Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 16

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 09.04.2012 klo 19:20  
+
0
Hei!

Mahdollisen työpaikan vaihdon takia kysyisin että millainen kuntosali on Liedossa? Entä Ruskolla? Harrastan kuntosalilla käyntiä aktiivisesti, Turussa, mutta jos työ löytyisi näistä kunnista, en lähtis töiden jälkeen enää Turkuun salille, turhan paljon menis aikaa bussilla tai pyörällä, joten hyvä sali sais löytyä suht läheltä, kotikin lähempänä noita kuin Turun keskustaa.

Netistä löysin jonkunlaiset salit sekä Liedosta että Ruskolta, mutta haluaisin siis mielipiteitä niiltä jotka siellä salilla ovat käyneet. Mulle ei käy pelkkä "jumppa-paikka" vaan pitää löytyä jalkaprässi, smith-kyykky-laite jne.

Onko Liedosta lopetettu sellainen kuntosali kuin Kuntoileville? Semmoset netti-sivut ei aukea.

Toivottavasti joku osaisi vastata!!
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 13.04.2012 klo 18:45  
+
0
Gaselli, millä salilla käyt täällä Turussa? Itsekin ennen kävin suht aktiivisesti salilla, mutta Turkuun muuton jälkeen on vähän jäänyt. Impivaaran uimahallin salilla olen pari kertaa käynyt, mutta on se melko kallista lystiä..
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 13.04.2012 klo 18:53  
+
0
^onhan noita saleja Turussa mistä valita Elixia, Sats, Gym2000, M&M jne. Itse käyn Elixiassa ja tykkään siitä, että voi valita mille eri kolmesta salista suuntaa. Mun moni työkaveri suosii Sats.ia.
Kannattaa toki tarkistaa saako työpaikan kautta jotain alennuksia hintoihin.

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 13.04.2012 klo 18:54  
+
0
Gym2000 on ainakin vissiin ihan hyvä, edullinen ja miehille ja naisille omat salit. Sijaitsee linja-autoaseman kupeessa.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 13.04.2012 klo 22:37  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

Gaselli, millä salilla käyt täällä Turussa? Itsekin ennen kävin suht aktiivisesti salilla, mutta Turkuun muuton jälkeen on vähän jäänyt. Impivaaran uimahallin salilla olen pari kertaa käynyt, mutta on se melko kallista lystiä..





Mä käyn Gym2000:ssa, oon tykänny paljon ja se on edullinen eikä ole jäsenmaksua/vuosimaksua. Ja kun olen Turun kaupungin työntekijä, niin saan alennusta :)


Mutta tietääkö kukaan siis Liedon ja Ruskon saleista?
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 14.04.2012 klo 12:32  
+
0
^ En muista, että siellä ois mitään muita kuin nää: Rusko, Lieto

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 14.04.2012 klo 22:20  
+
0

susan_ kirjoitti:

^ En muista, että siellä ois mitään muita kuin nää: Rusko, Lieto




Tiedän että siellä on noi, mut en ole käynyt paikanpäällä, niin haluaisin tietää millaiset salit ne on? Iso/pieni, hyvä/huono, mitä laitteita?
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 22:46  
+
0
^ Kannattaa käydä tutustumassa niihin, siitä on aikaa kun oon käynyt noissa. En muista yhtään tiloja, mut vissii ihan noi peruslaitteet on jokaisessa. Ite teen lähes aina vapailla painoilla, niin vähemmän katselen mitä laitteita löytyy.

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 17.04.2012 klo 09:56  
+
0
Missä päin Jyrkkälässä on koirapuisto ja millainen se on? Onkohan kuinka suosittu paikka?? Lähinnä että mihinkähän aikaan kannattaisi mennä, jotta ei olisi ihan täynnä?
T: Nimimerkki elän evakossa koirien kaa Suikkilassa ja koirat kaipaa juoksemista :hymy:

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 17.04.2012 klo 10:07  
+
0
^ Näin äkkiseltään työnohessa googletettuna löysin tämän: Turunseudun koirapuistot. Näköjään päivitetty viimeksi syksyllä, mutta tokkopa ovat tuosta muuttuneet.
Ei ole tapana käydä puistoilemassa. Mutta näin sivusta seuranneena, lähes joka paikassa on ruuhkaa siinä 15-19 aikana. Huhu kertoo, että öisin saa olla aika rauhassa noissa puistoissa koiransa kanssa :cool:

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 17.04.2012 klo 10:11  
+
0
No mitäpä siinä, pitää varmaan mennä yöllä, muutenkin sellanen yökyöpeli olen :nauru:

Muoks. Tuo tuli ihan yllätyksenä, että Suikkilassakin on puisto...mun Turku-tietämys on vähän vielä heikohko...
Muoks2. Ei mekään oo puistoiluu harrastettu ennen, mut muutettiin just maalta kaupunkiin ja metsälenkit jäi nyt. Nyt tämän hetkinen elämäntilanne on vähän ollut koirille stressaavaa, joten en uskalla pitää neitejä vapaana ihan missä vaan. Luoksetulo ei olis kuitenkaan täydellinen ja lisäks toi toinen on vähän varautunut/epävarma muita koiria kohtaan aluksi, joten en ota riskejä, vaan harjotellaan ihan vaan sitä vapaanaoloo aidatussa puistossa ilman koirakavereita, kunnes saadaan tilanne taas normalisoitumaan.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.04.2012 klo 10:25)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 17.04.2012 klo 18:58  
+
0
Jyrkkälän koirapuisto on siinä aika lähellä sitä pikkukauppaa,onko se nyt siwa vai sale) en muista. Siinä on siis se yksi kävely silta ja iso parkkipaikka niin siinä vieressä on se koirapuisto:)
Ja Mun mielestä siellä on just johonkin kello 16-19 kaikkein eniten porukkaa (jos on?). Tosin ei aina. Onse nyt aika usein tyhjillään. Ja siel tosiaan pienempi ja isompi puoli. Siellä pienten koirien puolella ei ole just koskaan ketään.Minä en ole ainakaan nähny pitkään aikaan ketään.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Matonen

