Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 16

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 01.08.2011 klo 23:05  
+
0
^Riippuu ihan koiristakin, anoppilan isot koirat (~25kg & 35kg) leikkii tosi nätisti Hugon (4,1kg) kanssa... Keskenään niillä onkin sitten ihan eri meno ja meininki, mutta osaavat tosiaan ottaa Hugon koon huomioon.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 01.08.2011 klo 23:33  
+
0
Aijaa,nojuu se riippuu vähän koirista. Jotkut ei osaa yhtään leikkii pienten koirien kans(varsinkin nuoret ja isot riehakkaat ei useimmiten) sen olen ainakin koirapuistossa huomannut. Mut voi olla et poikkeuksiakin on. On lulu leikkinyt mm kerran rhodesiakoiran kans ja se rhode osas kyllä tosi hyvin leikkiii,ei ollut liian kovakourainen :)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 02.08.2011 klo 22:01  
+
0
Mä olin siellä match show:ssa tänään Ronjan kanssa, nyt minä ja koira ollaan väsyneitä... Ronja sai sinisen nauhan ja ei sijoittunut, koska pomppi kehässä...Siis leikki eikä kävellyt kunnolla. Nooh, se on vasta vuoden ikäinen...
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 09.08.2011 klo 12:22  
+
0
Sattuiko kukaan muu olemaan eilen Kupittaalla mätsärissä?? Ite satuin paikalle vahingossa, mutta olipa hyvää treeniä koiruudelle olla muiden koirien ympäröimänä =) olikin sitten tosi väsynyt sen jälkeen, mutta oli myös ihan nätisti, vaikka luulin, että vetää täysin herneet nenuun, kun ollaan ihan muiden koirien vieressä.

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 09.08.2011 klo 13:25  
+
0

jonzku kirjoitti:

Moikka, täällä ilmottautuu turkulainen :heiluti:
Mäkin voisin joku kerta tulla mukaan joukkoon :) Mullahan on siis 9kuukautinen tolleripoika :)
Virtaa riittää pojalla ja on tosi kiltti ja tulee kaikkien kanssa toimeen :) (Mitä nyt koittaa nylpytellä muita koiria ja muita ihmisiä joskus:viheltel:)


Mä oon ruvennut epäilemään, että tollerit ovat kokonsa ja luonteensa puolesta sopivia leikkikavereita Ronjalle. Kestävät siis tuon normaalia äänekkäämpää leikkimistä, vauhtia ja niskassa roikkumista sekä ovat kokonsa puolesta tarpeeksi isoja mutta eivät Ronjan mielestä liian isoja. Vanhempien naapurissa asuva yhdeksänkuinen narttu on jo ihan pienenä vetänyt pitkin pihaa tuon kanssa mielellään ja eilen oltiin puistoilemassa Kaarinassa, niin nuori tolleripoika pyöriskeli siellä Ronjan kanssa. Tosin tuokin vaikutti jossain vaiheessa siltä, että härkittyään Ronjaa, juoksi penkin alle turvaan :roll:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

jonzku

jonzku
Viestimäärä: 206

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 11:26  
+
0

BaeLiana kirjoitti:

[quote=jonzku]Moikka, täällä ilmottautuu turkulainen :heiluti:
Mäkin voisin joku kerta tulla mukaan joukkoon :) Mullahan on siis 9kuukautinen tolleripoika :)
Virtaa riittää pojalla ja on tosi kiltti ja tulee kaikkien kanssa toimeen :) (Mitä nyt koittaa nylpytellä muita koiria ja muita ihmisiä joskus:viheltel:)


Mä oon ruvennut epäilemään, että tollerit ovat kokonsa ja luonteensa puolesta sopivia leikkikavereita Ronjalle. Kestävät siis tuon normaalia äänekkäämpää leikkimistä, vauhtia ja niskassa roikkumista sekä ovat kokonsa puolesta tarpeeksi isoja mutta eivät Ronjan mielestä liian isoja. Vanhempien naapurissa asuva yhdeksänkuinen narttu on jo ihan pienenä vetänyt pitkin pihaa tuon kanssa mielellään ja eilen oltiin puistoilemassa Kaarinassa, niin nuori tolleripoika pyöriskeli siellä Ronjan kanssa. Tosin tuokin vaikutti jossain vaiheessa siltä, että härkittyään Ronjaa, juoksi penkin alle turvaan :roll:[/quote]


