Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 33

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31  
+
0

"Ex-kihlattuni oli erittäin tärkeä henkilö minulle elämässäni, menetin hänelle neitsyyden ollessani 21-vuotias ja asuin hänen kanssaan 10-vuotta Helsingin keskustassa", kertoo Johanna Tukiainen Seiskan blogissa.

Vaikka vapusta on jo aikaa, Johanna on edelleen menossa naimisiin ja suunnittelee kovasti häitään.

"Olen jo katsonut häämatkakohteita meille ja koska Arto itse lupasi minulle, että voimme mennä ihan mihin haluan koko maailmassa, niin tsekkasin tällaiset kohteet meille. Eli häämatka olisi upea jos se olisi kolme viikkoa, ensimmäinen viikko Honolulussa, toinen viikko Mauilla ja kolmas viikko Kauailla.", Johanna jatkaa.
Johanna EI kertonut blogissaan, että oli nähnyt lehmien lentävän ohi samaan aikaan, kun nautti joulupukin tarjoamaa lämmintä poronmaitoa.


http://www.egorazzi.com/2010/05/kuin-ilmetty.html
http://www.egorazzi.com/

Otetaan oma triidi kaikille Viivi Pumpasille ja muille huikeille ihmisille. :cool:
Onko Viivistä uusia käänteitä pituuden lisäksi?

Tässä Petsun viimeisin: http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a106409/nain+tanssii+petsku+seksikasta+vai+huvittavaa/
On se magee sonni.

Otsikko muokattu laajemmalti kaikkia turhia julkkiksia koskevaksi.
Jaijah
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.09.2011 klo 16:21)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:48  
+
0
Tukiainenhan on kuulemma jo perunut häät.

Olin ehtinyt jo unohtaa tämänkin turhakkeen. Ei hyvää päivää :roll:.

Ja nuo Hunskit edustaa just sellasta miestyyppiä, mistä en tykkää yhtään. Yöks.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.05.2010 klo 20:56)

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.05.2010 klo 13:24  
+
0
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1275032748054/haat+on+peruttu/

Jossu antaa palaa:

Kokoajan kun olin Lapissa, sekä Ivalossa että Saariselällä Arton kanssa, minulla oli epämääräinen ahdistus ja levottomuuden tunne. Nyt tiedän hyvin mistä se tunne tuli. Soitin silloin eräälle yhden Suomen kuuluisimmalle ennustajalle nimeltä Raili, joka kertoi hyvin suorat sanat kaikista ihmisistä ympärilläni, ex-miehestäni (hän kuvaili jopa ulkonäön, pituuden ja painon sanatarkkaan!) sekä hän kertoi suorat sävelet Artosta ja mielenkiintoisia asioita todellisista rakkauksistani, jotka kuulemma vielä odottavat minua. Hän sanoi, että tulen saamaan kolme lasta, mutta en Arton kanssa. kirjoitti:

Kirjoita lainaus...

Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.05.2010 klo 14:20  
+
0
Ei hitto, Tuksu on ihan parasta komediaa. Toivottavasti se ei ikinä lopeta blogaamista, niin mahtavaa läppää ne on.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:01  
+
0
Arto Länsman: Johanna kiltti mieti mitä kirjoitat, rakastan sua, vaikka tekisit
perjantai kello 20:08

Julia Tukiainen: johanna purki kihlauksen kanssasi, muuta vitun ääliö statuksesi
Eilen 16:53

Julia Tukiainen: Tässä se ystävyys parhaiten mitattiin !!! Kukaan ei ole valmis hakemaan mua satamasta!!!
Haistakaa vittu koko pelle yhteisö!!! Kyllä mulle kyyti aina järjesty, tää oli vaan testi!!! Kukaan melkein ei läpäissyt sitä, vitsi mua säällittää te kaikki!!! Pitäisköhän poistaa kaikki mun kaveri listalta?! Vetäkää käteen 24. toukokuuta kello 22:18




Tukiaisen Facebookissa kuohuu - uhkailee itsemurhalla: ”Otan sata unilääkettä!”
Asiasanat: Johanna Tukiainen

Kohublondi Johanna Tukiaisen Facebook-sivustolla on ollut meneillään melkoinen kuhina viimeisen parin tunnin aikana. Tukiainen on kirjoitellut sekavia viestejä, joissa hän uhkailee itsemurhalla.

Yksi Suomen tunnetuimmista julkkiksista on jättänyt ”naamakirjaansa” jo useita itsetuhoisia viestejä, joissa hän kertoo rakastavansa isäänsä, ex-miestään ja sisartaan, mutta aikovansa ottaa 100 unilääkettä.

