Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Torstaina, 07.07.2011 klo 09:19

Turun seudun kc:laiset!

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 16

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 03.09.2011 klo 21:28  
+
0
Mekin turkulaistuttiin Lillin kanssa eilisiltana. :heiluti: Kaunis on kaupunki, ainakin muualta kuin täältä yo-kylästä. Nyt sitten etsiskellään kivoja lenkkimaastoja ja paikkoja, missä voi pitää koiraa irti, ja totutellaan muutenkin uuteen kotiin. Eipä näytä Lilli ressaavan muutosta 43 neliöstä 18 neliöön. Isompi kämppä kuitenkin hakusessa jo ensi kuuksi, eihän näin pienessä voi elää kissan ja koiran kanssa pidemmän päälle, ja vuokrasopimuksin on vaan syyskuun ajaksi.

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 16.09.2011 klo 17:25  
+
0
Onko kellään tietoa Turun (/lähiseudun) eläinlääkäreistä? Olisi kiva kuulla niin hyvää kuin huonoakin. Niin yksityisistä, kuin kunnallisista.

Me koitetaan päättää sitä "meidän" eläinlääkäriä, ja samalla on tullut katsottua noita rokotusten hintoja tulevaa penskaa ajatellen. Kolmoisrokotus parhaimmillaan 80-90 euron luokkaa, ja 4-rokotus vielä vähän päälle. Muutama vuosi takaperin molemmat maksoi 40 euroa, terveustarkastus mukaanluettuna.

Hyvästä kannattaa joo maksaa, mutta ei meillä opiskelijoina ole paljoa mistä maksaa. Noista kaupungin eläinlääkärin hinnoista olisi kiva tietää - jos jollain on kokemusta?
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 16.09.2011 klo 23:21  
+
0
^Sisko kävi sen pennun kanssa rokotuksilla pieneläinklinikka Tuhatjalassa ja oisko rokotus maksanu 60 €. Ite oon käyny Alissan kanssa Liedon kunnaneläinlääkärillä, siellä makso nelosrokotus 45 € ja vahviste+rabies 50 €, nyt näytti olevan 48 € hinnaston mukaan. :hymy: Tuolla maksaa esim. viralliset lonkkakuvat 110-125 € painon mukaan, kyynäräkuvat +15 euroa. Vitsit, miten harmittaa, etten käyny tuolla kuvauttamassa Alissaa, meillä meni kuviin hiukan yli 200 euroa... Muutkin toimenpiteet on tuolla aika halpoja. Lääkäri on ihan mukava, ei se paljoa juttele, mut osaa hommansa. :wink:

Lisäksi oon käyny Alissan kanssa (+vanhan koiran ja marsujen kanssa) PetVetissä, se on aika kallis pieneläinklinikka. KoiraKissaklinikalla me käytiin virallisissa terveystarkastuksissa, siellä maksaa rokotukset näin: 3-rokote: 61,00, 4-rokote: 62,00, 3-rokote+raivotauti: 67,90, 4-rokote+raivotauti: 69,90, raivotauti: 59,90.
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

tinztinz

tinztinz
Viestimäärä: 9

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 07:44  
+
0
Maksavompatti
Mä oon käyny Jukka Rasilla tuon pennun kanssa rokotukset ottamassa, ensimmäinen maksoi muistaakseni 46€ ja toinen 53€ ....soittelin sitä ennen varmaan kymmenen paikkaa läpi ja Liedon eläinlääkäriä en saanut puhelimitse kiinni, joten mentiin Rasin luo. Mä en kyllä tosiaan rupea pelkistä rokotuksista maksamaan reippaasti yli 60€ kun tiedän että ne saa halvemmallakin.
Rasi oli mun mielestä oikein pätevä, tyypillinen vanhempi mieseläinlääkäri, ei paljon puhele, tekee työnsä ja se on siinä. Sellainen on mun mielestä kaikkein paras, koska koira ei juuri ehdi edes reagoimaan esim. niihin pistoksiin.
Meillä on ollu vakilääkärinä, kylläkin Mäntsälän suunnilla sellainen erittäin samantyyppinen mies ja aivan mahtava. Eivät yleensä tuputa mitään ylimääräisiä, asiallisia koiria kohtaan, ei lässytellä varsinkaan pelokkaille koirille.
Kaarinan eläinlääkäriasemalla mä olen AINA saanut niin huonoa palvelua ja vanhempi koira "hoidettiin" täysin asiattomasti ....tai siis ei edes hoidettu niin sinne en astu enää kertaakaan.

