Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 33

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 22:59  
+
0
Hoh, mäkin kävin kattomassa sen, eikä mullakaan näkynyt seinällä mitään :mietiskel:

*muoks* eiku jaaaaa se pitää erikseen klikata sinne seinälle, sitten näkyy. heh. kuluu se ilta näinkin... xD
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.01.2011 klo 22:59)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 27.01.2011 klo 23:01  
+
0
Hei epäreilua, miks se mua dissaa?!

Muoks. No nyyyyyt löysin ton seinän kans :nauru: tämähän oli siis to-del-la tärkeä asia....
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä
(Viestiä on muokattu torstaina, 27.01.2011 klo 23:05)

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 00:13  
+
0
Ää-ä nämä on just niitä hetkiä, kun jopa mietin Facebookiin liittymistä. Ihan vaan tuon viihteen vuoksi. Tuksun blogia Seiskan sivuilla seuraan jo! :nauru:
Yks teoriahan on, että koko Tukiainen on vuosisadan vedätys. Keksitty hahmo, niinkuin joku tuossa aiemmin kirjottikin. Tai sitten todella häiriintynyt ihminen. Jotenkin toivon tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, kuitenkin naureskellen luen noita juttuja... Ja tulee paha mieli, jos ajattelee henkilön oikeasti, täysin tosissaan olevan mitä on.
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 00:29  
+
0
Mä oon nauranut ääneen vedet silmissä tolle tukiaisen fb sivulle, kiitos hyvästä vinkistä! Kävin välissä suihkussa ja palasin nauramaan.
Tosin, pitää nyt sanoa että en mä sille TUKSULLE ole nauranut, vaan niille älyttömyyksille mitä ihmisen sinne kirjottaa. Eräskin hieman surullinen hahmo on saanut mut melkein tikahtumaan nauruun. Ja sitten tulee morkkis, kun ei sais toiselle nauraa, se on ihan tosissaan. Mutta hitto minkäs teet kun on hauskoja juttuja..
En nyt enempää kehtaa avata tätä juttua, kun oon nyt kyllä epäkorrekti pskiainen ja nauran sairaille ihmisille..

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 00:35  
+
0
Voisin muuten tännekin jakaa sen ilosanoman, jonka keksin tänä aamuna: Tuksun blogin saa nykyään RSS-feedina, kun sivut menivät uusiksi! Olinkin meinannut jo laittaa sinne palautetta, että stalkkaaminen on kamalan työlästä, että saisikos millään tätäkin blogia suoraan mun sähköpostiin omaan kansioonsa :nauru: Tässä siis Johannan omat Seiska-sivut!
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 01:30  
+
0
En kyllä yhtään ihmettele, että Arto katosi, piti niin hyvin pokkansa siinä ohjelmassa että sietikin juosta hetkeksi karkuun käsittelemään fiiliksiään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Vanis

moderaattori
Vanis
Viestimäärä: 6114

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 01:33  
+
0
Mä katsoin äsken tuon Maria-jakson. Eihän tuon Tuksun jutuista saa mitään selvää. Hirveästi turhaa lässytystä ja lopulta vastaa jotain aivan muuta kuin mitä kysyttiin. Tosi kiitollinen haastateltava :nauru:

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 10:24  
+
0
Pelottavinta taitaakin juuri olla se, että Johanna tuskin on mikään tekaistu hahmo. Mä uskon että se on oikeasti mieleltään hieman yksinkertainen, hukassa oleva tyttörukka.

Mutta sen jutut on oikeasti niin utopisia ja ylimeneviä, että eihän sitä voi muuta tehdä kuin rollailla. Itsehän se itteään julkisuuteen tukkii ja haluaa olla esillä, vaikka varmasti parasta Tuksun omalta kannalta olisi häipyä julkisuudesta kokonaan ja palata sieltä glamour-hellokitty-landiasta takaisin maan päälle. Tosin epäilen kyllä, että hän on siellä (täällä) koskaan edes ollut.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 10:28  
+
0
" Siis Artohan on käyny vain kahdessa maassa, Ruotsissa ja Turkissa, mä olen käynyt noin 78:ssa maassa." Että semmosta! :nauru:

Joo tuli eilen katsottua netistä se Maria!-jakso ja melkein toivon että en olisi katsonut! Kyllä Tuksu on niin avun tarpeessa oleva ressukka että melkeinpä säälittää. Ja vähän jäi mietityttämään mikä ihmeen tyyppi se Artokin oikein on. Ja mikä tämä niiden avioliitto-juttu nyt oikeasti on. Tuksu kierteli ja kaarteli kaikki kysymykset heidän suhteestaan ja avioliitosta, mutta innolla selitti kuinka häät televisioidaan ja esitteli Tuksu-keksejä :roll:

Sasha

Sasha
Viestimäärä: 773

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 10:52  
+
0
Mäkin eilen katsoin sen jakson. Hirveen vaikealta näytti Tuksun oleilu parrasvaloissa, kiemurteli ja heilutteli tukkaa ja "ee... siis... en mä tohon sano mitään". Artoa käy kyllä sääliksi, se katsoi jotenkin niin avoimen ihastuneesti Johannaa ja Johanna vaan selittää kuinka exät oli herrasmiehiä ja Arto ei?
Koiraparalla oli melkoisen kuuma, studiovalot+paita ehkä vähän liikaa pienelle.

muoks. Mä en kyllä ymmärrä sitä, ettei muut Tukiaiset ym. läheiset tee asialle mitään. Siis jos on kyse harhaisen ihmisen kuvitelmista ja huomionhakuisuudesta. Sehän on oikeasti vaaraksi itelleen. Ja siskonsa Julia, joka on vähän samalla tiellä. Onkohan Tuksu aina ollut samanlainen? Siksikö vanhemmat ja sukulaiset antavat olla? Vai yrittävätköhän koko ajan auttaa tyttöään, siitä ei vain uutisoida...
Dobermanninarttu Nemi (1.5.2010)
Kotikolli Väinö (18.11.1997)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.01.2011 klo 10:56)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 11:35  
+
0
^ Käyppä kattoon Tuksun veljen profiili, se on ihan samanlainen!

