Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33

smiushki

smiushki
Viestimäärä: 820

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 18:19  
+
0
Uus haastis Tuksulta. Eilen ollut kuulema jo sairaalassa. Aamulla justiin lukasin illlalta/yöltä julkastuja screenshotteja missä Julian muistolle vedettiin jo skumppaa ja haukuttiin kaikki "näädät". Dippadii.

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 18:43  
+
0
Mun mielestä on aivan sanoin kuvaaattoman kuvottavaa, että törkylehdet eivät voi jättää tuota ihmisrauniota rauhaan. Tuksuhan ei itse kykene vetäytymään, mutta ilmeisesti hänen viihdearvonsa on tässäkin tilanteessa aivan korvaamattoman tärkeää. Apinakin ymmärtäisi, ettei tuossa tilassa olevaa ihmistä haastatella yhtään mihinkään, eikä varsinkaan julkaista tuollaisia videoita. Tuo ulkoinen olemus kielii todella vakavista ongelmista.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 19:11  
+
0
^Tätä mieltä mäkin oon. Mediahan myllyttää niin kauan kun on myllytettävää ja tossa naisessa sitä riittää. Ei se ite osaa vetäytyä.
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 19:19  
+
0
Moraali on medialle täysin tuntematon käsite, ja tämmöiset uutisethan ovat niille mannaa taivaalta. Silloin kun niiden eniten pitäisi hiljentyä, ne tahkoavat juttuja kaikista kiivaimmin. Siitä ne leipänsä saavat, ja kaikkein traagisimmat jutut ovat usein niitä myyvimpiä. Olisin enemmän yllättynyt jos Tuksu olisi jätetty rauhaan, mutta tavoilleen uskollisesti nuo tietysti lähinnä hierovat karvaisia käsiään kun tuo sekopää soittelee niille ja tilittää tuntemuksiaan.

Ulkoinen olemus alkaa kyllä tosiaan olla jo aika toisesta maailmasta. Pelkästään tuo viinapöhötys on melkoisen kurjaa katsottavaa, mutta kun siihen ympätään nuo täysin epäonnistuneet huulifyllingit ja mitkä milloinkin kaunistautumisyritykset, niin kuten sanottu; näkee ettei kaikki ole ihan kuosissa.

edit: typo
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 18.12.2013 klo 19:25)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 20:15  
+
0
Tulee kyllä mieleen nää kouluampumistapaukset Suomessa, kun medialle piti jyrähtää siitä, ettei oikeasti voi mennä kouluampumisen jälkeen koulun pihalle kyselemään lapsilta "miltä nyt tuntuu" ja repostella niillä sitten otsikoissa. Miksei kukaan jyrähdä medialle nyt?

Tuksu tosin on aikuinen ja sen puoleen "pätevämpi" arvioimaan kannattaako tuossa tilanteessa antaa medialle haastattelua vai ei, mutta enpä usko että hänkään tällä hetkellä kykenee arvioimaan toimiensa järkevyyttä. Jotenkin tuntuu ettei tuksu pääse omin avuin tuosta mediahuoraamisen kierteestä eroon :neutral:
Ylläpitäjä

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 18.12.2013 klo 22:29  
+
0

Melina kirjoitti:

Tulee kyllä mieleen nää kouluampumistapaukset Suomessa, kun medialle piti jyrähtää siitä, ettei oikeasti voi mennä kouluampumisen jälkeen koulun pihalle kyselemään lapsilta "miltä nyt tuntuu" ja repostella niillä sitten otsikoissa. Miksei kukaan jyrähdä medialle nyt?

