Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 16

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 07.07.2011 klo 16:27  
+
0
No mä olen asunut lähes koko ikäni Kaarinassa. Ainakin Hovirinnan rannalla on koiran uittopaikka...musta se on ihan ok. Voisin Luluakin siellä uittaa mutta en asu siellä enää.On varmaan jossain muuallakin parempia ?mutta en tiedä missä.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 07.07.2011 klo 17:07  
+
0
Me ollaan kanssa Turun naapurikunnasta, hei vaan :heiluti: Kaksi dobermannia asustaa meillä ja treenataan PK-puolella lajeina tällä hetkellä lähinnä peltojälki, tottis ja purut ja vetolajeista sitten kesällä juoksu + pyöräily ja talvella kickspark. Aika satunnainen kävijä olen täällä KC:ssä.

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 07.07.2011 klo 20:44  
+
0

Mardie kirjoitti:

Oliko muuten Hippu agility-kisois juhannuksena Tuorlas? Siel tais joku Hippu olla ainakin =)



Ei ollut valitettavasti meidän Hippu, heillä on harrastus vielä sen verran alussa ettei kisoihin ole asiaa ;) Vasta vajaa puoli vuotta takana, toisella yrittämällä pääsivät alkeiskurssille sisään.

Me tultiin just uimasta. Käydään avon kotipaikassa, siinä on pieni metsälampi. Ei mikään maailman kirkkain mutta sen verran puhdas, että itsekin viitsii uida. Hippu keksi tänä kesänä, että tassut voi irrottaa pohjasta ja nyt se ui tosi paljon, viime kesänä ei uinut vielä yhtään! Lillikin pulikoi jonkun verran, mutta sen mielestä on ilmeisesti pääasia saada itsensä sen verran märäksi, että rantahiekka tarttuu kiinni... Sääli vaan, kun kuopalle on sen verran matkaa, ettei joka päivä jaksa lähteä. Ollaan joskus käyty myös Pirunpesän lätäköillä uimassa, mutta niihin en ole kyllä iljennyt itse mennä.
tarupi Hippu (9/2009)

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 07.07.2011 klo 23:39  
+
0
Turkulainen myös täällä!:)

Ite tykkään kovasti just tosta nummenmäen eli yo-kylän koirapuistosta mut siellä on aina paljon koiria (meitä ei tosin haittaa ku riki tykkää kaikista).. Toinen missä oon käyny on varissuo mut siellä pääasiassa vaan isoja koiria, välillä ei ketään. Hirvensalossa on myös koirapuisto, tosi uusi. Näissä kaikissa pienille ja isoille omat aitaukset. :)
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 08.07.2011 klo 09:03  
+
0
Voivalan ranta on keskustan ohi Piikkiön päin, joten kyllä sinne jonkin verran matkaa on Turun rajalta. On lähellä Tuorlan maatalousoppilaitosta. Mekin mennään Piispanristiltä aina autolla sinne. Siellä on monta "koloa", jossa voi koiraa uittaa.

Henkilökohtaisesti tykkään enemmän käydä uittamassa Kuoviluodossa, Littoisten järven rannalla. Siellä on mukava pieni hiekkaranta, jossa käyvät muutkin uittamassa koiria ja hevosia. Järvivesi on niin mukavan lämmintä ja trafiikkia on hieman vähemmän.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 08.07.2011 klo 21:05  
+
0
Hei, olen myöskin turkulainen!

Mä en oikein tykkää koirapuistoista, joten en niissä käy. Tosin täällä meillä päin ei olekaan. Tykkään enemmän metsälenkeistä joissa koira voi olla irti.

Tuli mieleen että sattuuko palstalla olemaan joitain koiranomistajia jotka kävivät samalla pentukurssilla mun ja Ronjan kanssa? Me käytiin viime syksynä Tuijan koirakoulussa Peltolassa semmosessa hallissa. Nyt se kai (?) on muuttanut Raunistulaan, tai bussilla ohi mennessäni olen huomannut kyltit.

Onko kukaan muu käynyt Tuijan Koirakoulun kursseilla? Siellähän järjestetään myös aikuisille koirille koulutusta. Se on aika hemmetin kallis, joten toi pentukurssi riitti meille. Meillä olikin vaan tarkoitus saada Ronjalle uusia kokemuksia ja että näkisi muita pentuja. Tuija on kyllä hyvä kouluttaja.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 08.07.2011 klo 21:10  
+
0
^Mä en ole, mutta tuttu on ja oli tykännyt. Ja mä siis harkitsen vakavissani, pitäis vaan konsultoida, että onko meillä tarve käydä alkeistoko uudestaan vai voidaanko siirtyä suoraan astetta vakavammalle kurssille. Me kun asutaan siinä ihan nurkilla, niin pääsis kävellen, eikä tarvis kulkea busseilla tai kyydillä.
Ja aika hintaviahan noi tuntuu kaikki olevan, mitä nyt oon katellut. Halpa hinta kyllä mun tapauksessa myös herättää epäilyksiä, että mahtaako saada edes sille vähälle rahalle vastinetta. Vaikka eihän sitä tiedä :mietiskel:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 08.07.2011 klo 22:44  
+
0
Mulla ei kauheasti kokemusta noista koirakouluista ole, mutta pentukurssilla oltiin Liedossa. Kesällä järjestävät myös ulkotreenejä Runosmäessä ja keskustan tuntumassa. Melko edullinen mun mielestä mutta myös hyvä. Ainakin itse olin tyytyväinen siihen, miten siellä käsiteltiin asioita ja treenattiin.

