosta koholla, ja kutisevat. Huomenna oon menossa käymään studiolla niin siinä samalla pitää vähän näyttää tuota ja kysyä että onko mitään tehtävissä. Harmittaa sen takia, että mieluusti ottaisin tuleviinkin kuviin punaista, mutta jos se reagoi noin niin ei ainakaan tuolla samalla värillä varmaan sitten uskalla tuhrata. :neutral: Jännä kyllä sinänsä, että mulla on niskassa jollain kiinalaisella ydinjätevärillä tehty punainen tatuointi, joka ei ole koskaan oirehtinut mitenkään. Tuo punainen vaan tuntuu olevan aika murheenkryyniväri, kun se on monilla muillakin kuulemma temppuillut.
Tai sitten vaan sitkeästi otan tuleviinkin kuviin punaista ja olen ylpeä 3D-tatuoinneistani.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 17:46  
+
0
^^ Onpa kiva! :hymy:

Kävin tänään Oulussa korjauttamassa yhtä kuvaa, ja juttelin artistin kanssa tosta kettujutskasta. Aikoi suunnitella mulle jotain kuvaa, jännää! :hymy:

Lurch, joo, pitää kattoa mitä keksin sen kanssa. :nauru:

Ja tuo punainen väri tuntuu tosiaan olevan sellainen, että moni reagoi. Mulla on yhdessä tatskassa kanssa punaista, ja sekin välillä kutisee tosi paljon ja nousee koholle.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 18:01  
+
0
Mulla on useammassakin värikuvassa punaista, mutta tuoreimpaan punaiseen halusin jonkun uuden merkin kirkkaampaa sävyä --> virhe, käsi puski mätää oikein huolella ja osasta lähti väri melkein kokonaan. Annettiin parantua ja väritettiin tutulla vanhalla päälle. On vieläkin aika kärsineen näkönen ja pitäis värittää. Yllätti kyllä kun ei mullekaan aiemmin ole tullut mitään.
A house is not a home when I'm alone here....

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 21:42  
+
0
Mulla on punainen toi yläselkä, eikä siinä mittään häikkää oo. Ihan tasanen, 'huomaamaton' joka kohdasta. Siis ettei oo koholla tai mitään.

Mä saan uutta kuukauden päästä. :aurinko:

krista

krista
Viestimäärä: 421

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Maanantaina, 07.01.2013 klo 22:15  
+
0
Oon mä kans. Mulla oli napakoru poissa pari viikkoa ja se oli ehtiny jo jotenki kuroutua pikkusen umpeen(napakoru on roikkunu mulla kuitenki vajaat 5 vuotta). No, minä näppäränä tyttönä steriloin napakorun töissä ja sitte survasin sen takasi paikoilleen. Pari päivää oli vähä arka, vähä niinkuin silloin kun sen otti, mutta nyt se on taas normaalin tuntuinen ja reitti on taas auki :nauru:

ps. ens kuussa lisää väriä nahkaan :jjei:
Jackrusselinterrieri ♀ 3/2011

I'm well aware I'm not everyone's cup of tea.. I'd rather be someone's shot of tequila anyway.

Piksi

Piksi
Viestimäärä: 685

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 08.01.2013 klo 18:09  
+
0
Johilla samantapainen kettu suunnitelmissa kuin itsellänikin ollut mietinnässä. Vuosi sitten olin jo moista menossa ottamaan, mutta rahatilanne ei sallinut sitä silloin. Tarkoituksena siis on tribaalikettu (joka kuvastaa Retua) vasempaan lapaan ja tribaalisusi (Awa) oikeaan. Jännittää kyllä vielä, ehkä pohdin sijaintia vielä hetken.. :viheltel:

Ketulle on jo asento ja "muu" tiedossa, että se kuvaa parhaiten Retua. Sudelle ei, kun Awasta ei ole vielä yhtä selkeää piirrettä tullut esiin..

