Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:31

Turhat julkimot

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 33

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: TURHAT JULKIMOT - Maanantaina, 14.02.2011 klo 23:07  
+
0
Menee ehkä hiuksen ohi aiheen mutta autotunella tosiaan saa hauskaa aikaan :D

Matkaopas

Yllätyssynttärit
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TURHAT JULKIMOT - Maanantaina, 14.02.2011 klo 23:33  
+
0
Mondial Juu kärjistetysti taisin sanoa :nauru: Löytyyhän niitä innostuviakin. Mutta heillä, joilla naiskuva ei ole vääristynyt, eivät varmastikaan ala sukat vipattamaan jalassa :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 05:41  
+
0
^Onko kaikilla niilläkin miehillä vääristynyt naiskuva, jotka kiihottuvat ei_niin_täydellisistä vaimoistaan/naisystävistään ja haluavat katsoa/koskea heitä muutoinkin kuin pimeässä peiton alla? Veikkaan, että Suomestakin löytyy monta pariskuntaa, missä nainen ei vastaa länsimaista kauneusihannetta, mutta silti mies tykkää katsoa naista seksikkäisiin vaatteisiin pukeutuneena ja varmasti ilahtuisi, jos nainen vielä tanssisikin, vaikka kaikki ei menisikään niin kuin elokuvissa.

Kritisoidaan sitä kuinka armoton nykyinen kauneusihanne on ja sitten pilkataan sitä, joka kehtaa olla esillä, vaikka ei kriteereitä täytäkään.

Ja kumpi on pahempaa, se että joku pyytää tirkistelijöiltä 150€ pääsystä omiin häihin, vai se että joku yleensäkään haluaa mennä tirkistelemään toisten häitä ilkeilymielessä?
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 09:19  
+
0
Äh, ulosantini on hieman heikkoa nyt kun en näköjään saa ilmaistua sitä mitä hain takaa (oma vikani, täytyy lukea uudemman kerran mitä lähetän). Se mistä moni mies ei innostu, tarkoitan tuota ulkomuotoa kokonaisuutena: huulet, hiukset ym kaikki sellainen mikä ei ole luonnollista vaan tekemällä tehtyä. Epäluonnollisuutta voi olla myös onnistuneita tuloksia, mutta Tuksun ulkonäössä voisi omasta mielestäni rajoittaa joitakin asioita (esim. aiemmin keskustelussa olleet hiukset). Pyöreyttä en tarkoita. Jokainen nainen on kaunis omana itsenään, ei tarvitsekaan olla hoikka ja nätti ollakseen kaunis. Joten: se, mitä loppujen lopuksi yritin tuolla aiemminkin sanoa (ja olisi pitänyt tarkentaa) on luonnollisuus.

Ja tuohon hääasiaan, kipeämpiä taitavat olla ne jotka maksavat tirkistelystä :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 09:35  
+
0
Piimäenkeli :kumarrus:.

Mäkin ihmettelen sitä, kun (lähinnä erinäisillä keskustelupalstoilla) kauhistellaan että Tuksu on "rantautunut valas" ja "kauhea läski". No, eihän se missään missimitoissa ole, mutta ei se ainakaan mun mielestä mikään hirveä läski ole.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 11:03  
+
0
Tuksu on itse hakeutunut vuosikaudet julkisuuteen. Ja aina siitä on samanlailla kirjoiteltu. Jos tämä kaikki Tuksua oikeasti niin kovin paljon häiritsisi ja loukkaisi, niin miksi edelleen hakeutuu julkisuuteen hinnalla millä tahansa? Mun mielipide Tuksun kohdalla on että sitä saa mitä tilaa!

Yhdenkään lehden ei tarvitsi salaa tarkkailla Tuksun elämää ja sen tapahtumia, Tuksu itse pitää huolen siitä että kaikki tapahtumat tulee julkisuuteen. Ei media ole väkisin tunkeutunut Tuksun elämään, Tuksu on väkisin tunkeutunut mediaan ja siellä pysyy. Toki tietysti vain niin kauan kun ihmiset jaksaa Tuksusta lukea ja ne lehdet ja otsikot myy.

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 14:57  
+
0
Mä oon kyllä rehellisesti sitä mieltä, että sillä, joka Tukiaisen sisaruksista kiihottuu, on oikeesti aika huono naismaku. Mitenkään niihin kiloihin liittymättä.