Mutta nämä vain mun mielipiteitä, jokaisella on omansa:)
http://cardisti.vuodatus.net/page/Mie

http://www.facebook.com/pages/Vipstore-j%C3%A4lleenmyynti-Piikki%C3%B6ss%C3%A4/254507651232741


Vipstore tuotteiden jälleenmyynti kauttani Kaarinaan ja lähialueille. Tutustu ylläolevista linkistä

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 08:12  
+
0
Me kans käydään Rasilla. Ei onneksi muuten ole ollu tarvetta, mutta molempien koirien rokotukset ja toisen kastrointi on siellä suoritettu. Ja mitä muihin paikkoihin soittelin, niin sekä rokotukset, että tuo kastrointi oli tuolla edullisinta ja kuitenkin olen täysin tyytyväinen palveluun ja tasoon. Käydään siis jatkossakin.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 08:52  
+
0
Mä sitten taas olen saanut Kaarinassa yhtä kertaa lukuunottamatta hyvää ja asiantuntevaa palvelua, ja me ollaan kuitenkin käyty siellä eri koirien kanssa vuosituhannen alusta lähtien. Mutta kyllä sielläkin saa katsoa kenelle sen aikansa ottaa... en mäkään kaikkia lääkäreitä kelpuuta, edes rokotuksia tekemään.

Muistaako kukaan turkulainen muuten sellaista eläinlääkäriä kuin Riitta Haara, jolla oli pieni vastaanotto Tampereentien Prismaa vastapäätä vielä 90-luvun lopussa? Oli aika persoona, mutta jäi mieleen hyvänä eläinlääkärinä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 09:01  
+
0
Mun mielestä myös kaarinan eläinlääkäriaema ihan ok,ei ole mulla ainakaan mitään huonoja kokemuksia. Jaakko rasilla olen myös käynyt ja musta ihan hyvä elukkalääkäri ja halpa! Pet vet aikast kallis paikka ja silloin ku olin niin en tykännyt siitä yhdestä mieslääkäristä,oli jotenkin tympeen oloinen ainakin silloin.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Mardie

Mardie
Viestimäärä: 112

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 12:20  
+
0
Maksavompatti
Me ollaan käyty Turun kunnallisessa eläinlääkärissä -> aika halpa, mut en pitänyt palvelusta ollenkaan. Liedon kunnan eläinlääkäri myös halpa, mutta jotenkin töykeän oloinen, noh, ehkä just rokotukset vois siel käydä, mut ei muuta. Tuhatjalan päivystyksessä tuli myös käytyä, huonoa palvelua ja hoitoa sielläkin ja törkeen kallista! Oon muiltakin kuullut samaa, että hoito on vähän mitä on. Sit Petvetin ite jätin heti laskuista pois, on kallis ja kuullut myöskin todella huonoa siitä paikasta. Kissa-koira-klinikka on ihan ok, mutta tosi kallis. Kaarinan eläinlääkäriasemalla käytiin kerran ja hinnoissaan tuntuu olevan sekin, mutta muuten ihan ok, tosin vaikee sanoo yhen kerran perusteella.
Nyt viimeisin oli Turun eläinsairaala, jossa hoidettiin molempien koirien sterilointi ja saatiin hyvää palvelua ja hinta ei ollut kaikkein kallein, kun näitä vertailtiin. Tosin olen tästäkin kuullut huonojakin juttuja, mut nyt vaikutti ihan ok.
Mä olen niin kranttu näiden eläinlääkärien suhteen, pitäisi olla suht halpa ja kuitenkin asiantunteva ja hyvä palvelu, tällaista on muuten tosi vaikee löytää! Kahtotaan nyt, kun kissan kaa pitäs mennä tutkimuksiin täs piakkoin, että mihis sitä menis sit.