leica

leica
Viestimäärä: 39

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.07.2011 klo 00:23  
+
0
Täällä asutaan myös lähellä Turkua. Kuitenkin maaseudun rauhassa. Turussa tulee käytyä useasti.
Meillä labbis 2v. Harrastan valokuvausta, joten jos kiinnostaa, voin tulla kuvailemaan lemmikkiänne.
Tai miksei myös omistajaa :)

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.07.2011 klo 01:07  
+
0
Meidän nuorempi koira, joka tuli meille vasta reilun vuoden vanhana, niin oli käynyt edellisen omistajansa kanssa tuolla Tuijan koirakoulussa. Ja kuulemma oli tämän ex-omistajan mukaan ainakin hyvä paikka ja koulutus hyvää. Koirakin kyllä osaa hyvin perusjutut, joten kyl siit ainakin jotain hyötyy on ollut, vaiks toi on kyl muutenkin aikas palvelualtis koiruus, mutta kuitenkin.
Vanhemman koiran kaa käytiin myöskin Liedos arkitottelevaisuus-kursseilla, ihan ok, mut ei nyt niin hirveesti mun makuun kuitenkaan. Jos nyt menisin johonkin kurssille, niin todennäköisesti kallistuisin tuohon Tuijan koirakouluun.
Vai valokuvausta olis tarjolla...hmmm...ajatuksissa on ollut kyl kunnon kuvat koirista, niitä kun on ite niin vaikee kuvata ite, eivät vaan meinaa pysyy paikoilla. Ehkä kamerassa ja kuvaajassakin on meillä vähän vaikutusta asiaan =)

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.07.2011 klo 19:26  
+
0
Onko kukaan Turun seudun koirakoista käynyt Maskun koirarannalla?
Auttakee, ku minä en tiedä missä siellä se on! Joku mainosti, että toisella puolella tietä kuin ihmisten kuopat. Mutta nuo rivieran kuopat on melko laaja alue.. :roll: Täytynee varmaan mennä kävelemään ja etsimään, josko se jostain vastaan tulee.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.07.2011 klo 21:15  
+
0

NiinaMaria kirjoitti:

Onko kukaan Turun seudun koirakoista käynyt Maskun koirarannalla?
Auttakee, ku minä en tiedä missä siellä se on! Joku mainosti, että toisella puolella tietä kuin ihmisten kuopat. Mutta nuo rivieran kuopat on melko laaja alue.. :roll: Täytynee varmaan mennä kävelemään ja etsimään, josko se jostain vastaan tulee.




Muakin kiinnostaisi tämä, mun äiti asuu Maskussa niin voisi joskus vaikka mennä sinne uittamaan koiria.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 09.07.2011 klo 21:30  
+
0
^ Etsivä löytää! :heiluti:
Varsinaista koirarantaa siellä ei ole, mutta tuo paikka missä kaikki käy on siinä ihan päärantaa vastapäätä, tien toisella puolella. Siinä on semmoinen puomi hiekkatien alussa. Heti sen puomin jälkeen on eka ranta ja sitten kun kävelee minuutin, tulee toinen ranta.

Me kun mentiin niin molemmilla rannoilla oli koirat, mutta käveleskeltiin hetki ja päästiin sitte pulahtamaan.

AfterShock

AfterShock
Viestimäärä: 312

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 12:20  
+
0
Me ollaan tulossa ensi viikonlopuksi turkuun, mietin josko ottaisin ehkä pennun mukaan Botelloniin. Tosin onkohan siellä liikaa sekopäisiä kännäilijöitä? Viime vuonna taisi lehtijuttujen mukaan olla ihan lapsiakin kyllä.