Piimäenkeli

Piimäenkeli
Viestimäärä: 859

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 17:34  
+
0
Ymmärrän pointin tossa luonnollisuuden puuttumisen kauhistelussa. Munkaan mielestä ei näytä hyvältä yhdetkään hiuslisäkkeet, lisäripset, tissit tai rakennekynnet, mistä näkee että ne eivät ole aitoja. En silti menisi sanomaan että yhdenkään ihmisen näkeminen yrjöttäisi tai tappaisi seksihalut vuodeksi tms., vaikka kyseinen ihminen ei mua viehätäkään. Olen monen mielestä ilmeisesti melko julma ihminen, en silti voi olla tuntematta ensisijaisesti sääliä, kun näen jonkun ihmisen muokanneen niin kovin ulkonäköään miellyttääkseen muita tai ollakseen tyytyväinen itseensä. Surullinen on myös ajatus siitä, että vaikka ihminen tunkee itseään julkisuuteen, ei heikompi psyyke sitä välttämättä kestä kovin pitkään. Pahoin pelkään, ettei Tukiainenkaan välttämättä kovin vanhaksi elä, jos jotain muutosta ei tapahdu.

Joh kirjoitti:

Mäkin ihmettelen sitä, kun (lähinnä erinäisillä keskustelupalstoilla) kauhistellaan että Tuksu on "rantautunut valas" ja "kauhea läski". No, eihän se missään missimitoissa ole, mutta ei se ainakaan mun mielestä mikään hirveä läski ole.


Tollaselle olen ihan yliherkkä. Olisi ihan kamalaa, jos oma kumppani kommentoisi jotain tollasta ihan kenestä vain. Ei tulisi mieleenkään ikinä enää yrittää ainakaan laittautua toista varten. Tai muutenkaan heittäytyä itsevarmana ja tyytyväisenä lemmenleikkeihin sellaisen miehen kanssa.

Mutta jatkakaa, mä lähden moralisoimaan johonkin toiseen ketjuun...
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 20:22  
+
0
Tuskin Tuksukaan näyttäis niin hirveeltä jos ei se ottais tollasia lisäkkeitä, meikkais ku possu (eli hänen käsityksen mukaan barbie) ja olis noin järkyttävän typerä. Silloin ite ainakin näkisin tuksussa kauniin puolen vaikka kiloja tällä naisella onkin. :paapatus:
Mutta tosiaan aika paljon pitäis muuttua että näin kävis. :nauru:


Muoks. tulipa sekava testi ja aivot on ihan offline-tilassa mutta ehkä joku saattaa säkällä ymmärtää pointin.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.02.2011 klo 20:39)

Kaneli

Kaneli
Viestimäärä: 635

VS: TURHAT JULKIMOT - Tiistaina, 15.02.2011 klo 22:05  
+
0
Piimäenkeli, please, moralisoi tässäkin ketjussa.
On tosi tärkeää saada kaikenlaisia näkemyksiä ja kyseenalaistamisia, jotta itse kukin voisi laajentaa/tarkistaa omaa katsantokantaansa ja lisätä ymmärrystä muita kohtaan. :kumarrus:.

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 07:52  
+
0
En ymmärrä miksi pitää lähteä keskustelusta, jos ei kaikki ketjuun kirjoittajat ole samaa mieltä? Tuksu on varmasti juurikin sellainen tapaus, joka jakaa mielipiteitä. Ja mielipiteistähän tässä on kyse, eikö?

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 08:09  
+
0
Törkeää on minusta, miten paljon 7 päivää käyttää hyväkseen näitä samantyyppisiä ihmisiä... Ja kuinka paljon ihmisiä kiinnostaa "turhien julkkisten" tempaukset... Noh, tarjonta vastaa kysyntää, mutta...

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 08:14  
+
0
^ Roskalehtiähän ne on, 7päivää, Hymy jne. Mutta jos kaikenmaailmant Tuksut, Eskot, Martinat jne. itse ottavat ko. lehtiin yhteyttä, tarjoavat juttuja itsestään, pitäisikö lehtien kieltäytyä? Jos joku näistä turhista julkkiksista haluaa kutsua jonkun roskalehden kotiinsa, tai haluaa lähteä lehden tarjoamalle etelänmatkalle, onko se roskalehtien syy?

Ne lehdet on olemassa, jotta niillä tehdään rahaa. Ja rahaa niillä saa niin kauan kuin ihmisiä kiinnostaa turhien julkkisten elämä ja tapahtumat. Mun mielestä on melko mustavalkoista todeta vaan ykskantaan että "lehdet hyväksikäyttää" näitä ihmisiä. Kyllä TuksuMartinaEskoMatit itse hakevatkin julkisuutta roskalehtien kautta.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 08:51  
+
0

NtiC kirjoitti:

^ Roskalehtiähän ne on, 7päivää, Hymy jne. Mutta jos kaikenmaailmant Tuksut, Eskot, Martinat jne. itse ottavat ko. lehtiin yhteyttä, tarjoavat juttuja itsestään, pitäisikö lehtien kieltäytyä? Jos joku näistä turhista julkkiksista haluaa kutsua jonkun roskalehden kotiinsa, tai haluaa lähteä lehden tarjoamalle etelänmatkalle, onko se roskalehtien syy?

