Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 16

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 13:36  
+
0

gaselli kirjoitti:

Olikohan siellä muuten joku koirat.com:ilainen??


Mä meinasin tosiaan osallistua, mutta skippasin sitten rankan viikonlopun takia. Nukuin tyytyväisenä 13.30 asti enkä jaksanut enää kiirehtiä. Musta on sitä paitsi tullut vähän epäluuloisempi ton oman koiran suhteen, jos on vieraita koiria irti. Tuppaa olemaan niin kova komentamaan muita, että muiden pitää kestää sen huutaminen.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Matonen

Matonen
Viestimäärä: 18

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 03:41  
+
0
Moikka!

Täällä yksi, kaksi, kolme ilmottautumassa turkulaisiksi!
Olisi kivaa jos päästäisiin omien neitieni kanssa ( Husky-neiti 2v ja dogo-neiti 5v.) puistoilemaan ja tutustumaan uusiin mahtaviin tyyppeihin!
Me kaikki vaan ollaan aika nirsoja kenen kanssa hengaillaan, neidit tulevat harvojen narttujen kanssa toimeen ja uroksistakin vain ne ketkä eivät ole nössöjä hyväksytään :nolo:
Ja emäntä vasta kranttu on!! En kestä olla puistossa ihmis(t)en kanssa jotka eivät saa sanaa suusta tai ketkä vetävät meloonin nenään pienestäkin huumorinkukasta :eek:

Eli jos joku uskaltaisi ottaa haastetta vastaan niin viestiä tulemaan! Mikään mahti maailmassa ei estä mua ottamassa vain toista tyttöäni mukaan tai miettimästä muiden vetokoira-ihmisten kanssa treffaamista veto-merkeissä :jjei:

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 09:09  
+
0
^Heh, mä olen itse asiassa ollut varmaan teidän kanssa samaan aikaan yo-kylän puistossa - me oltiin kyllä pienten puolella :wink: Vai onkohan Turun seudulla monta husky+dogo -parivaljakkoa? :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 15:29  
+
0
Runosmäessä lenkkeilijät olkaa tarkkana kun ulkoilette koirienne kanssa!

http://www.ts.fi/online/kotimaa/311550.html
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 16.02.2012 klo 15:29)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 15:41  
+
0
Hah, mähän voisinkin täältä tiedustella!

Tuleeko mieleen mitään rauhallista koiranlenkitysseutua mihin vois tämpätä myös pimeään aikaan - eli katuvalot tarttis olla? Ollaan BaeLianan kanssa lähdössä lenkille kun pääsen töistä, ja vissiin vähän kumpaakin hontsittais koluta uusia kulmia. Ei siis tarvi olla rauhallinen tyyliin voi pitää koiria irti, mutta sellanen, missä sais rauhassa keskittyä prohtaamiseen eikä tarvis koko ajan väistellä vastaantulijoita.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 18:45  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

Runosmäessä lenkkeilijät olkaa tarkkana kun ulkoilette koirienne kanssa!

http://www.ts.fi/online/kotimaa/311550.html




Ei Runosmäessä vaan Ruohonpäässä :)

Mutta ei voi kun taas ihmetellä miten ihmiset voi olla hulluja koiranvihaajia :mad:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 21:16  
+
0
Muahah. Käytiinkin sittenkin metsistelemässä, Ruissalon kärjessä. Onnistui hyvin, vaikka olikin pilkkopimeää - ja niin taivaallisen hiljaista. Turku on ihana kaupunki, seistiin siellä rannassa ja katsottiin niemen kärjen takaa eteen lipuvaa isoa laivaa. Niiiiiin siistiä!
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Matonen

Matonen
Viestimäärä: 18

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 16.02.2012 klo 22:11  
+
0
Jannie , hyvin mahdollista että ollaan oltu! :hymy: En ainakaan itse ole törmännyt samanmoiseen parivaljakkoon! Ja jos emäntä huusi Prklettä niin tunnustaudun! Eipä taidettu samaan puoleen uskaltaa??
Oi, ihanaa jos turusta vielä löytyy autiota seutua missä voi olla ihan rauhassa omien ajatusten kera...

