Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 33

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 11:34  
+
0
^ Saman linkin meinasin tulla eilen heittään tänne. Pari muutakin kuvaa olen hänestä nähny ja nätti nuori nainen on ollut. Mutta kyllähän tuo teksti tuossa, hänen omia sanomisiaan siis, antaa ymmärtää, että ajatuksenjuoksu on ollu samanlainen jo tuollon...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 11:38  
+
0
Jep ja ilmeisen julkisuushakuinen jo tuolloin...

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 17:21  
+
0

NtiC kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitää lähteä keskustelusta, jos ei kaikki ketjuun kirjoittajat ole samaa mieltä? Tuksu on varmasti juurikin sellainen tapaus, joka jakaa mielipiteitä. Ja mielipiteistähän tässä on kyse, eikö?


Siis ei tolla ollut yhtään mitään tekemistä sen kanssa, että muut ovat eri mieltä, jos sen takia jättäisin kommentoimatta, olisi parempi pysyä kokonaan pois palstalta.:nauru: Tää ketju on vaan mun käsittääkseni tarkoitettu julkkisjuttujen jakamiseen ja niille naureskelulle, joten en viitsi täyttää sitä omilla moralisoinneillani.

Sen verran vielä pitää sanoa kuitenkin, että on yksilöllä mun mielestä ainakin vastuu itsestään, mutta tulee noista revittelyistä silti mieleen se kuinka keskiajalla viihteenä pilkattiin ja kiusattiin kehitysvammaisia sekä mielenterveysongelmaisia oikein koko hovin voimin. Ei ole ihminen siitä kovin pitkälle edennyt...

Mielestäni julkkiksissa ihan ok keskustelunherättäjiä ovat mm. Paris Hilton ja kotimaisista Martina Aitolehti jne. Heidän kohdallaan kyse on molemminpuolisesta hyötymisestä ja selvästi noi tytöt osaavat pitää puolensa ja käyttää julkisuutta oikeasti hyväkseen siinä missä juorulehdetkin hyötyvät heistä . Sitten taas esim. tapauksissa Tukiainen ja Britney Spears (silloin jokunen vuosi sitten) tulee mieleen, onko kovinkaan eettistä antaa julkisuutta niin sekaisin olevalle ja kuinka pitkälle voi mennä sellaisen ihmisen pilkkaamisessa. Ja mitä siitä saa irti. Mikä on syynä siihen että tavallinen ihminen nauttii selvästi psyykeeltään järkkyneen ihmisen alennustilasta? Ja miksi sellaisen heikon pilkkaamisesta tulee sallittua ja koko kansan huvi? Miksei naureta vertaisilleen?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 17:26  
+
0
^ Itsehän olen mielenterveyskuntoutuja mutta kyllä silti pilkkaan Tuksua niin kauan kun se aikoo julkisuudessa olla. :nauru: Olisi eriasia jos neiti itse tahtoisi vetäytyä pois lehtien palstoilta eikä olla julkisuudessa mutta hänestä silti kirjoiteltaisiin ja tekemisiään vakoiltaisiin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 18:32  
+
0
^^Komps Piimäenkeli :kumarrus:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 20:45  
+
0
^^^ siis onko sun mielestä tuksu jotenkin mieleltään sekaisin? Mun mielestä ei ole.. tai siis olen tästä ennenkin yhden kaverin kanssa jutellut, kun hän oli sitä mieltä että tuksulla on lievä kehitysvamma (siis oikeasti, ei pilkalla). En kyllä käsitä..
Kun johannan juttuja lukee, niin kyllähän se niissä selvästi ymmärtää että sille nauretaan, se ***tuilee takaisin ihmisille, jotka sille ***tuilee. Se tietää että kaikki ei pidä sen ulkonäöstä, mutta ei välitä siitä. Joo se ei ole ehkä kovin tasapainoinen kaikilla tavoilla, mutta oikeesti ei KUKAAN ole. Kaikki me vähän hulluja ja outoja ollaan. Miksei saisi nauraa? Sillähän se elää.

Itse tavallaan tykkään tuksusta, tosin nauran sille myös ja kauhistelen tukkaa ja tökeröitä puheita. Mutten koe, että se olisi esimerkiksi ilkeää tai väärin. Ei se tunnu tuksua haittaavan, päin vastoin. Sehän haistattaa porukalle pitkät jatkuvasti (esim fb-sivullaan, aika kärkkäästi haistattelee ihmisille..).

Johannalla on vähän sellanen törkyinen britti-look. Briteissähän on tosi paljon noita yliyliyli meikattuja, oransseja naisia, jotka käyttää hiuslisäkkeitä ja pinkkejä liian kireitä vaatteita. Ja se tuntuis olevan yksi kauneuden suuntaus siellä (siis ihan samalla tavoin sitä tyyliä haukutaan ja kauhistellaan, mutta aika moni nainen siellä silti näyttää just tuksulta..).

