Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 16

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 18:52  
+
0
Mäkään en ihan Nättinummi/Länsinummi alueella enää asu, mutta käyn siellä lähes viikottain, kun mun äiti asuu.
En kyllä tiedä tuleeko lenkistä nartun kanssa mitään, ku toi meijän puoltoista vuotias on kans nyt kaikkien narttujen persiissä kiinni, että piti puistoilutkin pistää pannaan hetkeksi.

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 09.05.2012 klo 22:02  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

^
Me olla ihan siltä suunnalta, mutta autollisena pääsen helposti ajelemaan Kaarinasta muuallekin. Mulla tuo narttu tuppaa välillä oleman hieman komentelevainen, mutta jos toinen ei välitä, niin ei huutamista pahemmaksi mene. Tutustuessaan saattaa lämmetä ja jaksaa sitten painiakin.



Mullakin on auto, niin voidaan kyllä ajella jonnekin suuntaan :) Pitäiskö tässä joskus kokeilla miten nuo tulisivat toimeen? Tuo mun on vielä niin pentu, että lyö kaiken leikiksi, tai ainakin yrittää. Minkä ikäinen sun koira on?

Isbrytare

Isbrytare
Viestimäärä: 10

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 10.05.2012 klo 10:08  
+
0
Mulle kävis ens viikolla lenkki ke. Pääsen töistä 18:00 ja heti puol seiskan aikaan ollaan joka tapauksessa lenkille lähdössä. Eli ilmotelkaa jos jollekin sopii tuommoinen aika...paikalla ei niin väliä :)
Laku 25.3.2009
Ilpo 30.11.2010

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:20  
+
0
Mihis turkulaiset on kadonneet?

Meillä kävi tuuri, naapurista löydettiin lenkki- ja leikkikaveri :) Uudet tuttavuudet silti tervetulleita.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 05.06.2012 klo 14:55  
+
0
Mä olen hoitanut talo- ja muuttoprojektia sekä oon nettipimennossa kotona, joten töissä pitää hoitaa tämä puoli. Ensi viikolla alkaa varmaan normalisoitua elämä.

Kun vielä saa aidat pystytettyä, niin on tonttia, missä koirat voivat juosta.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 13.06.2012 klo 22:21  
+
0
Ronjan juoksuaika ohi, joten olis tosi kiva joku yhteislenkki :jjei: Mulla ei ole autoa, joten bussilla kuljettava, eli toiselle puolelle Turkua en mielellään lähde. Joten mun ehdotus on Jäkärlä :wink:


Ja hei, oisko kukaan kiinnostunut joskus hoitamaan Ronjaa? Tosi kiltti ja helppo tyttö. Joskus on vaikeuksia saada hoitajaa. Mahdollisesti olis elokuussa n.4 päivän reissu, arkipäivinä, joten mietin vaan että haluaako kukaan ottaa tota arkena kun itse on töissä. Ois kauheen kiva tietty jos jollakin ois elokuussa vielä loma. Jos en löydä hoitajaa niin täytyy reissu unohtaa.

Joskus muulloinkin voin tarvita hoitajaa.

Tehdään yhteislenkki jossain, niin näette millainen tyttö tuo on.

Saatteko te muut aina helposti hoitajan koiralle? Mulla vaikeutui sen jälkeen kun
a) mun äiti löysi uuden miehen ja tällä miehellä on epäluotettava koira...
b) yks toinen vakihoitaja otti koiran, joka on aika hemmetin villi ja vaikeasti käsiteltävä, joten he sanoivat että eivät enää pysty mun koiria hoitamaan.


NYYYH :suru:

Ennen mä sain koirat AINA jommalle kummalle hoitoon.

Nytkin mä EHKÄ saisin Ronjan yhdelle kaverille hoitoon, mut jotenkin en kehtaa kysyä, kun hän on hoitanut Ronjaa syksyllä ja keväällä. EN MÄ KEHTAA taas kysyä siltä... :suru: Tulee semmonen olo että pitäis nyt seuraavaksi kysyä joltain muulta. Mä stressaan aina kauheesti sitä hoitopaikan saamista, kun kellekään ei tunnu sopivan... Ja hoitajia ei ole koskaan liikaa :paapatus:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 14.06.2012 klo 12:40  
+
0
^
Mä olen ollut kovin laiska ja kiireinen nyt tekemään mitään alotteita, kun ollut tuota talokauppaa ja muuttamista, mutta saan kyllä lähdettyä liikenteeseen, kunhan joku tökkii vähän.