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 17.02.2012 klo 11:32  
+
0

Matonen kirjoitti:

Mikään mahti maailmassa ei estä mua ottamassa vain toista tyttöäni mukaan tai miettimästä muiden vetokoira-ihmisten kanssa treffaamista veto-merkeissä :jjei:



Kiinnostaa, että mitä te vedätte ja minkälaisissa kokoonpanoissa ja minkälaisia matkoja jne.? Mä en hyvällä tahdollakaan voi sanoa itseäni vetokoiraihmiseksi, mutta vedätetään omaksi iloksi talvella kickaria (ohjaaja on myös pyhästi vannonut opettelevansa hiihtoa, alla yksi kerta tänä vuonna :nauru: ) ja kesällä pyörää ja juoksua. Aina vaan kiinnostanut nähdä husky-treenejä ja treenitapoja ja hyvinhyvin salainen haave olisi joskus saada tuo oma vetoelukka joskus kokeilemaan valjakkoon :hymy: Juurikin tuossa vetokavereiden kanssa mietittiin, missä haskit treenaa täällä.

Matonen

Matonen
Viestimäärä: 18

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 02.03.2012 klo 22:57  
+
0
NOZ , kokoonpano on suuri, minä ja huskyni :nauru:

Dogo on välillä mukana mutta harvemmin sitä kiinnostaa vetää ja olen sitä mieltä että vedon täytyy olla hauskaa jolloin Doris pääsee takaisin lempihommiinsa- nukkumaan sohvalle.
Ollaan käyty Halin kanssa (husky) kokeilemassa liedon yliskulmalla kennel Kukanoksan mukana, mutta neiti sai sätkyn niin monesta koirasta, ensin yritti komentaa kaikkia, huomattuaan sen uhkarohkeaksi yritti syliini hyppiä. Kun vihdoin päästiin reen eteen muut koirat "raahasivat" sitä perässään :roll: Kyllä äiti oli ylpeä!!

Eli usein mennään yksin, pyörällä tai ns juoksulla (minähän en juokse!).
Nyt talvella ollaan vedetty kerran lasta pulkassa ja käyty uhkarohkeasti pyöräilemässä :viheltel:
Kerran myös saatiin vetoon mukaan irlanninsetterinarttu ja he vetivät mua kivasti ja kovaa potkukelkalla (Doris oli mukana mutta meni taas siihen että sitä sai vetää perässään). Hali otti hyvin irliksen johtajakseen ja seurasi sitä mainiosti- jopa ojaan! :jjei:

Millainen vetoporukka teillä on kasassa? Ja miten ja missä treenaatte? (olen hieman kateellinen).
Mitä teidän porukkaan kuuluu, tai siis millaisia koiria? Nyt tulisi niiiin paljon kysymyksiä että pidättäydyn näissä :hymy:

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 03.03.2012 klo 13:38  
+
0
Tietääkö kukaan semmosia kahviloita täällä Turussa mihin saa ottaa koiran? :-)
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 03.03.2012 klo 22:48  
+
0

Eevus kirjoitti:

Tietääkö kukaan semmosia kahviloita täällä Turussa mihin saa ottaa koiran? :-)


Rentoon on ennen saanut viedä niin kissan kuin koirankin, mutta jossain vaiheessa muuttivat käytäntöä. En tiedä, mikä on nykyinen tilanne, kun laki muuttui, mutta kannattaa kysyä ainakin kesäterassien aikaan.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 09:41  
+
0
Viime kesänä ainakin Blankon terassilla oli useasti koiria.

Mutta! Mun elämässä urkeni just ihan uus vaihe - kertokaapa, mitä kaikkea Turussa voi päivisin tehdä ilmaiseksi xD Vieläkö esim. Taidemuseoon pääsee perjantaisin ilmaiseksi?

Voisin ainakin käydä luovuttamassa verta, tai siis yrittämässä sitä. Toistaiseksi mut on aina heitetty sieltä ulos kun alan huonovointiseksi... :neutral:

Niin, ja kirjastoa pitää taas alkaa hyödyntämään. Eikö sieltä saa lautapelejäkin vuokralle? :nauru:

Ja toki jos joku tietää jonkun kaipaavan asiakaspalvelualan ammattilaista, niin tässä ois yks sellanen vailla töitä... :shifty:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 09:59  
+
0
Okei. Kiitos näistä tiedoista.