Tuksu tosin on aikuinen ja sen puoleen "pätevämpi" arvioimaan kannattaako tuossa tilanteessa antaa medialle haastattelua vai ei, mutta enpä usko että hänkään tällä hetkellä kykenee arvioimaan toimiensa järkevyyttä. Jotenkin tuntuu ettei tuksu pääse omin avuin tuosta mediahuoraamisen kierteestä eroon :neutral:



Miksi se haluaisi kierteestä eroon kun se on ainoa mitä se osaa ja pystyy tehä? Koko elämä on ollut sitä että on pyritty siihen että pysytään julkisuudessa vaikka mitään meriittejä ei olekaan, ei siis yhtään minkäänlaista, ei edes sitä mitä Nykäsen Masalla tai Tapolan Mervillä (matilla kultaa ja kunniaa ja mervillä rahaa). Nyt kun on jotain mitä huudella ja millä rahastaa niin eihän se malta turpaansa tukkia, ei vaikka kyse on omasta siskosta. Johan siellä on ilmoitettu ja päätetty ketä kutsutaan ja ei kutsuta hautajaisiin, vähän epäilen että perhe pitää ne ilman Tuksua paikassa jota ei rouvalle ilmoiteta.

Kaikki ne Julia paskansi housuun taksissa jutut ja muut nolausjutut mitä se on myynyt seiskalle kalpenee tämän rinnalla, tällä mehustetaan niin pitkään kuin mahdollista. Itse en ole seiskan sivuilla klikkaillut, sillä en halua kys hlön touhuja rahastaa. Seiska on muutenkin aivan joutavaa shittiä, jotain Martinaa ja muita kumisia, pumpattuja tyhjäpäisiä mikättimiä. Joiden markkina arvo on se joku joutava muka julkku mitä ne on joskus nuorempana panneet. Marttinakin on myynyt kummankin mukulansa julkisuuteen ennen niiden syntymään. Ei vaan voi käsittää että miten voi ihmisten arvot olla noin hukassa.

Vuoden sisään Tuksu on täys puli, asuu jossain sillan alla ja toivottavasti siltä otetaan ne elikot pois. Ei vaan voi käsittää miten paljon nekin saa henkensä edestä pelätä tommosta sekakäyttäjää. Päivä kausia kestävät ryyppyreissut elukat on varmaan yksin kotona, onhan niillä nyt se sika siellä kaverina, en tiedä miten söpönä se sitä pitää kun se kasvaa siihen 30 kiloon. Sitä on kiva kerrostalosta ulkoilutella, ei sillä että voihan sille ja niille koirille tehdä karsinan sinne kämppään, vaikka sängyn nurkkaan.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 08:35  
+
0
Tää on mun mielestä aika hyvä blogikirjoitus aiheesta..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 09:34  
+
0

Sonik kirjoitti:

Tää on mun mielestä aika hyvä blogikirjoitus aiheesta..



Juu, jos Johanna olisi joku oikea julkkis jota jahdattaisiin lehdistön toimesta, mutta kun se ei ole. Ei vaikka kokeekin olevansa Suomen Lindsay Lohan. Se on vaarallinen sekakäyttäjä jolla on ehdollisia tuomioita ja nyt ehdoton tuomio pahoinpitelystä, se vetelee turpaan, hakkaa pullolla päähän, kynsii, potkii ja ajelee päissään, murtautuu ihmisten koteihin, eikä seurassakaan ole kehumista, saati sitten ne tappouhkauksien ja kuolleiden rottien lähettelyt naapureille ja ex managerille. Mä olen oikeasti hämmästynyt ettei sitä ole korjattu jo istumaan tuomiotaan yhteiskunnalle vaarallisena. Ja kun se sinne linnaan joutuu niin sitten ois sellaisen pakkovieroituksen hetki, jolloin ois hyvä aikaa se puoli vuotta miettiä että onko ihan viisasta näytellä persettä baarissa kun ei siinä mitään näytettävää edes ole ja tanssitaidotkin on huonommat mitä keskiverto 3 luokkalaisella, saati yrittää laulaa kun ei sekään kuulosta hyvältä.

Johannahan on vetänyt keikkaa suht selvänäkin viime aikoina, siinä vaan ei ole mitään nähtävää. Ei haukuta Artoa, kontata lattialla veret valuen tai käydä käsiksi yleisöön. Heilutaan tutu päällä läskit hyllyen ja lauletaan pari biisiä nuotin vierestä, saman saa nähdä ilmaiseksi jokaisessa pienessä räkälässä paikallisten toimesta.