Sitten mulle tulis paha mieli, jos tuntuis että tuksu haluaa pois mediasta, mutta silti sitä revittäis sinne. Nythän se itse tyrkyttää itseään vähän joka paikkaan, sillähän se elää. Eikä siinä mitään väärää ole, jos ei halua sitä vääräksi mieltää. Minä en miellä :)

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 21:09  
+
0
Mondial sen sanoi, itse ajattelen Tukiaisesta aika lailla samoin. Ei se mikään median hyväksikäyttämä puolustuskyvytön reppana minustakaan ole.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 16.02.2011 klo 21:09)

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 00:44  
+
0
Piimäenkeli Hyvä vaan kun on moralisoija paikalla! Sain loppujen lopuksi takelleltua perimmäisen ajatukseni sanoiksi kun hieman herättelit :peukku:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

April

April
Viestimäärä: 201

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 07:52  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Mielestäni julkkiksissa ihan ok keskustelunherättäjiä ovat mm. Paris Hilton ja kotimaisista Martina Aitolehti jne. Heidän kohdallaan kyse on molemminpuolisesta hyötymisestä ja selvästi noi tytöt osaavat pitää puolensa ja käyttää julkisuutta oikeasti hyväkseen siinä missä juorulehdetkin hyötyvät heistä . Sitten taas esim. tapauksissa Tukiainen ja Britney Spears (silloin jokunen vuosi sitten) tulee mieleen, onko kovinkaan eettistä antaa julkisuutta niin sekaisin olevalle ja kuinka pitkälle voi mennä sellaisen ihmisen pilkkaamisessa. Ja mitä siitä saa irti. Mikä on syynä siihen että tavallinen ihminen nauttii selvästi psyykeeltään järkkyneen ihmisen alennustilasta? Ja miksi sellaisen heikon pilkkaamisesta tulee sallittua ja koko kansan huvi? Miksei naureta vertaisilleen?



Tästä en voisi olla enempää samaa mieltä, hyvin kirjoitettu! Aluksi Tuksun jutut saattoivat naurattaa, mutta nykyään hänestä huomaa jo niin selvästi että hän on niin pihalla kuin lumiukko, ettei se ole enää edes hauskaa. Vähän sääliksi käy, kun sellaisella jaksetaan sitten revitellä, olkoonkin niin että hän sinne julkisuuteen varta vasten itsekin haluaa. Minusta tuntuu että tuo julkisuudessa pyöriminen on hänelle itseään ruokkiva ilmiö, joka saa hänet vain entistä enemmän sekaisin. Siinä ei ole mielestäni mitään hauskaa tai kiinnostavaa.

Ja kyllä, Johanna Tukiainen oli todella kaunis nainen vielä muutamia vuosia sitten. Nykyään en tiedä ovatko (mieliala?)lääkkeet vai mitkä syyt tuon lihoamisen ja muut ulkonäönmuutokset aiheuttaneet.

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 07:57  
+
0

Piimäenkeli kirjoitti:

Siis ei tolla ollut yhtään mitään tekemistä sen kanssa, että muut ovat eri mieltä, jos sen takia jättäisin kommentoimatta, olisi parempi pysyä kokonaan pois palstalta.:nauru:



My mistake! Ymmärsin kommenttisi väärin :)

Mondial kirjoitti:

Sitten mulle tulis paha mieli, jos tuntuis että tuksu haluaa pois mediasta, mutta silti sitä revittäis sinne. Nythän se itse tyrkyttää itseään vähän joka paikkaan, sillähän se elää.


Elba83 kirjoitti:

Ei se mikään median hyväksikäyttämä puolustuskyvytön reppana minustakaan ole.



Komps ja komps! En ole Tuksun käytöksessä, teoissa tai tempauksissa nähnyt mitään siihen viittaavaa että hän olisi pyrkinyt pois julkisuudesta, päinvastoin. Jos hetken aikaa on lehdet ilman Tuksu-otsikoita niin johan Tuksu ottaa itse lehtiin yhteyttä, kertoakseen jotain "mullistavia" uutisia, kuten uusi "taitelija"-nimi tms. yhtä turhaa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.02.2011 klo 08:00)

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 08:38  
+
0
^ Ei se Tuksu ihan niin typerä taida olla, kuin mitä antaa ymmärtää. Vaikka sillä varmasti onkin aikamoisia ongelmia todefllisuudentajunsa kanssa, niin kyllä se taitaa ihan tarkoituksella vedellä naruista niin, että sitä huomiota ja julkisuutta heruu.
Ja mitä tulee läskikommentteihin. Normaalin ihmisen kokoinen juu, mutta jos väittää painavansa 56kg ja olevansa kokoa 36 tuossa kuosissaan, niin en ihmettele kommentointia.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:10  
+
0
^Huhhuh, onko todella väittänyt tuollaista? Kyllähän sen silmälläkin näkee, ettei tuo voi pitää paikkaansa. Itse olen juurikin tuon painoinen ja tuossa vaatemitassa, enkä kyllä omista Tuksun ulkomuotoa :nauru: Taitaa kuitenkin muutama lisäkilo tulla tuohon 56:een Tuksun kohdalla :nauru: Noh, eihän siinä mitään, jokainen näkee itsensä omalla tavallaan..
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:26  
+
0
Hymyn sivuilla oli jossain vaiheessa Tuksun "CV". Onko kukaan lukenut sen? Siellä Tuksu kirjoitti tällaista (tämä on kopioitu suomi24-keskustelusta, joka käsitteli tätä tuksun cv:tä):
"Tukiainen on 160cm pitkä, hänellä on isot F kupin silikonirinnat sekä vyötärölle ulottuva pitkä vaalea tukka. Kengänkoko on 37 ja vaatekoko on 38 m (malliaikoina se oli S 36.)"
Tollasta mäki voisin kirjottaa cv:hen kun haeskelen kesätyöpaikkoja :cool:
Tämä oli musta paras:
"Tukiaisella on kaksi pitkää parisuhdetta takana, toinen kesti 10 vuotta Helsingissä Nokian diplomi-insinöörin kanssa ja toinen puolitoista vuotta Miamissa juutalaisen monimiljonäärin kanssa."