Joh kirjoitti:

Pelottavinta taitaakin juuri olla se, että Johanna tuskin on mikään tekaistu hahmo. Mä uskon että se on oikeasti mieleltään hieman yksinkertainen, hukassa oleva tyttörukka.
...
Tosin epäilen kyllä, että hän on siellä (täällä) koskaan edes ollut.



Eihän siitä oo pitkäkään aika kun oli juttua, missä Tuksu selitti olevansa väärällä planeetalla ja uskoo, että Jumala hänet vielä ohjaa oikealle, omalle planeetalleen! :nauru:

Mutta tismalleen samaa mieltä olen Johin kanssa. En usko millään, että Tuksu on niin hyvä näyttelijä et toi ois jotai roolia. Mariassaki sen ilme oli koko ajan tosi hämmentyny ja semmonen ku se ois ihmetelly, että missä hän on ja mitä hemmettiä hän täällä tekee.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 11:37  
+
0
Tuksun vanhemmat ja nuoremmat sisaruksethan asuvat Ruotsissa. Ehkä heillä ei ole sen suuremmin tietoa millaista tyttärensä/siskonsa julkisuus ihan oikeasti on? Onhan toki Seiska käynyt sielläkin haastattelemassa koko porukkaa, mutta ei sekään välttämättä siellä asuville kerro kuin sen, että tytär on kuuluisa tanssija tms. Suomessa. Ruotsin roskalehdistä tuskin seuraa Tuksun toilailuja niin miten Suomessa vastaavat.

Mä olin aika järkyttynyt siitä uutisesta (onkohan tästä reilu vuosi aikaa?), että Julia ja Johanna yrittivät ylipuhua muistaakseni 16-17 -vuotiasta pikkusiskoaan ottamaan silikonit ja myöhemmin kai olikin sitten juttua, että tyttö oli ne ottanut...Toivottavasti tosiaan oli sitten ihan kokonaan oma päätös eikä isosiskojen keino saada pikkusisko mukaan "tanssibisnekseen" :neutral:

//Karvis ehtikin ensin. Ilmeisesti minun teoriani oli sitten väärä :nauru:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.01.2011 klo 11:40)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 11:55  
+
0
^^ Ei sen veljen profiiliin pääse (minä ainakaan). Siis Joel Tukiaisen. Jos meinaat sitä Joonasta niin sehän on ihan feikkiprofiili, tekaistu juttu :hymy:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.01.2011 klo 11:57)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 12:11  
+
0
^ Aijjaa :eek: No sitä just meinasin. Luulin et se on sen veli :eitietoo: Mistä sen tietää, et on feikki? Siis feikiltähän se vaikutti, mut luulin et tyyppi vaan on yhtä feikki ku Tuksu itekki :nauru:
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 12:39  
+
0
^ Ehkä kirjoitin vähän tyhmästi, en siis tiedä varmasti onko se feikki, mutta sellaisen käsityksen mä oon ainakin saanut sen jutuista ja tavasta millä se kirjoittaa ja hehkuttaa tulevasta musiikkiurastaan ja muista jutuista. Mutta siis Tuksun veli se ei ole kuitenkaan :kieli:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 16:14  
+
0
Tukiainen muuttaa taiteilijanimekseen Yolandan, koska Tuksu ei ole kansainvälinen nimi. Smiley
Manu 6/2008
Morris 3/2013

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 28.01.2011 klo 16:30  
+
0
Joo näkyy miullakin nykysin näköjään tuo tuksun seinä :jjei: olipas taas hauska ilta ku tajusin että voinki lukee noita juttuja. Mitenhän tylsää miu elämä olis ilma komedia-tuksua? :nauru:

muoks. En kestä tota Tuksun hieman yksinkertasta ihailijaa tuolla profiilissa, ei sais olla ilkee ku toine on vähän hidas mutta onhan tuo nyt jo aika huvittavaa. Taidanki jatkaa juttujen lukemista ::D
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.01.2011 klo 16:35)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: TURHAT JULKIMOT - Lauantaina, 29.01.2011 klo 20:38  
+
0
Äh, mä en pääse tuonne tukiaisen seinälle. Miten työ ootte sinne mennyt? Kirjoittanut siihen etsi kenttään nimen vai häh?

Muoks. Löytyi.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 29.01.2011 klo 20:40)

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: TURHAT JULKIMOT - Torstaina, 03.02.2011 klo 13:35  
+
0
Tuksun feissarimoka

:nauru::nauru:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: TURHAT JULKIMOT - Perjantaina, 11.02.2011 klo 10:27  
+
0

Jaijah kirjoitti:

Tukiainen muuttaa taiteilijanimekseen Yolandan, koska Tuksu ei ole kansainvälinen nimi. Smiley


Ja nyt se on muuttunut jo Joleneksi...

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545687
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:00)