Johannan ongelma on se ettei itsessä ole mitään vikaa, aina on joku muu syypää. Ja Johanna on omasta mielestään glamourin ilmentymä ja näädät on vaan kateellisia tuulipukuineen, huolimatta siitä että itse vetää keikan parhaimmillaan meikittä, tukka paskaisena ja sekaisin verkkarit jalassa. Joku pakkohoito vois ton linnareissun jälkeen olla ihan kohillaan Tuksulle. Josko siitäkin suoriutuisi ihan kohtuu hyvä harmaa Siwan kassa, ellei sitten nauti glamuurista elämästään siinä määrin ettei suostu siitä luopumaan, tosin mikäli niin on niin Julian perässä tullaan menemään parin vuoden sisään melko varmasti...
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 10:24  
+
0

eetla kirjoitti:

Tää on mun mielestä aika hyvä blogikirjoitus aiheesta..



Juu, jos Johanna olisi joku oikea julkkis jota jahdattaisiin lehdistön toimesta, mutta kun se ei ole. Ei vaikka kokeekin olevansa Suomen Lindsay Lohan.



Julkkis tai ei, mutta sairas se on ja käyttäytyy sen takia noin paskamaisesti. Julkisuus on Tuksun huume ja niin kauan kuin se sitä saa, se tulee käyttämään päihteitä ja sitä myöten käyttäytymään väkivaltaisesti.

Itselläni tekee pahaa katsella tuota kuviota. Ihmisraakki vedetään jonkun typerän syyn takia otsikoihin ja ihmiset saavat syyn solvata ja kauhistella oikein porukalla. Tuksu saa huomiota ja valehtelemalla itselleen kääntää julkisuuden mielessään positiiviseksi, jolloin taas saadaan ainekset uuteen kohuun.

Ihan selvää kiusaamista tuo on. Kuvio tulee pyörimään tasan niin kauan kuin ihmiset haluavat sen päivittäisen ”minä olen parempi, minä en tanssisi ravintolassa koskaan perse paljaana noin paskasti, eikä minulla ole noin paljon selluliittia" -ylemmyydentuntoannoksensa. Kohotetaan omaa egoa haukkumalla toista.

Tuksu olisi vielä mahdollista pelastaa, mutta tuskinpa tulee tapahtumaan kun kansa tahtoo säilyttää viihdykkeensä. Ei mene kuin pari vuotta niin Tuksu menee Julian perässä, ja siinä sopii sitten miettiä miltä vanhemmista ja muista sukulaisista tuntuu. Sekin kuitenkin on jonkun rakas, vaikka onkin ryvettynyt lööppihelvetissä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.12.2013 klo 10:24)

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 11:06  
+
0
Jos joku oikeasti kuvittelee että juopon sekakäyttäjän voi pelastaa joku muu kuin se juoppo sekakäyttäjä itse, voi vaikka klikata jollekin foorumille missä näitä juoppojen sekakäyttäjien perhettä ja ystäviä on jakamassa mielipiteitään. Onhan se nähty omassakin tuttavapiirissä ja suvussakin. Ketään ei voi pakottaa raittiiksi, tai laittaa hoitoon sen on lähdettävä itsestä. Juliaa yritti perhe pelastaa, laitettiin aamupalaa ja käytiin lenkillä ja otettiin arjesta otetta ja sitten kun se palautui tämän armonenkelin kanssa samaan pitäjään niin taas mentiin, suoraan osastolta sairaalahousuissa, käsissä kanyliteipit keikalle ympäri päissään ja lopputulos on sitten tässä.

Ehkä kun on omassa lähipiirissä katellu jo ihan pelkkiä juoppojakin niin sympatia tuollaiselle sekakäyttävälle käkättimelle on aika finaalissa. Kukin tekee omalle elämälleen mitä tykkää, kiinnostus Johanna Tukiaista kohtaa loppuu sillä hetkellä kun se lopettaa itsensä julkituomisen. Ei sen perässä lehdistö juokse, nuokin mitä on Juliasta julkisuuteen tullu on sen itse ilmoittamia.

