Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 33

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 25.11.2010 klo 09:40  
+
0
^ Siis ihan oikeasti! :eek: Tuo menee mun mielestä jo todella överiksi. Olen nimittäin ihan samaa mieltä kuin moni tuon artikkelin kommentoija, että tuo on todella törkeää pilailla tällaisella asialla, moni nainen kun oikeasti on kokenut keskenmenon tai taistelee jatkuvia keskenmenoja vastaan.

Sitten joku kohublondi yrittää selitellä olematonta raskauttaan ja lipsahdustaan että ei ole ikinä raskaana ollutkaan sillä, että olisi muka tullut keskenmeno.

Noh eipä sillä, jos joskus muka "raskaana" oli nii ei ihmekään että tuli "keskenmeno" tuolla määrällä alkoholia mitä on koko "raskautensa" ajan vetänyt.
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:16  
+
0
Johanna Tukiainen kauppaa lippuja häihinsä

Nyt on hinta jo tiedossa. Voi jessus, ihan oikeasti, mä haluan tavata sen ihmisen kuka maksaa 150 tai 250 euroa siitä että pääsee Tuksun häihin :eek: Mulle pitäisi maksaa vähintään tuo summa että mut saisi menemään niihin häihin.

Edit. Linkki korjattu. Mistä ihmeestä tuo Petpalin linkki tulla tupsahti :eek: Koskaan käynytkään tuolla sivulla, tietoisesti ainakaan.
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 11:44)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:24  
+
0

Heini kirjoitti:

Mulle pitäisi maksaa vähintään tuo summa että mut saisi menemään niihin häihin.

+matkakulut :nauru::ttou:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:36  
+
0
^^ Linkki taitaapi olla väärin. Mulla ainakin aukeaa nimittäin Pet Palin sivu kun klikkaan tuosta linkistä.

Muoks. Vaikea kuvitella, että kukaan oikeasti käyttäisi rahojaan päästäkseen Tuksun satumaisiin glamourwinterwonderlandhäihin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 11:56)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:43  
+
0

Heini kirjoitti:

Johanna Tukiainen kauppaa lippuja häihinsä

Nyt on hinta jo tiedossa. Voi jessus, ihan oikeasti, mä haluan tavata sen ihmisen kuka maksaa 150 tai 250 euroa siitä että pääsee Tuksun häihin :eek: Mulle pitäisi maksaa vähintään tuo summa että mut saisi menemään niihin häihin.


Ja mikähän on todennäköisyys, että sitä lippuaan pääsee edes ylipäänsä käyttämään? :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:46  
+
0
^ Mietin ihan samaa :nauru: Siitähän surkuhupaisaa tuleekin kun lippuja on jo myyty ja hups! häät peruuntuu ja pitäisi alkaa maksamaan lippujen hintoja takaisin :peukku: Siis oletuksella että ihan oikeasti löytyy ihmisiä ketkä haluavat tuon summan maksaa päästäkseen todistamaan Tuksun häitä....
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:49  
+
0
Jo on aikoihin eletty!!!!:eek:
Meillä olis hei tuparit nyt viikonloppuna, haluisko joku ostaa lipun, 50 euroa kipale, omat juomat mukaan, talo tarjoaa glögiä ja pipareita! :cool:
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:51  
+
0
^Ai vaan viiskymppiä! No, mä tulen heti! :nauru:

Ai niin, piti kysyä, että saako sillä viidelläkympillä ihan sohvapaikan, vai pitääkö tyytyä permantoon? :nauru:
kääpin uros -09
shelam uros -16
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 11:54)

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 11:56  
+
0
^ ja ^^ Meinaan kuolla nauruun täällä :nauru:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:03  
+
0
Vierassängyt ja sohvat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten kannattaa olla nopea. Maksu tilille niin paikka on varattu. Pehmeitä paikkoja riittää seitsemälle hengelle, lattialla majoittuvat saavat toki jonkun räsymaton siihen allensa.
Ja koirat myös tervetulleita, Ronja emännöi nelijalkaisten juhlia. Nelijalkaisista riitää maksuksi joku koiranherkkupussukka, lelu tms. :peukku:
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:08  
+
0
Mikseiväthän samantien veloita myös kutsuvierailta vaikkapa 50€? Pääsisivät itse heti halvemmalla glamourellisissa hääkuluissaan.