Matonen
Viestimäärä: 18

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 02:53  
+
0
MARDIE : Olen siellä itse suht usein käynyt, enkä ole kuin kerran nähnyt siellä muita. Lenkkeilijöitä menee usein ohi, en tiedä olisivatko tulleet puistoon jos olisi tyhjä, mä pelotan kaikki varmaan tieheni :nauru:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 12:17  
+
0
gaselli, Lietohallin kuntosali on aika pieni, mutta tosi siisti. Siellä on kaikki peruslaitteet, mut ei mitään erikoisempia laitteita. Ite en oo hirveesti saleilla käyny, ni en osaa verrata. :wink: Mun äiti ja sisko käy tuolla tiistaisin naistenvuorolla ja sisko, joka on käynyt muillakin saleilla, sanoo et se on hyvä peruskuntosali. Ja plussaa on ehdottomasti se, että hinnat on tosi halvat! Aikuisten kertahinta on 3,50 €, kymmenen kerran kortti 27 €, 30 kerran kortti 79€ ja 50 kerran kortti 110 €.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 12:41  
+
0
Puistoasiaan vielä, Suikkilassa ei netin tietojen vastaisesti sitten olekaan puistoa, ehdin jo innostua! Mut kävästiin tuol Jyrkkäläs, sehän oli ihan helppo löytää ja tosiaan aikas hyvä, ku on kaks puolta, me vallattiin niistä sit toinen puoli, sai koirulit vähä juosta ees, oli ne taas ihan ihmeissään, mun murut :aurinko:

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 13:34  
+
0
^aika jännä jos kaupunki on vähentänyt puistoja. Viimevuoden tietojahan noi tais olla. Pakko oli vielä seikkailla Turun kaupungin sivuilta tarkistamaan asia. Koirapuistot.
Ja nyt kun vertaa noita määriä niin 17 puistosta on vähennetty Turun alueella 4. Tosin näyttää siltä, että noi vanhimmat lauta-aitaiset puistot näyttävät olevan niitä mitä on poistettu.
Mutta toi yksi koirien uimapaikka harmittaa tämänkin kokoisessa kaupungissa.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 17:34  
+
0

Tutuli kirjoitti:

gaselli, Lietohallin kuntosali on aika pieni, mutta tosi siisti. Siellä on kaikki peruslaitteet, mut ei mitään erikoisempia laitteita. Ite en oo hirveesti saleilla käyny, ni en osaa verrata. :wink: Mun äiti ja sisko käy tuolla tiistaisin naistenvuorolla ja sisko, joka on käynyt muillakin saleilla, sanoo et se on hyvä peruskuntosali. Ja plussaa on ehdottomasti se, että hinnat on tosi halvat! Aikuisten kertahinta on 3,50 €, kymmenen kerran kortti 27 €, 30 kerran kortti 79€ ja 50 kerran kortti 110 €.





Kiitos tiedoista! Pitäisi kyllä itse käydä katsomassa. Onko siellä aina henkilökunta paikalla? Tuli vaan mieleen yks pienen paikkakunnan sali (Pihtipudas) niin siellä en ole ikinä nähnyt henkilökuntaa, vaan kertalippu ostettiin läheisestä grillistä ja lippu sitten laitetaan salilla olevaan laatikkoon. Hmmmm, onkohan kaikki ihmiset rehellisiä ja maksavat sen... Me ollaan tietty aina maksettu ku ei se montaa euroa ole. Meidän kesämökki on Pihtiputaalla ja ollaan nyt muutaman kesänä käyty reeni vetämässä siellä, ihan kiva loman aikana vähän kuntoillakin eikä vaan lihota :)
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 17:48  
+
0
susan_ tännehän pitäis tulla joskus? koirauimaranta Ispoisiin/Ilpoisiin käsittääkseni, ainakin lehdessä oli juttuu tos keväällä :aurinko: Toivottavaa tietty ois, että siitä tehtäis myöskin ihmisystävällinen!

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 17:53  
+
0
^^On henkilökuntaa aina, kun siellä noita salivuoroja on. Jos siinä tiskillä ei sillon oo ketään, ku menee, niin maksaa voi myös lähtiessä.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

susan_

susan_
Viestimäärä: 64

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 19.04.2012 klo 19:04  
+
0

Mardie kirjoitti:

susan_ tännehän pitäis tulla joskus? koirauimaranta Ispoisiin/Ilpoisiin käsittääkseni, ainakin lehdessä oli juttuu tos keväällä :aurinko: Toivottavaa tietty ois, että siitä tehtäis myöskin ihmisystävällinen!



Miten mulla on taas tämmönenkin juttu jääny kuulematta :eek: Mutta mahtavaa! Ei tarvitse enää seikkailla tuonne kauas :peukku:

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 06:00)