Minä en ihmistä sääli joka tasan tietää mitä tekee. Joo onhan se varmasti alkoholisti, mutta eipä tuolla ole ollut yritystäkään päästä viinasta ja napeista eroon. Perheensä on jo onnistunut tuhoamaan ja siskonsa no nähtiinhän tuo. Kyllähän noita Tuksuja on maailma täys, kaikki vaan ei lykkää itseään julkisuuteen.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 11:33  
+
0
Mä en ole Tukiaisia yhtään seurannut, eipä pahemmin kiinnosta niiden kännisekoilut. Eipähän se yllätys ollut että julia kuoli, jos se kerta joku juoppo känni-tabu sekakäyttäjä oli. Oma valinta!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 11:44  
+
0
Toi "oma valinta" on aika hassu sanonta..

Mun kaveri on kuollut huumeiden yliannostukseen, johon mun serkku totes, että "oma valinta, laitonta ja tiesi että niin voi käydä, eli otti tietoisen riskin"
Serkkukin hiljeni siinä vaiheessa, kun kysyin, että laukoisiko hän tuollaisia kommentteja, jos vaikkapa joku ystävistään ajaisi ylinopeutta, suistuisi tieltä ja kuolisi?
Yhtälailla "oma valinta, laitonta ja tietoinen riski" :neutral:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 11:59  
+
0
^ Kyllähän sekin on oma vika, jos ajaa tietoisesti ylinopeutta ja joutuu sen takia onnettomuuteen.

Tuksu sais vetäytyä julkisuudesta kokonaan, mutta taitaa leipänsä tienata noilla tempauksillaan ja lehdet myy Tuksu-aiheilla ihan kivasti, joten tietynlainen sairas symbioosi noilla kahdella on keskenään. Ja seiskan "toimittajien" moraali on niin olematonta, että tuskin sieltä päästä tätä "yhteistyötä" sanotaan ensimmäisenä irti.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 12:05  
+
0
No totta se on, en muuta väitäkkään..

Mutta ihminen on kuollut, oli siihen syy mikä tahansa, se ei vaan mene mun ymmärrykseen, että siitä on sen jälkeen sopivaa laukoa mitä sylki suuhun tuo.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 12:58  
+
0
Onhan se toki suurilta osin oma valinta kitata sitä alkoholia (tai muita aineita) edes ensimmäistä kertaa kroppaansa, mutta pitkäaikaisen ja varsinkin ongelmakäyttäjän kohdalla ei mun mielestä voi enää puhua pelkästä "omasta valinnasta". Onhan se jo todettu, että alkoholismi on sairuas (josta ei parane koskaan lopullisesti) ja monet huumeet aiheuttavat riippuvuutta. Kun summaan vielä lisätään mahdolliset mielialahäiriöt, niin siinähän on hyvä soppa, jonka parantuminen ei taida olla kiinni vain käyttäjästä itsestään.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 22:27  
+
0
Oon sanonut monesti ennenkin että jos riippuvuudet olisivat niin jumalattoman yksinkertaisesti ratkaistavissa kuin monet ei-riippuvuuksista kärsivät aina sanovat, niin eihän kukaan olisi koukussa mihinkään. Jos "olet vain juomatta" todella tapahtuisi siten että minäpä nyt unohdan koko ryyppäämisen ja vietän loppuelämäni selvinpäin tuosta noin vaan, niin luuleeko joku että meillä olisi yhtään paskat housussa örisevää tenttu-ukkoa joita tälläkin hetkellä löytyy ihan varmasti jokaisesta maan pitäjästä? En nimittäin oikein usko että kukaan noista spurguista itsekään pitää elämäänsä hirveän hohdokkaana kun on dokattu perheet, työpaikat, talot, maat ja mannut, ja silti kaikki pennit mitä saadaan kasaan raavittua menee vieläkin johonkin lasoliin. Uskon ettei löydy myöskään kovin montaa nistiä jotka kertovat että on elämän huippuhetkiä kouristella nitkuissaan ja joutua sen takia tekemään rikoksia/myymään itseään tai muuta pikku puuhastelua että saa sen seuraavan satsin jostakin ja kipu lakkaa edes hetkeksi.