Remu on myös aika kovaääninen leikkijä, tykkää komentaa toista :) Ei Remu ihmisille hauku, mutta koirille, kun on leikki menossa, saattaa aika orkesteria olla ja tykkää juosta ja on aikas päällekäyvä, tuollainen Ronjanlainen koira olisi siis mm. Remulle aika hyvä leikkikaveri :)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 13:10  
+
0
^
:peukku:
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

tinztinz

tinztinz
Viestimäärä: 9

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Keskiviikkona, 10.08.2011 klo 14:42  
+
0
Täällä myös yksi Turkulainen, tai no ei niinkään Turkulainen vaan Piikkiöläinen muutaman welsh corgin omistaja ilmoittautuu linjoille:)
http://cardisti.vuodatus.net/page/Mie

http://www.facebook.com/pages/Vipstore-j%C3%A4lleenmyynti-Piikki%C3%B6ss%C3%A4/254507651232741


Vipstore tuotteiden jälleenmyynti kauttani Kaarinaan ja lähialueille. Tutustu ylläolevista linkistä

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 11.08.2011 klo 03:18  
+
0
Me asumme Turun ulkopuolella, mutta käyn Turussa töissä ja muutenkin paljon vietän aikaa Turun suunnalla.

Hirvensalon koirapuisto on aika uusi (tänä vuonna tullut käyttöön vissiin); voi olla, ettei ihmiset ole sinne löytäneet.
Vanhempani asuvat hirvensalossa, mutta en ole itse edes käynyt katsomassa koirapuistoa..
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 11.08.2011 klo 20:53  
+
0
^Me käytiin kerran Hirvensalon koirapuistossa. Voi tosiaan olla, ettei sinne ollut (varsinkaan sillon, se oli joskus talvella) löytäneet koska oltiin just sellaiseen aikaan ja ilma oli hyvä, että kuvittelin siellä olevan enemmänkin väkeä. Pari isojen puolella ja sitten oltiin me keskenämme Viivin kans pikkusten puolel. Isojen puoli jonkun verran isompi kuin pienten, mutta oli pientenkin puolel ihan tarpeeks tilaa. Siel oli sellanen "eteisaula" ennen kun pääsee porttien sisäpuolel, ihan kätevä.

Tänne taas eksyin kun tulin sellanen kysymys mieleen mihin voi turkulaiset vastata (itse kun olen asunut täällä vasta kaksi vuotta). Eli jos ja kun käytte uimassa niin missä uimahalleissa täällä? Mä en ole vielä käynyt yhdessäkään ja aattelin kysästä mikä niistä olis viihtyisin? Turun kaupungin sivuilla mainitaan Lausteen uimahalli, Paattisten aluetalon allastila ja kuntosali ja Petreliuksen uimahalli. Impivaaras on joku remppa viel kesken. Sitten tossa mainitaan niistä muista alueen uimapaikoista, niistä en tiedä muista kun, että Raision se Ulpukka on viihtyisä. Uimahallit
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Torstaina, 11.08.2011 klo 20:59  
+
0
^Ulpukka on kyllä viihtyisä, samaten Kaarinan uimahalli oli ainakin n. 10v sitten... :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

jempo

jempo
Viestimäärä: 370

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 12.08.2011 klo 15:35  
+
0
Ulpukassa kävin lapsena paljon, silloin se oli ainakin viihtyisä paikka.
Kaarinan uimahalli on kiva, siellä on myös porealtaita ;) ja hintataso alhaisempi ku on kerran kaarinassa. Yhteydessä myös kuntosali. Jos menee salille ni uinti&sauna "kaupan päälle".. :)
Petrelius on aika pieni jos nyt en ihan väärin muista (oon käyny siellä uimakoulun, hahhah!) ja öö tota.. niin no imppari on suosituin ja isoin mutta taitaa remontti olla vieläkin kesken.
Sekarotuinen Riki <3 (09/10)
Rikin touhuilut.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 13.08.2011 klo 22:58  
+
0
ulpukka on ihan kiva paikka . petreliuksessa on vain yksi iso allas mut ihan ok,kyllä siellä kuntouintia pystyy ihan hyvin harrastaa. kaarinan uimahalli on myös tosi kiva ja siel näköjään nykyisin porealtaitakin vai?=D caribia on myös tosi kiva ja viihtyisä , olin siellä viime viikolla. maksaa tosin sitten vähän enemmän meinaan aikuiset12e. opiskelijat 5euroo. muista turun uimahalleista en sitten tiedä. itekkin olen tässä miettinyt mihin uimahalliin menis uimaan....
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Lorelei