Ne lehdet on olemassa, jotta niillä tehdään rahaa. Ja rahaa niillä saa niin kauan kuin ihmisiä kiinnostaa turhien julkkisten elämä ja tapahtumat. Mun mielestä on melko mustavalkoista todeta vaan ykskantaan että "lehdet hyväksikäyttää" näitä ihmisiä. Kyllä TuksuMartinaEskoMatit itse hakevatkin julkisuutta roskalehtien kautta.



Sanoinhan myös että: "Noh, tarjonta vastaa kysyntää" ;) Mutta kyllä siitä aikamoinen kierre tulee Matille & Tuksulle ottaa yhteyttä 7 päivään ja kierre on valmis. Voisi verrata jonkinlaiseen alkoholismiin.

NtiC

NtiC
Viestimäärä: 503

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 08:59  
+
0
^ Totta, sanoit että "tarjonta vastaa kysyntää" :)

Ja jonkinlainen kierre se varmasti onkin, sanotaan vaikka sitten että "julkisuusholismi" ;) Mutta ei alkoholismista syytetä Alkoa? ;) Enkä minä syytä tupakkayhtiöitä siitä että poltan, enkä ole yrityksistäni huolimatta pystynyt lopettaan! ;) (Ja juu, nämä ovat kärjistettyjä vertauksia)

Mulla vaan kalskahtaa korvaan tämä suuntaus mikä Suomeen on tulossa. Hyvin amerikkalaistyylisesti ollaan poistamassa yksilön vastuuta omasta itsestään ja omista teoistaan ja syytetään aina jotain muuta! On se sitten media, tai mainokset tai lehdet tai paparazzit tai mikä tahansa mikä sillä hetkellä tilanteeseen sopii.

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 09:12  
+
0
^totta turiset. Voisi sanoa, että kummatkin voisivat hieman katsoa peiliin. Reality showt kukoistavat ja media välissä hukassa, mikä on hyvä tapa uutisoida... mutta ei kait tästä mihinkään helposti päästä.
Kaikki on niin skandaalihakuista. Normaalit uutisetkin otsikoi monesti mitä kauheeta olisi voinut tapahtua, vaikka ei siis oikeesti tapahtunutkaan. Vertauksena esim. pommi-iskun tekijä, jonka pommi räjähtikin liian aikaiseksi... "Tuhansia olisi voinut kuollut"... Nii'iin...

Mut jätän tähän. Itseä ei kiinnosta niin paljoa turhat kuin muutkaan julkkikset. Toivon vain... noh, kaikilla on oma elämä millä leikkiä, mutta kunhan se pysyisi suhteellisuuden rajoissa.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 09:30  
+
0
Pumpanen on radio rockilla! :peukku:

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 10:02  
+
0
^Mua nauratti kun kuulin Pumpasen haastattelun radiosta pari päivää sitten, en pystynyt keskittyä ollenkaan siihen mitä hän puhui kun kokoajan toisti "niinku niinku niinku niinku" :nauru:
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 10:18  
+
0
Tuosta ulkonäöstä ja siihen liittyvistä paineista vielä. Viime aikoina on ollut paljon negatiivisia juttuja esillä liittyen ulkonäön keinotekoiseen paranteluun. Useampi silikonit hankkinut seiskapäivääkaunotar katuu tekemiään leikkauksia, brittiopiskelija kuoli saatuaan silikonia persiiseensä (mitä ihmettä silikoni edes tekee siellä? :eek: ) eikä Janita Janatuisenkaan avioliitto sitten kuitenkaan onnistunut vaikka oli ulkonäkö oleviaan kohdillaan. Ja silti vaan pukkaa uusia bb-glämmä-marioita, jotka haluavat julkisuuteen "saadakseen seiskapäivään kustantamat silikonit tallinnasta". Eikö nuo tapaukset herätä tarpeeksi, vai korostuuko silti se ulkonäön korjaamisesta tulevat positiiviset asiat (mitä ne edes on?) vielä voimakkaammin?
Ylläpitäjä

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: TURHAT JULKIMOT - Keskiviikkona, 16.02.2011 klo 10:44  
+
0
Tukiainenkin oli joskus varsin kaunis nuori nainen: http://www.iltasanomat.fi/viihde/T%C3%A4lt%C3%A4%20Johanna%20Tukiainen%20n%C3%A4ytti%2012%20vuotta%20sitten%20/art-1288369350254.html Olisi ihan mielenkiintoista tietää, kokeeko hän itse olevansa kauniimpi nyt kaikkien kirurgisten muotoilujen jälkeen.

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 33
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 11:45)