En tiedä miten syvällä pään pitää olla ja missä, jos joku väittää että täysin pohjalla oleva ihminen rypee siellä ihan vain siksi, että se haluaa. Minä tiedän kyllä oman osani siitä, miten turhauttavaa sitä riippuvuuden kanssa taistelua on katsoa vierestä, ja tiedän miten paljon katkeruutta se herättää kun lupauksista huolimatta löydät taas sen ihmisen rymyämästä aivan tillin tallin. Sitä suuremmalla syyllä en pysty pahalla tahdollakaan sanomaan että nämä ihmiset tekevät sen ihan pelkästään itsekkyyttään ja ilkeyttään.

Joo, se on ihan totta että yleensä se on oma käsi joka sen pullon huulille nostaa tai tuuttaa huumeita vapaavalintaista tietä kroppaansa, mutta se prosessi on pikkuisen monimutkaisempi kuin hetkellinen lihasten liike, ja on uskomattoman naiivia mutkien suoraksi vetämistä väittää mitään muuta.

edit: puuttui kirjain välistä.
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.12.2013 klo 22:30)

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 19.12.2013 klo 22:50  
+
0
Niinpä niin.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.12.2013 klo 22:50)

Tattistavaan

Tattistavaan
Viestimäärä: 740

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 20.12.2013 klo 06:32  
+
0
Eipä nuo riippuvuudet todella mitään yksinkertaisia juttuja ole, en usko sekuntiakaan että kukaan sitä orjuutta jollekin nautintoaineelle on lähtenyt tavoittelemaan mutta toiset ihmiset vaan on enemmän riippuvuuteen taipuvaisia ja tietyt aineet sen helpommin aiheuttaa kuin toiset.. Silti uskallan väittää että riippuvainen ihminen ei välttämäti mistään pakkohoidoista ja järkipuheista paljon hyödy jos siellä taustalla se oma halu lopettaa sitä touhua ei ole tarpeeksi vahva.. Oma halu ja riittävän vahva ja kärsivällinen tukiverkosto siinä ympärillä on melkeempä se ainoo tapa sieltä nousta ja kaikki ei sieltä kykene nousemaan vaikka mitä tekisit...
Owczarek Podhalanski Runo Visenna tuttavallisemmin Nalle
Pyreneittenmastiffi Mini
Keskiaasiankoira Little Freak's Dzhamal tuttavallisemmin Jallu

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 20.12.2013 klo 09:47  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

Onhan se toki suurilta osin oma valinta kitata sitä alkoholia (tai muita aineita) edes ensimmäistä kertaa kroppaansa, mutta pitkäaikaisen ja varsinkin ongelmakäyttäjän kohdalla ei mun mielestä voi enää puhua pelkästä "omasta valinnasta". Onhan se jo todettu, että alkoholismi on sairuas (josta ei parane koskaan lopullisesti) ja monet huumeet aiheuttavat riippuvuutta. Kun summaan vielä lisätään mahdolliset mielialahäiriöt, niin siinähän on hyvä soppa, jonka parantuminen ei taida olla kiinni vain käyttäjästä itsestään.



Mä tiedän että alkoholistit on sairaita. Mutta mikäli he ei koe elämäänsä tai sen laatua huonoksi (käy todella pohjalla) niin miksi ne hoitoon menisi, Suomessa kun ei pakkohoitoon aikuista ihmistä saa.
Mua veetuttaa ylimalkaisesti kaikki ihmiset jotka sanoo että kun ei hommattu apua/laitettu hoitoon tai tehty jotain, mutta kun se ei auta jos ei sitä omaa tahtoa lopettaa ole. Se on ku koskea vastaan taistelis. Loppupeleissä pilaa oman elämänsä hyysäämällä sitä juoppoa/ antaa sen juopon terrorisoida itseään ja lähipiiriään. Minä en moiseen enää lähtisi ja mikäli törmään vastaavan kanssa painivaan niin kehotan vaihtamaan suuntaa jos ei halua upota sen juopon mukana. Juoppo ei voi ottaa edes yhtä, siis ei edes yhtä.