Lorelei
Viestimäärä: 20

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 08:53  
+
0
Harrastaako täällä kukaan agilityä ATT:lla tai TSAU:ssa? Mietin tässä, että jos jompaan kumpaan seuraan liittyis. Mutta vaikea päättää, kun ei niissä kauheesti taida eroja olla. :mietiskel: Eli kertokaahan kokemuksia! :)
Sileäkarvainen noutaja 2007
Dalmatiankoira 2011

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 10:00  
+
0
Me käydään Tsaulla agilityssä, vähän aikaa vasta käyty, joten en osaa kyl sanoo mitään eroja ATT:n tai Tsaun välillä. Kaipa ne suht samaa on ja tarjoo.

Anuapina

Anuapina
Viestimäärä: 342

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 11:59  
+
0
Koulutuksen tasosta en osaa sanoa mutta itse tykkään ATT:n hallista ja tekonurmipohjasta enemmän kun TSAU:n hallin hiekkapohjasta... oisitteks menossa alkeiskurssille, mölliryhmään vai kisaaviin?

Kysyn tässä samalla, että harrastaako kukaan koiransa kanssa hakua Turussa tai lähistöllä? Jos harrastaa niin missä?
kääsna Kapu (11/2008)
kääsna Myy (12/2011)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 12:03  
+
0
Voikohan hakua harrastaa mittelpix mixin kanssa? Vai onko liian pieni? olen huomannut että nenää se tuppaa käyttämään aika hyvin.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 12:52  
+
0
Jommalla kummalla on nyt 12. ens kuuta agin pääsykokeet, meil olis vähän tarkoitus käydä sielä kattelemassa jos päästäis agiliitelemään. Me = minä & Hugo ja BaeLiana & Ronja = meidän seurakunta.
Jos ei se nappaa, niin Tuijan Koirakouluun oon ollu ja yhteyksissä tokoiluista, se on sitten se plan B.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 15:35  
+
0

magik kirjoitti:

Voikohan hakua harrastaa mittelpix mixin kanssa? Vai onko liian pieni? olen huomannut että nenää se tuppaa käyttämään aika hyvin.



Kai omaksi iloksi hakua voi harrastaa minkä tahansa koiran kanssa, kunhan koira liikkuu sujuvasti metsässä. Eipä kai niitä pienempiä mihinkään risukkoihin ole pakko lähettää ja treenata, kun ei kuitenkaan kokeisiin treenata. Tosin tavoitteellisiin PK-porukoihin ei oteta hakua harrastamaan kuin PK-oikeudet omaavia koiria, mutta maksullisissa esim. koirakouluissa tuskin on mitään rajoituksia. Pelastus-hausta mulla ei ole mitään hajua, mutta siellä ei taida olla mitään roturajoitteita, kunhan koira liikkuu sujuvasti alustoilla, eikä ole paukkuarka. Ja omaksi iloksihan hakua voi harrastaa millä tahansa koiralla. Pakotat vaan kaikki sukulaiset ja tuttavat maalimiehiksi :nauru:

Anuapinalle vielä unohtui sanoa, että oman haku-urani olen aloittanut TKK:ssa, mutta myöhemmin kerätty oma tavoitteellisesti treenaava ryhmä, jossa kaikilla on ollut pitkähkö kokemus hausta. Haussahan treeniporukka on todella tärkeässä asemassa, koska periaattessa se porukka treenaa enemmän sun koiraa kuin sinä itse. Luotto ja kokemus on siis hyvästä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 16.08.2011 klo 15:38)

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 16.08.2011 klo 15:38  
+
0
Me treenataan kanssa ATT:llä ja olen todella tykännyt seurasta sekä hallista.
Koulutuksen tasosta en myöskään tiedä. Anuapinan kanssa ollaan treenattu samassa ryhmässä..

Itse pidän todellakin siitä, että meillä on tekonurmikenttä. Kun tosiaan TSAU:lla on hiekkakenttä.
Matkallisesti ei mitään eroa, kun hallit 100 metrin päässä toisistaan..
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 18:00)