Mä en myöskään kieltäydy ajatuksesta hyvätapaisen koiran hoitaminen. Toki sen on tultava tuon mun narttuni kanssa toimeen, jotta ne uskaltaa jättää keskenään. Milloin tuo sun elokuun reissu on? Mulla alkaa loma nimittäin elokuun puolivälissä. Siinä vaiheessa pitäisi olla jo pihakin aidattuna, niin saisivat koirat temmeltää sielläkin vapaana. Sehän olisi kamalan kätsääkin, kun voisin huutaa molempia koiria yhdellä nimellä.

Mulla itselläni on koiraa hoitanut veli ja pari tuttua erinäisiä kertoja. Ronja on siinä mielessä kyllä hanakala tapaus, että on välillä häiritsevän äänekäs sisällä, koska vahtii ääniä jonkin verran (tästä syystä on yksin sitruunapannan kanssa), ja remmissä rähjää ohitettaville koirille.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 30.07.2012 klo 23:36  
+
0
Hei tarvittais Hipun kanssa nyt kauheesti apua paikallaoloharjoituksiin!

Hipulle tuli koira iholle paikallamakuussa ja sitä vähän jänskättää. Jos joku on innostunut treenaamaan meidän kanssa niin oltaisiin hyvin iloisia, tarvitaan rutkasti itseluottamusta vieraiden koirien kanssa rivissä olemiseen. Toivotaan kaveriksi varmaa paikallaolijaa tai sitten ihan vaan sellaista koiraa, joka olis rauhallisesti emännän tai isännän kanssa parin metrin päässä kun Hippu on paikallamakuussa. Odotan yksäreitänne! :enkeli:
tarupi Hippu (9/2009)

miva

miva
Viestimäärä: 44

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 11.09.2012 klo 10:07  
+
0
Heips!

Täällä yksi 8-viikkoinen vilkas shelttityttö Siru kaipailisi koirakontakteja, aluksi etenkin leikkiseuraa ja myöhemmin ehkä myös lenkkiseuraa. :) Sirua ei ole vielä rokotettu eli toivoisin koirasi rokotusten olevan kunnossa. Asutaan Nummenrannassa. Olisi mukavaa, jos seura löytyisi kävelymatkan päästä mutta myös bussissa matkustaminen onnistuu (ja on hyvä totuttaa pentu siihen!) tai viikonloppuisin päästään autolla kulkemaan. Teen nyt pari viikkoa iltavuoroa töissä eli treffit onnistuisivat joko aamu-/iltapäivällä ennen klo 14:30 tai viikonloppuisin. Jos kiinnostuit, yksäriä voi laittaa tulemaan! :)
sheltti Siru 07/2012, blog

Lumppa

Lumppa
Viestimäärä: 1

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 24.09.2012 klo 23:42  
+
0
Heippa
Täällä olis kans koira Turun seudulta, tarkemmin Paraisilta, mutta Turkuun päästään kyllä helposti bussilla. Koira on 4 kuukauden ikäinen lagottopoika, joten toistaiseksi hakusessa ehkä ennemmin leikkikaverit ja myöhemmin sitten myös lenkkikaverit. Ikäisekseen on aika paljon toisten koirien kanssa leikkinyt ja hyvin on toistaiseksi sujunut. Hihnan toisessa päässä on pian 19v nuori nainen.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 02.10.2012 klo 14:51  
+
0
Täällä on vähän hiljaista. Munkin on pitänyt muutamankin kanssa käydä lenkeillä, mutta jotenkin toi kesä vei mennessään. Menin ostamaan talon toukokuussa, mutta on sitä tekemistä tainnut muuallakin olla.