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 12.01.2013 klo 14:55  
+
0
Sanokaapa ihmiset jotain ideoita. Itellä ei oo tatuointeja vielä ollenkaan, mutta haluaisin yhden ottaa. Haluaisin tatuoinnin kuvastavan jotenkin eläinten tärkeyttä elämässä.
Aluksi ajattelin tatuoida hevoseni kuvan, jonka alle teksti "If there is will, there is hope". Mutta nyt kun tuo koira on mukana elämässä, oon miettiny myös koiran yhdistämistä jotenkin siihen.
Mietin hevosenkenkää ja tassunkuvaa jotenkin yhdistettynä, mutta tuntuu, että on liian tavallinen. Ei oikein nyt keksi... :mietiskel:
Voi olla, että lopulta päädyn sitten vaan tuohon tekstiin.
Bolognesenarttu 7/2012

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 10:47  
+
0
Uskaltaisitteko jatkaa tatuointia, johon on tulossa paljon lisää, toisella tatuoitsijalla vai uskoisitteko sen vain kuvan aloittaneen tatuointiartistin käsiin? Mulla on lahjakortti toiseen liikkeeseen ja mietin, että uskallanko jatkaa muumiteemaa siellä vai otanko aivan toisen tatuoinnin? Tuohon toiseen tatuointini olisi kyllä idea olemassa.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 11:18  
+
0
Mä löysin täydellisen artistin toteuttamaan mun Kettu-tatskan, mutta sillä on jono toukokuun loppuun saakka. Ääh, en mä jaksa odottaa niin kauaa!

No, kait se täytyy, ellen sitten löydä toista samantasoista tyyppiä, jolla jono ei ois yhtä pitkä..
Ja kyllähän toisaalta laatua kannattaa odottaa, eikä tässä mikään kiire ole, muttakun.. :ylpea:

Kyllähän täällä Torniossakin on yksi ihan pätevä tatskaaja, jospa kävis sen puheilla. Sen Oululaisen tekijän portfolio vaan iski kyllä kovempaa. Osaa tehdä tosi realistisia kuvia. Pitää miettiä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Spukka

Spukka
Viestimäärä: 12

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 13:53  
+
0
^^ Jos muumiteema on suht vasta aloitettu ja jatkuu myös lähiaikoina, niin en kyllä ite lähtis siihen ketään toista artistia sotkemaan. Ihan jo pelkästään sen takia, ettei artistin visio lopullisesta kuvasta muutu sit väärään suuntaan.
x-rotuinen
maatiainen

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 14:56  
+
0

Reppis kirjoitti:

Sanokaapa ihmiset jotain ideoita. Itellä ei oo tatuointeja vielä ollenkaan, mutta haluaisin yhden ottaa. Haluaisin tatuoinnin kuvastavan jotenkin eläinten tärkeyttä elämässä.
Aluksi ajattelin tatuoida hevoseni kuvan, jonka alle teksti "If there is will, there is hope". Mutta nyt kun tuo koira on mukana elämässä, oon miettiny myös koiran yhdistämistä jotenkin siihen.
Mietin hevosenkenkää ja tassunkuvaa jotenkin yhdistettynä, mutta tuntuu, että on liian tavallinen. Ei oikein nyt keksi... :mietiskel:
Voi olla, että lopulta päädyn sitten vaan tuohon tekstiin.


Sun kannattaa varmaan mennä ihan sinne tatuoijan pakeille ideoimaan, jos ideointi ei ota onnistuakseen. Kokeneet tatuoijat osaavat usein todella taidokkaasti koota asiakkaan toivomukset mieleiseksi kokonaisuudeksi. Kun on niinkin ikuisesta asiasta kuin tatuoinnista kyse, pitää vaan osata olla riittävän kriittinen, eikä hyväksyä mitä tahansa "jotain sinne päin" -tekelettä. Siksi parempi lähtökohta onkin yleensä se, että haluaa palavasti jonkun tietyn kuvan tai teeman ihoonsa, kuin se, että haluaa palavasti jonkun tatuoinnin ja sitten ruvetaan miettimään mikä voisi olla kiva.