rosekin voi kokeilla tätä ideaa ja ottaa tupareihin tulevilta erikseen vähintään 10€ sisäänpääsymaksun. ;)
Manu 6/2008
Morris 3/2013
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 12:08)

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:15  
+
0
No mä ainakin alan periä jonkin sortin narikkamaksua vastaisuudessa. :viheltel:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:16  
+
0

rose86 kirjoitti:

Vierassängyt ja sohvat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten kannattaa olla nopea. Maksu tilille niin paikka on varattu. Pehmeitä paikkoja riittää seitsemälle hengelle, lattialla majoittuvat saavat toki jonkun räsymaton siihen allensa.
Ja koirat myös tervetulleita, Ronja emännöi nelijalkaisten juhlia. Nelijalkaisista riitää maksuksi joku koiranherkkupussukka, lelu tms. :peukku:


^Jee, täytyykin lähettää heti ilmoittautuminen, että pääsee parhaille paikoille!

Mullekin tuli joku äkillinen inspiraatio pistää pikkujoulut pystyyn. Sohvapaikkoja irtoaisi 75 eurolla (pääkaupunkiseudun hintataso - minkäs teet :eitietoo:), lattiapaikat 50 euroa, keittiöpaikat (boolimaljan välittömässä läheisyydessä) 150 euroa. Budjettirajoitteisille löytyisi myös eteis- ja wc-paikkoja, 30 euroa ja parvekepaikkoja 20 euroa. Parvekkeelle majoittuville järjestämme oman sisäänkäynnin tikapuilla ja musiikkia voi kuunnella näppärästi ikkunalasin läpi (kunhan ei paina korvaa sitä vasten, en mä siihen mitään naamatahroja halua). Pienestä lisähinnasta (15 euroa) tarjoamme myös koko asunnon kattavan tutustumiskierroksen (asunnon koosta johtuen kesto 1,5 minuuttia).

Joten ilmoittautumisia vaan tännepäin tulemaan! Lippujen ostomäärä on rajoitettu 8 kpl per henkilö, sillä emmehän me halua, että näitä myydään jobbareiden toimesta huutonetin täydeltä hirveällä ylihinnalla eteenpäin. :ylpea:
kääpin uros -09
shelam uros -16

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:19  
+
0
^:nauru::nauru::nauru: Mää kuolen nauruun!
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:26  
+
0
keittiöpaikat (boolimaljan välittömässä läheisyydessä) 150 euroa.

Mulle sit hei ehdottomasti tää! (jos siihen siis kuuluu se boolikin, eikä vain sen katselu) :jjei::nauru:

Tossahan oli jo ihan kunnon hinnasto. *kikattaa ihan kippurassa*
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:29  
+
0
Ookoo, merkitäänkö ennakkovaraukseen vuodesohva vai vierassänky, ovat yhtä hyviä molemmat?
Lisäyksenä vielä, jos budjetti on turhan tiukka niin majoitusvaihtoehtoja ovat myös puuliiteri, leikkimökki ja pannuhuone. liiteri ja leikkimökki 20 euroa, pannuhuone 30. (siellä on lämmin)

Ja kiitos ideasta, täälläkin ollaan valmiita järjestämään tutustumiskierroksia. Meillä hinta tosin tälle viihdykkeelle on 25 euroa talon ja tontin suuresta koosta johtuen.

Mikäli joku vieraista on valmis keräämään pihalta koiravieraiden jälkeensä jättämät läjät, olemme valmiita tarjoamaan pienen alennuksen.

Mä voisin muuten ilmoittautua suoraan tässä, 2 sohvapaikkaa kiitos. Onko päivämäärä jo selvä? :D
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 12:52  
+
0

Sonik kirjoitti:


Mulle sit hei ehdottomasti tää! (jos siihen siis kuuluu se boolikin, eikä vain sen katselu) :jjei::nauru:


Juu, ilman muuta booli kuulu hintaan. Sisällytämme tähän myös automaattisen boolimaljan täyttö- ja mauntakauspalvelun ainakin alkuillaksi. Loppuillasta palvelu toimii, jos boolimaljan mauntakaaja ei ole hukkunut boolimaljaan.

rose86 kirjoitti:

Ookoo, merkitäänkö ennakkovaraukseen vuodesohva vai vierassänky, ovat yhtä hyviä molemmat?

Mikäli joku vieraista on valmis keräämään pihalta koiravieraiden jälkeensä jättämät läjät, olemme valmiita tarjoamaan pienen alennuksen.