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 14:49  
+
0
Meillä on Vettorissa vaki-lääkäri kenellä me käydään. Siellä on hoidettu steriloinnit, rokotukset ym. normi-käynnit. Viralliset kuvat olen kuitenkin käynyt ottamassa aina Koira- ja Kissaklinikkalla. Toisaalta molempiin edellä mainittuihin voi joskus olla hankala saada kiireaikoja ja ainakin Vettoriin on viime aikoina tullut paljon nuoria lääkäreitä, jotka ovat jossain tilanteissa epävarmoja. Tapauksesta ja vaaditusta hoidosta riippuen saatan joskus viedä Eläinsairaalaan. Siellä mm. hoidettiin viimeksi silmätulehdus, kun muualle ei päässyt nopeasti. Liedon kunnallisesta olen kuullut pelkkää hyvää ja moni tuttu käyttää siellä mm. steriloinnit, koska hinnat on myös halvat. Tuhatjalkaan en koskisi pitkällä tikullakaan, ellei ole pakko mennä päivystykseen.

jonzku

jonzku
Viestimäärä: 206

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Lauantaina, 17.09.2011 klo 15:40  
+
0
Me käytiin rokotukset otattamassa Martti Vasalla. Halpa ja osaa hommansa :)
Muuten ollaan käyty tuhatjalassa, jotenkin kummasti tuo meitin koira saa kaiken semmosiin aikoihin, että pakko mennä päivystykseen.

Lorelei

Lorelei
Viestimäärä: 20

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 19.09.2011 klo 20:27  
+
0
Me ollaan PetVetissä käyty tuon noutajan kanssa ja olen kyllä tykännyt. Kallis kyllä on. :P Dalmiksen kanssa olen taas käynyt Kaarinan eläinlääkäriasemalla ja olen tykännyt ainakin tähän asti! Tuhatjalkaan jouduttiin kerran menemään sen kanssa päivystykseen, ja joo, ei enää sinne. Ei tykätty yhtään. :mad: Huh, on kyllä vaikeeta löytää mieluinen eläinlääkäri. Kaikissa tuntuu olevan aina ainakin jonkun mielestä jotain huonoa. Tai sitten on kallis paikka..

Lisäys: Onko tuo Rasi nyt Jukka vai Jaakko? Uros pitäisi kohta kastroida ja etsin siihen suht. edullista, mutta tietty hyvää paikkaa.
Sileäkarvainen noutaja 2007
Dalmatiankoira 2011
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.09.2011 klo 20:29)

Noz

Noz
Viestimäärä: 276

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 19.09.2011 klo 20:57  
+
0
^ Turun kaupungin ELL on Jaakko Rasi. Soittele Liedon ELL klinikalle kastrointiaikaa. Ell on osaava ja edullinen.

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 20.09.2011 klo 20:43  
+
0
Mä olen käynyt Jaakko Rasilla, Kissa- ja koiraklinikalla, Turun Eläinsairaalalla ja Liedon eläinlääkärillä. Rasi on hieman jörö, kiukkuisen oloinen, ei puhu mitään, en taida enää mennä sinne. Muut hyviä, Kissa-koiraklinikka kallis. Viimeksi kävin Eläinsairaalassa, tykkäsin kyllä, kiva pikku paikka, rokotus 68e. Kiitti sulle joka kerroit mitä Liedossa maksaa lonkka-kuvaus, taidanki sit mennä Ronjan kanssa sinne! Onhan Liedon eläinlääkäri hiljainen, mut ihan mukava ja osaava.
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

anilla

anilla
Viestimäärä: 1

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Tiistaina, 20.09.2011 klo 22:25  
+
0
Täällä myös yksi tuore turkulainen ja riisenityttö kohta 6v. Sekä emäntä että koira ovat hyvin sosiaalisia ja kaipaisivat lenkkiseuraa ikään, kokoon ja sukupuoleen katsomatta!

Ja eläinlääkäreistä....Valitettavasti olemme jo joutuneet turvautumaan lääkäriapuun koiruuden saatua todella äkillisen ja pahan vatsalaukunkiertymän muutama viikko sitten. Päivystysaikaan aamuyöstä tietenkin. Eli Tuhatjalkaan tulipalokiireellä ja sormet miljoonaan kertaan ristissä.