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:33  
+
0
Johtuen Tuksun työpaikoista, siellä varmaankin vaaditaan tuollainen cv :nauru: ''Erotiikkatanssija'' :nauru:

muoks. kirjoitusvirhe
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.02.2011 klo 11:34)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 11:47  
+
0
Juu, on tullu luettua Tuksun CV sillon kun se ilmesty. Se oli, tuota, mielenkiintonen.. Just, että mitenkäs hänen entiset suhteet esimerkiksi liittyy tuohon?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 13:10  
+
0
^ No hei c'mon, onhan se tärkeää ilmoittaa cv:ssä kun on seurustellut tollaisten rikkaiden ja hienojen miesten kanssa! :nauru:

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 15:16  
+
0
Juu siis huomionkipeähän hän aivan varmasti on. Voi olla että mun mielikuva on väärä, mutta oletan että jotain pahempaakin psyykkistä ongelmaa on ehkä taustalla, kun käytös on holtitonta ja osin itsetuhoista ja syö ilmeisesti hyvinkin paljon erilaisia lääkkeitä. Jos mielenterveysongelmista on todella kyse, pidän kyseenalaisena sekä juttujen julkaisua että niistä revittelyä, tunki itseänsä väkisin julkisuuteen tai ei. Läheskään kaikki mielenterveysongelmaiset eivät osaa ajatella omaa etuaan ja tehdä sen pohjalta fiksuja ratkaisuja vaan todellisuudentaju voi olla hyvinkin pahasti hämärtynyt.
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 15:31  
+
0
Jostain syystä mäkin olen ajautunut siihen uskoon, että Tuksulla ei ehkä ihan kaikki olis kunnossa. Mua ei oikeastaan edes huvita nuo sen jutut, vaan enemmänkin esim. tuosta jumppavideosta tuli sellainen myötähäpeä että oli oikeastaan tuskaa katsella sitä. Myös Maria -ohjelmalle vahingossa kanavasurffasin, ja myötähäpeän tunne valtasi taas niin voimakkaana, että oli pakko vaihtaa kanavaa. En oikein osaa sanoa asiaan juuta enkä jaata, laittoi nimittäin mietityttämään sekin, että mitä jos Tuksu ei enää pääsisi esille, mitä se tekis sen esim. itsetunnolle? Jos on noin kova tarve päästä lööppeihin sun muihin mitä kummallisimmilla jutuilla ja tekemällä itsensä naurunalaiseksi, niin entä jos se evättäisiin? Mitä jäis jäljelle? Ehkä joidenkin paikka sitten kuitenkin voi olla "valokeilassa" vaikka kaikki julkisuus ei tosiaan olisikaan niin kovin positiivista? Sitten taas, jos taustalla on jotain mt -ongelmaa, niin ehkä voisi olla hyväkin asia jos lööpit eivät enää kiinnostuisi kohteesta. Vaikea sanoa kun ei tiedä mitä toisen päässä todellisuudessa liikkuu :eitietoo:
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 15:42  
+
0

mmaija kirjoitti:

^ Itsehän olen mielenterveyskuntoutuja mutta kyllä silti pilkkaan Tuksua niin kauan kun se aikoo julkisuudessa olla. :nauru: Olisi eriasia jos neiti itse tahtoisi vetäytyä pois lehtien palstoilta eikä olla julkisuudessa mutta hänestä silti kirjoiteltaisiin ja tekemisiään vakoiltaisiin.



Pilkkaatko siis kaikkia huumeidenkäyttäjiäkin vain siksi, että itsehän haluavat ottaa huumeensa? Masentuneita siitä että haluavat itkeä ja olla alamaissa? Rahapeliaddikteja siksi, että haluavat laittaa rahansa peleihin? Julkkiksia siksi että haluavat olla epäterveellisessä julkisuudessaan?
Ylläpitäjä

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 17.02.2011 klo 15:44  
+
0
^ ehkä pikkasen tyly yleistäminen.. en usko että jos nauraa Tuksulle niin hekottelee samaan tahtiin vaikka "narkkareiden hulvattomille sattumuksille". Se, että ei kauhistele "Johanna Tukiaisen riistämistä" (siis jos sellaseen uskoo, itse en pidä sitä minään uhrina) ei tee kenestäkään moraalitonta paskiaista.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 01:30)