Mä voisin muuten ilmoittautua suoraan tässä, 2 sohvapaikkaa kiitos. Onko päivämäärä jo selvä? :D


Ilmoittautuminen otettu vastaan. Ai niin, tässä innostuksissani unohdin sen pienen yksityiskohdan, kuin päivämäärän. Mutta sanotaan nyt näin, että milloin vain sopii, jos lippuja saadaan riittävästi kaupaksi. :nauru:

Mä voisin ottaa sen vierassängyn, se kuulostaa jotenkin houkuttelevammalta. Saako myös silloin pienen alennuksen, jos koira jättää vain pieniä läjiä? :wink:

Myös meillä on yöpyminen mahdollista. Vuodepaikkojen jakaminen tapahtuu sammumisjärjestyksessä ja yöpymisestä veloitamme vaatimattomat 75 euroa, johon kuuluu Enskan Kebabista tilattu ravitseva aamiainen.
kääpin uros -09
shelam uros -16

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 13:00  
+
0
Mauntakaaja? Kuullostaapa viralliselta. :nauru:

Vitsit, mä en nyt saa tätä kikatustani loppumaan sit millään.. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

rose86

rose86
Viestimäärä: 173

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 13:03  
+
0
Riippuu läjän koostumuksesta, pienet ja kiinteät kikkarat oikeuttavat myös pieneen alennukseen.
Ja lisää palveluistamme, tahdotkos saunavuoron? Ja onko toiveena ylälaude, alalaude vai alaporras?

Aamiaiseksi tarjoamme toissapäiväistä kaurapuuroa ja kirnupiimää. Mikäli teillä on aamiaisaikaan kankkusen aiheuttamia erityisruokavalioita, voitte tilata omakustanteisesti krapulapizzaa kotiinkuljetuksella.

Myös tuore kaurapuuro ja kahvi mahdollista, itsepalvelu.

muoks: ei mutta hei, tuosta faktasta että vuodepaikat täytetään sammumisjärjestyksessä, olisi pieni kysymys? Jos sattuu sammumaan vaikka keittiön pöydän alle, niin kuka huolehtii sammuneen siirtämisestä vuodepaikalle, mikäli niitä on vielä jäljellä siinä vaiheessa? Voisi tietenkin olettaa että isäntäväki, mutta entä jos isäntäväki sammuu ensimmäisenä?
Rottweiler Chosen Angels Bahira "Ronja"
s. 26.11.2008
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 13:40)

sliippi

sliippi
Viestimäärä: 778

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 02.12.2010 klo 21:23  
+
0
^Täytyykin heti alkaa syöttämään Väinölle pelkästään rustoluita. Vaaleansävyiset kiinteät kikkareet hukkuvat kätevästi lumiseen maisemaan, eivätkä aiheuta esteettisiä haittoja.

Minä voisin ehdottomasti ottaa sen ylälaudepaikan. Tässä kun on paras löylyä eurolla suhde. Toi krapulapizza aamupalaksi kyllä vähän epäilyttää... Mitä se pitää sisällään? Kertaalleen kierrätetyn edellisaamun kaurapuuron pizzapohjalla, viinapohjaisessa nesteessä marinoituna? :mietiskel:

Kyllä meillä taidetaan nuo vuodepaikat jakaa ihan sammumispaikan perusteella. Eli mihin virta sattuu loppumaan, siitä (todennäköisesti) myös aamulla herää. Eihän me nyt voida kellekään parvekepaikan lunastaneelle antaa vaikka sohvaa - nämä on sohvapaikan lunastaneita varten. Keittiöpaikan hankkineet nyt tuskin huomaavat, vaikka nukkuisivatkin siellä keittiönpöydän alla boolimalja kainalossa. Lattiapaikan lunastaneet voivat käyttää mattoa peittona ja wc-paikan lunastaneet kietoutua suihkuverhoon. Parvekepaikan lunastaneet... noh, onneksi joulumieli lämmittää... :nauru:

Myös meillä on sauna tarjolla, eikä edes laudepaikkoja tarvitse varata, sillä saunasta pääsee nauttimaan kukin juhlaan osallistuva ihan omalta paikaltaan (olemme havainneet, että riittävä henkilömäärä asunnossamme toimii paremmin kuin mikään kiuas).
kääpin uros -09
shelam uros -16

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 00:45)