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 13:07  
+
0
^ Sinne mekin ollaan pennun kanssa menossa (tai ainakin yritetään). Mun mielestä viime vuonna oli ihan rauhallista, ainakin sen aikaa, mitä itse olin. Siellä oli viime vuonnakin koiria joillain mukana. Ainahan siellä jokunen känniääliö on, mutta onneks suurin osa ottaa ihan rauhassa. Ite en kovin myöhään ajatellu edes olla (töissä koko viikonlopun), joten häivytään ennen kun ne suurimmat ääliöt astuu esiin.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 13:33  
+
0
^^ Kaipahan sinne voi ottaa, jos vaan ite sitten kattelee paikan hyvin ja lähtee ennen kuin yleinen humalataso ylittää sen sellasen maagisen rajan.

Mä en kyllä ajatellut mennä, mua kammoksuttaa kaikki tollaset "keräännytään yhdessä dokaamaan jonkun tekosyyn alle" -tyyppiset tapahtumat. Roskastaakin älyttömästi.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 17:36  
+
0
gaselli ja muut, mä kävin keväällä Tuijan koirakoulun pentukurssin :) Ja siis se on nykyään alfassa, en tiennyt että vaihtanut paikkaa jossain vaiheessa? Nykyään siis tosiaan alfassa, ihan kivat tilat. Kurssi oli kallis moneen verrattuna, mutta ite en esim. sinne lietoon halunnut lähteä kun puolet pidempi ajomatka olis ollu. Meidän tuntia ennen oli aina alkeistoko, joten näin myös mitä siellä tehtiin lopputunnista..:) Kyllä olin tyytyväinen kurssiin ja jos haluan tokon aloittaa tai muuten vaan jonkun kurssin niin kyllä toistekin voisin varmasti mennä! Tuija yritti myös parhaansa mukaan auttaa Rikin eroahdistuksessa, lähetti sähköpostia ym.. Teki siis periaatteessa "ylimääräistä" :)
Agiltityahan hän ei tarjoa joten sitä pitää halutessa hakea muualta :/

Itsekin aluksi kartoin koirapuistoja mutta nyt ollaan tosiaan alettu käymään siellä ja se tarjoaa Rikille ihan mukavasti tekemistä, toki riippuu aina ketä siellä on.. Kävisin enemmän metsässä lenkillä ja päästämässä vapaana jos olisi joku koirakaveri kenen kanssa Riki vois kirmailla. Tällä hetkellä on niin vähissä lenkkikaverit, etten saa järjestettyä edes joka viikolle mitään metsälenkkiä toisen koiran kanssa, joten koirapuisto korvaa edes pienen osan siitä :)
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 19:45  
+
0

jempo kirjoitti:

gaselli ja muut, mä kävin keväällä Tuijan koirakoulun pentukurssin :) Ja siis se on nykyään alfassa, en tiennyt että vaihtanut paikkaa jossain vaiheessa? Nykyään siis tosiaan alfassa, ihan kivat tilat. Kurssi oli kallis moneen verrattuna, mutta ite en esim. sinne lietoon halunnut lähteä kun puolet pidempi ajomatka olis ollu. Meidän tuntia ennen oli aina alkeistoko, joten näin myös mitä siellä tehtiin lopputunnista..:) Kyllä olin tyytyväinen kurssiin ja jos haluan tokon aloittaa tai muuten vaan jonkun kurssin niin kyllä toistekin voisin varmasti mennä! Tuija yritti myös parhaansa mukaan auttaa Rikin eroahdistuksessa, lähetti sähköpostia ym.. Teki siis periaatteessa "ylimääräistä" :)
Agiltityahan hän ei tarjoa joten sitä pitää halutessa hakea muualta :/

Itsekin aluksi kartoin koirapuistoja mutta nyt ollaan tosiaan alettu käymään siellä ja se tarjoaa Rikille ihan mukavasti tekemistä, toki riippuu aina ketä siellä on.. Kävisin enemmän metsässä lenkillä ja päästämässä vapaana jos olisi joku koirakaveri kenen kanssa Riki vois kirmailla. Tällä hetkellä on niin vähissä lenkkikaverit, etten saa järjestettyä edes joka viikolle mitään metsälenkkiä toisen koiran kanssa, joten koirapuisto korvaa edes pienen osan siitä :)




Mikä on Alfa?
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 11.07.2011 klo 10:43  
+
0
^ :D siis se kuntoilukeskus!

Alfan sisäliikuntakeskus

Tuijan koirakoulu
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 11.07.2011 klo 11:27  
+
0
Alfa on tässä.

On kyllä vissiin lähinnä keskustaa toimiva koirakoulu missä pääsee sisätiloihin? Mihkään Kupittaan puistossa järjestettävälle kurssille en kyllä enää osallistu, Hugo kun ei esim. pistä maahan mielellään jos on märkää enkä mä viitsi vielä alkaa tappaa sen innokkuutta liikkeiden suhteen. Sitten joskus, jos ruvetaan vakavammin treenaamaan, mutta en mä siihen märässä maassa makuuttamiseen enää kurssia tarvitse - tai en usko ainakaan :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545686
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265840
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 14:30)