En voi kuin kiittää sydämeni pohjasta päivystävää eläinlääkäriä ja hoitajaa, jotka pelastivat mulle tuon piskin takaisin. Tilanne oli todella paha, suolet aivan rullalla, maha jalkapallon kokoinen ja koira joka ei valita koskaan mistään todella tuskainen. Olin jo varma että se oli tämän tytön loppu, mutta nämä mahtavat ihmiset tekivät ihmeitä ja saivat mahan selvitettyä tavallistakin suuremmalla leikkauksella. Myös jälkihoito oli erinomaista, lääkäri soitti heti leikkauksen jälkeen ja pari kertaa toipilasaikana, hermostuneen ja ylihuolehtivaisen omistajan kaikkiin kysymyksiin ja huolenaiheisiin vastattiin asiallisesti ja leikkaukselle sai maksuaikaa, kun ei ollutkaan heti tempaista 1100e takataskusta. Minkälaisia kokemuksia muilla onkaan ollut, niin meiltä tulee kyllä vilpitön kiitos heille typsyn pelastamisesta, toista tuollaista en tule koskaan saamaan. Elämäni koira <3

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.09.2011 klo 15:01  
+
0
Me ollaan käyty Koirakissaklinikalla. Palvelu pelaa, mutta on se kallis. On vaan kätevästi matkan varrella kun menee avon vanhemmille...

Mitäs kaikkia vuokrattavia treenihalleja meillä on Turun seudulla? Talven tullen olisi kylmänarkojen koirien kanssa kiva treenailla sisätiloissa muuallakin kuin kotona. Ja jos joku on innostunut kimppavuokraamaan treenitilaa niin ilmoittakoon itsestään :heiluti:
tarupi Hippu (9/2009)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.09.2011 klo 15:23  
+
0
^No me voitais kyllä olla varmaankin BaeLianan kanssa, ja varmaan yks neljäskin lähtis kimppaan (on nyt ATT:n alkeiskurssilla bortsunsa kanssa, ja mehän siis TSAU:n kurssilla). Me meinaan suunniteltiin keskenämme hankkivamme sellasen starter kitin, mutta jäi vähän auki, että mihin se sitten laitettais.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Mikene

Mikene
Viestimäärä: 382

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.09.2011 klo 16:05  
+
0
^ No mutta ihan mahtavaa. Neljään kun jakaa niin ei tuu vielä kovin kalliiksi ja neljä koiraa mahtuu vielä treenaamaankin kivasti. Suurin ongelma on varmaan löytää yhteistä aikaa... Mä osallistun tietysti myös sen starter kitin kustannuksiin jos siitä pääsen hyötymään. Mulla siis tarkoituksena sekä Hipun että Lillin kanssa tokoilla/muuten reenailla hallittavuutta ja Lillin kanssa on nyt aloiteltu agi.
tarupi Hippu (9/2009)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Perjantaina, 23.09.2011 klo 17:11  
+
0
^Laitoin sulle yv.tä :hymy:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

kiharapaa83

kiharapaa83
Viestimäärä: 357

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Sunnuntaina, 25.09.2011 klo 03:17  
+
0
Me käytetään ihan jatkuvasti Naantalin pieneläinklinikkaa.
Ollaan aina saatu apua, kun sitä on tarvittu, myöskin vuorokauden sisällä.
Ollaan saatu hyvää palvelua ja mielestäni ei ole ollut liian kallis.
Pieni klinikka ja ihana henkilökunta.
kääsna Wilma 09/2008
borcol Windy 08/2011

Wilman ja Windyn kotisivut
Wilman ja Windyn blogi

Scream

Scream
Viestimäärä: 5

VS: TURUN SEUDUN KC:LAISET! - Maanantaina, 26.09.2011 klo 11:28  
+
0
Turun alueen eläinlääkäreistä omakohtaista kokemusta on vuosien saatossa kerätty viiden oman terrierin voimin kohtuu laajastikin, ja ylivoimaisesti parasta osaamista on löytynyt Koira- Kissaklinikalta. On varmasti hintavakin, mutta onneksemme omat koirat on vakuutettu - joten se ei rajoita paikkoja missä koiraa voi hoidattaa. Jos KK-klinikalle ei pääse, yritämme Raision Vettoriin. Jos sinne ei pääse, niin tapauksesta riippuen ehkä Turun Eläinsairaalaan. Jos sinne ei pääse, soitetaan PetVettiin. Pahin painajainen on Turun seudulla tietysti ajankohdat jolloin et pääse kuin päivystykseen. Rasin aikoihin sekin oli ok - nykyään melkein tulis soiteltua jo Helsinkiin ELL aikaa.
3xParsonrussell + 1xSKKettis
Blogi.
Puodin Blogi.
Puoti.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 16
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 17:30)