^katsoin taidemuiseo sivuilta, perjantaisin klo 16-19 ilmaiseksi! Mäkin haluan tietää kaikkia tämmösiä juttuja :-D Turussa asunut 2,5 vuotta nyt, kohtalaisen huonosti tutustunut eri paikkoihin.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 04.03.2012 klo 18:24  
+
0
Olen nähnyt joskus Börssin terassilla pari koiraa. Ehkä sinne saa ottaa.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 13.03.2012 klo 21:12  
+
0

Matonen kirjoitti:

Millainen vetoporukka teillä on kasassa? Ja miten ja missä treenaatte? (olen hieman kateellinen).
Mitä teidän porukkaan kuuluu, tai siis millaisia koiria? Nyt tulisi niiiin paljon kysymyksiä että pidättäydyn näissä :hymy:



No, siis treenailen milloin yksin ja milloin noiden kavereiden kanssa, ketkä treenikavereista myös vetävät. Muut ovat kuitenkin enemmän tosissaan ja kisaavat. Me yritetään edes yksi laji pitää vaan hauskana ilman, että siitä tulee liian tavoitteellista. Siksi me ollaan käyty paljon myös keskenään. Me treenailtiin talvella aika paljon metsäteillä, mitä aurataan. Siellä tulee harvoin ketään vastaan, mutta pohja on yleensä hyvässä kunnossa. Kesällä vedän pyrötää tossa läheisellä puomitiellä. Treenistä riippuen tietysti autellaan toisiamme milloin vauhdissa, milloin annetaan vetoapua, millon ohitellaan. Mutta pääasiassa näiden omanrotuisten kanssa on puuhattu. Yhdelle valjakkourheiluleirillekin päästiin talven aikana :hymy:
Seuraavaksi pitäisi sitten kaivaa pyörä esille ja yrittää löytää myös rapainen juoksukunto jostain. Katotaan, kun saa taas jonkun rutiinin tohon pyöräilyyn, niin meistä saa kyllä treeniseuraa joskus. Saa vauhtiakin kohdalleen.

Matonen

Matonen
Viestimäärä: 18

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 13.03.2012 klo 23:26  
+
0
^ Oih, kyllä melkein hävettää, itsellä "vetokoirarotu" ja vedetään huvin vuoksi eikä kilpailla eikä kyllä mitenkään hirmu aktiivisesti tehdä vetoakaan :nolo: Mutta me tehdään sitä silloin kuin molemmilla on se fiilis ja silloin sit nautiaan urakalla :aurinko:

Multa varastettiin hyvä, mahtava ja uskollinen pyörä viime syksyllä ja sekös harmittaa! Nyt antiikkinen jopo käytössä mihin ei luota ja minkäkanssa ei uskalla kovin mennä, eli pyörän hankinta aika alkaisi olla käsillä jos meinataan kesäyöt painaa menemään ja vauhdilla..

Niin te omaatte montakin lajia?? Kilpailetko monessa lajissa? Olen aina kateellinen ihmisille ketkä jaksavat tavoitteellisesti tehdä jotain juttua ja kilpailla siinä- eli hatun nosto täältä! :kumarrus:

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 21:54  
+
0
^ Laitoin sulle yksäriä :hymy:

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 30.03.2012 klo 22:38  
+
0
Ollaan muuttamassa Turkuun, joten lenkki- ja leikkikaverit enemmän kuin tervetulleita! :) Tuo lappalainen tulee kaikkien kanssa toimeen, tykkää juosta ja painia.

Tarkoitus olisi jatkaa pk-hakua ja tokoa, osaatteko suositella seuraa jonka kautta niihin pääsisi mukaan? Tai ylipäätään, pääseekö niihin mukaan vai onko tunkua?

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 01.04.2012 klo 08:57  
+
0
jannie: taitaa olla ikävä ala tällä hetkellä, pari kaveriakin samalla alalla ja ilman töitä :/ Onnea työnhakuun! Ite oon valitettavasti alalla, jossa saa enemmän tehdä duunia, mitä todellisuudessa jaksaa. Ja huonolla palkalla. Ihana terveysala - mutta mihinkä sitä koira karvoistaan - jos oma ala on löytynyt :roll:

Tiiättekö muuten hyviä reenikenttiä Turun ympäristössä (myös Raisio, Masku jne.)? Siis sellaisia, mitkä ois suht rauhallisia, max pari koirakkoa ympäristössä, mutta ei tarvisi maksaa jäsenmaksuja mihinkään. Onkohan toiveajattelua? :shifty:
Tai jos saisin reeniseuraa välillä turkulaisista, jotta saisi neuvoja ja pääsisi korjaamaan opitut virheet :wink:

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 02:30)