Mä voisin siis yrittää ryhdistäytyä ja lähteä lenkkeilemään halukkaiden kanssa. Pentujen leikkikaveriksi Ronjasta on vaihtelevasti, kun tuppaa oleman hieman raju (eli tykkää jahdata) ainakin ulkotiloissa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 02.10.2012 klo 14:51)

Hekko

Hekko
Viestimäärä: 24

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 04.10.2012 klo 20:55  
+
0
Olisko mitään syksyinen lenkki ja treenihetki? Mulle ei ole väliä mihin, olis kiva jos saatais paljon turkulaisia mukaan! Me kaivattias myös paikallamakuu seuraa ja muutenkin treeniseuraa.. Tai jos ois esim jollekin pidemmälle lenkille (+10km) innokkaita niin olis mukava mennä yhdessä! Vastailkaa tähän ja herätelkääpä muitakin turkulaisia. :) Voidaan ottaa myös treenit ja lenkki erikseen jos niin tahtoo.. Jotain ideoita missä päin Turkua on kivat lenkkimaastot (pitkät)? Me käytiin eilen Kurjenrahkassa (ei nyt ole ihan Turussa mut lähellä kuitenkin) mut siellä oli aika märkää vaikkakin tosi kaunista!

Me voidaan lähtä myös esim hölkkälenkille tai vaikka pidemmälle lenkille useamminkin. Mun koira ei yleensä leiki eli leikkiseuraa ei oo ainakaan tästä saatavilla mut lenkki ja treeniseuraa sit senkin edestä. :)

Lorelei

Lorelei
Viestimäärä: 20

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 04.10.2012 klo 21:46  
+
0
Meille kelpais lenkki/leikkiseura. :) Dallu on puolivuotias narttu, ja rakastaa erityisesti juosta, niin sellanen seura olis hyvä. Toki tykätään ihan hihnalenkkeilläkin. :hymy: Tähän mennessä on ainakin tullut kaikkien koirien kanssa toimeen. Asutaan Halisissa, ja auto on käytössä pääsääntöisesti vain iltaisin.
Sileäkarvainen noutaja 2007
Dalmatiankoira 2011

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 05.10.2012 klo 13:52  
+
0

Hekko kirjoitti:

Jotain ideoita missä päin Turkua on kivat lenkkimaastot (pitkät)?


Riippuu vähän, millaista lenkkimaastoa kaipaa. Me asutaan Littoisista ja täältä pääse kulkemaan muutamankin tuollaisen ~10 km lenkin, mutta ei ole mitään metsäpolkua ainoastaan. Osin on mahdollista pitää vapaanakin, mutta pääasia hihnapätkiä.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Hecu

Hecu
Viestimäärä: 81

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 13.12.2012 klo 19:43  
+
0
Onpas täällä hiljaista :kieli:

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 27.02.2013 klo 22:29  
+
0
Löytyiskö täältä porukkaa lavastettuihin ohitusharjoituksiin? Me ollaan saatu kolme koiraa nurkan takaa niskaan lyhyen ajan sisällä ja se näkyy junnussa.
tarupi Hippu (9/2009)

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 28.02.2013 klo 06:41  
+
0
Tarvitteko nätisti ohittavia koiria vai remmirähjiä harjoituksiin? Täältä löytyis tuommoinen jälkimmäinen. :nauru:

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 28.02.2013 klo 08:28  
+
0
Kaikki kelpaa! Nätisti ja tuijottamatta ohittavista koirista päästään yleensä melko siivosti ohi. Lilli ei siis kyttää eikä murise kaukaa eikä erityisesti bongaile koiria vaan se tulee yleensä kohdalle asti ihan hiljaa vähän vilkuillen ja sitten kohdalla tekee äkkisyöksyn kauheella huudolla. Ei se koskaan ole ollut mikään provosoitumaton ohittaja eli on kyllä nostanut ylähuulta jos toinen rähjää tms. mutta tää syöksyily on kyllä ihan tasan noiden iholle tulleiden aiheuttamaa.

Ja kaiken hyvän päälle teen ilmeisesti vielä jotain väärin (= varmaan hermoilen ja jännitän) kun ongelma tuntuu pahenevan koko ajan vaikka kuinka tehdään hommia. :neutral:
tarupi Hippu (9/2009)

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 28.02.2013 klo 20:25  
+
0
Mä voisin tulla ohitusharjoituksiin Ronjan kanssa. Ronja on kiltti, tosin saattaa olla joko innokas tai rähjääviä koiria välttelee.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Puppe

Puppe
Viestimäärä: 12

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 28.02.2013 klo 21:31  
+
0
Me voitais mielellään myös tulla, jos se vaan passaa? Eli täältä löytyy yli-innokas kääpiövillakoira.

  Siirry sivulle: 1 ... 13 14 15 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 19:15)