Osa Johannan kavereista on kirjoittanut Facebookiin hätäisiä viestejä, joissa kehotetaan soittamaan hälytysnumeroon 112.
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:13  
+
0
Samaan aiheeseen:

mtv3 kirjoitti:

Johanna Tukiainen kertoo Facebookissa ottaneensa sata unitablettia. Poliisit eivät löytäneet Tukiaista, ja nyt Johannan sisko haluaakin pyytää apua kaikilta sisarensa löytämisessä.

Johanna Tukiainen kertoi Facebookissa 2.6.2010 klo 13.00 ottaneensa sata unitablettia. Tukiaisen omaiset eivät ole tavoittaneet Johannaa tämän jälkeen.

Facebookissa olleen viestin tultua julki otti Johanna Tukiaisen sisko Jasmine yhteyttä isäänsä. Tämä ei löytänyt Johannaa asunnosta Jollaksesta. Sen jälkeen poliisit kävivät Tukiaisen toisella asunnolla Helsingin keskustassa, josta ei häntä myöskään tavoitettu.

Sukulaiset ovat huolissaan Johannan tilasta.

Tämä on yhteydenottopyyntö. Kerro havaintosi os: jari.kupiainen@mtv3.fi jos olet nähnyt Johanna Tukiaista 2.6.2010 klo 13.00 jälkeen.



http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1136848/sukulaisten-avunpyynto-mihin-katosi-johanna-tukiainen
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:14)

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:14  
+
0
Voi niisk mitä paskaa.
Kohta se putkahtaa esiin tyytyväisenä siitä, että on taas saanu vähän lisää huomiota. :roll:

Lalaa

Lalaa
Viestimäärä: 159

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:16  
+
0
http://stc.cx/~vadelma/tuksu/
Heipa!
Lomaa vietetään ja pituuta 173cm ja paino 63kg.Siinä tietoni.Sultakaan en halua muita tietoja kuin pituuden ja painon.Kaiki muu on sivuseikka.Venäläinen ruletti.Jos ilmoitat muita niin tiput listoilta.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 18:44  
+
0
Tukiainen on löytynyt, ylläri! :nauru:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a114113/poliisi+otti+talteen+sekavan+tukiaisen/
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 02.06.2010 klo 18:45)

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 18:47  
+
0

Henniet kirjoitti:

Tukiainen on löytynyt, ylläri! :nauru:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a114113/poliisi+otti+talteen+sekavan+tukiaisen/



Kyllä täytyy sanoa että jos ihminen kirjoittaa johonkin Facebookiin että "mä tapan itseni" niin siinä vaiheessa jotain on kyllä jo pahasti vialla. Silloin on kyse niin suuresta avunhuudosta että jonkun olisi jo pakko herätä. Se on varma merkki että oikeasti tekoa ei haluta tehdä vaan halutaan että joku pelastaa. Surullista. Toivottavasti Tuksu saa apua ongelmiinsa ja lopettaa itsensä lohduttamisen leikkauksilla.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 23:14  
+
0
Tukiaisella ei viimeaikaisten otsikoiden perusteella taida mennä kovin hyvin, mutta järkyttävämpää tässä on se, miten ihmiset oikeesti repii huumoria siitä, kun toisilla menee oikeasti huonosti. Tukiaisella on ihan selvästi mielenterveysongelmia ja se miten media sitä kohtelee, on todella ikävää.

Mua oksettaa se miten kaikki riemurasiat sun muut täyttyy samantien jollain Mervin kuvilla, kun Matti on viiltänyt sitä naamaan keittiöveitsellä kännipäissään. En tajua miten perheväkivalta onkin sitten yhtäkkiä hihihihi hauskaa, kun kyseessä on Matti ja Mervi. :mad:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

tsindi

tsindi
Viestimäärä: 37

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 08:52  
+
0
Kyllä noi tekstit näytti jo kovasti avunhuudolta. Parasta ois jos otettais osastolle hoitoon, kunnon lääkitys ja lepo ja pois kaikesta sähläämisestä.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 09:21  
+
0
Riisis - Samaa mieltä.

Tuntuu että molemmat Tukiaisen siskokset tarvisi jonkinlaista psykoterapiaa.

