Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 33

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 03.12.2010 klo 20:21  
+
0
Mä oon niin nauranut teidän jutuille! :nauru: :nauru: Wc-paikka, toissa päiväinen kaurapuuro.. :nauru:

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 17:11  
+
0
Tattadadaadadaa: Tuksun pikkukoira on lihonnut joulukinkusta ja pizzasta

Miten toi en kuulosta mun korviin oikein koiralle sopivalta ruokavaliolta? :ttou:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 29.12.2010 klo 21:56  
+
0
Äläs nyt, kun ennen joulua Tukiainen blogaili näin:

Johanna Tukiainen kirjoitti:

Minua todellakin suututtaa väitteet, että kohtelisin Nassua jotenkin kaltoin! Olen saanut ihan törkeitä viestejä mm. Facebookissa, joiden mukaan Nassulla on loisia ja joku luonnehäiriö kun se on ollut TV haastatteluissa niin rauhallinen. Haukkujat menivät jopa niin pitkälle, että kutsuivat eläinsuojeluviranomaisen luokseni Jollakseen eräänä iltana!

Viranomainen seurasi vain pienen hetken Nassua ja oli sitten ihan nolona. Hän sanoi, että hänen oma koiransakin on huonommin hoidettu kuin Nassu! Eläinsuojeluviranomainen antoi minulle todistuksen, että koirani on hyvin hoidettu, kasvatettu ja ruokittu ja poistui vähin äänin kotoamme.

Niin että paremmin hoidetaan Nassu kuin eläinsuojeluviranomaisen koira! Ei siis auta mennä kritisoimaan :viheltel::mietiskel:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: TURHAT JULKIMOT - Lauantaina, 08.01.2011 klo 07:26  
+
0
Tuksun koiralle tyttökaveri joka sentään pitää olla "samaa rotua" kun suunnitellaan jo pentuja. :ttou:

Tukiaisen blogi
Auspai Meno 2012

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Lauantaina, 08.01.2011 klo 11:09  
+
0
Mun piti ihan tarkistaa tää, koska olin kans varma, et se koira on seropi. Ja näinhän siellä lukee: "Nassun rotu on siis Tiibetin spanielin ja Kiinan palatsikoiran risteytys." Ja tyttöystävän pitää olla "samaa rotua", koska pentuja tahdotaan teettää...
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 11:36  
+
0
Nyt meni kuppi nurin!

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1295863015214/hankin+nassulle+tyttoystavan++sen+hormonit+hyrraavat/

:pyssyt:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 11:46  
+
0
Mitähän se sitten meinaa kun Nassu ja tyttöystävä on saanut perheenlisäystä? Eikai niitä pentuja voi edes myydä, ettei perheonni säry :roll:.

Tuo Tukiaisen meininki on just sellaista että ei tiedetä asioista yhtään mitään, ja koiraa inhimillistetään ihan 100-0 ja rinnastetaan ihmislapseen.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.

Karvakamu

Karvakamu

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 12:07  
+
0
Näin eilen ekaa kertaa Tuksun "livenä" Mariassa. Eihän sillä ole minkäänlaista kykyä suoltaa puhetta? Aloin jo miettiin, että kirjottaakohan se ite tuota blogiakaan. Tai no, kyllä siitä huokuu se samanlainen ajatuksenjuoksu joka loikkii asiasta villasukkaan, eikä jatku sulavasti.

Mun silmään se oli ihan raukka eilisessä Mariassa, silmät aivan punaset ja ilme kokoajan ihan hämmentyny. Sitten siltä kysytään, onko heidän suhteessa väkivaltaa, niin tyyppi vastaa, että "en kommentoi"?! Ja myös, kun kysymys on, että onko tää hääjuttu ihan mediaa varten vaan, niin "en kommentoi"?! :roll: Eikö rakastunu morsian hehkuttais rakkauttaan, ei puhuis existä, mollais sulhastaan et se ei oo herrasmies ja puhis tulevista häistään toisten miesten kanssa :mietiskel: Jep.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 12:08  
+
0
Mä olen koko ajan enemmän ja enemmän sitä mieltä, että Tukiainen ei ole mikään oikea ihminen, vaan luotu hahmo, kuten Marja Tyrni. Oikeasti... Jos Tuksu todella on ihan oma itsensä noissa jutuissaan, niin missä on aikuistensuojelu??? Sellaiselle näyttäis olevan tarvetta...
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 16:05  
+
0
Olihan se MAaria eilen pakko katsoa kun lempijulkkikseni TUKSU oli vieraana!
Ihan itkettää ettei sen "kauniin glamour tanssijan" facebook seinä oo kaikkien nähtävillä, viihytin itteeni aina useita tunteja kerrallaan lukien tuksun tilapäivityksiä ja kommentteja :jjei:

Ja eilisessä Marissa, joku oliki jo sanonu että Tuksulla vähän silmät punotti. Katoin nimittäin ihan samaa, ei varmasti ollu selvinpäin. :nauru: Eikös se tullu siihe lavallekki skumppalasi kädessä? AH hieno Tuksu.
Hauskaa oli myös kysymys: "onko teidän suhteessa henkistä väkivaltaa?" ni Tuksu vastaa "en kommentoi" hahaaahahhhahhahahah kuolin nauruun.
Ja säälittää kyllä se koira, joku vois mennä hakemaan sen tuksulta pois. Raukka ei varmaan ees lenkille pääse.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 19:16  
+
0
Mulla kävi sääliksi sitä Artoa. Sehän nyt on ihan korviaan myöten rakastunut Johannaan. Tai ainakin osaa edes näytellä hyvin. Totta Johanna on sille jokin unelmien täyttymys, kyllähän se varmasti ainakin ulkoisesti tollaisen harmaatukkaisen ukon mieltymyksiä vastaa. Ja Johanna kohteli sitä tyyppiä noin julmasti, vaikka Arto vaikutti jopa sympaattiselta. Mikä sillä naisella on hätänä. Yritti vain epätoivoisesti mainostaa itseään TV5:llä ja sitten niillä kekseillä, vaikka ei kommentoinut aiheeseen onko heidän naimisiinmenonsa mediatemppu. Taitaa olla, että Johannan näkökulmasta on. Ja se miksi se juuri Artoa mukanaan raahaa, on varmaan, että Arto on ainoa joka sylikoiran tavoin roikkuu rinnalla uskollisesti kohteli sitä miten hyvänsä.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 20:33  
+
0
Valitettavasti missasin eilisen maria ohjelman jossa tuksu vieraili, mutta ehkäpä parempi niin ettei tullu vierailemaan painajaisten muodossakin..

Muistan kylläkin kun tuksu oli siskonsa kanssa strippibaarissa vetämässä heidän hienoa shoutaan, kumpikin älyttömässä humalassa ettei mikhään tangolla pyörimiset onnistunu ja korkkarit oli liian isot kun kaatumisia tapahtui enemmän kuin paljon.. :D
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

iBox

iBox
Viestimäärä: 743

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 20:40  
+
0
^ Löytyy ruutu.fistä.

Karvakamu

Karvakamu

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 21:20  
+
0
:nauru: <- Tuossa on siis linkki /Edit
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.01.2011 klo 21:21)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 21:24  
+
0
^ Jaa että vielä kielellisesti lahjakaskin :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:19  
+
0
Tuksu: Häiden peruminen on mahdollista.
Whoa!
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:41  
+
0

mmaija kirjoitti:

Ihan itkettää ettei sen "kauniin glamour tanssijan" facebook seinä oo kaikkien nähtävillä, viihytin itteeni aina useita tunteja kerrallaan lukien tuksun tilapäivityksiä ja kommentteja :jjei:

.

Kyllä Tukiaisen facebook on ihan julkinen ilmeisesti. Just kävin vakoilemassa :shifty:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:48  
+
0
SaMaJan linkistä lainattua:

Haluatko edelleen mennä naimisiin Arton kanssa?
– En kommentoi siihen mitään.

True love will never fade....
Varjo 12/2010 ♥

Karvakamu

Karvakamu

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:52  
+
0
^^ Ei se kyllä oo? Ei mulla ainakaan näy seinä. Piti käydä tarkistamassa :nauru:

Arto katosi Maria!-ohjelman jälkeen
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:58  
+
0
Mäkin kävin tarkistamassa Tuksun fb-profiilin ja kyllä se ihan julkiselta näytti.

Oli muuten parisuhdestatus päivittynyt tunti sitten:

Johanna is in a relationship with Arto Länsman.

Manu 6/2008
Morris 3/2013

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25830
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5787
Viestejä yhteensä543771
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös263030
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.10.2019 klo 03:30)