Jos haluat vältellä tavallista, niin minusta karsiminen kannattaa aloittaa tuosta tekstistä. Se nimittäin on varmaan jonkun Top 10 -listan kärkipäässä. Jos teksti taas tuntuu aidosti omalta, niin sitten se on tärkeä elementti. Sitten kannattaa vaan panostaa persoonalliseen toteutukseen.

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 16:00  
+
0
Nenssi, minäkään en lähtisi toista artistia sotkemaan väliin, etenkään jos kuvaa on tarkoitus tehdä vielä useampaan kertaan myöhemminkin. Siinä voi tosiaan sen kuvan aloittaneen tekijän suunnitelmat mennä vähän uusiksi, ja ainakaan kaikki tatuoijat eivät välttämättä muutenkaan katso tuollaisia väliin kuiskimisia hyvällä. Ja ymmärtäähän sen.

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Tiistaina, 15.01.2013 klo 16:10  
+
0
Juuri tuota muuttuvaa jälkeä pelkään eniten, joten otin sen toisen kuvan sitten. Muumissa ei ole tällä hetkellä kuin yksi hahmo, joten jatkaminen sinänsä olisi helppoa. Päätin nyt kuitenkin ottaa sen plan B:n. :hymy:
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 16.01.2013 klo 21:29  
+
0
Mä olen jostain syystä nyt lumoutunut ankkureista. Ennen ajattelin että ihan tyhmä juttu, tosi käytetty, en ole merimies ja tulen merisairaaksi, mutta jostain syystä nyt symboliikka on alkanut tuntumaan todella omalta. Vaikka en koe itseäni järin uskonnolliseksi, pidän siitä, että ankkurissa on samalla risti. Pidän myös matkustuskonnotaatiosta - ankkurit ylös ja seikkailemaan, mutta toisaalta sitoutumisesta ja juurtumisesta, jolloin se ankkuri lasketaan ja jäädään paikoilleen. Sopii hyvin tematiikaltaan myös mun muihin tuleviin tatuointeihin, jotka liittyy jonnekin/johonkin kuulumiseen.

Iän kaiken olen myös inhonnut sormitatuointeja, mutta nyt on vain tullut sellainen fiilis, että ankkurin voisi laittaa rystyseen. Haluaisin tatuoinnin nimenomaan vasempaan käteen, mutta sormea en osaa päättää. Etusormi ? Jotenkin höpsö. Keskisormi ? Että voisin näyttää sitä sitten kaikille. Nimetön ? Nimetön tuntuisi vahvimmalta vaihtoehdolta, mutta en tiedä, onko se sitten tyhmää. Kun nimettömään tulee kuitenkin se sormus joskus. Jos on tullakseen. Haluanko sitten korostaa olevani lojaali ja sitoutumiskykyinen ihmissuhteissa. Vai miten. Hmm. Koska nimetön jotenkin herättää sormena ennemmän tunteita ja keskustelua, kuin vaikka se keskari.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Keskiviikkona, 16.01.2013 klo 21:50  
+
0
^ mä kannatan nimetöntä! Ei tommosia sormusjuttuja kannsta etukäteen miettiä :cool: tarpeeks kapea sormus vaan niin näkyy tatuointikin.

Mä varasin just maanantaina ajan mini-ankkurin tekoon. Mulla tosin tulee korvan taakse.
A house is not a home when I'm alone here....
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.01.2013 klo 21:53)

Spukka

Spukka
Viestimäärä: 12

VS: TATUOINNIT JA LäVISTYKSET 2 - Lauantaina, 19.01.2013 klo 01:41  
+
0
Täältä löytyy kuvaa miun keskeneräsestä käsiprojektista. Siinä on myös ankkuri (ei näy ko. kuvassa) kuvaamassa isän veneenrakentaja -ammattia ja mieltymystä vesille :) Ankkuri on ihanan monipuolinen aiheena ja tyylejäkin on noin miljoona erilaista. Kun haluaa jotain pysyvää, niin liputan ankkuroinnin puolesta! :)
x-rotuinen
maatiainen

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 35
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 08:30)