Yks päivä laitoin facebookissa hakusanaksi Julia Tukiainen ja hänellä sattuu olemaan avoin profiili, ja voi jessus niitä tilapäivityksiä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 09:55  
+
0
^"Kiitos". Nyt munki sit tartti käydä tonkimassa sitä profiilia. Onneks en jaksanu kuin ensimmäiset kymmenen päivitystä ja riitti.

Ja ihan samaa mieltä, ei mua nää naurata. Jos ihmiset vaan lopettais toisten epäonnella mässäilyn niin hyvä olis.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 10:14  
+
0
Niin kauan kuin nämä ihmiset tukkivat itsensä julkisuuteen, niin tasan tarkkaan ovat myös ihmisten rääpimisten kohteena. Johanna ja Juulia on aikuisia ihmisiä, selkeästikään eivät penaalin terävimpiä kyniä, mutta luuleeko joku että ko. parin "tanssi" poppoota pyydettäisiin keikalle ellei siellä hyllyisi myös Tukiaiset? Ja ihan salettaan rahaa virtaa näistä lehtijutuista sun muista samalle pariskunnalle. Ja kyllähän se on yleensä Johanna itse joka menoistaan ja touhuistaan ilmoittelee medialle.

Ja Mervi ja Matti taas. Noh, perheväkivalta on niin suhteellinen käsite. Mervi on hieman sen sorttisen oloinen että on saattanut itse viiltää itseään. Ja eihän se Mattikaan ole ilman osumaa selvinnyt noista riehumisista. Suhteellista.

Sinänsä on hyvin todennäköistä että kovinkaan moni näistä julkkiksista ei ole enää hengissä esim. 5 vuoden päästä vaan seuraavat tavalla tai toisella Halmeen jalanjäljissä. Ellei sitten jotain dramaattista käännettä tule näiden elämään.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 10:44  
+
0
Samaa mieltä.
Ymmärtääkseni FB:ssäkin on nämä yksityisyysasetukset joilla voi estää profiiliaan näkymästä kaikille ja piruako sitä ottaa kavereikseen siellä sen miljoona "fania", jos haluaa pitää juttunsa vaan pienen piirin tiedossa.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Neiti_79

Neiti_79
Viestimäärä: 96

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:05  
+
0

Riisis kirjoitti:

Tukiaisella ei viimeaikaisten otsikoiden perusteella taida mennä kovin hyvin, mutta järkyttävämpää tässä on se, miten ihmiset oikeesti repii huumoria siitä, kun toisilla menee oikeasti huonosti. Tukiaisella on ihan selvästi mielenterveysongelmia ja se miten media sitä kohtelee, on todella ikävää.

Mua oksettaa se miten kaikki riemurasiat sun muut täyttyy samantien jollain Mervin kuvilla, kun Matti on viiltänyt sitä naamaan keittiöveitsellä kännipäissään. En tajua miten perheväkivalta onkin sitten yhtäkkiä hihihihi hauskaa, kun kyseessä on Matti ja Mervi. :mad:



Nimenomaan näin.
Oletko sitä onnellisempi, mitä pienemmistä asioista olet onnellinen ?

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 15:44  
+
0
Ei perheväkivallassa ja mielenterveysongelmissa olekaan mitään hauskaa. Yleensäkään noissa julkkiksissa ei ole mitään hauskaa. Säälittävää sakkia kerrassaan. Mielenterveysongelmat ja väkivalta ovat tietenkin vakavia asioita, mutta kuka pakottaa raportoimaan niistä julkisesti? Kuka pakottaa antamaan haastatteluja Seiskaan tai muihin roskalehtiin? Minä en osaa suhtautua täysin varauksetta noihin kriiseihin. Niitä tulee säännöllisin väliajoin, ja tietysti silloin on otettava viipymättä yhteys mediaan jotta muutkin saavat tietää. Väittäisin että nuo ongelmat ovat ainakin osittain pelkkä elinkeino. Kun sattuu ja tapahtuu, kansa ryntää ostamaan juorulehtiä. jos menee hyvin, ketään ei kiinnosta.

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 20:25  
+
0
Kaverini on ollut muutama vuosi sitten vierailulla keltaisen lehdistön toimituksessa ja siellä sanottiin ihan suoraan, että lehtien myynti kasvaa ihan huippulukemiin kun otsikossa on jotain Matti Nykäsestä, mikään muu julkimo ei kuulemma myy samalla tavalla.
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.06.2010 klo 21:43  
+
0
^Ihan käsittämätöntä, että ihmisiä jaksaa kiinnostaa. Luulisi, että mielenkiinto olisi laantunut jo siellä jossain 20. eron kohdalla.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 04:45)