Alkoholismiin on apu saatavissa, omassa tuttava piirissä on minnesota hoidon läpi käyneitä ja toinen päätti jo mennessään lopettavansa juomisen ja onnistui, toisen piti ottaa toinen yritys (sitä ennen veti 100 panadolia ja pullon vodkaa ja kävi rajamailla ettei delannut) että raitistui. Sitten on ihan itse Jumalan avulla juomisen lopettaneita, mutta aina se onnistunut yritys on vaatinut sen tahdon sen oman elämän muuttamiseen. yksi serkuista kävi hoidoissa, mutta ei halunnut muuttua ja niin sen elämä päättyi 40 vuotiaana. :neutral:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 20.12.2013 klo 15:12  
+
0
Tuo on kyllä jo kaukana omasta valinnasta. Onhan se toki niinkin, että kukaan muu ei pakota noita ihmisraakkeja juomaan ja popsimaan pillereitä, mutta heidän elinkeinokseen sen on muuttanut joku muu. Kyllä minä peräänkuuluttaisin lähinnä median ja siitä nauttivan ihmismassan vastuuta. Tuksut ja muut eivät kerta kaikkiaan kykene ajattelemaan omaa parastaan, ja valinta on selvä, kun seiskan toimittaja pamahtaa paikalle skumppakassillisen kanssa saadakseen vähän jutun juurta. Kyseenalaista on myös kutsua tuollaisia "artisteja" keikalle, koska sehän nyt on selvää, ettei yksikään ravintolanpitäjä tee sitä siksi, että Tuksu (ja etenkään Julia) olisi erityisen taitaja ja valovoimainen tanssija tai laulaja. He saavat sillä talon täyteen sossupornonjanoisia katsojia, koska ihmisten alennustilalla on huomattavasti suurempi viihdearvo kuin oikeatsi hyvällä esityksellä. Kukaan täysjärkinen ihminen ei kerta toisensa jälkeen kompuroisi lavalle kolme numeroa liian pienissä pornoasusteissa satojen katsojien ilkuttavaksi. Tuksun kuuluisi olla pitkällä saikulla, mutta "showbisnes" ei tunne moraalia. Mikä tahansa käy, kunhan se myy.

Minulla on sellainen utopistinen ajatus, että jonkinlainen lakimuutos olisi paikallaan, sillä tällainen sairaiden ihmisten kohtaloilla mässääminen on suhteellisen uusi ilmiö. Raja on turhan häilyvä: on epäilemättä laitonta yllyttää vaimonhakkaajaa käymään vaimonsa kimppuun lehtijutun toivossa, mutta miksi on yhtään suotavampaa kannustaa sekakäyttäjiä vetämään viinaa yleisön edessä, kun taustalla on jo pahoinpitelyjä, putkareissuja, katkaisuhoitoja ja sairaalareissuja? Noin sairaat ihmiset eivät yksinkertaisesti pysty ottamaan ohjia omiin käsiinsä, vaan tekevät sen mitä osaavat ja mitä heille tarjotaan. Jos hörhöilyä pidetään hyväksyttävänä ja siitä vielä maksetaan, miksi he tekisivät mitään toisin?

JOS media jättäisi Tuksun rauhaan ja kieltäyisi tekemästä haastatteluita niin kauan kun tilanne on mikä on, eikä kukaan palkkaisi häntä keikoille tai muihin itsensänöyryttämistapahtumiin, hänelläkin voisi olla mahdollisuus. Nyt on yksi kuollut, toinen hyvää vauhtia tulossa perässä, kolmas mielisairaalassa. Mitä pitää tapahtua, ennen kuin muutkin ovat vastuussa tästä kaikesta?

  Siirry sivulle: 1 ... 31 32 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:15)